30+-meiden: de kleintjes

Discussie in 'De mama's' gestart door kvinna, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ben er nog wel hoor, lees alles wel maar heb op het moment gewoon te veel aan mijn hoofd, Tim die geen brood meer wil eten omdat hij daar buikpijn van krijgt maar het nog wel moet omdat anders het onderzoek een verkeerde uitslag kan geven, 's nachts wakker met een huilende Tim vanwege buikpijn, afgelopen weekend Stijn ziek terwijl we net een feestje hadden wat hier gehouden zou worden dus Stijn moest ziek en wel toch gaan logeren (nouja moest, als het niet was gegaan had ik het ook niet gedaan hoor en heb ook bewust gedronken zodat ik hem te alle tijden op zou kunnen halen) Intussen nog heen en weer bellen met het ziekenhuis omdat het maar blijft duren met een datum voor het onderzoek van Tim...

Maar intussen wat wijzer geworden, ik heb geen antistoffen en ook geen jicht, wachten nu nog op de uitslag van Luc en Stijn die hebben afgelopen vrijdag bloed laten prikken, zal er donderdag of vrijdag wel zijn. Verder krijgt Tim 29 nov het onderzoek, moet al om 7.15 uur binnen zijn en is om 8.15 uur aan de beurt, gelukkig lekker op tijd dus.

Het feestje afgelopen zaterdag was wel erg geslaagd, was met onze buurtbar en had het thema halloween, zal wel een foto in mijn album zetten, sommigen hadden zich echt uitgedost haha

Zo en nu snel koken want om 18 uur wordt opgehaald om te gaan sporten..

2. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @Citroen
    Acherm wat vervelend voor Tim zeg. Snap ook wel dat hij geen brood wil eten omdat hij daar buikpijn van krijgt. Hoop maar dat er uit het onderzoek snel duidelijkheid komt en dat jullie een eventueel dieet kunnen volgen zodat hij zich beter gaat voelen.
    Onze stijn is ook aan het kwakkelen... snot en snotverkouden maar ja tis de tijd van het jaar....
    Ik merk wel dat ik zelf wat relaxter hiermee omga. Vorig jaar was ik echt uberbezorgt als hij kuchte ;)
    Had je foto's gezien op FB :)

3. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend he Shadow!! Leuk dat je er zo mee bezig bent en mag zijn :)

Ik hoop gewoon dat het nu al raak is voor je! Moet je wel de carpaccio laten staan of om liegen met de kerst haha ;)

4. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @Doosje
    Hoe gaat het met je...en met je man??

5. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Citroen : pff heftig zeg, wel fijn dat je nu een datum weet waarop Tim aan de beurt is voor onderzoeken... alleen duurt dat nog zo lang, arm ventje! Het is vreselijk om je kindje met pijn te zien. Goede uitslag gelukkig voor jou, hopelijk ook voor Luc en Stijn.
    Hahaha die halloween foto!! Geweldig. Hier doen we er eigenlijk niets aan, heb wel wat spulletjes op zolder liggen maar vergeet ze altijd op te hangen haha. En jemig joh wat zie je er goed uit! Blijf het knap vinden dat je al die kilo's kwijt bent. Goed man! Nu ik nog :).

@Karianne : hoe is het nu met Stijn z'n lipje? Al wat beter? Hopelijk heeft hij er niet teveel last van gehad. Brr die verkoudheidjes he. Op een gegeven moment ga je er vanzelf relaxter mee om ;).

@Doosje : Dankjewel! Helaas is het nu niet raak maar dat wist ik eigenlijk al wel, zat al ruim na m'n eisprong. Hopelijk is het de volgende wel raak!
    Hoe is het met jullie trouwens, gaat het allemaal een beetje, en op je werk enzo?

6. shadowcat76

Hmm zeg, even een stomme vraag, eigenlijk weet ik het antwoord wel maar toch. Kun je vlak na je menstruatie al bevrucht worden? Was nl de 6e voor het laatst met de 7e nog wat bruinverlies (sorry), en we hebben van vrijdag op zaterdag geklust, en ik werd gisterochtend zo ongelooflijk misselijk wakker en ben gisteren de hele dag niet lekker geweest. Ook vandaag voel ik me beroerd. Lijkt me stug dat ik nu al zwanger ben want volgens mij is m'n eisprong nog helemaal niet geweest. Maar ik herken wel het gevoel van toen ik net van Valerie in verwachting was... ik weet het niet! Ik hou het maar op een buikgriepje :D.

7. shadowcat76

De carpaccio hoef ik gelukkig niet te laten staan want die lust ik toch niet :). Idd behoorlijk spannend allemaal!

8. kvinna

kvinna Niet meer actief

Zelfs al zou dat kunnen, wat ik ten zeerste betwijfel, dan moet het bevruchte eitje zich ook nog innestelen. Dat je de volgende dag misselijk wakker wordt, lijkt me inderdaad gewoon een buikgriepje. Beterschap!

