wauw kvinna, jij en ik postte gisteren gelijk waardoor ik je bericht net niet gelezen had... gefeliciteerd!!!!! slechts 3 dagen over tijd keurig!!!!!!! (zie je nu wel...) veel geluk iig!
Sky, wat een heerlijk schattig mannetje!!!!!!!!!!!! OOOOOO...ik wil ook hahahaha... als je al die lieve schattige koppies ziet, dan zou je de komende tijd nog willen slapen, zodat de tijd heeeel snel gaat. (tja...alleen gaat het slapen wat minder goed hahahahaha). Geniet ervan meis, want het is inderdaad best hectisch zo'n beginperiode. Je wilt zelf genieten van je kleintje, de visite wil komen kijken wat een knapperd het is en je wilt ook nog op de pc vanalles doen....Maar wel op jezelf letten hoor! Goed opknappen.
hartediefje wat een prachtige gave foto's!!!! sky ben ik blij van je te horen heb vaak aan je gedacht en hoe je alles beleefd wat heerlijk dat jij op een blauwe wolk zit en wat een PRACHTIGE zoon is chris.... miekie nog een weekje voor jou...... citroen wat schattig he, hij focust zo dat ie bijna scheel kijkt! dat zijn de leukste filmpjes!!!!! je hebt een mooie zoon!
Kvinna, een dikke proficiat met de geboorte van Noa! Wat een prachtige meid. Flinke dame hoor, 4kg en 53cm! Ze is nu al groter dan Anouk, die was 49cm haha. Geniet lekker van je kraamtijd (is er ook kraamzorg etc in Zweden zoals wij dat hier kennen?) en laat je goed verwennen - dat is écht lekker Enne...láng niet tot 43 weken gelopen! Citroen, wat een leuk filmpie van Stijn. Hij kijkt zó ingespannen dat hij het bijna scheel van kijkt. Sky, wat is Chris een lekker ding! Goed gedaan, ik heb nog een mooie dochter in de aanbieding hahaha. Over de flesjes van Anouk, sinds ze op 90ml per fles zit, drinkt ze de fles van zeg maar 12 uur leeg, maar die van 15 uur maakt ze dan niet op. Die van 18 uur weer wél etc etc. Maar ze plast in elk geval nog steeds goed, dus het zal wel loslopen. Gekke is dat ze de flessen van 75ml wél allemaal leegdronk...
WAAAAAAAAAAAAH mijn beste vriendin is vannacht bevallen!!!!!!! 2e dochter abbey heb er helemaal de rillingen van en zit te janken.... <zucht> klinkt heel stom maar ik voel nu meer door me heen gaan als dat mijn eigen schoonzus beviel....
van harte snoet.ja een beste vriendin heb je toch denk een closer contact mee ..daarom voel je je zo.en omdat je zelf ook bijna aan de beurt ben. gaat nou wel heel hard op dit topicje..hihi wel leuk.schrijven jullie dames ook al bij 30 plus en bevallen???of alleen hier....dan weet ik dat alvast voor volgende week.gnagna. tja wel gek ...het laatste weekend nu met z'n 4en!!! zit alleen enorm tegen de bevalling op...nou ja niet tegen de bevalling...maar om m'n (vies praatje) aambeien.daar heb ik nog steeds last van....zo erg dat ik van de weekde verloskundige heb laten kijken en die mij direct doorverwees naar een huisarts omdat ze toch wel best groot waren.daar laten zien bleek ik een trombose aambei te hebben.weer zalf gekregen voor de pijn...maar sinds gisteren is het gaan bloeden.nou je kan je voorstellen ....dat ik erg bang ben dat volgende weekend m'n aambei op een golfbal lijkt..door het gepers!!!en dan...tis toch geen gezicht???lig je daar..is al zo en zo genant,kijken ze tegen die dingen aan.blehhhhhhhhhhhhhh toch ongelofelijk.....normaal heb je na je bevalling er last van..maar nee...miekieee nu al. nou ja....hopen dat ze daarna verdwijnen..vieze dingen. verder alles goed hoor hier.hahaha en al die foto's?????????heerlijk om te zien van jullie kids....ik kan ook niet wachten op te posten!!
Snoet gefeliciteerd!!! Oh Miekie spannend....komende week dus ook babynieuws van jouw kant! Sterkte met je aambei. Oh en Stijn kijkt idd regelmatig scheel hoor we hebben ook een foto van de shoot waarop hij zo scheel kijkt...Ik vind dat ook echt super babyfoto's......zal straks ff posten nu weer ff m'n mannetje troosten
Wat een mooie foto's van de kleintjes en Kvinna Gefeliciteerd!!! Miekiee voor jou schiet het ook hard op, spannend. Vandaag belde mijn zusje op, zij moest haar vakantie alvast doorgeven voor wanneer de kleine komt, dan komt ze over uit Schotland. Voor mijn gevoel is het nog zo ver weg. Aan de andere kant gaat wel erg hard, misschien nu maar echt gaan genieten van de zwangerschap, het is idd waar dat het bij de 2e anders gaat dan bij de 1e.
