30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    brenda kan me in jou situatie dus ook prima voorstellen dat het fijn is om ingeleid te worden. je moet er idd niet aan denken dat er in een enkel uurtje een baby op meeest onmogelijke plek geboren wordt:$

hier regent het zwangeren zojuist is een mama op bezoek geweest met wie ik vorige keer op zwangersschapsgym heb gezeten en onze dochters hebben samen babyzwem gedaan en de opvolger ervan.

ook zij vertelde 18 weken zwanger te zijn, hardstikke leuk alleen voelde ze zich nog niet zo leuk, ernstig moe en misselijk..... en ik zat net te verkondigen hoe goed ik me voel en hoeveel energie ik heb gehad dat ik nu wel zwaarder vind worden maara ch was niet veel aangekomen in vergelijking vorige keer....

en haar peuter vind het allemaal maar niets terwijl mijn snoetekind alles geweldig vind (tot een bepaalde peuter hoogte dan he) voelde me gewoon beetje opgelaten dat ik me goed voelde en zij niet. weet wel dat per zwangersschap heel verschillend is want ik had geen enrgie en misselijk toen ik zwanger was van snoetekind.... maar toch...

femke laat het aftellen beginnen meid!!!! kan em al te goed voorstellen!! ga je geen vakantie meer nemen alvorens je verlof? iig werkse!:)

2. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Snoet leuke manier van wakker worden zeg, gelukkig dat ze het zo snel hebben kunnen repareren.

Hartediefje heb je al weer lekker kunnen knuffelen met je kleine mannetje?

Citroentje ik ben jaloers!!! uitslapen wat is dat?

De operatie bij mijn vader is goed gegaan zover ze dat nu kunnen zeggen. Een pak van mijn hart.
    Mijn collega is weer terug van vakantie, hierdoor heb ik het minder druk en weer wat meer puf dus ik zal proberen weer wat meer mee te schrijven.

3. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  4. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Zou best kunnen!:)
    Zij is meestal wel elke dag even aanwezig in de ochtend....
    Als het zo is hoop ik dat alles helemaal goed gaat!

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hmm ik vroeg me ook al af of Doosje misschien aan het bevallen is...ze is hier gister niet meer geweest.....Spannund!!!!!

6. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Haha, we zitten allemaal in spanning!!!! Doosje, go for it!!!! Hoop je de volgende keer hier met babynieuws te zien.

Citroentje, hoe voel jij je?

Pacific, wat fijn te horen dat de operatie van je vader goed is gegaan.

Pfff....de werkdag valt me zwaar...maar we moeten er ons nog even doorheen werken he.

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    #2607 Citroentje, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    Pacific fijn om weer wat van je te horen! Goed nieuws dat de operatie van je vader goed is gegaan.

Hartediefje sterkte met de werkdag.

Sky hoe gaat ie daar?

Hier gaat het redelijk....het rommelt wat (wat menstruatieachtige krampen) maar helaas niks serieus. Heb sinds vandaag wel last van zware benen en wat vervelend gevoel in m'n rug...hopelijk doet het voorwerk wel wat dan is het ook niet allemaal voor niks geweest ;)

Vergeet jullie helemaal ons avontuur van gister te vertellen....moest gisterochtend bellen voor een afspraak bij de vk omdat de vorige keer uitviel vanwege de stuitligging. Kwam mooi uit want we konden 's middags nog komen en het geluk was dat Luc dan ook mooi mee kon omdat we ook het bevalplan nog moesten doornemen.
    Krijg ik gister dus te horen dat ze niet kunnen garanderen dat ik ook daadwerkelijk in bad kan bevallen omdat er misschien wel iemand van een andere praktijk moet komen als er toevallig 2 bevallingen tegelijk zouden zijn.....nu heb ik bij de intake al aangevraagt of de vk's badbevallingen doen en daar kreeg ik een heel positief antwoord op...dus wij met 24 weken besloten een bevalbad te huren en ook doorgegeven aan de vk dat het dus een badbevalling ging worden...krijg ik gister te horen (met ruim 37 weken!!) dat het dus misschien nog niet eens door kan gaan.....dat hadden ze me toch al veel eerder kunnen vertellen?? Nu kunnen wij het geld voor het bad wel missen maar er zullen genoeg mensen zijn voor wie het toch een hele uitgave is.....
    Heb wel meteen aangegeven dat ik het vreemd vond dat nu pas te horen terwijl ik het al met 8 weken heb aangegeven maar daar werd verder niet echt op gereageerd....:x
    Toen de controles....ligging voelen....hmm het voelt wel als hoofdligging....hartje luisteren...beneden helemaal niks (voelde de beeb goed bewegen dus maakte me niet druk) maar bovenin m'n buik wel een hartje.....dus twijfel over de ligging omdat ze altijd rond de schouderbladen luisteren.....en ja hoor daar konden we weer naar het zkh voor een liggingsecho....gelukkig allemaal goed en de beeb zelfs een beetje ingedaald maar pff wat een middag was dat weer zeg!

8. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    vandaag is moeders voor moeders bij me geweest en het is allemaal goed ik mag potten vol gaan plassen

gr monica

9. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Nou jullie voelden het al aan he??!! Hahaha :D
    Maar goed nieuws dus:

Boaz Yoann is geboren!! Boaz is z'n roepnaam (Hebreeuws voor Kracht).

Zal hieronder een fotootje plaatsen ook. In het kort het verhaal (ik lees een andere keer alles weer terug hoor. Hoop dat het goed gaat met iedereen, maar de pc doet een beetje pijn aan m'n ogen nog. Wat dat met de bevalling te maken heeft? Geen idee, maar ik voel het wel hihi).

Zondagochtend om 06.00 uur verloor ik de slijmprop. Dat wist ik alleen niet, want het was waterig met rood en wat slijm (sorry, details..). Dat liep nog zo'n beetje door tot 10.00 uur. Toen kreeg ik een paar weeen (en idd: als je nog nooit een wee hebt gehad: je weet het wanneer je ze hebt). Ziekenhuis gebeld en om 13.30 uur kon ik me melden.
    In het ziekenhuis was het nog goed te doen om die tijd. Het vruchtwater bleek nog niet gebroken, maar ik was wel al 4 cm. Ondertussen wilde ik cappucino gaan drinken, maar ik stond op en de weeen werden heftig hee, niet normaal! Om 16.00 uur weer getoucheerd/gemeten en ik had 5/6 cm. Heb gezegd dat ik de ruggeprik wilde, dus dat gingen ze in orde maken (ik trok het echt niet meer zeg...pfoei). Om 17.15 uur mocht ik ein-de-lijk naar beneden voor de prik (ze hadden echt alles in werking gesteld om een anaestesist (hoe schrijf je dat..) te halen en mensen op afdelingen verplaatst.
    Wat bleek? Om 17.30 uur weer getoucheerd (verplicht voor de prik) en ik had volledige ontsluiting. Om 17.44 uur lag Boaz op m'n buik....

Rap tempo niet? Maar allejezus WAT een *(&(**** pijn doet zoiets hee!!!!!! Misschien ook omdat het zo snel ging, maar echt, ik heb nog nooit zulke pijn gehad. Noem me maar een mietje..:(

Verder gaat alles heel goed. Ik ben nog wel zwak. Heb inwendig wat hechtingen (maar voel ik niet) en Boaz doet het supergoed allemaal :):):)

Hopelijk kan iemand me een kleine samenvatting geven van de laatste dagen hier (mocht er wat te melden zijn natuurlijk..) en ik zal eens een nieuw topic openen binnenkort bij 'Bevallen'. Ik zal er niet zo heel veel zijn, want ik moet echt nog bijkomen een paar dagen.

Liefs,
    Doosje.

10. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    En zo ziet ie eruit: :):) (haha moet je nagaan, zaterdag stond ik nog op de autoschroot!)

11. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    WAUW!!!!!!!! Wat goed!!!! :D:D:D
    En wat snel toch!
    Een heerlijk ventje!
    Sjeetje Doosje, je bent mamma!!!!:D

En zo fijn dat alles zonder toestanden is gegaan. Ja dat het helse pijn doet, dat hoort er jammer genoeg bij...;);)
    Goed gedaan meissie!!:)

12. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Lieve Doosje, Gefeliciteerd met je zoon. Wat een prachtjongen. Geniet er lekker van....En met een paar dagen voel je je alweer een ander mens.

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    JAAA doosje gefeliciteerd met je zoon!
    Wat een mooi mannetje, geniet ervan!

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Doosje: gefeliciteerd! Wat een mooi jochie zeg. Daar mag je trots op zijn. En op jezelf natuurlijk ook na zo'n prestatie.

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wauwie!!!!!
    doosje gefeliciteerd met je prachtige zoon!!!!! en weer moet ik lachen om je montere manier van samenvatten ik zie het bijna voor me hoe jij daar hard aan het werk bent :D en tja meis....... ben nog nooit een vrouw tegen gekomen die zegt dat het haar hobby is, maar kun je na gaan wat een oerkracht je hebt, uiteindelijk toch op eigen kracht gedaan!
    autootje op orde en boaz dacht zo! nu kan ze me rond rijden! ik kom er aan!

prachtige stoere naam trouwens!!!

heel veel liefs en idd uitrusten met die hap en je goed laten verzorgen door kraamverzorgster en familie! gewoon eerste week HE-LE-MAAL NIETS doen behalve wat jij wil.... straks wordt het toch druk genoeg!

