30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    yep, beebje van jou is dan mooi verder aan het indalen zat ws al op de plek waar die wezen moet maar hoofdje komt steeds verder in je bekken. ik had een soort blok gevoel... en je banden kunnen daarom wederom zeer doen.

ik ben eerder naar huis vadaag heb vrij genomen loop vanaf gisteren al met maagdarm krampen rond, das echt even stil staan en zuchten als het gebeurt denk een virusje, normaal neem ik dan 2 para in en ga door maar ben nu niet alleen he, dus ga ik straks lekker boven op bed liggen misschien nog ff tukken.

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    yep, beebje van jou is dan mooi verder aan het indalen zat ws al op de plek waar die wezen moet maar hoofdje komt steeds verder in je bekken. ik had een soort blok gevoel... en je banden kunnen daarom wederom zeer doen.

ik ben eerder naar huis vadaag heb vrij genomen loop vanaf gisteren al met maagdarm krampen rond, das echt even stil staan en zuchten als het gebeurt denk een virusje, normaal neem ik dan 2 para in en ga door maar ben nu niet alleen he, dus ga ik straks lekker boven op bed liggen misschien nog ff tukken.

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik ben vrijdag naar het zh geweest, ik had gebeld en ik had buikpijn, voelde me naar enz....
    helemaal door de molen en was ook een virus, het blijkt heeeel erg te heersen, ik dacht het gaat wel weer, maar zins gisteren is het weer behoorlijk teruggekeerd! vanmorgen was ik echt doodziek en overgeven zuchtttttttt
    gelukkig kon sander naar de opvang vandaag.
    ook ik heb last van het indalen (of het is het virus).

ik hoop maar dat het snel over is!
    gr brenda

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en grrrrr wat is dat toch met leveranciers,

krijg gister online te zien dat ik m'n gordijnen op kon halen, kom ik bij de kwantum: " nee mw ze zijn wel binnen maar u mag ze nog niet mee nemen. ik moet ze eerst inscannen" nou dan wacht ik toch even? "nee mw ik ga eerst koffie drinken en na het inscannen moeten de gordijnen nog even blijven liggen":(

wordt ik bij de kassa aangehouden of ik wel alles betaald heb:x ja alles betaald maar niet meegekregen!!!!!!!!!

zaterdag nieuwe wasmachine gekocht wordt morgen bezorgd mag vandaag informeren naar de bezorgtijd, is niet bekend, wordt ie wel bezorgd dan?:(:x!!! ik moet morgen aar de vk moet dus weten hoe laat ze komen.....

nu schiet mijn bloeddruk om hoog krijg net te horen dat ik pech heb ze bezorgen niet op woensdag

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Jeetje snoet het zit je niet mee...

Beterschap Brenda!

6. kvinna

kvinna Niet meer actief

Citroentje, wat vervelend dat je opziet tegen de bevalling. Stom is dat, de eerste keer is goed gegaan en in plaats van vertrouwen te krijgen, krijg je het idee dat het dan nu wel heel moeilijk zal worden. Balen voor je, ik hoop dat je er iets aan kunt doen.

Nienke, jemig, wat een bevalling heb jij gehad, zeg. Je hebt er niks aan, maar bij zo'n verhaal ga ik meteen steigeren: waarom hebben ze niet eerder voor een keizersnee gekozen? Dat moet echt vreselijk geweest zijn. Hopelijk gaat deze bevalling een stuk beter, en ze letten nu in elk geval als het goed is wel heel scherp op...

Snoet, wat apart dat je vriendin zelf die tekens niet ziet die op autisme kunnen wijzen. Op de tenen lopen en dat fladderen zijn volgens mij dingen die in het standaardrijtje van aanwijzingen staan. Je kunt gewoon een keer vragen of het haar is opgevallen dat hij niet helemaal op zijn voetjes staat, dat is niet zo beladen, lijkt me.

7. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend dan hee! Misschien daalt ie idd wel weer verder in...woeiii!!
    Morgen weer naar de verloskundige, dus ik zal het eens vragen.

Snoet, denk je aan je bloeddruk? hihi

8. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Zo daar ben ik weer eens. Wel het lezen bijgehouden maar nog niet gereageerd. Druk weekend weer gehad.
    Kwalen zijn flink aanwezig. Heb nu stalen polsbraces en nieuwe steunzolen en dus krukken en doe gewoon wat minder dan anders (probeer ik dan...;) ). Vriendinnen noemen me al zwanger kneusje als ze me zien...;):D

@Citroen: Dank voor je bevallingsplan! Fijn om alvast een opzetje te maken en eruit te gebruiken wat op mij van toepasing is/kan zijn.

