30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Nuk heel veel succes bij de VK vanmiddag!
    @Miekie Wat een schattig kaartje zeg..........

2. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Welkom Lannie! Zoals je ziet in m'n onderschrift ben ik niet echt vergelijkingsmateriaal. ;) Bij mij duurde het ruim 5 jaar.
    Maar als je nog genoeg eitjes hebt hoeft het helemaal niet lang te duren hoor. Het is altijd maar afwachten hoe het loopt. Ik begon toen ik nog 34 was en nu (als het allemaal goed gaat) word ik moeder een paar weekjes voor ik 40 ben. Ik kreeg wel te horen dat bij mij de hoeveelheid eitjes minder werden naarmate de jaren verstreken maar dat is niet bij iedereen. Succes!!!

@Miekiee: wat een allerschattigst kaartje! :D Die van ons is echt helemaal anders. Leuk die verschillen, en maar goed ook! ;)

@puffen: ja ik heb dat gepuf ook allemaal geleerd maar ik heb tot nu toe zelf gemerkt dat dat snelle puffen niet fijn is en diep inademen en dan lang uitademen maakt dat je als het ware de pijn uit je blaast. Geeft meer ontspanning.

@Nuk: hoe was het bij de vk? Ik hoop dat het heerlijk was!
    En gecondoleerd en sterkte met het verlies. :(

@Citroentje: heel leuk zo op de deur! :)

@Doosje: Och ik kan me die zorgen heel goed voorstellen, die heb ik nu al. Dat ik denk: "hoe weet ik zeker dat ie veilig is in z'n bedje?"en "Ligt ie in de reiswieg wel veilig, die wanden zijn gewatteerd...direct stikt ie..." en "hij mag NIET ziek worden hoor!" Pfffffff......
    Maar ze zeggen idd dat het erbij hoort. We moeten het ermee doen!
    ;)
    Oh en ik heb heel graag dat je hier blijft! IK vind die verhalen juist super om te horen (mag nog wel veel meer! :D ). Erg fijn ook dat je genoeg tijd neemt om hier toch te blijven komen. De meeste verse mamma's blijven vaak toch weg, natuurlijk door alle veranderingen en drukte en vermoeidheid. Maar super dat je hier toch blijft.

@ de kortingsbonnen en dozen: die dozen heb ik allemaal. Soms zit er best wat in. De babydoos komt nog als ik bevallen ben. Verder ben ik net als Shadowcat eigenlijk; hou ook niet van glossy's (liever informatief en praktisch), ook niet van de sauna (andere reden: véél te benauwd en warm).

@Femke: heerlijk dat de echo zo goed was!
    En ze ligt in spagaat? :D

@Snoet: lekker toch dat het niet al te druk is in je buik? Hij beweegt genoeg alleen voel je het wat minder. Ik voel het héél erg goed en dat is echt niet altijd een aangenaam gevoel hoor. ;)
    Fijn dat je HB goed was. Ik word daar over 2 weekjes voor geprikt geloof ik. Even voor de controle. Maar heb niet het idee dat dat niet goed zit. Ik slik dus niets extra's. Ik eet denk ik wel genoeg dingen waar ijzer in zit; appelstroop is heerlijk! :D

@MVL: we duimen hier met z'n allen. 3 keer is scheepsrecht, ..etc. Goed dat je positief blijft. Dat helpt, echt!

@grotere borsten: jeetje, wat zeuren jullie! ;):D Ik moet het ALTIJD doen met van die grote onhandige in de weg zittende memmen!!!! Dat is straks bij jullie weer weg. Bij mij pas als ik ooit 30 kilo afval ofzo. :p:D

@zweten: jeetje, het is echt extreem! M'n t-shirts hebben na een half uur dragen echt enorme zweetplekken onder de oksels! En dat voor iemand die normaal helemaal niet kán zweten bijna! Werkelijk!
    Wat erg als je dat altijd zo hebt (een collega heeft dat). :$8)

