Jee Citroen, heftig allemaal hoor, succes en ook voor Tim uiteraard. Doosje, fijn dat het met jou wat beter gaat. Jammer van de situatie op je werk, ik hoop voor je dat het snel verbetert. Hartediefje, gefeliciteerd met Senne, ik hoop dat hij een fijne dag heeft gehad. Hier alles goed. Finn zingt de hele dag en is een ontdeugend, vrolijk mannetje. Jari is morgen jarig en dan wordt hij al 8. Wat gaat het toch ongelofelijk snel allemaal. En verder heb ik van de week ook goed nieuws gehad, ik heb een andere functie aangeboden gekregen, dus ga vanaf volgende week een trapje omhoog als shiftleader. Ik ben dan verantwoordelijk voor alles wat er op de vloer gebeurd, moet vragen van collega,s beantwoorden, problemen oplossen, de mailbox bijhouden, enz. Ik zit dan zelf ook niet meer aan de lijn en ga andere dagen werken. Ik heb er ontzettend veel zin in.
Hellie, wow...goed gedaan joh! Gefeliciteerd met je promotie. en natuurlijk vandaag ook met Jari. Senne heeft een leuke dag gehad, het was rustig, zaterdag vieren we het voor de volwassenen bij zijn vader. Maar ik heb een voetbaltaart gehaald en dat vond hij helemaal super! Alleen gisteravond echt buikloop gekregen, vanochtend ook nog, maar nu hou ik gelukkig alles weer binnen. Jee...wat kan je je dan ineens flink belabberd voelen.
Wat ben ik moe..... pffff... gelukkig zijn de jongens vanochtend lief aan het spelen en heb ik mijn strijk weg kunnen werken, maar nu zit ik uitgeteld op de bank. Sven begint nu ook weer wat te dreinen, die was om zeven uur ook al weer volop paraat, terwijl hij gisteravond om half elf klaarwakker was en ik nog even naar beneden ben gegaan voor een fles. Vanmiddag maar naar mijn moeder, kan ik daar lekker op de bank ploffen en blijven eten! (hahahaha... normaal op vrijdag eet ik daar ook altijd na het werk, maar nu het hefstvakantie is vroeg mijn stiefvader of we toch wel kwamen eten..hahahaha... sla ik niet af natuurlijk!) Hoe is het met iedereen?????
Alle jarigen: alsnog gefeliciteerd! Hellie, gefeliciteerd met je promotie. Citroen, wat een gedoe met Tim, zeg. Coeliakie is niet makkelijk, wel fijn dat ze het voor 100% procent zeker willen weten. Kan me voorstellen dat de pindaprovocatie nu even niet zo urgent is. Doosje, wat een nare sfeer om weer in mee te moeten draaien, hopen dat er snel duidelijkheid komt. Hoe staat het met de verkoop? Hartediefje, beterschap! Hier gaat alles lekker, ik ben wel hard op zoek naar vertaalopdrachten, is een beetje slappe tijd. Nou ja, veel in en om het huis gedaan, ook nuttig. Noa draait als een tierelier, ze slaapt het klokje rond, van halfacht tot halfacht, kletst honderduit, krijgt eindelijk haar hoektanden door en wordt zondag twee. Helemaal hartstikke zin in. Haha, mijn man gaat waarschijnlijk achter een bureau werken: ze zoeken een werkvoorbereider, twee mensen zijn ingewerkt geweest maar in hun proeftijd ontslagen, dus hij bood zich aan en de kans is groot dat zijn werkgever daarop ingaat. Benieuwd hoe hem dat bevalt. Wel leker hoor, kantoortijden en natuurlijk een hoger salaris, ook nooit weg. Fijn weekend allemaal!
