30+-meiden: de kleintjes

Discussie in 'De mama's' gestart door kvinna, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    :x het was dus geen fluitketel maar stoom uit je oren wat ik hoorde!

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    doosje, goed, druk, en alles helder in mijn hoofd met alle plannen maar ONTIEGELIJK MOE!:)

3. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oke Snoet, ik moest het even checken. :) Ben benieuwd naar je plannen.

Hier even aan het bijkomen van dat geweldige feestje in Haren gisteren.

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

whahahaha tis wat! hele land is bij deze uitgenodigd...."sweet 16!"

mijn plannen wat betreft richting en inhoud waar ik nu werk zijn helder, ik miste steun van mijn manager maar ook die is er... wordt interessant: professionaliseringstraject voor verpleegkudnigen en EINDELIJK heeft mijn manager qua bezetting de goedkeuring voor netto plus formatie kortom ik kan 10% meer vacature ruimte inzetten, ben nu dus heeeeeel goed aan het bekijken hoe ik dit het beste in ga zetten maar dat betekent ook wederom beweging en roring op de bestaande werkvloer... ik heb nog een paar appels met beurze plekken....

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en.... ik hoop dat ik een opleiding middenkader management mag gaan doen maar uiteraard is dat niet zomaar bekeken en ebsloten... wellicht leuk om een project te schrijven waarvan de conclusie wordt dat ik naar school moet :)

6. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet...zooooo, jij bent weer helemaal in vorm zo te lezen met je plannen!! Knap hoor wat je allemaal kan en doet!

Doosje, hoe is het???

Karianne, fijn dat je man waarschijnlijk een andere baan heeft!

Shadow, hoe gaat het met je been?

Hier een hangerige Sven, rood wangetje en heel snel huilen om alles... kiesjes.....
    Zo meteen maar even naar het braakmanbos om daar even uit te waaien met de kleine man en gelijk mijn opdrachten van de fotocursus te maken.. oefening baart kunst!!!

7. kvinna

kvinna Niet meer actief

Doosje, je bent je gevoel voor humor in elk geval niet kwijt!

Shadow en Citroen, sterkte met de schoonfamilie.

Hier loopt alles op rolletjes: Noa blijft goed slapen, is nu wel wat hangerig door volgens mij ook kiesjes of'de hoektanden (die moeten nog). Donderdag zijn we naar peuterdans geweest: leuk!! Het was even zoeken, maar dit was wat ik bedoelde: op verschillende manieren bewegen (op de tenen, helemaal uitstrekken, je klein maken, zelfs een keer een arabesque) en dan op kinderen afgestemd. Noa was helemaal kapot na drie kwartier, maar vond het ook geweldig.
    Verder is het me er eentje, hoor: ik was boterhammen aan het smeren en zij wilde dat ik een boekje ging voorlezen. Dat deed ik niet, en toen kwam ze huilend naast me staan: 'Ik is zo verdrietig!' Moet me inhouden om niet te gaan lachen uit vertedering dan.

O ja, als er nog iemand optimelcodes spaart, maar ze niet gebruikt: ik heb wel weer zin in een dagje verwennerij in een sauna:).

8. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Citroen : pfff lekker idd zulke schoonfamilie die onaangekondigd eerder komt en lekker lang blijft hangen :x, not! Idd ik weet dat jij niet goed overweg kan met je schoonma, balen is dat. En strubbelingen om je heen zijn nooit lekker..
    Wel spannend dat je binnenkort mee mag kijken in het ziekenhuis, 23 oktober is m'n pa jarig haha.
    En, zit het knoopje erin ;) ?

Doosje : Idd heerlijk die dagen alleen met Valerie ;). Ben idd ook geirriteerd door dat been wat niet meewerkt nu natuurlijk, als ik ergens heen wil duurt het 10x zo lang als normaal en lange stukken lopen kan ik nu natuurlijk helemaal niet. Gelukkig kan ik er wel op lopen, ook zonder krukken gaat het goed. Ik schuifel zowieso zonder krukken door het huis haha. Heb niet voor niks loopgips en de pijn is maar heel weinig.
    Ja weet je ik kan me aan heel kleine dingen bij haar ergeren, niet eerlijk weet ik en dan probeer ik het niet te doen maar soms lukt dat niet altijd. Bijv. als ik haar vraag om iets mee te nemen uit de winkel dat ze dan 3x vraagt je moest dat hebben he, uhh nee, ik moest dat hebben! zucht.. dat soort dingetjes.
    Hahahaha heb je je vermaakt in Haren :D.

Karianne : jullie zijn dus ook van die fijne namenverwisselaars haha. Ik heb dat eigenlijk bijna nooit, soms gebeurt het weleens. Toch wel fijn dat iedereen zegt dat ik het belangrijkst ben voor Valerie (samen met papa natuurlijk), doet me wel goed hoor. Stom he dat je soms toch even bevestiging daarin nodig hebt terwijl je het diep in je hart wel weet.
    Fijn joh dat je man een baan heeft! In deze tijden is dat zeker niet makkelijk.

