30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Heb daarnet ook maar even een nieuwe buikfoto gemaakt, zo blij ben ik dat m'n ukkie er nog zit :). Vandaag, 19+3 :

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wow shadow,mooi buikje, roosendaal? dan wonen wij 59 km van elkaar vandaan. fijn dat je gerustgesteld bent!mijn frummel ligt ook vaak op de bodem, kan een heel zwaar gevoel geven en getrappel in mijn bekkenbodem en blaas.... en soms voel ik echt gefriemel...

citroen fijn dat hubby uit gips, nu hopen dat ie snel weer op de been is en dus andere puk kan dragen voor je ( je had toch al een uk?) oooooh ben zo vergeetachtig is echt geen desinteresse!

ik ben nu bekaf van al dat gepoets en geruim maar met die warmte heb ik de boel beetje laten verslonzen (m'n kledingkast inhoud ligt inmiddels gewassen en gedroogd op zolder)maar het is wel schoon in huis en ik ben met snoetekind in overeenstemming gekomen dat we die lege commode (vorige week smaen met haar spulletjes een plek gegeven in de badkamer kast) maar aan de baby schenken, kan zij veeeeeeeel beter spelen op haar kamer. antwoord: okeej mama! en sprak tot mijn buik: aseblief baby!!!! schattig he?! <snif>
    ook K3 heeft een liedje over een nieuwe baby en er zit ook zo'n zin in waar ik dan helemaal van vol schiet terwijl snoetkind staat te springen en wijst naar buik "daazo mijn baby!!!!

3. shadowcat76

Aaaaah wat ontzettend lief van snoetekind!! Ze kunnen af en toe echt bengels zijn he maar dit is dan zo super! Echt geweldig :). Pff moet hier eigenlijk hoognodig stofzuigen maar heb er echt geen puf voor.. zometeen over een half uurtje maar eens kijken wil 't eigenlijk wel gedaan hebben voor lief thuis is haha. En er staat ook nog wat op de aanrecht wat in de vaatwasser moet... gelukkig hebben we die dan weer wel, scheelt weer ;).

Denk dat die van ons ook dan regelmatig onderin ligt, niet dat ik een zwaar gevoel heb maar omdat ze met hartje luisteren ook meestal onderin m'n buik 't pas vinden. Kan haast niet wachten hoor tot ik het meer ga voelen. Ze zei ook nog dat rond deze periode baby's ook vaak in een stuit liggen, en dat 't daardoor ook kan komen dat ik nog niet zoveel voel.

En 59 km da's ook niet ver!

@Citroentje idd fijn dat je hubby uit 't gips is!

4. kvinna

kvinna Niet meer actief

Shadowcat, mooie buik! En volgende week de twintigwekenecho alweer, dat gaat mooi de goede kant op. Ik lees regelmatig dat vrouwen met de warmte veel minder beweging van het kindje voelen, dat zal dan bij jou ook wel het geval zijn geweest. Fijn!

5. shadowcat76

Dank je :). Pf ja schiet op zeg, zo vertel je aan de aanstaande grootouders dat je 4,5 week zwanger bent en nu is 't alweer bijna 20! Dat zal dan wel dat het bij mij ook zo is, dat ik het minder voel met de warmte. Ik maak me nu in ieder geval een stuk minder zorgen :). Idd echt fijn te weten dat 't hartje zo mooi klopt!

6. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Even snel een berichtje, fijn dat het goed gaat met iedereen.

Sky, doet de airco het goed en heb je al een andere auto gevonden? En fijn dat je collega's zo met je meeleven, dat is in sommige bedrijven ook wel anders...

Kvinna, fijn dat het zo snel gaat met jullie huis. Waar in nl zouden jullie ergens willen gaan wonen?

Nienke, wat waardeloos zeg, geen traplift, maar ook geen andere oplossingen aandragen, heb je wat aan....

Citroentje, fijn dat je man weer beter is.

