30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    och miekie...... wat een spannende tijden meis, dat gaat pittig worden voor jouw lijf.... kan je het över je heen laten komen???" en ja, je zal anti hystiminica gebruiken? dat kan je behoorlijk versuffen.... heel veel sterkte meis!

nuk, mijn vriendin heeft de maxicosy mura, vordeel van deze is dat ie heel compact is. ik heb haar niet gehoord over instabiele frame. (raar verhaal trouwens, als je veel klachten krijgt als winkel verkoop je het ding toch niet???) en het is qua prijs een mooie midden klasser, de baby zaken willen je natuurlijk een mooie (en dure) buggaboo laten kopen... de maxicosy is nog niet zo oud vandaar weinig aanbod op mp maar mij lijkt het ook een mooie wagen, beterft visite. als je geen tel.nr op kaartje zet loop je wel risico dat mensen op je stoep staan.... je kan natuurlijk ook een bel tijd instellen of gewoon de telefoon er uit trekken als je er geen zin in hebt.

2. kvinna

kvinna Niet meer actief

Jemig Miekiee, wat een naar bericht. Balen dat zoveel zwangerschappen hier aan het einde toch nog verschrikkelijk spannend worden.

Snoet, ja het is puur een gevoel, maar zoals ik al eerder zei loopt ons meisje iets achter op de groei én het is de eerste, dus de kans dat ik over tijd ga lopen is best heel groot. En dan is het idee dat ze je hier een week langer laten lopen niet heel erg fijn. Maar goed, ik kan altijd halverwege week 41 zelf naar het ziekenhuis gaan en zeggen dat ik me niet goed voel en de baby minder voel, dan moeten ze in elk geval even gaan kijken hoe het met de baarmoedermond gesteld is. Dan doen de vk's hier dus ook niet, een inwendig onderzoek gebeurt pas in het ziekenhuis, dus je hebt ook geen idee waar je aan toe bent. Lastig hoor.
    Maar goed, ik heb amper klachten: ik hou een beetje vocht vast en voel me wat slapjes, maar niets ernstigs. Ben nu wel erg blij met mijn bloeddrukmeter...

3. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Glim: leuk he die bewegingen? Ik had net als Shadow met de afstandbediening dat hij die wegtrapte. Moesten we erg om lachen altijd. Wie is trouwens jouw grote idool waar jij heen gaat 28 oktober???? (ja ja Doosje leest ook de banners..).
    @ Miekieieie: wat shit voor je weer zeg...ben natuurlijk blij dat je zo goed in de gaten wordt gehouden, maar ik vind het wel erg dat je kindje eerder moet komen en dat er zoveel bij komt kijken. Hou je taai he meid...er komt vast een supersterk en mooi kindje uit!
    @ Pacific: ik ben ook wel benieuwd naar hoe het bij jou gaat straks....jij komt ook nog in een malle molen terecht zeg. Het komt vast goed, ze letten gelukkig goed op je.
    @ Nuk: ja zo voelde het bij mij ook. En alsof je darmen een beetje aan het rommelen zijn, de welbekende 'plopjes'....heerlijk he.

Ik ben nu het 'Oei ik Groei-werkboek' aan het lezen. Best een leuk boekie, maar niet noodzakelijk. Waar het op neer komt (ik neem jullie even wat werk uit handen) is dat je baby de volgende dingen heel leuk vindt:
    - een mobile (met muziek en bewegende speeltjes)
    - een activity-kleed
    - een baby-gym
    - een rammelaar
    - een lichtprojector.
    Klopt ook, want Boaz vindt die spullen ook geweldig. Dus als je wilt investeren in wat speelgoed zou ik dat ook zeker aanraden.
    Fijne zonnige dag iedereen vandaag!!
    Doos

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Pacific...wat zal het voor jullie nu ook spannend worden. Ik ga voor je duimen dat alles goed komt met jullie meisje. Kan me voorstellen dat je er constant mee bezig bent en idd... zodra je bent bevallen gaat voor jullie het circus beginnen. Dikke knuffel!!!