9. kvinna

kvinna Niet meer actief

Citroen, krijgt Tim nou de 29e de biopsie? Is me niet helemaal duidelijk uit je tekst.

Doosje, hoe gaat het met jou? Een beetje bekomen van je miskraam, of blijft het maar door je hoofd spelen? En hoe gaat het met je werk?

Snoet, Coen is morgen of overmorgen jarig, toch? Gefeliciteerd! Hoe gaat het metjou, je hebt al heel lang niets meer gepost.

Hartediefje, jij nog gefeliciteerd met Sven!! Lekker gevierd?

Hier vorige week naar het CB geweest, Noa weer helemaal goedgekeurd. Ze is nu 89 cm en 12,2 kilo. Hartstikke mooi dus. En haar achterste twee kiezen links komen door, net als haar hoektanden. Ze is wel prikkelbaar en jammert af en toe in haar slaap, maar de grote drama's die ik hadverwacht blijven gelukkig uit.

Hellie, Miekiee, Sky, lezen jullie nog weleens mee?

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Klopt!
    morgen gesprek anesthesist, 29e biopt en 19 dec uitslag bij de kinderarts.

@Shadow lijkt me idd heel snel...maar zeg nooit nooit.....je kunt een hele vroege eisprong hebben. Spannend weer zeg...
    Enne wij doen eigenlijk ook niks aan halloween maar we hebben goed contact met verschillende buren en gezamelijk is er een buurtbar opgericht waarmee we feestjes organiseren. Vorige feestje was een cocktail party en idee is om elke keer een thema te bedenken waarin je dan het feestje houd en dus ook je kleding aanpast (wordt nog wat elke keer maar we hebben een leuke 2e hands winkel gevonden waar je leuke dingen kunt kopen voor weinig..)

@Kvinna fijn dat Noa weer door de apk is gekomen, wij mogen vanmiddag (ze lopen hier achter haha) ben benieuwd ook ivm de pinda en noten allergie waar ze nog niks van weten + het verhaal van Tim nu met de gluten.
    Stijn en Luc hebben ook beide geen antistoffen (gelukkig) dus nu is het verder aan de kinderarts ivm erfelijkheid. Zal naar verwachting een gen-onderzoek gedaan worden bij ons allemaal om zo te kunnen zien wie er evt coeliakie kunnen ontwikkelen (kans is bijna nihil als je de bepaalde genen niet hebt) en dan kan diegene ook in de gaten gehouden worden dmv antistoffentests.

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

@Doosje: wat naar van je werk, is de angstige sfeer alweer wat gezakt?

@citroen: jeetje wat een "gedoe" met die pinda's en het hele traject eromheen. hopelijk is duidelijkheid snel in zicht. Al die onderzoeken enzo is ook geen pretje.

@Hellie gefeliciteerd met je promotie!

@Hartediefje: beetje laat:) maar nog gefeliciteerd met Senna

@Shadow: wel enigzins herkenbaar dat pubergedrag bij dreumessen. Ik heb er hier ook 1 en ik ben van nature heel ongeduldig en als meneertje niet luistert of gewoon een hele dag vervelend is raak ik ook snel " gefrustreerd en aangebrand" :)
    We willen heel graag een 2e maar ik heb zelf ook wel eens met de vraag gestaan "Kan ik dit wel aan, nog zo'n "draakie" erbij?
    Maar moet zeggen de laatste tijd is Collin wel echt een lief jochie en hij wordt steeds knuffeliger :D ik denk dat hij heel goed door heeft dat als hij zich gedraagt dat mama ook heel erg lief kan zijn.
    Na zijn verjaardag willen we hem 2 halve dagen naar de psz brengen, kan hij ook zijn eitje kwijt, zal ook een hoop irritatie schelen en leert hij mss sneller praten, want dat doet ie nog steeds niet. Hij heeft wel inmiddels zijn neefje (2 maanden jonger als Collin) "ontdekt" maar echt samenspelen doen ze nog niet echt, neefje wil wel, maar Collin niet;)

Leuk dat jullie ook voor een brusje gaan! hopelijk lukt het dit jaar nog!

@2e telg is hier inmiddels ook op komst! Ik heb 3 maanden even goed mijn cyclus bijgehouden en in september (op vakantie) zijn we ervoor gegaan! en jahoor! first lucky shot!!:$ ik was zo verbaasd, en dacht gelijk, wat heb ik dan die 1,5 jaar voor Collin zich aandiende niet goed gedaan? :D. In tegenstelling tot de zwangerschap van Collin (kwaaltjesloos) heb ik deze keer aardig wat kuren, maar gelukkig geen misselijkheid, phew! Inmiddels de eerste echo gehad, alles is goed, nu krijg ik eind november de nekplooimeting en in december een gesprek met een gyn. omdat het een twijfelgeval is of ik wel via de natuurlijke achteruitgang kan bevallen. Bij de bevalling van Collin is de placenta er niet in 1 keer uitgekomen en moest er op de ok even schoongemaakt worden, maar dat deden ze zo hardhandig dat ik er een subtotaalruptuur aan over gehouden heb. :x en ik dacht nog wel dat het door het persen kwam. zo hoor je nog es wat bij de vk., maargoed dat horen we nog wel. de bevalling is nog wel even een eindje weg.