Snoet, idd heftige bevalling hoor. Die van mij was ook geen pretje, maar ga deze keer ook weer geen bevallingsplan maken. Ik ga het gewoon over me heen laten komen, de vorige keer is het ook heel anders verlopen dan ik had verwacht. Ik wil alleen dat mijn man de navelstreng doorknipt en dat ze tijdens het persen rekening houden met mijn BI... Ik had aan mijn man gevraagd of hij de baby aan wil pakken als ie geboren wordt, maar dat durft ie niet, glibberig en zo en bang dat ie hem laat vallen;)
    Wat een schtje trouwens, je dochtertje..

shadow, mooi buikje hoor! En fijn dat alles goed is.

Ik kom overigens uit Eindhoven. Ben net bij de vk geweest (had gehoopt dat het niet meer nodig was, maar helaas:)) en alles was goed, alleen mijn bloeddruk was wat gestegen, maar dit kan ook een teken van een naderende bevalling zijn. Nou, laten we het hopen, ik wil onderhand wel....

7. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Hallo dames, hier alles ok. Gister bij de vk geweest. Alles was weer perfect. De vk zei dat mijn gesprek morgen bij de bedrijfsarts nog maar een formaliteit zal zijn. Dit vond ze zo klaar als een klontje. Wel heel lief om te horen dat ze zei dat ze me bewonderde en dat ik ondanks een best wel zware zwangerschap na ook de shitzooi ervoor het knap vond dat ik toch heel positef overkwam en met opgeheven hoofd dit doorstond. Het klinkt misschien alsof ik naar veren in me reet solliciteer maar ik heb een groot empatisch vermogen (is meer een zwakte dan sterkte hoor) en voel me altijd heel erg schuldig vooral tegenover naasten en collega's die ook last van mijn gebrek ondervinden. Ben opgevoed dat ik nooit mag klagen en door moet gaan. Dus dan is het fijn dat iemand het erkent en me stiekum toch een geruster gevoel geef en dat het nu even mag.
    Vandaag ga ik een kruk halen want door die voeten is lopen nog extra lastig dus een beetje extra steun is denk ik wel fijn.
    Ik blijf bewegen hoor, en doe m'n oefeningen maar werk gaat nu echt niet en vind ik ook niet verantwoord naar de kids. Ik kan ze niet snel genoeg helpen als dat nodig is.

Ik woon in een dorpje bij Breda, dus dicht bij een aantal dames hier. Leuk om te lezen waar jullie allemaal zitten. Snoet, waar zit je dan ergens? Of heb je dat al gezegd?:)

@Hellie: de airco is héérlijk!!!! De kamer was gisteren gewoon zelfs koud! Hahah! En ik heb het niet snel koud. En hij is lekker heel zacht van geluid dus dat is ook fijn. We gaan genieten van het slapen in de zomer vanaf nu! @Citroentje: ook bij jullie alles naar wens met de airco?
    Een auto zijn we nog aan het zoeken. Heb er een paar live bekeken maar nog niet gevonden wat ik zocht. Ladingen auto's zijn me al voorbij gekomen op internet en straks weer even een rondje doen op allerlei sites. Maar komt goed.

@Shadowcat: moet toch ook nog ff zeggen dat je er gewoon bij hoort hoor. Je hebt nou eenmaal MEGAkletsers;) :D (wie? ik?) en mensen die af en toe babbelen. Das allemaal goed!
    En heerlijk dat alles goed is met je beebje. Oh en een prachtige buik! :)

@Snoet: ik heb dat ook met beebje. Die ligt vij laag en het hoofdje ligt echt tussen m'n bekken wat regelmatig een zwaar gevoel van onderen geeft. Zo leuk; gister liet de vk mij voelen waar de voetjes en het bipsje lagen, echt zo tof! (voetjes schuin boven mn navel).
    En heb jij de boel laten verslonsen? Ik lees elke keer dat je aan de poets bent?! Zal wel spick and span zijn bij jou. ;) Morgenmiddag komt de dame die me wilt helpen in de huishouding. Hoop dat het klikt. Bij mij is het ECHT verslonsd....:)
    En wat ongelooflijk schattig van je dochter! Een heerlijk kind, kan niet anders!