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    #2616 snoetetoet, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    en een update:

03-09-'10 Citroentje: 33 jaar, zwanger van 2e kindje
    12-10-'10 Brenda1976: 33 jaar, zwanger van 2e kindje
    16-10-'10 Sunny: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    18-10-'10 Kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    21-10-'10 Skyizthelimit: 39 jaar, zwanger van 1e kindje
    22-10-'10 Pacific: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    30-10-'10 Doglover76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-10-'10 Nienkuh: 30 jaar, zwanger van 2e kindje
    06-11-'10 Snoetetoet: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    15-11-'10 maartjecyprus: 40 jaar, zwanger van 3e kindje
    17-11-'10 Pio: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    19-11-'10 Miekiee: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    23-11-'10 Avon: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    26-11-'10 Hartediefje: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    05-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    04-01-'11 Danielle2911: 31 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje
    27-03-'11 Nukje: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    08-04-'11 Loepie 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    17-04-'11 MVL 36 jaar, zwanger van 4e kindje
    19-04-'11 monica076:33 jaar zwanger van 1e kindje

Bevallen:
    Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10)
    Melanina: 31 jaar 1e kindje, (6 weken te vroeg, doch gezond!) Zoey
    Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!)
    Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5)
    Canna: 32 jaar, 1 kindje, 6-7-'10 (uitgerekend 28-6)
    Hellie: 31 jaar, 2e kindje Finn 28-07-'10 (uitgerekend 24-07)
    Doosje: 32 jaar, 1e kindje Boaz 15-08-'10 (uitgerekend 11-08)

Belangrijke data:
    19 aug: Kvinna verlof
    23 aug: Nienkuh eerste echocontrole vd groei bij gyn
    25 aug: snoet vk controle
    25 aug: Sky vk controle
    26 aug: Nuk eerste afspraak vk
    27 aug: Loepie eerste afspraak verloskundige
    30 aug: Glimworm vk controle
    31 aug: Kvinna echo i.v.m. oesophagus atresie
    02 sept: Shadowcat controle
    03 sept: Hartediefje Groei echo bij 28 wk + contr vk (bloeddruk)
    06 sept: Sky officieel verlof
    15 sept: Glimworm 20weken echo
    20 sept: Nienkuh tweede echo controle vd groei bij gyn
    20 sept: Snoet met verlof:)
    25 okt: Shadowcat met verlof

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen daar ga je.......

en kvinna nog 2 daagjes en dan heb je officieel verlof! hoe voel je je?

en voor iedereen hopelijk alles ok?

hier een vermoeide snoet! ben echt aan het afrtellen op werk baal er van dat ik moet werken (en das niets voor mij.... ben normaal een work aholic....) savonds staat bui k gespannen en is rug erg gevoelig. heb nu echt een ronde voetbal aan m'n lijf hangen...

oh! :$zie trouwens nu pas dat ik vals speel op de lijst sta ik als 33 maar ben sinds juni 34:)

ook grappig om te zien, meiden zijn vroeg en knullen zijn "over datum" kijken of alle knullen dat gaan doen...

ik zal ff wijzigen.....

18. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje, YES!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met je zoon en wat een schatje is het zeg...zit met tranen in mijn ogen naar de foto te kijken * hormonen.....* wat wil ik dan graag dat het november is en mijn kleine mannetje ook zo bij me ligt.
    Meid, geniet van je kraamtijd en van de kleine man. Stoere naam trouwens!!!!

19. nienkuh

nienkuh Actief lid

17 jun 2010
    106
    0
    0
    Barneveld
    ja Doosje hij is er!!! Gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van, dat heb je verdiend na al dat harde werken! Wat een mooi ventje, fiet fiiieuw!

Veel liefs en blijf maar lekker hangen op jullie blauwe wolk!

20. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Citroentje denk je alles goed voor elkaar te hebben :(, nu maar hopen dat er niet nog een andere bevalling tegelijk is. Gelukkig dat de beeb nog goed ligt maar geen leuk dagje zo.

Monica succes met de potten :)

Doosje gefeliciteerd met de geboorte van Boaz!!!
    Dat is zeker snel gegaan zeg. Hoop dat je snel weer op krachten bent en lekker genieten van je kleine mannetje, wat een schatje zeg.

Snoet maf is dat he dat je werk opeens een stuk minder belangrijk wordt. Kan je het wat rustiger aandoen op je werk want elke avond last is ook niet goed.

Deel Deze Pagina