30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik heb zowel peuterbed als ledikantje op snoetekinds kamer gelaten en spelenderwijs naar peuterbed wel al dit bed op de vaste plek gezet (ben er bijv zelf in gaan liggen we hebben samen alle belangrijke knuffels toegedekt...) was in 3 keer gepiept... maar heb het welecht stap voor stap gedaan en het een grote meiden bed genoemd (ledikant is voor baby's)

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    @jeanine sterkt..

@miekie ik had je verhaal in het andere topic wat vernomen maar heftig hoor maar ik weet dat je heerlijk kan genieten van zo'n lekker wijffie!

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik ben aan het plassen geslagen voor moeders voor moeders, mijn dochter zei: mama op potje? whahahaa

4. Sunny76

Sunny76 Lid

16 sep 2009
    43
    0
    0
    @ jeanine, sterkte meid heb veel aan je gedacht de afgelopen paar dagen. Probeer het een plekje te geven
    Dikke knuffel

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@ Jeanine... wat naar voor je maar fijn dat je je wel ok voelt. Ik wil jullie een heel fijne vakantie wensen en dank je wel voor je lieve wensen!

@Mari.. super gefeliciteerd! Na 4 jaar wachten moet dit een heerlijk gevoel zijn.

Met mij als bijna fossieltje van deze club gaat het allemaal goed. Vandaag precies 32 weken onderweg. Hoe is het verder hier?

Kan helaas nog niets zinnigs zeggen over een peuterbed, zo ver zijn we nog niet... Aan het einde van de zomer is het bij ons zover!

6. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    #286 hellie, 16 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
    Megamuts: 32 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 20-03-10
    Cygnet: 37 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 11-05-10
    Canna: 32 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 28-06-10
    Mari: 31 jaar, zwanger van eerste kindje, uitgerekend op ....
    Hellie: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 24-07-10

Doosje: 32 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 11-08-10
    Citroentje: 32 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 03-09-10
    Snoesje79: 31 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 22-09-10
    Blauw78: 31 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 04-10-10
    Sunny: 33 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend op 16-10-10
    Skyizthelimit: 39 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend op 21-10-10
    Kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 22-10-10
    Pacific: 34 jaar, zwanger van 2e kindje, uitegrekend 22-10-10
    Linny79: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 24-10-10
    Flapke: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 27-10-10
    Tjilpje: 31 jaar, zwanger van 3e kindje, uitgerekend 09-11-10
    Snoetetoet: 33 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 12-11-10
    Michelle77: 32 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 12-11-10
    Ilona2802: 30 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 14-11-10
    Jacqueline125: 33 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 15-11-10
    Aapje79: 30 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 17-11-10
    Miekiee: 33 jaar, zwanger van 3e kindje, uitgerekend 21-11-10

7. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb weer even de lijst naar voren gehaald voor de duidelijkheid:)

Mari, gefeliciteerd! Wil je je uitgerekende datum erbij zetten op de lijst?

Megamuts, al tekenen dat het binnenkort gaat gebeuren?

8. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Nope... :x Heb soms wel wat voorweeën maar dat wil nog helemaal niks zeggen.. Ik ga voor zaterdag denk ik :D of misschien wel eroverheen :$ wat ik niet hoop natuurlijk..
    Mijn zoontje was een week eerder dus ik had me daar op gespitst stom natuurlijk want nu valt elke dag tegen want bij elk krampje of pijntje denk ik zou het... maar goed ik heb me er maar bij neergelegd want kan toch niet veel doen daar tegen.. Ik houd jullie op de hoogte..

9. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Megamuts: 32 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 20-03-10
    Cygnet: 37 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 11-05-10
    Canna: 32 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 28-06-10
    Mari: 31 jaar, zwanger van eerste kindje, uitgerekend op ....
    Hellie: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 24-07-10

Doosje: 32 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 11-08-10
    Citroentje: 32 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 03-09-10
    Snoesje79: 31 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 22-09-10
    Blauw78: 31 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 04-10-10
    Sunny: 33 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend op 16-10-10
    Skyizthelimit: 39 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend op 21-10-10
    Kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 22-10-10
    Pacific: 34 jaar, zwanger van 2e kindje, uitegrekend 22-10-10
    Linny79: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 24-10-10
    Flapke: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 27-10-10
    Doglover76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 30-10-2010
    Tjilpje: 31 jaar, zwanger van 3e kindje, uitgerekend 09-11-10
    Snoetetoet: 33 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 12-11-10
    Michelle77: 32 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 12-11-10
    Ilona2802: 30 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 14-11-10
    Jacqueline125: 33 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 15-11-10
    Aapje79: 30 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 17-11-10
    Miekiee: 33 jaar, zwanger van 3e kindje, uitgerekend 21-11-10

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Ik stond nog niet op het lijstje, nu dus wel......

11. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    @Mari: gefeliciteerd!! Ik ken het, na 5 jaar nu door ivf zwanger ook.:D Helemaal super voor je!!!

@Cygnet: Van de lijst ben ik echt toch het fossieltje hoor! ;):D Jij bent nog een jonge blom! :p

@Snoetetoet: lekker dat plassen in een maatbekertje en dan overgieten in de flessen, hè? :D 's Nachts vang ik het niet op hoor. Ik plas wel 4 keer per nacht maar met halfdichte ogen in het donker lukt het echt niet!
    Ik ga alleen met m'n hevige misselijkheid ook elke keer bijna over me nek als ik de flessen openmaak door die conserveringsmuk die er in zit...blegh!!!!

@Jeanine: heftig.... Niet voor te stellen...
    Ik hoop dat je goed bijkomt in je vakantie en ik vind je ook supersterk! Knap hoor.
    Heb wel ff een vraagje, misschien pijnlijk...maar wil het graag weten vanwege eigen angst ervoor...: kan je dit voelen? Dat het vruchtje eerder niet levensvatbaar is of blijf je de kwaaltjes houden? Of had je die misschien helemaal niet? Niet antwoorden als je het niet wilt. Is helemaal prima natuurlijk. Knuffel!

@Miekie: wow, ook heftig verhaal. Goed dat je nu onder controle weer bent. Maar het gaat vast helemaal goed komen! Ik wens het je toe!

@Doosje: Beterschap aan je man, oef, moet er nu niet aan denken om nog een kotsend iemand in huis te hebben...
    En heb je "genante"topic gelezen, ERG grappig ja! Zo fijn te weten dat er veel vrouwen zijn die nu schreeuwend stinkende scheten laten! :D

@Jacqueline: Och ik las het helemaal verkeerd. Je moet idd nog ff naar de 12 weken!! Solly...;)

Ok, wij hebben morgen om 14 uur de 1e echte echo!!!!!!!
    Dan zien we ook of er 1 of 2 inzitten. ZO spannend! Huiver wel een beetje voor 2, lijkt me een stuk zwaarder aangezien ik niet meer zo piep ben...
    Manlief is zeker dat het er 2 zijn en nog een paar mensen omdat ik zo misselijk ben en nu al een hard piepklein bobbeltje heb net boven m'n schaambeen... Die zie je niet hoor, ben ik zelf te dik voor maar als ik lig voel je hem heel goed. Echt hard.
    Ben superbenieuwd!

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Cygnet: Van de lijst ben ik echt toch het fossieltje hoor! ;):D Jij bent nog een jonge blom! :p

Make my day!!

Wat ben jij een lieverd zeg :D

13. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeanine: heftig.... Niet voor te stellen...
    Ik hoop dat je goed bijkomt in je vakantie en ik vind je ook supersterk! Knap hoor.
    Heb wel ff een vraagje, misschien pijnlijk...maar wil het graag weten vanwege eigen angst ervoor...: kan je dit voelen? Dat het vruchtje eerder niet levensvatbaar is of blijf je de kwaaltjes houden? Of had je die misschien helemaal niet? Niet antwoorden als je het niet wilt. Is helemaal prima natuurlijk. Knuffel!