About me:
    14 sept is de kraamzorg intake. Ben benieuwd.
    Controle gister was goed. Beeb beweegt heel veel (is goed teken voor kindje zei de vlos maar minder voor mij), bloeddruk was goed, gewicht heel netjes; ik kom nu per maand ongeveer een kilo aan (is precies het gewicht van beebje dat erbij komt). Zij verwacht dat het zo mooi doorzet en ik niet over het gemiddelde van 12 kilo ga. Blij om omdat ik natuurlijk al genoeg gewicht van mezelf heb.
    Verder heb ik 2 dagen erg veel pijn aan m'n buik gehad, tot huilens toe. Extreen stekende krampen, vooral vorige nacht en het gevoel of m'n buik uit elkaar spat, zo'n enorme druk stond erop. Manlief vond de buik ook net een betonnen muur lijken, zo hard.
    Dat was erg akelig. Gisteravond raakte ik in paniek omdat het zo pijnlijk was. Moest van de vk gister naar de huisarts en die heeft m'n plasje gecheckt op een blaasontsteking maar dat was dus niet zo (wist ik zelf al, ben ervaringsdeskundige tijdens kinder- en tienerjaren vooral, nu al zo'n 15 jaar nogmaar 2 keer gehad geloof ik door het dagelijks slikken van cranberrypillen). Verder kon hij weinig met m'n klachten omdat hij geen zwangerschapsdeskundige was zei hij. Ik heb Panadol (1000 gram!) gekregen tegen de pijn, wilde de vlos ook dat ik dat kreeg en als de klachten niet over zouden gaan ging ie een afspraak maken voor me bij een gyn.
    Dus maar even aankijken. Vandaag gaat het iets beter, iig geen steken en krampen meer, wel een harde buik die erg gespannen aanvoelt. Manlief doet mee, maar die heeft het aan z'n darmen (ik misschien ook wel) en hij heeft ook een dikkere buik en pijn. Lief toch? ;):D

Citroen: succes meid! hoop dat er snel rust komt; in de zin van rust in de buik dan! ;):D

3. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    03-09-'10 Citroentje: 33 jaar, zwanger van 2e kindje
    12-10-'10 Brenda1976: 33 jaar, zwanger van 2e kindje
    16-10-'10 Sunny: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    18-10-'10 Kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    21-10-'10 Skyizthelimit: 39 jaar, zwanger van 1e kindje
    22-10-'10 Pacific: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    30-10-'10 Doglover76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-10-'10 Nienkuh: 30 jaar, zwanger van 2e kindje
    06-11-'10 Snoetetoet: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    15-11-'10 maartjecyprus: 40 jaar, zwanger van 3e kindje
    17-11-'10 Pio: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    19-11-'10 Miekiee: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    23-11-'10 Avon: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    26-11-'10 Hartediefje: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    05-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    04-01-'11 Danielle2911: 31 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje
    27-03-'11 Nukje: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    08-04-'11 Loepie 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    17-04-'11 MVL 36 jaar, zwanger van 4e kindje
    19-04-'11 monica076:33 jaar zwanger van 1e kindje
    04-05-'11 Sanne1975: 35 jaar, zwanger van 1e kindje

Bevallen:
    Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10)
    Melanina: 31 jaar 1e kindje, (6 weken te vroeg, doch gezond!) Zoey
    Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!)
    Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5)
    Canna: 32 jaar, 1 kindje, 6-7-'10 (uitgerekend 28-6)
    Hellie: 31 jaar, 2e kindje Finn 28-07-'10 (uitgerekend 24-07)
    Doosje: 32 jaar, 1e kindje Boaz 15-08-'10 (uitgerekend 11-08)

Belangrijke data:

26 aug: Nuk eerste afspraak vk
    27 aug: Loepie eerste afspraak verloskundige
    30 aug: Glimworm vk controle
    31 aug: Kvinna echo i.v.m. oesophagus atresie
    02 sept: Shadowcat controle
    03 sept: Hartediefje Groei echo bij 28 wk + contr vk (bloeddruk)
    06 sept: Sky officieel verlof
    07 sept: Sky vk controle (34 wk)
    15 sept: Glimworm 20weken echo
    15 sept: snoet vk controle
    17 sept: Snoet met verlof:) en weekje buggy parcs
    20 sept: Nienkuh tweede echo controle vd groei bij gyn
    21 sept: Sanne1975 1e termijn echo bij gyn
    25 okt: Shadowcat met verlof

4. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    @ Haha, Miekiee, de 'altijd is kortjakje puf' :D, die ga ik onthouden!