Snoet : jemig dat lijkt me helemaal erg als ze helemaal niets meer van je moet weten... gelukkig is dat bijgetrokken. Tuurlijk trekt Valerie hier soms ook meer naar papa en dan weer meer naar mij maar dat voelt toch anders, da's haar papa..
    Ik probeer het ook meer los te laten hoor maar da's niet altijd makkelijk. Het is niet zo dat ik Valerie probeer meer naar me toe te trekken, ik zal nooit tegen haar zeggen dat ze niet naar d'r oma mag ofzo, absoluut niet. Ik laat haar de keuze naar wie ze wil maar het steekt toch af en toe. Stom he.
    Pff praat me niet over de meeste 16 jarigen haha. Gelukkig duurt dat nog heeeeel lang!
    Wel fijn dat je alles nu helder hebt op de werkvloer, zo'n baan als jij hebt zou echt niks voor mij zijn haha. Knap dat je het kan!

Hartediefje : pff kiesjes die doen lekker zeer. Hier hebben we het vermoeden dat de 5e onderweg is, ze zit af en toe met haar vingers in haar mond en miert een beetje als je haar tandjes poetst.

Kvinna : leuk peuterdans! Heb daar eigenlijk niet over nagedacht maar mij lijkt dat ook wel leuk! Kan ik snappen dat ze helemaal doodop was haha. Hahahaha kleine slimmerik je zo proberen in te pakken met het boekje. En wat praat ze al goed!
    Ik heb wel een hele stapel optimelcodes gebruikt al, heb er nog niet veel mee gedaan maar heb helaas geen ongebruikte liggen..

Hier : gaat eigenlijk wel erg goed met m'n been, afgelopen 2 dagen iets meer pijn gehad maar dat was m'n eigen schuld, heb teveel gelopen er mee. Moet toch wat meer rust nemen. Heb ook nieuw gips gekregen, 't was afgezakt. Heb nu m'n voet grotendeels ook erbij zodat 't niet af kan zakken. Slapen gaat nu op zich ook redelijk, heb een kussen onder dat been liggen zodat de druk er af is.
    Tussen Valerie en mij gaat het op zich wel goed nu, ze trekt weer wat meer naar me toe en komt regelmatig lekker op schoot zitten. Of lekker tegen me aan hangen op de bank, ook fijn ;).

We hebben trouwens het middagslaapje weer ingevoerd, ze sliep ook niet meer door toen het er af was. Volgens mij was ze gewoon oververmoeid want ze liep hele dagen kortaf te wezen en in haar ogen te wrijven. Dus ik had zoiets van ja daag, je gaat weer gewoon naar bed tussen de middag. En wonder boven wonder is ze weer gewoon gaan slapen, geen drama. Nou ja klein beetje dan maar niet meer zoals daarvoor. 's Nachts zit er een kleine verbetering in, ze gaat langzamerhand beter slapen nu. En ze heeft vandaag na de boterham ook 2 uur geslapen, heerlijk. Ze heeft 't gewoon nodig. Weet niet wat zo'n beetje de gemiddelde leeftijd is dat het er af gaat eigenlijk? Hopelijk zet het door dat ze beter gaat slapen en hopelijk uiteindelijk weer helemaal doorslapen. Erg vermoeiend pff.

9. shadowcat76

hm ook stom, heb m'n avatar aangepast al een paar dagen geleden maar bij al m'n posts pakt ie nog steeds m'n oude...

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    shadow anna was 3 toen ze niet meer sliep smiddags maar dat is zo verschillend per kind.... en nu ze naar school gaat laat ik haar wel eens in het weekend smiddags slapen om bij te komen (uurtje) over het algemeen hebben ze nog behoorlijk wat slaap nodig, wel afgewisseld met energie explosies dus lekker bewegen tussen door al is dat voor jou nu ff lastig. maar jullie hebben dan wel weer een partisch huis rondjes door de kamer gang keuken;) in het cb boek staat een hoofdstuk over slaapbehoefte per leeftijd qua uren

en harte... al een kies te zien? hier ook nog steeds niets geen hoektanden of 2e kiezen

citroen alles goe gegaan met citrus man? of heb je nu een zielig mannetje?

11. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi, even snel laten weten dat ik er nog ben. Keikapot op de bank na een leuk familieweekend in Groningen. Ik ga even bijlezen en naar bed!
    Doei!

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Nou idd en zelfs dat is nog mager uitgedrukt zeg...en als ze dan nog iets leuks deed met de kinderen in de tussentijd dat ze hier is maar ze zit alleen maar op de bank naar ze te kijken. Ik had intussen wel wat anders kunnen doen als zij er niet was zeg!

@Snoet fijn dat het weer lekker loopt op je werk!

@Shadow ohja dat was ik laatst nog vergeten, Tim was 3 toen zijn middagslaapje eraf ging maar dat is ook langzaam aan gegaan toen, Hij sliep eerst nog om de dag omdat hij anders overdag instortte, pas later is hij helemaal niet meer gaan slapen.

@Hartedief zo sneu die vervelende tandjes en vooral kiezen, beterschap!