@kvinna: ja een rolstoel...ik voel me daar niet invalide genoeg voor. Gisteren liepen we door de Ikea en ik had op een gegeven moment echt veel pijn en kon even niet meer lopen en manlief wilde meteen een rolstoel ergens scoren maar ik voel me dan zo'n deus. Kijk een gebroken been ofzo, dat zie je maar dit niet. Dat is inderdaad de gêne die ik dan heel erg heb.

@Hartediefje: wat een überschattig wiegje! :)

@namen: wij houden van korte krachtige namen die je internationaal kan uitspreken. Dus daar hebben we er een paar van en 1 heeft de voorkeur. We willen ons kind een 2e naam geven gewoon voor de leuk. Dát is nog een discussiepunt want ik heb er 1 maar manlief vindt die niet helemaal leuk maar kan zelf niks anders verzinnen.

@opvang: het is handig dat ik in de opvang zelf werk want ik heb voorrang en kom als 1e op de lijst te staan. Das dus mazzel!
    Maar hoe we het precies gaan doen weten we nog niet. Ik werk 3 dagen maar ga misschien 1 dag ouderschapsverlof opnemen voor een jaar en ik hoop dat pappa 1 dag thuis kan blijven, dan is het nog maar 1 dag. Ik zie er gigantisch tegenop op het ventje straks als ie 4 maandjes is naar de opvang/een ander te brengen....

@buikgriepmensjes: sterkte allemaal. Buikgriep is heel erg akelig... Beterschap!

@Femke: WOEHOE!!!!! Goed nieuws!!!! Heerrrrlijk! :D

@bevallingszenuwen: die heb ik ook al!! Laatst zat ik in de auto en moest er even aan denken en kreeg echt zo'n zenuwenkriebel in m'n buik, niet fijn. Maar ja, ik zeg ook steeds tegen mezelf dat het komt hoe het komt en dat je er verder weinig aan kan doen en dat het een paar dagen op z'n langst afzien is en dat het dan ook geklaard is, mits er geen andere rare toestanden natuurlijk zijn...
    Ben wel soms een beetje doemdenkerig omdat zoveel bij mij niet echt positief verloopt (met mijn lijf dan, beebje doet het fantastisch!), dat ik misschien ook wel een heavy bevalling zal hebben. Niets gaat bij mij zomaar van een leien dakje. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn!
    Pijnstilling heb ik nog te weinig info voor dus daar kan ik nog weinig over zeggen.
    Ik ga wel in het ziekenhuis bevallen. Lijkt mij veiliger, sneller alles bereikbaar en blijft alle zooi daar. Een bad lijkt me heerlijk maar ik denk dat ze dat hier niet doen. Misschien toch maar eens kijken of ze infoavonden hebben in het ziekenhuis op de verlosafdeling.

Poeh, ik wil op al jullie berichten reageren maar het is echt te veel.
    Komt vast nog wel eens vaker ter sprake allemaal.
    Ga zo naar de pedicure!!! Hoop dat het heerlijk is en dat ze me weer aan frisse verzorgde voeten helpt.

9. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    @ Nienkuh: nou, heel begrijpelijk dat je het eng vindt hoor...
    Ik heb me nu trouwens aangemeld bij Zin Kraamzorg. Daar stond op de site dat ze het gewenste aantal uren kraamzorg garanderen en dat er 24 uur per dag kraamhulpen beschikbaar zijn. Dat vind ik in ieder geval geruststellend. Toch wel handig als je midden in de nacht bent bevallen dat er dan iemand is die je even wegwijs kan maken :).

@ Snoet: WAT?? Ben je niet helemaal uit je slof geschoten bij de Kwantum? Ik denk dat ik ontzettend kwaad zou zijn geworden, dat gaat toch nergens over?! Maar goed, het is inderdaad beter om rustig te blijven, haha, zeker als je bloeddruk snel omhoog schiet.

@ Sky: wij houden ook van korte namen. Af en toe hebben we het er wel eens over en raar genoeg gaan we er steeds een beetje vanuit dat het een jongentje wordt. Maar dat heeft er vast mee te maken dat ik het makkelijker vind om een jongensnaam te verzinnen. Voor een meisje zou ik nog eens echt goed na moeten denken...

