30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    whoehoe!!! ik sta niet meer onderaan met uitgerekende datum!!!!!
    its so lonely at the bottom!!

hier nog steeds een heeen en weer geslinger van zekerheid en onzekerheid!

maargoed wat er in mijn lijf ook gebeurt... heb er toch geen invloed op dus..... piekeren heeft ook geen zin. heb al wel 100x per dag de la open getrokken om beide testen te bekijken (die overigens oooooooverduidelijk!:))

2. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hihi snoet,ik heb dat ook hoor,laat ik eerst maar een week overtijd zijn..dan geloof ik pas echt dat ik zwanger ben.haha en dan maar wachten totdat ik een echo heb gehad na 9 weken heb ik dan pas het evoel van jippieeeeeeeeeeeeeeee

3. Flapke

Flapke Lid

13 nov 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt helemaal gelijk snoetetoet... het heeft geen zin om te piekeren, maar ik denk dat alle vrouwen dat doen die net zwanger zijn.... ik kan mezelf ook helemaal gek maken!!
    Ik heb morgen de 1e echo en ben vreselijk zenuwachtig, ik hoop een kloppend hartje te zien en aan de ene kant denk ik het zit helemaal goed, maar dan komt die onzekerheid weer naar boven..
    Heel veel sterkte met afwachten meiden, het komt allemaal goed!!

4. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden,
    Hier nog eentje die ook onzeker is of alles wel goed zal gaan.
    Na mijn mk 6 maanden geleden is het moeilijk om onbezorgd zwanger te zijn.
    Maar inderdaad, je hebt er zelf geen invloed op dus het is allemaal gewoon afwachten...

5. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey meiden,

Gisteravond echo gehad, erg onduidelijk fototje, zal straks ff proberen om m in mijn album te plaatsen.... Wij krijgen een kindje dat enorm op ons lijkt, wil nu al niet op de foto :p... Het hartje klopte sneller dan vorige week, dus dat is positief.
    Volgens de echo ben ik nu 6w5 zwanger, precies wat ik zelf ook had gedacht. Alleen zal dan de uitgerekende datum wel verschuiven, wat ik weer vreemd vind. Kom nu uit op 30-10.
    Mijn cyste was licht gegroeid en de vk gaat vandaag naar de gynaecoloog bellen voor een afspraak voor extra controle.... Ben benieuwd.
    Verder vanalles en nogwat doorgesproken natuurlijk en gehad over de combinatietest. Wij waren er nog niet uit en mijn vriend en ik hebben het er gister over gehad. Wij hebben nu besloten om het niet te doen, omdat ik absoluut geen punctie wil, dus dan ga ik me de hele zwangerschap zorgen maken als er een verhoogde kans uit de combi test zou komen. Dat is ook niks, dan kun je beter niets weten.......
    Ik wens iedereen een fijne dag,

Groetjes,
    Elleke

6. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Doglover, wat fijn dat het hartje sneller klopt!
    Dat is pas goed nieuws!
    Ik snap ook niet waarom ze de uitgerekende datum daarom op schuiven..

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    wat is het hier stil dames??????????/ik ga maandag de vk bellen ,ben benieuwd! ik weet eigenlijk niet of ik weer zoals de vorige zwangerschappen onder controle word gehouden bij de gyn!ff maar vragen

8. Sunny76

Sunny76 Lid

16 sep 2009
    43
    0
    0
    @doglover, mooi dat de echo weer wat duidelijker was.
    Wat kunnen ze eigenlijk doen bij een cyste tijdens een zwangerschap behalve in de gaten houden ? Heb geen idee... neem aan niet opereren of medicijnen ?

Die combinatietest, daar moet ik ook nog over denken... want wat is nou precies het verschil met 20 weken echo. Daarop kunnen ze toch ook zien dat er iets niet geod zou zijn ??

@ mieke, ja het is hier stuk rustiger als bij zwanger worden 30+, hier heeft misschien iedereen de handen vol aan zichzelf met alle kwaaltjes en onzekerheden. Al is het ook wel fijn om die te delen natuurlijk...

@ flapke, hoe was je echo vandaag ??

@ mijn maag, bedankt voor weer een dag zonder al te erge misselijkheid !

