Ik heb nog een hele leuke van Tim en mij samen maar die staat op Luc z'n foon dus die zal ik straks nog posten. (met een nieuwe outfit ook)
Nou bij de ha geweest, was in principe niks bijzonders bij Tim, als hij de koorts nu weer gaat oplopen toch even naar hap voor antibiotica. Verder hoorde de ha een lichte ruis bij zijn hartje hiervoor moeten we over 2 weken nog een keer terug om nog eens te laten luisteren omdat dit kan door de verkoudheid en vaak gewoon al te horen is bij kinderen. De uitslag van de coeliakie was nog niet binnen...... We waten naar de grote gele M gereden in de hoop dat Tim wat meer zou eten en dat is aardig gelukt gelukkig, komen we thuis zien we op de telefoon dat we gebeld zijn door de ha om 17.10u.. dat zint me dan weer niet..een ha die na 5en nog belt, nouja gaan er maar vanuit dat het niks is anders hadden ze vast nog wel een keer gebeld. en de beloofde foto nog
Ik had de foto's ale gezien op facebook, maar looking good Citroen! Ik hoop dat Tim snel opknapt. Fijn weekend allemaal!
Wat blijft Tim sukkelen.... Citroen, je ziet er echt top uit! Okee, hier dus alle kindjes nog in het ledikantje! (ik hoor rond me heen dat er heel veel kindjes met twee idd al in een groter bed liggen, dus ik was even benieuwd.) Ik denk dat we binnenkort wel al om het bedje gaan ,maar dan gewoon boven opslaan tot hij er in gaat. (maar ik vind het zo'n leuk bedje en als we nog een jaar wachten, is het straks uit de collectie...) Doosje, ik heb Sven een poosje geleden gewogen en toen woog hij met kleertjes aan 14,5 kilo en volgens mij is hij zo'n 90 cm (schat ik hoor...de laatste keer in Juni volgens mij was hij 87,5 cm)
@ Snoet, nou ik ben 1.74 en doosjeman is 1.98 dus echt klein zijn we niet :-D Wel superslank natuurlijk, misschien dat het daarvan komt haha! Leuke foto's Citroen. En dat zwart staat je ook supergoed! Man wat is Stijn een lange jongen dan al zeg. Hoe lang is Citroenman eigenlijk?
coen zit trouwens ook rond de 12,5 kg en anna was op die leeftijd zo'n 11 kg en coen ziet er echt als bolletje poetskatoen maar moet al zijn broekjes altijd smaller maken (lang leve de verstelbare elastieken!!!) coen is nu ca 85 cm als je coen naast sven ziet zie je duidelijk het verschil he hartedief?!
Sven was idd een stukje groter en naar mijn idee "voller" dan Coen. Ik heb nog zo'n meetlint voor aan de muur, ik ga die van de week nog eens ophangen en dan eens kijken hoe groot Sven is. Een nieuwe batterij in de weegschaal en dan zal ik eens kijken!
zie trouwens nu heel goed dat coen echt mijn neus heeft zeg! iedereen zegt altijd dat ze op mij lijken door kleur van haren en ogen maar coen heeft heel veel weg van snoeteman en anna qua karakter maar die neus van coen.... die is echt van mij hahaha
Snoet, zag de foto ook op fb, vind hem zo leuk! Jullie staan er ook alledrie echt heel leuk op. Ik vind Coen ook heel erg op snoeteman lijken (buitenom de kleur haar dan hahahaha), maar die neus is helemaal die van jou!! Vandaag zijn de muren van Senne zijn kamertje helemaal af! Behang is echt heel erg mooi geworden zo met de andere witte muren erbij. Bureau in elkaar gezet voor hem en dan gaan we volgende week de gordijnen doen (moet nog wat aan verbouwd worden hahahaha.... is een schuin stuk plafond en de wandbevestiging moet verder naar voren komen, anders zit de vensterbank in de weg...., dus dat is voor harteman volgend weekend, dat ging vandaag niet meer met alle kids in huis) Tegenwoordig zegt Sven ook eindelijk "ja" en dan met zo'n heel schattig stemmetje... *smelt* hahahaha... hoe kan je genieten van zoiets kleins he...
Zoo... eens even eindelijk wat dingen gedaan die ECHT moeten gebeuren... alle financiele gegevens gescand en doorgemaild naar een advocaat voor een berekening van de alimentatie. Kijken of we in aanmerking komen voor herziening na alle veranderingen.. (hypotheek aanpassing, andere banen, kindje erbij..) Hopelijk komt er wat uit, maar dan komt nog het allervervelendste...het doorgeven aan ex en dan maar hopen dat het zo geaccepteerd wordt zonder tussenkomst van de rechtbank...(want ik weet echt niet waar we dan het geld vandaan moeten gaan halen...) *einde ego-bericht!* Sven zit even op kdv en ik mag zo naar Senne zijn groep om te kijken hoe het er aan toe gaat in groep2/3 (is elk jaar dat de ouders in de eerste groepen mogen komen kijken)
Stuiter, stuiter!!! Ik ga gezellig met mijn vriendin en haar twee zoontjes naar de Club van Sinterklaas! Wow.... heb er nu al zin in hahahaha.... ik wilde vorig jaar al zo graag, maar toen kwam het er niet van. Nu is Senne 24 november bij ons het weekend en heb ik de voorstelling van 16.00 geboekt! (kunnen de oudste twee jongens eerst nog voetbalwedstrijd spelen) Wie is hier nu gekker.... het kind of de mama???? hahaha
o nee, ik denk dat ik te snel gelezen heb, je moet voor verder onderzoek naar ha... hopelijk komt er toch iets uit waardoor hij zoveel last heeft!
Ja klopt, positief wil zeggen dat er antistoffen gevonden zijn in zijn bloed terwijl je daar geen antistoffen voor zou moeten maken. Coeliakie is gluten intolerantie (gluten zit in heel veel dingen, brood, koek, snoep) 12 okt hebben we afspraak bij de kinderarts, waarschijnlijk zullen ze een darmbiopt willen afnemen. En daarna glutenvrij dieet...
Ah he gatver Citroen...dat is even flink balen. Is er nog kans dat ie het niet heeft? Of weet je het eigenlijk wel zeker nu...? En Snoet gave foto! Die neus is idd precies hetzelfde haha!
oh jee! wat op zijn zachtst gezegd vervelend anderzijds: je intuitie klopte en er is nu diagnose waar iets mee gedaan kan worden.... sterkte er mee....