@ Sky: pfff, dat klinkt wel heftig zeg. Vreselijk als je zo'n pijn hebt (en dan ook nog een arts die zegt dat-ie het ook niet weet, lekker geruststellend :( ). Ik hoop dat het inmiddels weer beter met je gaat.

Over mezelf: BabyNuk is alive and kickin' !!! Het hartje klopt en we hebben zelfs al de armpjes en beentjes zien bewegen! Wat een bijzonder moment, ik moest er gewoon van huilen. Ik ben dus gezond, zwanger en helemaal happy! :D Man, wat een opluchting...!
    Ik bleek een week verder te zijn dan gedacht (bijna 11 weken dus nu) en daarom ben ik nu ook ineens op een andere datum uitgerekend. Ik zal zo het schema even aanpassen. Volgende week al de combitest. Ik las dat je meer dan een week moet wachten op de uitslag (ook weer echt iets voor mij, ongeduldigheid is my middle name ;) ). Maar goed, er is een last van m'n schouders gevallen, mijn dag kan niet meer stuk!

5. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    03-09-'10 Citroentje: 33 jaar, zwanger van 2e kindje
    12-10-'10 Brenda1976: 33 jaar, zwanger van 2e kindje
    16-10-'10 Sunny: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    18-10-'10 Kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    21-10-'10 Skyizthelimit: 39 jaar, zwanger van 1e kindje
    22-10-'10 Pacific: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    30-10-'10 Doglover76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-10-'10 Nienkuh: 30 jaar, zwanger van 2e kindje
    06-11-'10 Snoetetoet: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    15-11-'10 maartjecyprus: 40 jaar, zwanger van 3e kindje
    17-11-'10 Pio: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    19-11-'10 Miekiee: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    23-11-'10 Avon: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    26-11-'10 Hartediefje: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    05-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    04-01-'11 Danielle2911: 31 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje
    22-03-'11 Nukje: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    08-04-'11 Loepie 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    17-04-'11 MVL 36 jaar, zwanger van 4e kindje
    19-04-'11 monica076:33 jaar zwanger van 1e kindje
    04-05-'11 Sanne1975: 35 jaar, zwanger van 1e kindje

Bevallen:
    Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10)
    Melanina: 31 jaar 1e kindje, (6 weken te vroeg, doch gezond!) Zoey
    Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!)
    Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5)
    Canna: 32 jaar, 1 kindje, 6-7-'10 (uitgerekend 28-6)
    Hellie: 31 jaar, 2e kindje Finn 28-07-'10 (uitgerekend 24-07)
    Doosje: 32 jaar, 1e kindje Boaz 15-08-'10 (uitgerekend 11-08)

Belangrijke data:

27 aug: Loepie eerste afspraak verloskundige
    30 aug: Glimworm vk controle
    31 aug: Kvinna echo i.v.m. oesophagus atresie
    02 sept: Shadowcat controle
    03 sept: Hartediefje Groei echo bij 28 wk + contr vk (bloeddruk)
    06 sept: Sky officieel verlof
    07 sept: Sky vk controle (34 wk)
    15 sept: Glimworm 20weken echo
    15 sept: snoet vk controle
    17 sept: Snoet met verlof:) en weekje buggy parcs
    20 sept: Nienkuh tweede echo controle vd groei bij gyn
    21 sept: Sanne1975 1e termijn echo bij gyn
    7 okt: Nuk tweede afspraak vk
    25 okt: Shadowcat met verlof

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    als eerste welkom in de mama wereld, uw leven zal nooit meer hetzelfde zijn!!!!!
    al die zorgen horen er bij zijn nmisschien niet altijd even terecht maar je bent moeder geworden en daar horen dus alle instincten bij zoals het grootbrangen van je spruit die dan ook niets mag overkomen doe hier 9 maanden zwangersschaps hormonen bij en het feest is compleet....