@ all, iemand nog leuke plannen t weekend ??

9. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal

10. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Sunny: bedankt voor de zemelen tip! Ik zal eens een zakje in huis halen.

@Jeanine: pffoei wat een nieuws meid...ik kon niet helemaal teruglezen of je het hartje eigenlijk hebt zien kloppen?
    Hoe dan ook zwaar ^&%^$ en ik duim toch voor je dat alles goed komt.

@ Hellie: superrrrrecho Yes!

@ Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom!!!

Stukje Doosje: hier alles ok. Moet nog 1,5 week wachten op de 20-weken-echo. Soms maak ik me wel eens ongerust, omdat ik nog steeds niets voel (behalve een soort druk alsof iemand op je buik drukt). Maar ja, het is mijn 1e kindje en de placenta ligt voor dus het kan ook nog wel een paar weken duren.
    Maar het lijkt me zo fijn als ik wat zou voelen....... (zeur zeur, sorry hoor).

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

12. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik heb trouwens een afspraak met de informatrice van moeders voor moeders, ik heb zo om me heen gezien dat kinderen krijgen niet vanzelfsprekend is, dus nu ik zwanger mag zijn wil ik daarvoor iets terug doen:) wat wel leuk is dat ik weer moet testen hihi

13. Flapke

Flapke Lid

13 nov 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

Vandaag was het de grote dag.... de 1e echo!
    Was zo vreselijk zenuwachtig en kon vannacht niet slapen, gelukkig hoefden we niet de hele dag te wachten, totdat we aan de beurt waren.
    Alles was goed met ons ukkie, het hartje klopte mooi!! oh ben zo blij.... nu op weg naar de 12 weken.. hoop dat ze snel voorbij gaan.

Fijne avond allemaal

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    flapke wat heerlijk gefeliciteerd op naar de volgende mijlpaal

15. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Flapke! Heerlijk!!

16. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Iedereen die net zwanger is gefeliciteerd!! Ik zit te wachten totdat ik ons hummelke in mijn armen kan houden.. oh oh wat duurt wachten toch lang... :d

17. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    @Citroentje, klopt jij kwam me ook al bekend voor. Ik was een trouwe lezer maar schreef niet zo heel veel mee. Mijn moeder is ook overleden en ik mis het ook dat ik haar geen vragen over haar zwangerschappen kan stellen en dat ik haar nooit trots mijn dochtertje heb kunnen laten zien.
    @Snoetetoet, geen weekendje Parijs dus voorlopig :) Familie en mijn 2 collega’s weten het nieuws nu, verder ga ik het na een goede echo vertellen wat waarschijnlijk bij 12 weken is (als mijn buik zich tot dan laat verbergen).
    @Jeanine1976 wat erg zeg, heel veel sterkte verder.
    @Aapje 79, Ilona2802, Miekiee gefeliciteerd en welkom
    @Sunny76 fijn weer een goede echo.
    @Hellie wat een mooi echo!
    @Doglover gelukkig ook een goede echo, jammer dat de cyste gegroeid is.
    @Doosje77 bij mij lag de placenta de vorige zwangerschap ook aan de voorkant. Behalve een soort kietel gevoel begon ik pas bij week 22-23 soms echt wat te voelen.

@Flapke gefeliciteerd met de mooie echo
    @Megamuts, het wordt spannend voor jou, succes met de laatste loodjes.

Volgens mij vandaag wat te druk geweest, wat last van steken en het lijkt of alles aan het oprekken is vanonder.

18. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    :D ik heb hier nog wel een test liggen,als ik die nou naar je stuur??MAG JIJ TESTEN HOOR MEID!!!!;)hihih die testdrang is nog niet over;)
    dames al jullie testen naar snoes sturen..:D

19. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    kijk dat is nou goed nieuws!

20. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk

oooh nog ffies volhouden......je moet dan eerst nog hard "werken" er voor!:D
    ooo als ik daar alweeraan denk...de bevalling pffffffffffff.hihi
    ach je krijgt er wat moois voor terug!
    hmmm...nu iik het net terug leest,schrijf ik niet echt opbeurende woorden.....:D

kom op meis...heeeeeeeeeeeeeel veel s6.en geniet straks maar lekker van het kleine wondertje!

Deel Deze Pagina