Hallo dames, ik was dit topic kwijt, maar dankzij Doosje kan ik nu toch af en toe even komen kijken! Doosje, ik lees nu net pas het hele miskraam-verhaal. Wat ontzettend naar voor je, maar ik lees ook dat Doosjeman nu misschien toch een tweede wil. Dat is dan weer iets positiefs voor de toekomst. Dikke knuffel voor jou! En die verhalen over (schoon)ouders zijn gedeeltelijk herkenbaar, hoor. Ik heb dan wel geen schoonouders, maar ik erger me ook wel heel erg aan mijn ouders soms, met name aan mijn vader. Hij is echt all over Lina, laat haar zelden alleen lopen (terwijl ze dat nu juist zo leuk vindt en daar ook alleen maar van leert), springt op bij elk piepje (en dat heeft ze inmiddels feilloos door, terwijl wij thuis elke dag zo ons best doen om haar juist grenzen te bieden) en zegt zelfs tegen mij of Nukkeman dingen als "Pas op hoor, ze staat achter je." Ehm, ja pa, Lina staat dágelijks achter ons, alsof we dat niet gewend zijn. Zucht! Ik weet ook wel dat het uit bezorgdheid is allemaal, maar dat maakt het niet minder irritant, helaas... Nou ja, ik weet jullie nu in ieder geval te vinden en kom hier tussendoor af en toe weer eens lezen.
hoi hoi, ik ben er ook weer efkes. Nuk, gefeliciteerd met je zwangerschap. Pf ja hier ook hoor, als Valerie achter ons staat krijgen wij ook te horen pas op ze staat achter je. Ja doh of we dat niet weten. Ha, helpen met lopen hoeven ze hier echt niet meer te proberen, ze rent je er wel uit haha. Heb vandaag m'n gips laten verwijderen, voelt wel even gek zeg. Het heeft er 5,5 week om gezeten, op 2 dagen na 6 weken. Moet bellen voor een fysio afspraak om de beweging weer goed op gang te krijgen. Pff nou ik kreeg van de week wel een emotionele klap zeg hoor... Ik vroeg (een beetje uit gein) aan Marcel of we wat eerder konnen beginnen voor een tweede te proberen, ik wist nl. dat hij toch wel nee zou zeggen. Krijg ik ineens te horen dat hij niet wist of hij nog wel een tweede wou! Ehh hallo? Ja het gaat allemaal niet zo lekker en ik wil geen spijt krijgen achteraf. Ja nee het gaat idd niet zo lekker met Valerie haar slapen maar ze is ook verkouden geweest en haar kiezen staan op doorbreken, er is er al 1 door en ja ik weet het, ze is van het begin af aan niet zo'n slaper. En hij vond ook dat ik te stresserig reageerde vaak en het allemaal zo druk was en hij had zoiets van hoe moet dat dan wel niet gaan met een tweede.... nou je kunt begrijpen dat m'n toekomstbeeld even helemaal op losse schroeven is komen te staan . Ik was en ben er nog steeds behoorlijk van slag af... sorry voor het egoverhaal jongens maar ik moest dit effe kwijt. Rustig hier trouwens...
Shadow, wat klote zeg Ik snap uiteraard heel goed hoe je je voelt. Het is moeilijk als jij een diepe wens hebt en hij daarin mee ging en nu opeens weer van mening verandert. Zo te lezen zegt ie gelukkig niet definitief 'nee', maar heeft hij het nu even moeilijk met de nukken van Valerie (waar elke peuter last van heeft, want hier is het ook steeds meer pit hoor hihi). Misschien kunnen jullie wat afspraken maken over haar verzorging e.d., zodat jullie elkaar wat kunnen ontlasten en ook aan jezelf toekomen. Misschien dat zoiets wel zou werken om even rust te krijgen en ook weer meer plezier te maken.