Nou Luc heeft zich goed gedragen haha, klaagt niet echt veel (zijn vandaag zelfs naar Amsterdam geweest omdat zijn broer jarig is) maar gaat morgen wel even langs de ha, zit een flinke bult met bloeduitstorting onder in zijn buik (??) MAAR...hij vind zichzelf wel zielig hoor...

13. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen, beterschap voor Luc! Hopelijk is de bloeduitstorting snel weg. (enne.... wel eerst laten testen of het goed is he hahahaha...anders heb je straks alsnog een derde..)

Snoet, hier nog niets te zien van de tweede rij kiesjes, maar ik heb het idee dat ik een bobbel voel rechts onderin.

Shadow, fijn dat het voor je gevoel bijgetrokken is. Lekker genieten van die "koestermomenten" met je meisje! En zo te lezen gaat het goed met je been al.

Hellie, slaap ze!

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Haha dat zou een stunt zijn....maare, ik weet het, het is nu nog veilig haha zo gauw hij goedgekeurd is moet ik nog ff langs de ha en dat eindelijk van die rothormonen af!

15. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    O ja... jij bent nog veilig hahahahaha......

OOOOOO...Sven begint weer met 's ochtends heel vroeg wakker te worden. Het was gisteren zes uur en vanochtend half zes!!! Nog even bij me gepakt, maar echt slapen doen we dan ook niet meer. Maar goed, zo kunnen we lekker veel doen op een ochtend hahahahaha... Hij is redelijk rustig en ik kan ondertussen wat kleine klusjes doen die echt hoognodig moeten gebeuren (waaronder die rotpapieren verzamelen, inscannen en mailen naar de advocaat voor een herberekening van de alimentatie, maar aangezien ik dan eerst de software moet installeren van de scanner en printers door de vervanging van de harde schijf, is het een flinke rotklus geworden....) Niet klagen...maar doen! (moet mezelf echt ertoe dwingen....) Wasje draait, vaatwasser staat aan, vloer bij Senne zijn kamer is bijna helemaal afgeplakt, dus zodra Sven op bed ligt, kan ik aan de slag!! (Senne sliep bij zijn vader en eet daar ook tussen de middag, kan ik even doorpakken)

O ja... trouwens nog wel iets waar ik best mee in mijn maag zit. Senne zijn vader wil mss gaan verhuizen.... Snoet, naar jouw woonplaats, nieuwbouwwijk die ze aan het opzetten zijn volgens mij.... Aan de ene kant ben ik er helemaal tegen (ze vroegen naar mijn mening), maar aan de andere kant snap ik dat hun ook samen willen in 1 huis en dat gewissel met tassen elk weekend dat ze voor Senne hier zijn en willen ze proberen om Senne ook een keer door de week bij hun te laten slapen. Wat mij dan weer een avond meer rust oplevert (ik heb dan alleen Sven die om half acht op bed ligt en de rest van de avond heb ik voor mezelf!) Tja... Senne zijn leventje zal dan flink veranderen, die loopt nu makkelijk heen en weer tussen de huizen en ook zijn opa en oma wonen tegenover zijn vader. Het komt zoals het komt, het kan goed uitpakken of heel slecht...

16. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Hartediefje dat lijkt me toch best lastig! Heeft idd 2 kanten en je stelt natuurlijk je kindje voorop. Mijn ouders zijn gescheiden en woonden eerst ook vlakbij elkaar. Later verhuisde mijn vader omdat ie weer ging samenwonen (trouwen) en hoewel ik daar even aan moest wennen, vond ik het niet dramatisch. Het is een aanpassing die je maakt, maar ook omdat je geen keus hebt en dan is het in zo'n geval toch vaak minder erg.
    Dat wilde ik je even meegeven :)

Snoet goed te horen dat je mooie plannen hebt! Jammer natuurlijk van de drukte en moeheid eromheen, maarrrrrrr meestal komt daar juist iets moois uit.

Citroen, had jij vandaag niet die test? Of is dat in oktober?

Ik moest vandaag nog een test doen om te kijken of er niets meer zat aan hormonen, maar die was zo wit als de sneeuw die hopelijk snel valt. Dus ik ben erdoorheen geloof ik. :) en :(

17. shadowcat76

He Doosje, wil je toch even een hart onder de riem steken hoor, vind het toch wel erg sneu voor je dat het niet zo heeft mogen zijn. Van deze kant een hele dikke knuffel voor jou!

Post straks meer.

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik sluit me hier helemaal bij aan!

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    jeetje hartedief dat is idd wat zeg.... vanuit je ex kan ik het me voorstellen maar voor senne is dit lastig.... en als senne dan door de weeks naar papa gaat zit je ook met school toch?
    aan de andere kant met stap voor stap voorlichten kom je een heel eind enige is dat hij niet even tussen 2 huizen hobbelt... en jij niet kan terug vallen in nood situaties... en het is ook nog eens heen en weer karren met die tunnel...

er zijn idd een aantal grote nieuwbouw projecten (ook vlak bij ons)

straks met coen naar de KNO horen en zien of buisjes ok zijn...

20. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Shadow en Snoetje! :)

Zeg komt er eigenlijk nog een meeting (Doosje neemt even het 'verboden woord' in de mond hihi)

Deel Deze Pagina