30+-meiden: de kleintjes

Discussie in 'De mama's' gestart door kvinna, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hartedief hopelijk wordt je iets wijzer (en rijker) en wat leuk van de club van sinterklaas... ik heb iets heel anders leuks, voor mezelf.... ik ga naar alanis morisette! in brussel, ben nu met veilingen.nl in de weer om een nacht brussel er bij te scoren :):):)

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Het kan zijn dat het darmbiopt aangeeft dat hij het niet heeft maar dan nog reageert hij wel ergens op. Ik weet niet wat de arts in zo'n geval adviseerd maar denk dat wij dan wel een glutenvrij dieet zullen uitproberen om te kijken of zijn klachten er minder door worden.

@Snoet idd dat we weten hoe we hem kunnen helpen is wel prettig al valt dat dieet niet mee omdat het echt in de meest dagelijkse dingen zit. Maar goed wat moet dat moet en doen we gewoon, ook daar wennen we weer aan. Alles beter als zoveel buikpijn... Zit alleen al wel weer verder te denken..hoe moet dat in dec als we naar Curacao gaan..?

3. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Citroen, wat vervelend, maar nu hebben jullieniig wel een richting waarin je het moet gaan zoeken.

Snoet, leuke foto! En gaaf hoor Alanis Morisette

Hartediefje, pff wat een gedoe. Maar Sinterklaas, erg leuk en de kamer is ook erg mooi geworden.

Hoe is het met de rest?

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen...wat vervelend zeg... dat is idd echt heel erg uitzoeken met alles. Een dochter van een kennis van ons heeft dit ook en ze moet echt alles uitzoeken ook. Maar hopelijk krijg je meer duidelijkheid 12 oktober.

Snoet, gaaf dat je kaartjes hebt gescoord!!! En zoek ze voor een hotelletje!

Doosje, hoe gaat het met je????

hoe is het met de rest?

5. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @Citroen
    Wat vervelend voor Tim! Maar wel fijn dat er nu wat meer duidelijkheid lijkt te komen. Ik hoop dat het snel verder uitgezocht wordt/is en dat het opgelost kan worden!!

@Citroen & Snoet
    Wat een leuke mooie foto's!!

@hier
    Wij gaan volgende week dinsdag naar de efteling met 7 volwassenen en Stijn... heb er echt zin in. Stijn vond de droomvlucht-Carnaval Festival en sprookjesbos toen al erg leuk dus nu kan hij ook spelen in speeltuintje etc....
    Ik heb ook vanaf 19 okt t/m 29 okt een weekje vrij!!! Ben er zoooo aan toe want heb het gevoel dat ik alleen maar aan het hollen ben en mezelf constant voorbij hol....

Tijd voor wat rust zou ik zeggen :)

6. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Karianne, leuk de Efteling!
    En heerlijk vooruitzicht een weekje vrij. Ik heb hier met de herfstvakantie van de kindjes vrij. Dus nog anderhalve week en ik moet een week niet verplicht 's ochtends eruit!

7. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Alles goed hier :)

Zou de Efteling al leuk zijn voor Boaz denken jullie? Wanneer zijn jullie voor het eerst gegaan?

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    anna haar eerste bezoek was toen ze 1,5 was, ze keek haar ogen uit, toppers: sprookjesbos, droomvlucht carrousel en carnaval

coen idem!

en.... tot 4 gratis!

9. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Stijn was net 1 toen hij naar de efteling ging. Vooral droomvlucht en carnaval festival en sprookjesbos vond hij interessant.

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    leuk idee voor meeting? 15 oktober?

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Zo ff snel, ben met van alles en nog wat bezig en doe nog niks....