Pfff Jessie idd een 2e gaat nog sneller als de 1e.....lijkt nog zo ver weg maar voor je het weet is je kleine uk er weer.
@ Hartedief: Wat een mooie foto's. Toen ik las dat jullie ze zelf hebben gemaakt was ik wel verbaasd: ze zien eruit alsof een fotograaf er veel moeite voor heeft gedaan. @ Nienkuh: Wat fijn om te lezen dat alles zo goed is gegaan, en wat een prachtige meid is het! @ Kvinna: Ook jij/jullie gefeliciteerd!! En wat een mooie naam (namen met 3 of maximaal 4 letters hebben bij ons de voorkeur ). @ Sky: Heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat! En ik ben stiekem een beetje verliefd aan het worden op Chris... @ Snoet: Gefeliciteerd met je vriendin. Logisch toch, dat dat je zo raakt?! @ Citroen: WHAHA, ik moest hier even hardop lachen om de Guido Wijers-opmerking . Wat een heerlijke foto trouwens! Hier: Nog minder dan een weekje en dan heb ik mijn 20-weken echo! *ongeduldig!* Ik kan m'n kindje inmiddels ook heel goed voelen en ook Nukkeman heeft het al een keertje mogen ervaren. Dat was voor hem wel een klein mijlpaaltje, want tja, tot nu toe speelt het zich allemaal binnenin mij af en blijft het voor hem nog een beetje abstract. Vraagje aan de ervaren zwangeren: kan je tijdens je zwangerschap ineens een spontane allergie ontwikkelen? Ik heb nu al 4 tot 5 maanden last van snotteren en niezen (voorheen nooit gehad), maar een allergietest heeft helemaal niets opgeleverd. En dat terwijl ik echt geirriteerde slijmvliezen heb, alsof ik per ongeluk peper heb opgesnoven ofzo . Ik word 's nachts ook wakker omdat ik geen lucht meer krijg door m'n neus en ik snuit hele pakken zakdoekjes vol. En soms is het ook weer even een paar uur weg... Volgende week naar de KNO-arts, ben benieuwd. Maar... verder gaat het hier nog steeds he-le-maal goed!
he nek.. heb ik ook al 4 maanden last van. hoort bij de zwangerschap blijkbaar. niet iedereen heeft het. maar wij dus wel. ach ja er zijn ergere dingen niet? ondertussen zijn er hier wel al een hoop bevallen..vind je niet? leuk he om al die kleine frummeltjes te zien! straks wij ook he nuk!
zucht... even een kleine ego hoor, zometeen of straks of morgen lees ik wel bij... Lig dus weer in 't ziekenhuis . Vandaag doppler gehad deze was dus helaas weer verhoogd grrrr. Dus blijven . Baal als een stekker en lief nog meer. Heb nu echt zoiets van haal 't kindje maar dan ben ik van 't gemier af. Maar ja voor de uk is 't natuurlijk wel beter dat die nog even blijft zitten. Zondag 34 weken... Heb dus ook al van de gyn te horen gekregen mocht ik nu weeën krijgen dan houden ze 't niet meer tegen, omdat onze uk zo klein is wil dat dan zeggen dat 't niet meer lekker zit in de buik en dan laten ze het komen. Hoop het nog niet natuurlijk, 't moet nog eventjes lekker verder groeien in m'n buik!
nuk, door de goede doorbloeding kunnen je slijmvliezen opzwellen hierdoor voelt het geirriteerd en loop je te snotteren. ik heb snel snotneuzen maar kan ook snuivend ademhalen als een oude vent.. shadow balen meis!!!!!! maar laat beeb toch maar even zitten.... snap dat je het meer dan beu bent maar je bent in goede handen en wordt niet verleid om toch iets te gaan doen wat inspanning geeft HANG IN THERE!!! hier: het rommelt veel harde buiken en ongi gevoel wat soms komt op zetten en nu weer even weg is... beebje draait nog goed..... we zullen zien maar soms denk ik van mij mag het, die grote bal van 16 kg wordt erg zwaar en onhandig.... en ik ben moe! dochter van mijn vriendin is een plaatje! (de verkering van mijn zoon is dus ook geregeld hahahaha )
oh ja miek, ga je nog speciaal iets doen van het weekend als "laatste weekend met z'n vieren" ? ik weet nog goed dat we kletsten over ovu dipsticks, nod en baalmomenten......