Nuk, ik heb eigenlijk van de mensen waarvan ik weet de ze de maxicosi mura hebben nog geen klachten gehoord. Het is een vrij nieuwe wagen, dus daarom wat minder op mp denk ik.Maar toch blijft het frame ook redelijk groot vind ik zelf. (ik heb nog wel een mooie ijsblauwe mutsy 4-rider liggen hahahahaha!!!!!)

Kvinna, gewoon vragen hoor! Wat loopt het toch overal anders he, de controles... maar zelfs in 1 land loopt het al anders.

Nienkuh...spannend!!! Jee, met die geboortekaartjes vind ik je nog lang rustig dan. Ik heb nu al "regeldrang" zoals Snoet zo mooi zegt. Ik zou morgen echt gelijk even er achter bellen hoor. Je witl toch eigenlijk het liefst zo snel mogelijk de kaartjes de deur uit. Heb je in principe wel al de tekst helemaal kunnen controleren van het kaartje? Jee...dinsdag al inleiden... ik zal aan je denken!!!

Ik hoop eigenlijk dat manlief 25 oktober meekan naar de gyneacoloog...want ik hoor zoveel mensen die al met 37wk of 37,5 wk worden ingeleid, dat ik me afvraag waarom ik dan niet op die termijn een keizersnee mag krijgen...

Sky, hoe is het met je meis?????
    Brenda, ik hoop dat je al heerlijk aan het genieten bent van je kleine beebje bij je!

En dat onderhoud...arggggg...ik baalde gisteren zo dat het er weer uit lag hahahaha..hoezo verslaafd????

5. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Miekieee...o meis, ik vergeet te reageren op jou. Wat spannend ook allemaal..eind oktober al de kleine gaan halen. Zo komt het wel heel erg dichtbij. Je hebt het maar zwaar te verduren ook zo.

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Shadow wat fijn dat je merkt dat de kleine het beter doet nu je verplicht rust moet houden, weet je zeker dat je het niet voor niks doet!

@Kvinna je schrijft dat de bevallingen van je moeders kant allemaal vlot zijn gegaan maar liepen zij ook overtijd? Ik heb gehoord dat de termijn waarop je moeder is bevallen ook iets zegt over je eigen bevalling maar goed of het klopt is de vraag want hier klopte het al niet..

@Pacific idd spannend nu...en een spannende tijd die eraan gaat komen ook. Weten jullie al precies wat er gaat gebeuren na de bevalling of is dat nog afwachten en afhankelijk van de situatie na de bevalling?

@Glimworm geweldig he dat gevoel van getrappel

@Nienkuh pff zou ook niks voor mij zijn hoor zo op het laatst, hopelijk komt alles op tijd af.

@Snoet oh wat balen van het gewicht...hier idd deze keer ook wat rustiger aan gedaan met kaartjes versturen..

@Nuk ja hoor dat zou best eens je kindje kunnen zijn, is het terugkerend gevoel?

@Miekie jeetje....ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie kleintje sterk is!

@Hartediefje ik kan me heel goed voorstellen dat je graag ruim voor de 38 weken een kz zou krijgen....blijf je zorgen uitspreken zou ik zeggen en ik hoop voor je mee dat je man mee kan naar de gyn!

Wij hebben vanmorgen foto's laten maken van Stijn en ons 4tjes...zal zo wel ff showen

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Beetje bijgesneden want hij staat er origineel in z'n blote pielemans op.....

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    knappe kerel toch?!

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    En nog even de 2 kerels naast elkaar...ze zijn hier even oud (ong 1 maand)

10. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen, wat een heerlijk kereltje om te zien! Maar zo te zien was Tim ook al zo'n lieve baby! Mooie foto's om trots op te zijn.

Ik zal als de foto's van mijn zwangerschapsreportage gisteren binnen zijn ook eens mijn blote buik weer plaatsen (maar duurt 1 tot 2 wk voor we ze hebben). Het was echt geweldig de sessie! (of heb ik dat al verteld *zwangerschapsvergeetachtigheid he....hahaha*)

11. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    @Shadowcat: fijn om te horen idd dat jullie het goed doen met de rust. ERG fijn! :) En nu lekker zo doorgaan!