Waarom loop je eigenlijk op krukken, als ik vragen mag?

@ Doosje: ik schrijf teksten voor brochures en websites, en daarnaast af en toe een artikel in een tijdschrift. Dat laatste zou ik wel als hoofdberoep willen doen, maar voorlopig blijf ik nu even zitten waar ik zit - zeker nu er over 8 maanden een kleintje bijkomt ;).

Vandaag zat ik met twee collega's te lunchen en het ging alleen maar over kinderen (zij hebben er al meerdere). Na een tijdje vroegen ze of ik het erg vond dat dat steeds het onderwerp van gesprek was, en ik moest me zó inhouden om niet te gaan grijnzen en te vertellen dat ik zwanger ben!! Ik moet het gewoon nog 6 weken voor me houden, pfff, niet makkelijk als dat alles is waar je aan denkt!

10. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hahaha, Nuk, wie weet waren ze wel aan het gissen!!!! Ja, moeilijk om te zwijgen he, het liefst zou je het van de daken willen schreeuwen.

Snoet, jee..... ik had ze daar wel aangevlogen denk ik bij de kwantum...arggggg...wat een belachelijk iets. Moeten blijven liggen nadat ze gescand zijn, wat een onzin zeg... Moeten ze net doen bij zwangere vrouwen hahahaha...

Sky, je weet het altijd zo positief te brengen!! Moet wel lachen hoe je wordt genoemd, maar goed, alles voor het goede doel he!

Doosje, zal vast zijn dat de kleine verder naar beneden komt te liggen, gaat toch weer op meer dingen duwen dan waardoor je last krijgt.

Vanmiddag heb ik me weer zo geergerd...arggg...ik ga een tshirt bestellen denk ik met de tekst: ik ben niet dik, ik ben ZWANGER!!!!!!!
    Stond ik in de rij voor de crematiedienst van een tante van mijn ex, komt er een kennis naar me toe. Zegt ze, zo voor wanneer ben je? OOOOO, nou, dan ben je al goed dik. Sjonge.....ik heb gezegd dat ik wel al 2 kilo was aangekomen........... maar ja, ze zal wel denken..kun je wel zeggen, maar of ik het geloof... Waarom duwen mensen je toch zo dat stempel op je? Laat ze zelf maar eens een pop van 25 cm onder hun trui duwen, kijken hoe hun er dan uitzien... * zo...de frustratie is er even uit*

Ik hoop dat het snel donderdag is en de babyspullen 's ochtends geleverd worden!!!! hahahaha, harteman is al elke dag zo druk bezig met het kamertje, maar het wordt zo mooi! Kan niet wachten tot de meubeltjes in elkaar staan erbij. * heb echt last van opruim en inruimwoede*

11. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Hartediefje: ik heb al vanaf het begin niet anders gehoord...'zo wat een buik hee', 'nou er zitten er zeker 2 in of niet?', ' hee lekker, de laatste loodjes' enz. enz.
    Sommigen menen het, sommigen denken dat ze grappig zijn. Gelukkig heb ik het me niet al te erg aangetrokken, maar mensen denken er dus echt niet bij na dat het op den duur niet meer leuk is om de hele tijd te horen dat je zo dik bent. Vooral 1 collega, die het echt wel lief bedoelde hoor, bleef er maar op hameren. Telkens als ik maandag weer kwam zei ze 'jeetje hee weer enorm gegroeid he, ik hou het niet meer bij zo hoor ha ha' (1 week verder was ik pas!).
    Op een gegeven moment stonden we op het station. Ik zie een meisje met hetzelfde figuur als ik toen had en zei 'oh lekker, straks ben ik weer zo'. Zegt ze 'nou, die is wel echt wat dunner dan jij hoor, vooral d'r armen'.
    N.b.: zelf weegt ze 50 kilo he.