@Shadow Wat vervelend dat het idd nu even op losse schroeven staat. Ik herken dat wel hoor... mijn man heeft dat ook wel.... met name met tijden dat Stijn wat lastiger is. @Citroen Ik hoop dat jullie snel terecht kunnen voor het onderzoek van T.im. @jarige jobjes Nog van harte gefeliciteerd!!! @hier erg druk geweest de afgelopen tijd. Mijn ipadje stuk (manlief niet goed opgelet met als resultaat kapot glas) maar nu weer helemaal gefixed. Verder komt er weer een donkere tijd aan.... 13-11-2004 is mijn vader na een kort maar krachtig ziekbed overleden. Ik mis hem nog zoooo erg!! Stijn herkent hem wel (vd foto) en is zelfs aan het brabbelen tegen zijn foto... dat is heel erg hartverwarmend en lief...
Karianne, wat een moeilijke tijd nu. Sterkte! Citroen, is de biopsie al gepland? Snoet, hoestie? Shadow, balen! Herken je wel iets van wat je man zegt over jouw reacties? Zou daar misschien iets aan te doen zijn? Doosje, bijna weer fulltime aan het werk, hoop dat de sfeer niet al te gespannen is. Hartediefje, iedereen weer beter? Moest je nou trouwens nog meer examens doen in de toekomst? Hier lekker Noa's verjaardag gevierd vorige week. Zal even kijken of ik een foto in mijn album kan plaatsen. Vanochtend bij de longarts geweest, mijn hondenallergie is weg! Na twintig jaar hinden blijkbaar zelf gedensensibiliseerd. Fijn, want in mijn achterhoofd zat altijd een stemmetje dat de honden eigenlijk misschien beter weg konden. De graspollen en huisstofmijt zijn wel nog volop aanwezig. Ik loop ook alweer vijf weken te hoesten, gelukkig geen longontsteking. Nu komt er een longverpleegkundige op huisbezoek om tips over de inrichting e.d. te geven. We hebben wel gladde vloeren, maar ook nog een stoffen bank. Leer zou beter zijn natuurlijk. Ben benieuwd of er nog handige tips komen.
Wat een leuke foto van Noa! Gefeliciteerd nog! @Karianne dikke knuffel...ken het gevoel helaas... Verder lang geleden zeg.. het is ook maar stil hier... Hier weer wat nieuwtjes, helaas nog geen datum voor Tim maar heb vandaag contact gehad met CZ wachtlijstbemiddeling, hopelijk levert dat wat op. Tim wil inmiddels bijna geen brood meer eten, hij heeft door dat hij daar de buikpijn van krijgt, ook is hij regelmatig 's nachts wakker omdat hij buikpijn heeft dus ik hoop dat we snel terecht kunnen...dit is zo moeilijk nu... Verder heb ik laten prikken op jicht, ik heb regelmatig van die rare dingen, last van mijn pols terwijl ik niks geks heb gedaan, afgelopen donderdag weer last van m'n enkel zonder reden... Ook meteen mezelf op coeliakie laten testen (jicht is toch soort van reuma? schijnt dat coeliakie vaker voorkomt met andere autoimmuunziekten) ben benieuwd wat de uitslagen zijn, zal vrijdag eens bellen of het er al is....
Stijn is gevallen ...met mond op stoelpoot....tand door de lip dus een dikke bovenlip.... Ik maak me zorgen kan er niks aan doen! Ben er echt niet op gemaakt om hem te zien bloeden! Mijn man vind at ik me aanstel Sorry moest het kwijt en ik weet dat dit soort dingen nog vaak zullen tebeuren...hoe gaan jullie hiermee om? Ben ik echtbzon miep? Kan wel janken :x
Een lip (of iets in de mond, wenkbrauw ed) bloed erg snel en lijkt dan erg veel maar meestal valt het wel mee met het wondje dan. wat kan helpen is koelen, koud washandje oid of iets met suiker laten drinken dat stopt het bloeden ook. In het begin schrik je omdat je ineens al dat bloed ziet en meestal niet meteen weet waar het vandaan komt, snap wel dat je erg geschrokken bent en je kind zien bloeden is ook niet iets wat een moeder graag ziet natuurlijk! Dikke knuffel! Hoe was Stijn er onder, was hij wel te troosten? Dat is vaak wel een indicatie hoe het gaat.