@Nienke: ja bij mij gaan ook m'n ogen prikken, m'n oren klapperen en m'n vingers jeuken bij zo'n verhaal. Echt BE-LA-CHE-LIJK! Bij andere deuzen die amper wat mankeren is alles mogelijk (sorry maar heb een voorbeeldje in de buurt waar je bek van open valt...) en bij zo'n situatie als bij jullie doen ze laconiek... Pffff....
    Ik heb GROTE bewondering hoe jullie er mee om gaan. En je zoon is een grote kanjer! Wat hebben we hier toch dappere sterke mensen in ons forumpje!

@kvinna: Wauw! binnen 5 weekjes al verkopen. Dát zou lekker zijn.
    Heel veel succes en hoop dat jullie iets fijns gaan vinden in NL. Al dan niet even nog huur en later koop.

Oh en dank dames voor het aanbieden van het lezen van de bevallingsplannen. Erg fijn.

Vanavond uitgenodigd om naar de afscheidsmusical te komen op m'n ouwe schooltje waar ik tot 1,5 jaar geleden heb gewerkt. Erg leuk en wil iedereen mijn babybuik laten zien! Daar hebben ze ook zo ontzettend meegeleeft de afgelopen jaren, zelfs meegehuild als het weer eens misging. En die kids heb ik echt gemist.
    En met sommige van die ouders had ik ook een fijne band dus die zie ik dan ook weer eens. Hoop dat het echt gezellig wordt!

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    he sky ik woon tussen middelburg en bergen op zoom circa 70 km van breda
    en zie je nu wel.... not all the girls get them:p aan nemen dat het toch echt zo is en betreft jouw empatisch vermogen, niets is zo gezond als een gezonde dosis egoisme, iedereen verward dit altijd met het wat negatievere egocentrische (dat is jezelf continue in het vooruit stellen) maar egoisme betekent letterlijk, je zelf centraal stellen. (ego betekent ik)en alleen als je dat kan en dus ook goed naar jezelf kan luisteren en voor jezelf kan zorgen kan je dat ook voor een ander... dus gooi die schuldgevoelens over boord! allemaal volwassen mensen die puik voor zichzelf kunnen zorgen en jij hen dus niets tekort doet...

maar wat betreft de zwaarte van de emotionele rugzak heb ik hier voor jullie allen diep respect, wat je overkomt is geen keuze en heb je niet in de hand, hoe je er mee omgaat en hoe je je het laat vormen heb je wel een keuze in. wat dat betreft ben je deels zelf verantwoordelijk voor je geluk

zo.... genoeg filosofie! verder ben en blijf ik lekker met beide pootjes op de grond

ik was zo aangenaam verrast vandaag! ik had een lange dag (7:30 - 18:00) toen ik thuis kwam stond eten op tafel, was snoetekind moe maar erg lief en.... had snoeteman geschilderd in de babykamer wat ik zo graag af zie..... dat zijn nou cadeautjes!:)

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    nu ben ik toch zo benieuwd: heel vaak lees ik dat er een gast mee gluurt:) ben zo benieuwd wie dat dan is.... (geen lid van zp in ieder geval.....) een man die nieuwgierig is? snoetman niet die is net gaan hardlopen:D.....

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    nog even een laatste reactie: ik heb zojuist de theatershow van lenette van dongen gezien op tv, geweldig gelachen tot banden er zeer van doen, maar gewelidg gebruld hoe zij in die show neer zet hoezeer ze kindjes had gewild..... wat raakt me dat toch diep.....

wat zijn wij toch een stelletje geluksvogels!!!!!!

welterusten allemaal!

11. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    pff t'is nu 04:45 ...pff klaar wakker!!!
    maar dames....I'M BACK !!!!

heb een heerlijke vakantie week achter de rug!alleen jammer van de vele regen en wind!heb niet alles kunnen mee lezen....maar 1 verhaal dat herken ik uit duizende....nienke....
    blijf vechten voor die kleine.(zal je vast al wel doen)..hoe moe je er ook van word..vraag desnoods een gesprek met de burgemeester aan!
    wij woonde in een flat...zonder lift..en vonden toen dat ik ook m'n dochter wel makkelijk nog kon tillen.ik was op een gegevende moment zo boos..dat ik m'n kind uit haar wagen heb gehaald...haar in z'n handen heb gekwakt,en wees naar een trap in het gemeente huis en zei " ZO AUB....LOOP NU DIE TRAP MAAR 4 KEER OP.WANT DAT MOET IK OOK!!!!! die man was zo verbaasd...keek naar m'n meisje...en zag toen hoe wanhoopig k waarschijnlijk was!maar kreeg het daarna wel voor elkaar.helaas moeten we nog vaak vechten om iets voor elkaar te krijgen,maar gelukkig weet ik ook een beetje hoe het nu allemaal werkt..

krijg robin z'n 1e rolstoeltje??een panther??

verder snoet heb ik gisteravond ook naar haar gekeken...wat heb ik gelachen..vooral om het moment..dat de mensen tegenwoordig alles maar willen veranderen aan hun lijf!en idd het einde vond ik gewoon best emotioneel!

ooh heb woensdag een 4d echo gehad ipv 3 d! leuk leuk leuk.
    en heb een mooie foto van d'r gezicht??ben nu al verliefd..ik zoek alleen nog iemand in m'n vriendekring die hem voor mij kan scannen..dan kan ik hem binnenkort aan jullie laten zien!dus word vervolgd!!!!

nou dames ik ga denk weer proberen te slapen...ooh ja voor degene die vroeg waar we ongeveer wonen.
    ik woon in katwijk aan zee (zuid holland)

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    He meiden, heb wel meegelezen, maar geen puf gehad om te reageren. Snel even op het werk...

Ik heb gisteren ook zo gelachen om Lenette...sjonge...dat stukje bij de gyneacoloog en de nieuwste mode van het geslacht hahahahaha...zoals ze dat deed met dr vingers.... Maar heb het niet helemaal afgekeken omdat ik naar bed ben gegaan.

Ik woon in Hoek, Zeeuwsch-Vlaanderen.

Fijne dag allemaal!!!

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ha miekie welkom back!!!!hopelijk ben je lekker uitgerust:)

hier alles rustig volgens mij ligt baby met koppie naar benee, voel steeds hadjes wriemelen in mijn liezen (voetjes voelen krachtiger....)

morgen naar ikea om kast voor snoetebaby te kopen... en gewoon gezellie!

slaap lekker allemaal

14. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoi dames,

ik hoop dat alles goed hier is.
    We zijn terug van vakantie, even bijkomen hahaha vakantie met een peuter valt niet mee hahahah
    maar we hebben het supergehad op texel.
    gr brenda

15. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hahaha, Brenda, nee..met een peuter ben je nog volle dagen bezig, maar het is wel ontzettend genieten!!!! Maar over uitrusten moet je dan maar niet praten he...hier ook zo'n gevoel over de komende vakantie straks.

Babykamer verder afwerken, alledrie de kindjes hier. We gaan lekker een aantal dagtripjes maken. Dierentuin, plopsaland, buitenspeeltuin in Belgie, dus ik denk wel dat we ons gaan vermaken!

We zijn vandaag druk bezig met de babykamer. Manlief is bezig met de muren in de knauff te zetten, zodat ze weer glad worden en ik ben begonnen met het wiegje te schuren en daarna te verven!

En ik ben zo blij hahahahaha, ik heb het eerste echte jongenspakje gekocht in maat 56 voor onze knul! Echt heel lief, wit met zilver en ijsblauw. Met op het shirtje UNIQUE...ooo..had het eerst laten liggen, maar ben er toch nog om gefietst. (hahahaha, dat zijn de zwangerschapshormonen zeker????)