Mijn vader heeft inmiddels de wasmachineafvoer en leidingen verlegd op zolder zodat ik een apart waskamertje heb en straks kunnen wij daar ook onze toekomstige slaapkamer naast maken, dus nog een hoop geverf enzo!

Nu maar lekker mijn bedje induiken!

12. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Snoet gefeliciteerd!!

Citroen, hoe ging het bij de anesthesist?

Glim: gefeliciteerd!!!!!!!!!! Wat onwijs fijn dat het meteen gelukt is!!

Shadow: hoe is het nu met je?

Hier verder alles oké hoor. Sfeer op het werk is nog erger eigenlijk, maar ik concentreer me maar even op de dingen die ik leuk vind om te doen (mijn eigen projecten).
    Gelukkig zit de miskraam niet meer zo in m'n hoofd. Ik hoop gewoon dat Doosjeman binnenkort de knoop doorhakt (so to speak dan he..). Het is toch wel moeilijk om te zien dat mensen nu (niet alleen hier hoor) van hun 2e zwanger raken en het bij mij maar de vraag is of het er wel van komt.
    Maar, en dat wil ik toch wel duidelijk zeggen, ik gun het jullie hier wel heel erg hoor! :)

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor, Doosje ;), ik had dat heel erg bij de 1e. Juist door die enorme druk die ik op mezelf legde duurde het zo lang. Ik had bij nummer 2 zoiets van, lukt het niet, ook prima!, we hebben onze handjes toch wel vol aan Collin dus die "stress" voor nog een kindje was er totaal niet. Ik zeg niet dat dit nu de reden is waarom het in 1 keer gelukt is, maar het zal zeker meegeholpen hebben.

14. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat denk ik inderdaad ook Glim. Goed dat je er zo in zit/zat en dat het kon en lukte. Lijkt me echt superfijn :)
    Ik zal volgende week eens heeeeeel ontspannen in bed gaan liggen hihi ;)

15. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant

GEWELDIG!!! HIHI
    Hoop dat doosjeman er ook voor wil gaan en dat hij beter in zijn vel zit!

@Glim
    Gefeliciteerd!

@Citroen
    Succes met de afspraken voor Tim!!

16. kvinna

kvinna Niet meer actief

Doosje, ik vind jou heel sterk en grappig!

Glimworm, gefeliciteerd!

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @glimworm GEFELICITEERD!

@Doosje vervelend dat het op je werk nog niet lekker loopt, gelukkig kun je wel je ei kwijt in je projecten zoals ik het lees. Dikke knuffel, hopelijk heeft doosjeman snel duidelijk wat hij wil!

Nou de afspraak met de anesthesist was kort maar krachtig. Leuke man, lief voor Tim, stethoscoop...waar moeten deze dingen in? *de oorstukken zeg maar* In mijn ogen???...Tim lag helemaal dubbel..Neehee in je oren gekkie was zijn antwoord! en duidelijke uitleg aan Tim. Nu maar hopen dat Tim geen verkoudheidje oppikt oid en dan over 2 weken biopt. Ben al glutenvrije recepten aan het zoeken en ga komende dagen eens glutenvrije pepernoten bakken...ben benieuwd.

18. kvinna

kvinna Niet meer actief

Citroentje, wat een fijne anesthesist. Lekker als medisch personeel goed met kinderen kan omgaan. Glutenvrije pepernoten, ben benieuwd.

Hartediefje en Snoetetoet, kunnen jullie heel even een regeltje schrijven?

19. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Kvinna, hier het regeltje!!! hahahaha...

Sorry, maar ik heb heel weinig tijd gehad om te lezen en te reageren.
    Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje.
    Senne was heel erg blij met zijn voetbalverjaardag en heeft op en top genoten.
    Sven is afgelopen maandag jarig geweest en het was ook super voor hem. Wat heeft hij genoten zeg... en wat is hij blij met de toet toet ambulance!!
    Hij gaat nu steeds meer napraten en duidelijker de woorden zeggen, zodat het begrijpen van hem een stuk makkelijker wordt. Het is echt een heerlijk joch..ik geniet er echt heel erg van.

Ik reageer later even op jullie hoor!

20. kvinna

kvinna Niet meer actief

Hartediefje, fijn even iets van je te horen! Gaat gelukkig allemaal goed dus.

Hier zijn we net naar de intocht van de sint geweest. Hij kwam met de boot aan via het kanaal, maar we zijn een tijdje later gegaan en dan iets verderop. Hoef je niet zo lang te wachten en zie je toch Sinterklaas en dan op zijn schimmel. Wel heel leuk, Noa at als eerste de krentenbol op die sponsor Bakker Bart uitdeelde:)

Deel Deze Pagina