30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

femke sterkte!

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he brenda...dank je wel.
    hoe gaat het met jou meis?

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

#3423 brenda1976, 3 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2010
    met mij gaat het prima, gisteren prenatal leeggekocht, had voor bijna 100 euro aan bonnen.
    het is wel snachts pittig, vooral omdat de klok teruggezet is.
    Maar goed het is doorbijten, ik ben blij dat ik niet werk, was zo in slaap gevallen hahahah
    verder doet jasper het geweldig! En bevalt de duowagen erg goed. (beste aankoop ooit)
    ga zo even puin ruimen en schoonmaken.....
    hoe is het met de rest?

gr brenda

4. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,
    Alles goed met iedereen?
    Nog geen nieuws van Mieke en Elleke?

5. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Jee wat schrijven jullie snel.
    Kan het niet volgen hoor!?;)

Begrijp dat er een paar op bevallen staan, spannend!!

Ik ben vandaag misselijk!!
    Chantal

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Citroentje / Brenda : pfff van die consternatieburo's word je ook niet goed van he!! Zie er nu al tegenop om daarheen te moeten bah. Gelukkig ben ik goed in 't ene oor in andere oor uit :D.

@Femke : yep ik mocht weer vrolijk blijven... heb m'n abonnement nog niet opgezegd haha. Ja ik lach er maar mee wat moet je anders he... Het is idd voor het goede doel maar oh oh wat word je het beu zo! Kan me op zich gelukkig redelijk vermaken, heb internet en kan dus altijd f tegen jullie hier aangillen mocht ik daar behoefte aan hebben :), tv, m'n schoonma heeft gisteren een flinke stapel tijdschriften meegenomen, en aardige medekamerbewoonsters dus dat scheelt wel. Maar dan nog ben ik liever thuis natuurlijk :).
    Jij heel erg veel succes meis straks met 't onderzoek! Hopelijk komen ze er achter wat 't is. Wel een erg vervelend onderzoek zo :(. Knuff!

@Snoet : welk bezoek :). M'n vriendin is niet geweest omdat ze zich helemaal beroerd voelde, en verder is alleen m'n moeder langs geweest een uurtje dus denk niet dat het aan het bezoek ligt. Weet je ze zeiden ook het zijn momentopnames dus wat ze nu meten kan over een uur weer heel anders zijn... Ach ik maak me niet druk dat ik weer hier lig 't is voor ons kindje idd! Nog een paar weekjes, dan ben ik ook mama!
    Kan zijn hoor dat 't m'n bekken is geweest die knak, heb 't namelijk ook als ik me 's nachts omdraai in bed dan knakt 't onderin m'n rug. Doet niet zeer maar is wel vervelend. Ik hou het iig goed in de gaten!

@Biancje : welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap :). Klets gezellig mee!

@Elleke : pff spannend! Als Citroentje 't niet had aangeboden dan had je mij ook mogen sms-en hoor :).

@Angel : gefeliciteerd met je zwangerschap en jemig gelijk een tweeling! Klets gezellig mee :).

@Hartediefje : hoe ging 't met de ctg en bij de gyn? Veel plezier vanmiddag!

@Doosje : hihi ik hoor 't al wel weer, Boaz de charmeur pakt iedereen in :D! Blij dat alles goed met hem is op een verkoudheidje na dan. Was wel even schrikken zeker dat ruisje? Gelukkig niets aan de hand!

@Brenda : heerlijk om te horen dat Jasper 't zo goed doet!!

@Chantal : beterschap ! Doe rustig aan vandaag.

@hier : ik heb vanmiddag een afspraak bij de internist voor m'n suiker. Ik ga eens even goed afspreken hoe en wat want ik heb dus alweer m'n eenheden van de insuline moeten verhogen 's ochtends met ontbijt maar ten eerste heb ik 't idee dat 't echt niet werkt, en ten tweede m'n naaldenfobie wordt steeds erger nu. Heb me er 2,5 week redelijk overheen kunnen zetten maar ik krijg nu iedere keer zowat een paniekaanval als ik moet spuiten. En dat lijkt me voor de kleine ook niet goed. Dus ik wil proberen of ik tabletten kan krijgen. Heb al wel een pleister gehad die m'n huid verdooft zodat ik iig de pijn niet voel maar dat neemt de angst niet weg natuurlijk. Dus hoop dat ik 'm aan z'n verstand kan peuteren dat ik van die prikken af wil...
    Op z'n minst die van voor 't slapen gaan want of ik nou 's avonds wel of niet prik m'n suiker staat steeds hetzelfde nuchter dus volgens mij heeft die echt geen zin.
    Zal mij benieuwen want 't is wel een hele strenge, beetje rare kwast ook :).