@pacific: och wat spannend allemaal voor jullie. Ik hoop met heel m'n hart dat alles goed gaat komen. Jullie beebje is wel sterk volgens mij. En jullie vind ik ook zo dapper. Grote bewondering.

@nuk: fijn dat je weer een goeie echo had. Lekker!

@Miekiee: och Miekje, voel zo met je mee. Zo jammer dat het zo moet gaan. Maar hopen dat de tijd snel voor je gaat en beebje gezond en wel, ook al prematuur, ter wereld komt! En het maar heel goed mag doen! Ook groot respect voor jou!

@Hartediefje: hoop ook voor je dat manlief mee kan de 25e.
    Ik wens je zo ongelooflijk goed nieuws straks! Wij allemaal!

@kvinna: je weet het maar nooit meid. Tegen mij zeiden ze ook dat mijn zwangerschap wel op die van m'n moeder en zus zou lijken...
    Nou, in 't geheel niet! Ik hoop dat je niet zo lang moet doorlopen. ookal voel je je gezond en wel, toch niet leuk om zo lang te wachten.

@Citroen: wat een schitterde foto's! Ik kan daar zo van genieten.

over mij: tja, ik kan nu echt bijna niet mee lopen van de pijn. Elke dag jank ik wel omdat ik zo moe er van ben. Het is gewoon niet leuk meer, maar goed, zal jullie er niet te veel mee belasten, tis alleen maar klagen...
    Ik wens me suf dat ze deze week echt korte metten gaan maken en volgens onze wens, want dit trek ik niet nóg een week.

VOLHOUDEN!!!!!

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Sky, meid, hou je echt niet in. Juist erover praten (of hoe jij het noemt, klagen) helpt je misschien even je hart weer te luchten, waardoor je toch weer wat beter door kan. Dus schroom je niet, we zijn er hier om je er doorheen te slepen!!!!! En ik vind niet dat je klaagt, je hebt het gewoon heel zwaar nu.

En ja volhouden...maar is soms makkelijker gezegd dan gedaan. We hebben geen keus, dus we moeten wel.

13. nienkuh

nienkuh Actief lid

17 jun 2010
    106
    0
    0
    Barneveld
    Oh Miekie, wat balen zeg! Ik hoop dat jij en beeb het nog even vol kunnen houden, sterkte hoor...

Citroen: supermooie foto's!

Sky, je hoeft je hier niet in te houden hoor. En ik zou het bij de gyn/vk JUIST allemaal eruitgooien. Dan zien ze pas echt hoe je je voelt en kunnen ze dat ook niet zomaar negeren. Het is een keertje genoeg geweest hoor! Je hebt het al superzwaar gehad de héle zwangerschap en het lijkt me dat ze je ook wel een beetje tegemoet kunnen komen. Kindje is volgroeid dus is er toch geen reden jou onnodig te laten lijden???

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hoi meiden

*citroen wat een gave foto's toch!!!!!
    *doosje:eek:ei ik groei is een leuk informatief boek maar ik vind het ook een boek om met een korrel zout te nemen ze gaan uit van de snelste beebjes en dat kan je wel eens onzeker maken... je moet de vertaalslag breed nemen.
    *sky je niet gaan afzonderen en lekker spuien met die hap!(want je klaagt echt niet dat is het beeld wat je van jezelf hebt tov anderen, dat je niemand tot last mag en wil zijn. laat kleine sky noun eens ff buitenspelen!!!) zou beledigd zijn als je het niet met ons kan delen. we kunnen dan niets voor je weg nemen maar wel zorgen dat je een beetje lichter bent in je hoofd door het van je af te typen.