*zucht*

Wat dat betreft ben ik blij dat ik nu even niet meer werk. Ik was het wel een beetje zat. Daarbij zie ik er gewoon zwanger uit en is daar geen twijfel over.
    Zeg nou zelf, dit ben ik met 38 weken (morgen dan) zwanger. Dik, maar toch geen olifant?? :D

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    hahaha doosje, nee, je bent gewoon mooi zwanger!!!!!!!!!!! Misschien trek ik het me ook wel teveel aan. Zal ook eens een foto plaatsen hoor, mogen jullie ook zeggen of het echt zo dik is hahahaha

13. brenda1976

ach ik kreeg bij sander van bijna wildvreemde ook van die opmerkingen! En of ik zeker wist dat het er een was ....
    begrijp niet waarom mensen dit doen, daarbij was ik gewoon keurig op schema.

hebben jullie voogdij al geregeld voor het ergste geval dat.
    Ik heb mijn broer en zijn vriendin gevraagd en willen het graag doen. Nu moet ik het gaan regelen!
    gr brenda

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh erg he die opmerkingen, ik krijg nu al te horen dat 'ie' al zo laag zit dat het niet lang meer kan gaan duren...euhmm nou ik hoop toch nog wel 2 1/2 week hoor!

@Doosje nee hoor zeker geen olifant *al staat er wel 1 op je shirt* maar gewoon mooi zwanger!

@Brenda wij hebben vorig jaar de voogdij geregeld, hier ook mijn broer en zijn vriendin, we hebben het zo vast laten leggen dat al onze kinderen naar hun toe gaan dus we hoeven nu niks aan te passen.

@Hartediefje ben benieuwd naar je buikje!

Wij hebben afgelopen zaterdag een fotoshoot gedaan en ik heb al wat voorproefjes gehad, zal wel eens ff een mooie uitzoeken en hier showen....

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    mijn buik...

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Stoere Tim..

17. brenda1976

mooiiiiiiiiii

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wauw! citroen!!! jij bent echt van de fantastische foto's

doosje ik ben ook al duidelijk zwanger vanaf 9 weken... en het (ongevraagde) commentaar is niet van de lucht! ben er zelfs beetje kort over: heb ik gevraagd wat je er van vindt??

vorige week ging zelfs een medewerker met me in discussie dat ze me veel dikker vond dan bij snoetekind..... houdt je commentaar toch voor je! gelukkig krijg ik ook leuke reacties hoor van je ziet er goed uit tot: je draagt zo mooi rond. ik zal weer eens een foto maken en uploaden.

heb vanmiddag lekker 2 uur geslapen heeft wel wat geholpen,
    toen ik BCC belde spande hun de kroon, is niet te vergelijken met de kwantum. ipv woensdag gaan ze dodnerdag leveren en dat ik niet thuis kan zijn was niet mijn probleem.....:x:x:x als ik niet thuis was werden bezorgkosten in rekening gebracht, gelukkig ben ik erg vaardig met mijn mond zonder ordinair kwaad te worden maar het scheelde erg weinig heb wel geroepen als dit telefoontje voor trainingsdoeleinden wordt gebruikt zal ik je flink trainen!!!!

uiteindelijk gevraagd hoe zij het probleem gingen oplossen en of ik bevestiging kan krijgen van gemaakte afspraken, maar ik moest "het maar geloven" die heb ik dus wle een klacht toegezonden...

ik ga eten

x

19. brenda1976

pfffffffffff nou gaat lekker bij jou hahahah
    maar herken het wel! Soms denk ik, waar is de klantenSERVICE

wij hebben net na de geboorte van sander een reportage laten maken en tevens op hjet geboortekaartje.
    dit gaan we nu met mini weer doen!

gr brenda

20. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    @ Doosje: nou moe, wat een achterlijk verhaal!! Aan de foto te zien ben je helemaal niet dik, maar gewoon zwanger. Klaar. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat mensen zich daar op zo'n manier over uitlaten. Alsof zwanger zijn ineens een vrijbrief is om maar vanalles over iemands lichaam te zeggen. Dat doe je toch normaalgesproken ook niet? :(
    Hm, ik ben zelf wel iemand die lang z'n mond kan houden, maar als dingen me na een tijdje echt gaan irriteren, dan moet het er wel een keer uit. Ik heb nu al medelijden met degene die iets vervelends over mijn (toekomstige) dikke buik gaat zeggen, haha.

@ Citroentje: mooie foto's! Wat een schatje is die Tim van jou!

@ Snoet: you go girl!! Belachelijke reactie van BCC, hoezo is het jouw probleem als je niet thuis bent? Zoiets moet toch gewoon in wederzijds overleg worden gepland?

Het lijkt wel de week van de achterlijke reacties, zowel van collega's als van bedrijven! Gelukkig heb ik niks besteld :p .

Deel Deze Pagina