Hoi meis,
    hoop dat dit berichtje goed gaat.. Zit op tel van schatje te typen en dat is best lastig.. :)
    je vroeg of ik het vantevoren voelde aankomen. Nee ik denk het niet . Het was mijn eerste zwangerschap en ik denk dat iedereen angst heeft. Ik weet nog niet hoe hetvoelt als het wel goedzit. Hoop ik natuurlijknog wel mee te mogen maken hoor! :)
    maar goed, zie dat je morgen de eerste echo hebt, niet met mijn verhaal nu in je koppie gaan zitten hoor!! Ik ben geen goede referentie.
    Ben erg benieuwd!! Hou je ons op de hoogte?? Liefs jeanine

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik heb vanochtend de verlos gebeld en ik mag, omdat ik 2x vmk heb gehad met 8 weken al een echo ben er eigenlijk wel blij mee want sta er iets minder onbezonnen in als sboetekind die in ronde 2 aan diende en totaal geen tegenslag had....

en dan mag ik 12 april op intake bij de verlos! joehoe het feest gaat beginnen!!!

en.... de bumba driewieler voor 2e verjaardag van snoetekind is net gebracht dus ga ff spieken!

15. kvinna

kvinna Niet meer actief

Tjonge Jeanine, wat een stress ineens. Heel erg fijn dat je moeder er gisteren was om je thuis lekker bij te staan. Ik hoop dat je snel weer helemaal fit bent en dat je wel een beetje van je vakantie kan genieten.

Heel veel sterkte de komende tijd!

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    tis hier stil.......:(
    en ben benieuwd sky.......

17. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hey meides...pfff zijn jullie ook zo moe???t' lijkt wel of ik alles vergeet,en of alles lags me heen gaat.verder voel ik me eigenlijk totaal nog niet zwanger

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

ik zeg welterusten en tot morgen;)

19. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Hallo lieve meiden,

Alles was goed!! Meer dan goed zelfs zei de gyn!!:)
    Het is er eentje en we zijn dolblij. We hebben het hartje zien kloppen, flitsend snel, dát is leuk om te zien!
    De gyn berekende de telling iets anders uit en is dus een paar dagen minder dan ik zelf had berekend. De uitrekendatum is volgens hem nu 2 dagen later. Ik zal het ff aanpassen in de lijst.
    Maar dat kan dus nog wel eens veranderen?

Ja ik ben ook hondsmoe. Als ik 9 uur geslapen heb kan ik nog wel verder slapen. En 's avonds snel uitgeteld en dat begint vaak om 4 uur 's middags al...
    Maar dat vind ik veel minder erg dan de misselijkheid! ;)

@Snoet...: fijn dat je meer controle krijgt nu. Geeft toch wat meer rust in de tent!
    Wij moeten nu de komende 2 weken gaan beslissen of we in Tilburg blijven of in onze woonplaats, en bij het zkh of bij een verlos.
    De gyn zei dat als alles goed is de keuze sowieso aan ons is. Maar ik kon wel merken dat ze het fijn zouden vinden als we daar bleven. Zij hebben natuurlijk nu ook een goed resultaat (en dat komt niet zo verschrikkelijk vaak voor natuurlijk) en willen graag het proces volgen. Het is alleen een half uur rijden voor ons. Nu vind ik dat voor de controles geen probleem. Maar als ik straks aan de weeën zit heb ik geen behoefte aan een autorit van een half uur!!! Maar goed, neem aan dat we dan wel gewoon in onze woonplaats terecht kunnen in het ziekenhuis. Toch? We weten nog niet precies wat we moeten beslissen..
    Maar precies over 2 weken dus de volgende echo!

20. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Cygnet: hahaha!

@ Sky: gefeliciteerd met de superecho meid!!

@Snoet: lekker snel een echo, ik ga voor je duimen.

Voor de rest: slaap lekker!

Deel Deze Pagina