hier: we zouden uitwaaien op strand maar weer eens een dreinerige "ikke-selluf-doen-en-ik-wil-niets" peuter, helaas eindigde dat op de trap en om 10:00 vroeg ze mama ikke bedje toe. dacht dat het een smoes was om haar kokkel te halen (want die gaat niet constant mee maar past overdag op haar bed want stel je voor dat je het ding kwijt raakt...) maar nee hoor vanaf 10:30 tot 11:45 geslapen daarna huilerig en pips niet van de trap willen lopen, gemek om een knuffelbeest waar ze normaal niet naar om kijkt. en snoeteman zet pannekoeken op tafel om 12:30 en hatsekidee.... daar komt het ontbijt er uit...... daarna slapen en na een 30 min nog wat resten ontbijt. uiteindelijk ben ik met haar op ons bed gaan liggen en nog 2x gespuugd, toen leek ze wat op te knappen maar na een paar biskwietjes hoppa! tis toch zo zielig en ik voel me nu echt zo'n trut van een moeder dat het met dat gejammer niet opgevallen was.... en dat ik haar op de trap heb gezegd om "na te denken...." hopelijk wel een rustig nachtje.....

15. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Dank je wel lieve meiden. Ik weet dat ik hier terecht kan maar het voelt zo negatief allemaal de laatste tijd. Ik kom nu al weken echt de deur niet meer uit, behalve de verlos, en maak dus ook geen drol mee. Ook geen leuke gezellige dingen. Zit de hele dag maar achter m'n laptop en hang wat op de bank en in bed, echt totaal niks anders. En dat is nu al bijna 5 maanden eigenlijk, met soms een beter dagje ertussen in het begin zodat ik nog ff zelf naar de super kon ofzo. Nu schuifel ik een paar keer heen en weer naar de wc en douche en veel meer is het niet.
    Bezoek kan ik vaak er niet bij hebben omdat ik me nauwelijks kan bewegen en constant pijn heb en dat maakt het niet gezelliger.
    Daarom wil ik zó graag m'n kindje eruit hebben. Ik weet dat na een keizersnee je ook flink pijn kan hebben maar dan weet je ook dat dit met de dag vaak minder wordt en potverdikkie, dan is m'n zoon er!!!!
    En is het alleen maar m'n eigen lichaam als ik een verkeerde beweging maak. Nu vind ik het ook eng omdat hij er nog inzit. Als ik zo'n krakkemikkig bekken heb, heeft hij daar dan geen last van? Zit ie niet giga klem?
    De laatste paar dagen voel ik soms een hele snelle trilling en ik voel dat hij dat is, heel laag bij m'n schaambot, alsof ie heel snel trilt met z'n hoofdje of schoudertjes. Kennen jullie dat? En hij heeft heel vaak de hik, vooral als ik op m'n rechterzij lig/hang, dan is het meteen raak. Hij ligt ook rechts met z'n rompje.

Ik heb al, denk ik, zo'n 25 keer de speech die ik dinsdag wil afsteken bij de gyn, in m'n hoofd gerepeteerd. Ik zei al tegen manlief, als ik moet huilen of boos word (en dat kan ik beiden goed nu), laat me gewoon maar gaan. Dan zullen ze het weten! Hij vond dat ook absoluut.

@snoet: ach je arme meisje, hoop dat ze snel weer opknapt. Zoveel spugen is heel akelig.

16. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Nienkuh : pff weer lekker geregeld met die foto! Gelijk morgenochtend aan de telefoon hangen hoor! En al zou je dinsdag ingeleid worden, het is toch niet zo heel erg als de geboortekaartjes wat later aankomen bij de mensen ;). Tuurlijk snap ik dat je het geregeld wilt hebben, en ja ik denk wel dat dat een beetje nesteldrang is :p.

@Snoet : yup was er al achter dat de site in onderhoud is geweest... geeft ook niet dat we er niet altijd zijn dat kan ook niet altijd maar 't viel me gewoon op dat 't in ene keer zo stil was :). Och arme snoetekind toch.. voel je niet schuldig joh jij kon 't toch ook niet weten! Hoop dat ze zich beter gaat voelen en vannacht lekker door kan slapen. Geef haar maar een dikke knuffel!