Stijn is intussen weer aan het opknappen, die heeft ons de nacht van dinsdag op woensdag de hele nacht bezig gehouden, was niet stil te krijgen, ik vermoed van zijn oortjes. Hij riep ook heel duidelijk PIJN..pff wat een nacht was dat zeg. Koorts zakt ook elke dag weer wat dus gaat weer de goede kant op.
    Tim is qua koorts niet meer ziek, buikpijn blijft en hij heeft nu sinds een weekje ook diarree. Ik weet nu dus niet waar die vandaan komt, hoort het bij de gluten antistoffen (een van de bekendste symptomen) of is het toch een staartje van het ziek zijn (veel kindjes hier in de buurt zijn ziek geweest en hadden ook diarree dus de kans dat hij het daarvan heeft is groot natuurlijk)

Efteling, wij gingen met Stijn toen hij 2 weken was (haha) Tim was de 1e keer zo'n 8 mnd denk ik maar goed wij wonen er een kwartiertje vandaan en dan een leuke actie van de AH en je bent een dagje weg.
    Leuk idee efteling voor de meeting alleen kunnen wij niet de 15e. We moeten dan 's avonds nl uit eten met het werk van oma omdat ze stopt met werken en dan wordt het laat en kindjes gaan mee dus Stijn moet echt 's middags even slapen anders hebben we niet zo'n leuke avond vrees ik.

12. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk idee om naar de Efteling te gaan! Hebben we een alternatieve datum? Ik pas me wel een beetje aan, aan de moeders met schoolkinderen :)

Hier proberen we Boaz wat meer te laten eten en langzaam aan ging er wat meer in. Ik denk dat ie last had van z'n kiesjes. Vanavond wilde ie alleen niet eten en toen ie net een half flesje op had spuugde ie zo 3x alles eruit. Ik vind dat altijd zo zielig. En zal je net zien, ben ik net een avondje/nachtje alleen thuis. Maar goed, ik hou m' wel even in de gaten. Op de creche heerst diarree en om me heen zijn er al wat mensen met buikgriep geweest..

13. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje, beterschap voor Boaz!

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    dan wordt het toch weekend.... ik werk muv maandag

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en ja dames HET heerst als je een ronde gehad hebt en denkt er vanaf te zijn gaat het hele feest weer van voren af aan.... :(

16. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Beterschap voor de zieken!!!

17. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap allemaal en een fijn weekend!

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanx meiden, jullie ook allen beterschap en Snoet op maandag kan ik ook :)

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    anna zit normaal gesproken op school en heeft zwemles

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Als jullie allemaal wel de 15e kunnen dan moeten jullie dat gewoon doen hoor, dan ga ik volgende keer wel weer mee. (en misschien laten we de kinderen toch thuis met het etentje, we worden nl pas om 19 uur verwacht en voordat je dan gegeten en wel weer thuis bent wordt het waarschijnlijk toch te laat voor Tim en Stijn)

Beterschap Doosje voor Boaz!

Wij hebben gisteren een dag van de stichting voedselallergie gehad. We werden verwacht in dierenpark amersfoort (een echte aanrader trouwens) en het wat super verzorgt! Lekkere lunch, voor de kindjes nog een goodiebag en een ijsje met dierenmasker en een goochelshow (wat staat dat raar, dat woord haha).

Vandaag een offday wat betreft de allergie jeetje zeg, vanmiddag ging ik met Tim een wekker kopen en hij vond het gezellig om dan nog op het terras wat te drinken. Dus wij naar het terras, wil ik hem nog verrassen met wat minifrikandelletjes maar voordat ik duidelijk had of hij ze mocht hebben (3 keer vragen, geen antwoord krijgen en uiteindelijk hadden ze de verpakking niet meer maar ze dachten dat het wel kon) waren we al een uur verder (en dan zijn de zitbillen van Tim wel op) Heb hem toen maar iets lekkers uit laten zoeken bij jamin.
    Na het eten wilden we nog even een ijsje gaan eten, bij de frietzaak waar we die meestal halen zijn ze heel netjes met de allergie en halen ze zelfs een nieuwe bak ijs zodat er zeker geen nootjes in gevallen zijn. Nu waren we bij een andere vestiging daarvan omdat die bij ons met vakantie is en daar werden we toch raar aankeken dat we vroegen om een ijsje uit een nieuwe bak ivm allergie en niemand daar aanwezig (zeker een man of 8 zag ik) snapte onze vraag...pff dan zakt de moed me wel in de schoenen als straks ook nog zou blijken dat Tim coeliakie zou hebben....

Deel Deze Pagina