Hij brabbelde meteen daarna wel weer maar was wel tmmer...kan ook komen door moeheid. Ik merk dat stijn vaker valt als hij tegen bedtijd loopt.... Hij slaapt lekker dus morgen maar even kijken hoe het eruit ziet
Sorry voor m'n late reactie!! Had even tijd nodig om alles te laten bezinken geloof ik. Doosje : Ik weet ook precies hoe jij je voelt... Wat die nukken betreft pff dwarse peuter zijn is hier echt (ook vaak niet) wel aan de orde haha. Gelukkig is ze vaak ook ontzettend lief en gezellig, het is zo'n ongelooflijk schatje. Ze zit nu bijv. ook lekker naast me, heb tekenfilmpjes aan gezet (doe ik normaal alleen eind v.d. middag zodat ze even rustig wordt voor we gaan eten) en ze zit lekker te kijken, heeft mama even tijd voor zp . Komt ook vaak knuffelen etc., heerlijk. M.b.t. afspraken die hebben we eigenlijk al, overdag doe ik natuurlijk alle verzorging, vanaf dat hij thuis is doet hij tot ze naar bed gaat de schone luiers, ik doe haar pyamaatje aan en geef haar papfles (ja die krijgt ze nog, voorlopig nog wel, vindt ze heerlijk, en qua gewicht mag ze het gerust hebben hihi), daarna doet hij haar tandjes poetsen en leggen we haar samen op bed. 's Nachts ga ik er voor haar uit als het nodig is (als hij me niet voor is omdat hij er eerder wakker van wordt dan ik). En zo is het cirkeltje weer rond, en dit gaat heel erg goed. Ben benieuwd wanneer jij een tweede kindje mag verwachten.. hoe gaat het met Boaz? Praat hij al een beetje? @Karianne : het is wat met die mannen he, dat als het wat drukker is ze sneller de neiging hebben om te zeggen nu even niet! pff... Fijn dat je ipad weer gefixed is. Logisch dat je je pa nog heel erg mist, ook al is het 8 jaar geleden. Rustig aan doen op die dag, misschien even wat extra contact met familie? Weet niet hoe je contact met ze normaal is natuurlijk. Sterkte alvast! He getsie die lippen kunnen zo bloeden he! Verder sluit ik me bij Citroen aan . Heeft hij toch lekker kunnen slapen, en hoe is het vandaag er mee? Valerie was pas geleden voorover gevallen. Ze was aan het rennen, Marcel riep dat ze moest stoppen en dit deed ze ook maar ze kon zichzelf niet meer tegen houden met als gevolg hop voorover op d'r rechterwang pff. Zat dus ook een flinke schaafwond op en brullen dat ze deed, ze kwamen bij de school waar ze vlakbij speelde buiten kijken wat er aan de hand was haha. Ik voelde me er ook niet happy onder hoor dat ze zo gehavend was, m'n arme meisje! Heel haar mooie gezichtje beschadigd pff. Gelukkig is het ondertussen goed genezen en zie je er niks meer van . Het zal idd niet de laatste keer zijn, en hier ook hoor valt ze ook sneller als ze moe is. @Kvinna : ja ik herken het wel, wat hij zegt, m.b.t. het stresserig reageren enzo maar het punt is, dit is helemaal niet meer! Ik kon me nog weleens opwinden als ze weer eens eigenwijs niet wilde gaan slapen etc. maar daar heb ik me overheen weten te zetten en het gaat gewoon heel erg goed! Ik ben echt de afgelopen maanden veel ontspannender geworden met haar, doe m'n ding en het gaat gewoon erg goed. Valerie is een schat van een meisje, en ja ze heeft haar momentjes maar we zijn zelf ook niet altijd even vrolijk en weleens dwars toch . He nou heb ik de foto van Noa gemist, althans ik zie geen album meer bij je. Nog gefeliciteerd