ik maak er nu een gekheidje van maar juist mensen die rationeel van aard zijn worden nu met een lading gevoel geconfronteerd waar je u tegen zegt.... (been there...... bereid me er alleen nu op voor dat het gaat gebeuren!) ik zat vorige keer na 6 weken huilend en snotterend bij de huisarts: snif..... het moehoet nu... hu... snik...... toch wel eens over gaan..... dat ge... ge... huil....

hij heeft me uitgelegd dat dat niet zomaar het geval is en dat je ook niet zomaar postnatale depressie oploopt fijn cadeautje van moeder natuur, ik heb me voor het eerst weer "beetje mij" gevoeld na 9 maanden.... en altijd kwetsbaar gebleven met de meest idiote gedachten.....

enne.....foei!!!!!!hoe durf jij te denken niet welkom te zijn hier???????:x kom maar op met al die ervaringen van boaz...... asl we straks met meer zijn schuiven we gewoon langzaam aan door naar mama's gedeelte, alles op zijn tijd....

7. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    miekie hier was nesteldrang al op volle toeren begin nu weer beetje rust te krijgen... wat wel grappig was... snoeteman herinnerde mij er aan. toen snoetekind geboren moest worden was ik ineens er op gebrand dat de potten in de tuin gevuld zouden worden..... heb me suf gekocht aan violen (vind ik normaal duffe zomerbloeiers) en moest en zou overal violen in proppen. tis nu dus ook traditie om met kind haar verjaardag violen te potten. was ik gister in de ban van een aanbieding heide die winterhard is, heb nu dus een border vol met heide:)

nationale vrachtwagen dag noemen we het hier helemaal fantastisch!!!!! heeft je meis lekker genoten?

miek wat is je kaartje prachtig!!!

nuk gecondoleerd wat verschrikkelijk... veel sterkte en laat juist gaan die tranen hoe meer je het op houdt hoe erger het wordt!
    gefelicteerd met je gevorderde zwangersschap!

sky wat spanend nu niet ineens complicaties gaan krijgen he? misschien toch een buikgriep???

ik ga straks naar zw yogha ben benieuwd

8. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ik kom me even melden, zit een weekje in Nederland om mijn buikje te showen, babyspullen te kopen, hypotheek te regelen en huizen te kijken. Druk, druk, druk dus!

Leuk om ieders verhalen te horen, Sanne welkom! Doosje, wat ben jij lekker aan het genieten, ik krijg er ook helemaal zin in. Nog maar 7,5 week (hooguit 9,5) en dan is het voor ons ook zo ver.

Er is een nieuw bod op ons huis gekomen, lager dan het bod dat er al lag (van mensen die hun eigen huis nog moeten verkopen), en zo laag dat als we het verschil middelen, we ook nog niet op de door ons gewenste prijs uitkomen. Maar goed, zo ging dat met die eerste mensen ook, wie weet komen ze uit zichzelf over een paar dagen wel met een hoger bod waar we wel een tegenbod op willen doen. En die mensen hoeven hun huis niet meer kwijt, dan kunnen we echt spijkers met koppen gaan slaan.

Straks nog even naar de Hema voor moltons (heb je in Zweden niet), hydrofiel spul had ik inderdaad al in april gehaald (18 stuks!) en dan nog wat huizen kijken.

Fijn dat er geen heel nare dingen zijn gebeurd in de tussentijd, fijn nieuws is veel beter. Prettig weekend iedereen!

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Miekie ik denk dat je op het moment dat je midden in de weeen zit als bijna vanzelf wel aanvoelt hoe je ze het beste kutn opvangen...
    Mooi kaartje!

@Lannie bij ons duurde de 1e 6 maanden (toen was ik 29) en de 2e duurde 7 maanden (32 jaar)

@Sky netjes hoor je gewicht! Maar wat krijg jij het te verduren zeg....hopelijk helpen de pijnstillers en komt er ook bij jouw snel rust in de buik!