@Nuk : gelijk heb je hoor met 't kaartje, gewoon doen zoals jij je er goed bij voelt! Fijn zeg dat alles goed was, alleen jammer dat ze nog niet konden zien wat 't was. Over 2,5 week alweer de 20 weken echo, gaat hard he! En dat gevoel van spiertrekkingen is vast je baby hihi. Dat gaat idd nog wat worden! Heb geen ervaring en ken 'm ook niet die kinderwagen, joh 't is toch altijd uittesten welke wagen je fijn vindt.

@Pfff Miekiee toch... 10 pillen! Kan me voorstellen dat je er moe van bent! Balen joh dat 't zo slecht gaat :(. Hoeveel weken ben je als ze beeb gaan halen? Ong. 37? Geeft niet dat je niet altijd overal op reageert, je baby en de gezondheid is belangrijker. Hou goed je rust!

@Kvinna : idd als het je allemaal te lang duurt gewoon naar het ziekenhuis gaan hoor. Raar dat de vk's daar geen inwendig onderzoek doen...

@Doosje : ik heb daar idd ook al van gehoord 't oei ik groei boek. Zal eens kijken wat het is, maar ik ken mezelf dan lees ik weer teveel in dat boek en als baby dan eigenwijs is en iets anders doet dan denk ik misschien weer teveel klopt dat wel, dus denk niet dat zo'n boek goed is voor m'n gemoedsrust hihi.

@Hartediefje : hoop 't ook dat je man mee kan naar de gyn eind okt.! Hebben ze gezegd waarom je later een KS gaat krijgen dan met ong. 37 weken? Ik snap ergens ook wel dat ze beeb zo lang mogelijk willen laten zitten natuurlijk maar voor jou zijn 't erg spannende weken...

@Citroentje : ja ik ben erg blij! Uk beweegt nog wel niet zoveel als eerst, maar ik voel 't wel regelmatig en dat vind ik wel zo fijn. Merk goed hoor dat kleintje minder ruimte gaat krijgen, de bewegingen doen nu regelmatig pijn omdat ukkie ergens tegenaan zit te rammen, en oh wat is 't leuk als mama 's avonds gegeten heeft om die volle maag opzij te duwen ;). En oh wat een mooie foto's zeg!! En 2 hele verschillende baby's, leuk om te zien! Heerlijk he zo'n lachebekje :).

@Sky : dank je! Ik doe m'n best om te blijven liggen 't is tenslotte voor beeb ;). En hey wees niet bang om te klagen, je hebt het echt ontzettend zwaar, geen sorry zeggen! Ik hoop zo dat ze je deze week gaan helpen, dit kan echt niet langer als je al niet meer kan lopen van de pijn... gewoon op je strepen staan! Idd ze moeten maar eens zien hoe jij je voelt, het gaat gewoon kl*te, belachelijk dat ze je zo lang laten lopen. Toch niet normaal om iemand niet van z'n pijn af te helpen... baby is toch volgroeid kom zeg. Laat je maar gewoon gaan als je die afspraak hebt, desnoods zet je dingen op papier die je echt gezegd wilt hebben, dan kun je ook niets vergeten. Hele dikke knuffel voor je, en ik wou dat ik 'm even in 't echie kon komen geven...

@hier : pff valt niet mee hoor 's avonds op de bank... en dan wil ik niet naar bed nog alhoewel dat makkelijker zou liggen... overdag op de bank liggen gaat prima maar ja lief wil natuurlijk 's avonds ook op de bank zitten en dan kan ik wel half liggen maar echt heel makkelijke houding kan ik dan niet aannemen als ik ook nog met laptop wil zitten... Hij zit nu 24 te kijken, vind ik niet zoveel aan dus ja je wil toch wat te doen hebben dan. Benen op z'n schoot leggen is ook geen optie da's veel te zwaar voor hem. Ik heb wel overdag redelijk op de bank kunnen liggen, hij was toch met dingetjes bezig dus had ik de bank voor mezelf. En daarstraks zijn we heerlijk even met z'n 2 onder de douche geweest, lekker tegen elkaar aan gehangen had ik echt even behoefte aan. Daarna hebben we van ong. half 6 tot 7 uur op bed gelegen en dik een uur geslapen hihi. Waren we echt aan toe allebei zeg zo'n knuffel en slaapdagje!

17. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Sky, gooi eruit bij die gyn!!!!! Laat ze maar zien hoe je je voelt en dat het nu echt tijd wordt dat jullie zoon geboren gaat worden, hij is volgroeid dus waarom dan nog jou in afwachting en pijn laten?

Shadow, heerlijk zo'n knuffeldag...heb je soms even behoefte aan en wat voelt dat dan HEERLIJK!!!! Petje af voor je hoor, ik heb gisteren zo'n hele dag gehad dat ik lui was en moest gelijk aan jou denken dat je een hele dag moet rusten. (en dan ben ik nog bezig geweest) Maar ja, BEEB VOOR ALLES!!!!!!

Doosje, het boek oei ik groei echt niet als leidraad gebruiken hoor! Het is wel leuk om te lezen, maar ik vond het soms ook een beetje overdreven persoonlijk. Ieder kindje is weer anders. En ja, ze hebben allemaal dezelfde fases die ze meemaken, maar wel op een ander tijdstip en op hun eigen manier. Elk kind is anders. Volg je gevoel meis! Dat is het allerbelangrijkste

Snoet, jee hoop dat je meisje goed geslapen heeft vannacht en ze niet meer ziek is. Zielig vind ik het ook altijd als zo'n hummeltje moet overgeven en zo ziek is.
    Hoe bevalt het om verlof te hebben????

Hier nog vandaag en donderdag werken...ik kijk de uren vooruit!!! Heerlijk straks verlof JOEHOE!!!!!!!!!!!!

18. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    oh sky.... je poot stijf houden hoor. niet normaal dat ze je zo laten rondlopen!!! ik geef je wat energie door vanuit belgie!!!

miekieee....ah bah zoveel pillen meiske. ik hoop dat alles snel goed komt en je kan genieten van je kindje!!! ja als het zover is he.!

ik lees nog even verder want jullie hebben veel gekletst hoor!

19. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he hartedief.....
    jij ook de laatste werkdagen! ik ook.
    alleen deze week nog.
    ik had nog 2 weken vakantie staan en daarna komt toevallig mijn bevallingsverlof. dus komt goed uit!!!
    ja nog even en dan krijgen we wat meer rust. alhoewel ik het helemaal niet erg vind om te gaan werken hoor.

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties op de foto's!

@Hartediefje ben benieuwd naar je buikfoto's! Balen he dat je dan nog moet wachten tot je ze hebt. Ik heb ze origineel ook nog niet hoor, ze heeft vast wat foto's via mail verstuurd. Oh wat lekker je laatste weekje werken hoop voor je dat de tijd een beetje opschiet.

@Sky...jeetje volhouden ja dat is wat je probeert maar laat vooral zien hoe het werkelijk gaat bij de gyn, ga maar een potje zitten huilen hoor dan zien ze tenminste hoe het werkelijk gaat. Je kindje is (zoals iedereen al zegt) gewoon volgroeid! En als je ff wil spuien doe dat dan! De pc is heel geduldig dus je kunt alles kwijt wat je wil en wij kunnen je dan weer ff proberen op te peppen.

@Snoet vervelend dat je meisje zo ziek is, hopelijk hebben jullie met z'n 3en toch een goede nacht gehad, hoe is het nu met haar? En je kunt er echt niks aan doen dat je niet meteen doorhad dat ze ziek is...je bent echt geen trut van een moeder hoor!

@Shadow heerlijk zo'n dagje!

@Femke voor jouw ook al je laatste werkweekje, heerlijk. Zal ook voor jouw duimen dat de tijd wat opschiet!

Zo ik krijg net van Tim een 'pannekoek' (een kleurboek met een papiertje erop...) heerlijk hoor!

He ik zie brenda online..........en? en? en?

Deel Deze Pagina