met haar verjaardag!!! Wat fijn dat je hondenallergie weg is zeg! Lastig woord zeg gedesensibiliseerd, leuk voor galgje haha. Fijn dat je geen longontsteking hebt. M.b.t. de allergie voor huisstofmijt, je kunt via je verzekering speciale hoezen krijgen voor je bed, deze gaan om je matras, je dekbed en je kussens. Dit zorgt ervoor dat het er niet meer doorheen kan en bij je kan komen. Althans ik kan die wel krijgen, ik heb namelijk ook die allergie voor huisstofmijt. Heb ook wel astma dus weet niet of het daar aan ligt dat ik ze kan krijgen. Ik heb ze alleen niet omdat ik het vreselijk vind liggen in bed haha. En verder dus idd. gladde vloeren, leren bankstel etc. en zoveel mogelijk stofzuigen en nat afnemen. Maar dit zijn dus de tips die ik voor je heb. @Citroen : Hopelijk levert de wachtlijstbemiddeling wat op. Vind het wel zielig voor Tim hoor hopelijk ben je snel aan de beurt voor onderzoek. Logisch dat hij door gaat krijgen waar hij de buikpijn van krijgt, ik zou het ook niet meer willen eten. Ben benieuwd wat voor jou de uitslag gaat zijn van het onderzoek! @hier : nou ik weet nou niet wat ik aan m'n fiets heb hangen hoor! We hebben een paar dagen geleden een erg goed gesprek gehad Marcel en ik, hebben alles uitgepraat. Was wel heel erg fijn om zo met elkaar te praten. Hij heeft uitgelegd dat hij zich voornamelijk zorgen maakte of ik het wel ging redden. Omdat ik ook weleens m'n momenten heb gehad dat ik het niet meer trok even en het me allemaal teveel werd. Maar ik heb ook tegen 'm gezegd da's al lang geleden, en Valerie is m'n eerste en ik vond het nog weleens moeilijk allemaal gewoon omdat ik heel erg moest wennen. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet ongelooflijk veel van haar hou etc. en het wordt allemaal steeds makkelijker vind ik zelf. Ik sta sterk in m'n schoenen nu, en kan prima met haar en haar nukken om gaan. Ik heb in m'n hart nog zoveel plaats zitten voor een tweede kindje en ik weet zeker dat ik dat aan kan. Nou ik geloof dat de boodschap is aangekomen haha. Hadden we met het gesprek de afspraak gemaakt dat als het zo ging als nu we gewoon voor een tweede zouden gaan in december / januari of er moest iets in ene heel erg ten slechte veranderen (lees Marcel zonder werk oid), nu hebben we het afgelopen nacht zonder gedaan en wil hij in ene vanaf afgelopen nacht voor een tweede gaan!! Ik weet echt niet wat me overkomt haha. Toen ik aan 'm vroeg of ik een rubbertje moest pakken zei hij nou eh nee joh hoeft niet, en ook toen ik 'm op de risico's wees wilde hij er geen. Dus je kunt begrijpen dat ik ook niet meer aandrong en m'n kans greep hihi. Toen ik achteraf vroeg waarom niet zei hij dat hij er nu voor wil gaan . Ben zo ontzettend blij nu, en kan niet wachten tot het ook zover is... Zit nu alleen ruim na m'n eisprong denk ik, heb een nette cyclus van 29 dagen en zou 9 november weer ongi moeten worden. Dus hoop dat het volgende maand raak gaat zijn, ga er nu vanuit dat het de 9e gewoon door zet, kan ik ook niet teleurgesteld raken . Maarrrr heel m'n dag is dus helemaal goed haha. Wil vanaf nu echt wel meer op zp gaan zitten, is ook wel een erg fijne uitlaatklep!
*Wall of text hits you for 20k damage* (sorry, dit is voor de wowspelers onder ons haha) Wat een lap met tekst...