Fijne dag allemaal! Gelukkig is het wat afgekoeld

16. brenda1976

leuk he kleertjes kopen, we hebben van sander zoveel dat ik voorlopig niet hoeft te shoppen. Heb wel wat babyspul nieuw gekocht voor de heb en ga bij rainbowbabies weer een leuk pakje bestellen voor de geboorte met zijn naam erop!

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ha meiden,

ben vanochtend naar ikea geweest, kast, paar babyspullen en een mooie tafel voor snoetekind willen kopen, helaas was die tafel voor kind uitverkocht, wel kast en babyspullen.

snoeteman is al heel de dag chago, zegt geen woord en eenmaal in de auto begon ie te niezen etc. ws verkouden of allergie voor iets in de lucht..... maar mannen laten dan onmiddelijk alles vallen en vinden dat mama alles wel doet grrrrrrrrr:x en daar wordt ik weer chago van.

ben er nu zelf moe van.... zou wel een dutje willen doen, maar helaas ligt snoetman alweer te snurken.... maar wellicht dat dat een beter humeur oplevert:)

18. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, leuk om spulletjes te kopen!!! Maar niet met een chago man he...... Hoop dat het na de slaap wat beter gaat hahahaha, anders wordt het een lange avond.

Brenda, ik ga er ook eens op kijken, wel een hele leuke tip! Dat is dan het leuke als je al weet wat het wordt, allemaal van die kleine details erop laten zetten en dingen al bestellen. (hahaha, ik begin er echt zin in te krijgen!!!!)

Vanavond gaan we even naar ons nichtje kijken wat maandag geboren is met 35,5 week...zal even moeilijk zijn, is het eerste meisje wat we geboren zien na esmee*...met een mannetje had ik toch minder moeite, maar ik heb maar iets van speelgoed gekocht, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om tussen de leuke meidendingen te snuffelen..want ik weet dat ik dat voor mezelf nooit kan doen. Maar dan denk ik weer aan dit lieve hummeltje in mijn buik en krijg ik weer een heel gelukkig gevoel!!!!!!!!!!!!!!!!

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    goedemorgen!

hartediefje hoe was het om je nichtje te zien? kan me voorstellen dat je gaat met gemengde gevoelens...

rainbow babies is leuk he? maar dat vind ik ook met simplycolors (en hebben ook een goede kwaliteit!) ik wil ook nog een echt jongenspak scoren. ik heb genoeg nog van snoetekind gezien ik toen neutrale kleding had gekocht maar het is gewoon heel leuk om nu echt een knullenpak te kopen! heb vriendin beloofd dat zij een keer mee gaat babyshoppen zij is op 1 na de enige die weet dat het een knul wordt verder houdt ik het als verassingzij kan pas woensdag over 2 weken ( is dan terug van vakantie) dus ik houd me daar nog beetje voor in.

snoeteman is gelukkig weer beetje opgeknapt, zo ook z'n humeur maar nu ben ik er nog een beetje kriegel ik wordt dan ook een beetje obstinaat.... maargoed hij is nu gaan harlopen en ik ga snoetekind in bad zetten en dan zakt dat wel weer af....

in ieder geval gaat hij straks kast van snoetbaby in elkaar zetten dus mag ik niet mopperen:) kan ik kleertjes van zolder gaan plukkken:D

20. brenda1976

simple colors vind ik persoonlijk kwalitatief minder en ik vind het kort en breed vallen. Aangezien Sander lange rug heeft zijn het net naveltruitjes hiihih
    Dus ik hou het bij rainbowbabies.

ooo gaat hij met dit weer de kast in elkaar zetten, ron heeft vorige week sander zijn kamer in elkaar gezet, arme mannen hahahaha
    Die van mij is ook heel zielig, die is naar de zwarte cross.
    Hij is geen drinker, de jongens die hem kwamen ophalen hadden al bier in het busje waar ze mee gingen, denk dat hij het heel zwaar heeft hahahah
    Ga zo even puin ruimen en schoonmaken, maar ik heb geen zin hahaha

Deel Deze Pagina