@Nuk wat een verrassing al een week verder! Blijft een mooi gezicht zo'n spartelend babietje in je buik...

@Snoet hoe was de Yoga? haha en meteen een volgende traditie erbij...heide planten!

@Kvinna oh lekker ff in NL! Succes met alle regeldingen en hopelijk snel duidelijkheid over het huis.

Hier vandaag 39 weken.....en we wachten geduldig af....;)

10. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    jeetje peetje citroen!!!.....wij wachten dan ook maar geduldig af he?op jou grote nieuws;)

11. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dan blijf ik lekker hier. Gezellig! Anders moet ik idd ook wel heel lang wachten nu als ik de lijst zo bekijk...

@ Kvinna: succes in NL! Pindakaas, drop....lekker. En je spant de kroon met 18 luiers denk ik haha.
    @ Nuk: gecondoleerd, maar tegelijk ook onwijs gefeliciteerd met je super goede echo!! Ik ben echt heel blij voor je. Nu kan je ontspannen en lekker genieten!
    @ Citroen: counting...counting...counting....ik denk nog 4 dagen, dus dinsdag.
    @ Lannie: hoi! Bij ons was het de 3e ronde raak.
    @ Miekieie: zeker een heel leuk kaartje!!! Ik zal nog eens kijken of ik die van ons een keer online kan zetten.

Iedereen fijne dag en yoga ze!

Oh ja, wacht even: de huisarts was vanochtend nog op bezoek, omdat ik me toch zorgen maakte over het blijven kreunen van Boaz en ook een beetje omdat er nog bruinig spul uit z'n naveltje kwam. Maar alles was helemaal goed (hartje, longetje, darmpjes) en het naveltje hoort nog zo (restjes van de streng die nog afgestoten worden). Dus mama Doos is blij!
    (die rare geluiden zijn gewoon 'z'n ding' hahaha)

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Doosje je bent de 4e die gokt op dinsdag.....ik ben benieuwd. Fijn dat de ha ff heeft gekeken en dat je gerust bent!

13. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ha citroentje...
    wat gaat het snel bij jou ineens.
    dus er is een kleine weddingschap gaande jouw bevaldatum?
    hmmm even denken....

ik denk ( maar dat wil jij vast niet....) 5 september. ik weet niet waarom is zomaar een gok puur uit het hoofd.
    ik hoop eerder maar ik doe mee met de weddingschap hoor!!!

hoe is het verder hier? alles ok met iedereen?

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi meiden!

yoga was leuk en lekker ontspannend, leuke groep meiden, vnl brabo's hihi allemaal importdames omdat ze een zeeuw aan de haak hebben geslagen.

citroen misschien gaat dit mannetje gewoon verassen en ga je 1 dag over datum (dat gok ik)

kvinna welkom in het land van hema drop en pindakaas!:) feeling home again? spannend hoe het met jullie huis zal gaan lopen..... en zeker nu je richting einde zwangersschap gaat!!!!

nuk nogmaals sterkte vandaag....

en hier? snoeteman is boodschappen met snoetekind gaan doen had ik tijd om te tuttelen zei hij. mijn reactie TUTTELEN:$ daar jheb ik geen tijd voor!!!! moet nog stofzxuigen en dit en dat en..... hij snoerde me de mond, heeft al het speelgoed van de grond geraapt en me naar boven gestuurd en die stof zuiger staat er straks ook nog.....:) lief!

afgelopen maand 2 kg ipv 1 kg zwaarder geworden maar ben nog netjes hoor! in totaal 10 kg
    lastig is dat ik ineens giga last heb van brandend maagzuur, vla eten helpt niet en heb 2 nachten rechtop gezeten. heb gisteren antagel gehaald bij de apo in ieder geval weer beetje geslapen maar zodra ik buk of til staat slodarm in de fik....:( en nog steeds MOE!!!!

maar ik ga niet klagen hoor!!!!! ben veel te blij met dit kindje.... oneglofelijk hoe zielsveel je al houdt van zo'n ongeboren puk..... hoort er al helemaal bij!

fijn weekend meiden!!!!

15. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Even over mezelf: het gaat ietsje beter met de buikpijnen. Nog wel momenten dat ik het even weg moet puffen. En gespannen is de buik wel bijna de hele dag.
    Ik slik voordat ik ga slapen een Panadol Artrose. Nog wel gekke krampen maar heb bijv gister ook 3 keer de grote behoefte gedaan. Misschien is het een combi, ik weet het niet. Ik hou het wel in de gaten.

@Snoet: ja dat branden in je slokdarm, bah, dat heb ik al een maand of 2. Niks helpt echt eigenlijk. Merk dat het nu wat vaker is. Maar goed, dat nemen we erbij.
    Lekker die yoga! Zou dat ook wel willen maar dat geven ze hier in de buurt niet.
    En jouw gewicht is ook heel netjes! Fijn toch, scheelt straks weer.
    Ja en wat je zegt over houden van het kindje, nu al, dat is ECHT zo ja! We noemen hem ook al bij naam vaak en ik zie het helemaal zitten! :D Als ik wel eens in bed lig te mijmeren dat ie er straks is en bijv naast me in bed ligt of denk aan het eerste moment dat ik hem ziet net na de bevaling...dan ga ik spontaan janken. :)

@Doosje: lekker dat alles goed is met Boaz. Een zorgje minder (voor nu dan ;) ).
    En hij is gewoon een heerlijke kreundoos! :D

@kvinna: veel plezier in NL en succes met het huis!

@Nuk: wat lekker dat het allemaal goed was!!!! En mooi is dat hè? Ik moest ook verschrikkelijk janken van geluk. En dat ben ik blijven doen bij elke echo en bij elk hartslagje dat we te horen kregen. Heerlijk! ;):D

@Citroen: hou je taai meis!

Fijn weekend dames!

16. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Sky volgens mij sta jij de eerste paar fotoos van je kindje overal huilend op haha! In de wieg, bij opa en oma, in de speeltuin...op school. :p

Ik heb weer eens een vraagje uit de categorie 'mindere romantiek van de bevalling' aan de moeders:

Hoe lang blijf je nog 'vloeien'?? (ik zeg het even netjes). En verandert het nog? Van donkerrood en hard naar lichtrood en vloeibaarder? Nu loopt het er gewoon uit zeg maar...net alsof je aan het plassen bent. :x

Dat vraag ik natuurlijk voor een vriendin van mij he. Heeft niets met mezelf te maken. ;)

17. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    meestal blijf je wel flink vloeien..teminste ik dan..zeker 6 weken lang bij kelly was het zo erg dat ik gecuriteerd moest worden,maar op de dag van de curitatie.was ik het plots niet meer.bij sterre weet ik dat ik bij de nacontrole van ongeveer na 6 weken weer ongesteld was...(gaf geen borst voeding).maar bij de 1 duurt het een week en bij de ander weer wat langer.
    de 1e week kan je ook nog veel stolsels verliezen,maar dat moet ZEKER de 2e /3e week wel weg zijn!

btw...citroentje heeft zich vandaag (zaterdag) niet gemeld !!!! spannenddddddd

18. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

volgens mij was het ook een week of 3 bij mij.
    eerst echt stolsols en was kraamverband niet aan te slepen.
    Eerste nacht 3x doorgelekt, dat ik mijn man om 7 uur smorgens belde (hij was pas 4uur thuis van de bevalling) of hij aub ondergoed mee wilde nemen en dan bij voorkeur zo snel mogelijk komen. Je voelt je zo opgelaten. (mijn tip, neem veeeeeeeel ondergoed mee naar het ziekenhuis).
    ik werd pas ongesteld met 9 mnd of zo toen ik de borstvoeding ging afbouwen.

19. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb een vraagje..........
    Gisteravond en vanmorgen had ik 2 keer echt een heel licht bruinig streepje met afvegen. Gaat het nu mis of gebeurt dit soms?

20. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoihoi
    Ik heb het wel vaker gehoord, maar bij twijfel bel de verloskundige zou ik zeggen.
    gr brenda

Deel Deze Pagina