Citroentje, vervelend hè, die gewrichtspijnen. Heb ik ook, maar geen reuma. Karianne, vreemd genoeg heb ik dat niet. Ik kan helemaal niet tegen 'psychisch leed'. Als mijn meisje verdrietig is, of heel erg moe, dat vind ik veel naarder om te zien dan als ze valt. Alleen medische ingrepen zou ik weer wel vreselijk vinden. Shadow, verzoek om vriendschap beantwoord. Ik heb ook astma, heb die hoezen ook gehad, maar ik glibberde mijn bed uit. Nu alleen nog om mijn hoofdkussen. En toch misschien weer over naar een waterbed, kun je de tijk gewoon elke drie maanden op zestig graden wassen. En het slaapt zo heerlijk, vind ik. Fijn dat Marcel om is! Ik hoop dat je het niet vervelend oppakt, maar ik snap denk ik wel een beetje wat hij bedoelt. Hier op het forum merk ik het ook wel: als je niet zo lekker in je vel zit, kun je soms een beetje ongenuanceerd en heftig uit de hoek komen en ben je helemaal gefixeerd op wat er mis gaat. Er lijkt dan niet zoveel ruimte voor anderen te zijn. Ach, en zo hebben we allemaal wat. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en dat het allemaal goed gaat.
Kvinna, amai waterbed zou ik ook wel willen, maar dat zit er hier niet in. Ons bed is nl. nog prima en de matrassen ook, ligt heerlijk, zijn van MLine. Ik vond die hoezen ook vreselijk, zelfs hoofdkussen heb ik er niet meer om omdat ik van dat gevoel onder m'n hoofd helemaal gek werd. Ik was m'n hoofdkussens gewoon regelmatig en dat gaat goed. Ik weet wel wat je bedoelt ik weet ook wel van mezelf dat ik nogal aangebrand kan reageren maar naar Valerie heb ik dat totaal niet. Ik hoop het ook dat het snel gaat, het liefst ga ik zwanger het jaar uit haha. Normaal gezien zou ik de 9e ongesteld moeten worden maar dit werd dus de 4e. 5 Dagen eerder, nou ja maakt niet uit, net wat Marcel zegt dan ben ik er ook sneller vanaf en kunnen we met goede moed aan de slag . Ik heb nog 2 kansen om zwanger het jaar uit te gaan haha. Ach ik zie het wel, belangrijkste is dat het goed gaat en het kindje straks gezond is. Hopelijk lukt het net zo snel als met Valerie. Ben trouwens wel erg nieuwsgierig (nu al) wat onze tweede gaat zijn, een jochie of een meisje. Allebei hartstikke welkom natuurlijk! Verder gaat het hier erg goed, m'n knie doet haast geen zeer meer en ik kan 'm alweer bijna net zover buigen als m'n andere. Lopen moet alleen weer een automatisme worden, ik moet er niet meer bij na hoeven denken. Traplopen gaat nog niet helemaal goed maar dat wordt met de dag beter. Heb nog wel fysio maar denk dat de volgende x dat ik daar heen moet de laatste zal zijn, moet de 17e weer. Pf gemuts daar allemaal, ze zei dat normaal gezien je pas auto mag rijden als je 6 weken uit het gips bent. Nou ik ben er nu 2 weken uit, heb daarnet een rondje rond het blok gedaan en ook eens flink op de remmen gaan staan maar geen centje pijn hoor. M'n knie functioneert weer gewoon normaal. Dus ik ga weer lekker auto rijden ben 't helemaal beu afhankelijk te zijn van anderen. Kan ik tenminste weer lekker met Valerie naar m'n ouders en naar vriendinnen. Ik zei v.d. week ook al tegen de fysio, ze denkt nl. dat ik 3-6 maanden revalidatie nodig heb, ik zei nou ik denk dat ik met oefeningen etc. wel gewoon goed zelf kan herstellen en met normaal lopen enzo, zegt ze ja maar hoe weet je dan of je normaal beweegt? Ehh ja hallo, dat voel ik wel hoor . Ik voel heus wel of m'n been normaal beweegt of niet. Maar wat is het hier allemaal rustig, waar is iedereen, Citroentje, Harte en Snoet? Doosje? Alles goed allemaal?