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Femke en Shadow succes met jullie zkh afspraken!

ff kopie van wat ik bij de babies heb gepost dan zijn jullie ook weer op de hoogte van het wel en wee van Stijn:

Wij zijn vanmorgen weer naar de kinderarts geweest en gelukkig was het een fijne arts. Luisterde naar ons en gaf aan waarom hij bepaalde afspraken wilde maken. Op zich nu Stijn wat rustiger is is het zinvoller om even af te wachten dan om weer een verandering door te voeren dus het beleid is nu over 6 weken een belafspraak over hoe het dan gaat, gaat het nog hetzelfde (dus wel beter maar nog niet de 'oude' Stijn) dan worden we waarschijnlijk op nog andere voeding over gezet waarin echt helemaal geen koemelk zit, gaat het wel duidelijk nog beter met Stijn dan blijven we op deze voeding. Verder moeten we over een paar maanden (bij 6 maanden ong) een provocatietest doen in het zkh om te kijken of het nu uiteindelijk wel of geen koemelkallergie is. Al met al dus nog niks wijzer geworden over wat er nu aan de hand is of was met Stijn maar wel duidelijke afspraken kunnen maken.

8. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    ff snel.......gisteravond om 22:03 is onze lieve dochter en zusje...romée geboren.ze weegt 3595 gram!

9. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Miekiee, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! Oooo , geweldig, je hebt je meisje bij je! Mooie naam zeg. En ook een mooi gewicht.
    Geniet ervan!!!!!

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Gefeliciteerd Miekie!!! Eindelijk!!

Hier een berichtje van Elleke (net ontvangen)
    Om half 9 1e gel, nu aan 2e ctg. Verder weinig verandering. We wachten af. Groetjes Elleke

11. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Miekie, gefeliciteerd.
    Top dat je haar nu in je armen kan leggen

Chantal

12. kvinna

kvinna Niet meer actief

Miekiee, gefeliciteerd!

13. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Elleke spannend!!!!!

Miekieieie gefeliciteerd!!!!!!

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    YESSSSS miekie!!! goed gedaan!!! grappig is dat je in het 30+ zwanger worden al hebt gezegd dat je Romee een mooie naam vind, en dat had ik onthouden;) maar het is dan ook een prachtige naam!!!

gefeliciteerd!!!!!!!

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    <zucht>

nu elleke nog en ikke!!!! had vandaag controle bij vk, beeb ligt met koppie vast in het bekken en is er helemaal klaar voor. ik had mijn lievelings vk dus vroeg haar wanneer ze dienst had :) ze bood me homeopatische tabletejs die kunnen helpen bij het verstrijken van de bmm maar heb nog even afgeslagen als ik maandag nog niet bevallen ben ga ik er voor!

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    30-10-'10 Doglover76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    06-11-'10 Snoetetoet: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    26-11-'10 Hartediefje: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    05-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    04-01-'11 Danielle2911: 31 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje
    03-03-'11 Jessie: 34 jaar, zwanger 2e kindje
    22-03-'11 Nukje: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    08-04-'11 Loepie 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    19-04-'11 monica076:33 jaar zwanger van 1e kindje
    27-04-'11 Sanne1975: 35 jaar, zwanger van 1e kindje
    02-05-'11 Rieanne 33 jaar zwanger van 2e kindje
    05-05-'11 Jeanine1976: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    10-05-'11 Sanny76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    16-05-'11 Sprokkel: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    23-05-'11 Kristel79: 31 jaar, zwanger van 2de kindje

Bevallen:
    Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10)
    Melanina: 31 jaar 1e kindje Zoey, (6 weken te vroeg, doch gezond!)
    Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!)
    Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5-'10)
    Canna: 32 jaar, 1 kindje, 6-7-'10 (uitgerekend 28-6)
    Hellie: 31 jaar, 2e kindje Finn 28-07-'10 (uitgerekend 24-07)
    Doosje: 32 jaar, 1e kindje Boaz 15-08-'10 (uitgerekend 11-08-'10)
    Citroentje: 33 jaar, 2e kindje Stijn 02-09-'10 (uitgerekend 03-09-'10)
    Brenda1976: 33 jaar, 2e kindje Jasper 05-10-'10
    Skyizthelimit: 40 jaar, 1e kindje Chris 15-10-'10 (KS uitgerekend 21-10-'10)
    nienkuh: 30 jaar 2e kindje Anouk, 13-10-'10
    Pacific: 34 jaar, 2e kindje Evelien, 13-10-'10 (22-10-'10)
    Kvinna: 34 jaar, 1e kindje Noa Sofie 21-10-'10 (18-10-'10)
    Miekie: 33 jaar, 3e kindje Romee, 2-11-10 (19-11-'10)

Belangrijke data:

03 nov: Hartediefje groeiecho gyn
    03 nov: snoet controle vk
    10 nov: Jessie controle VK
    11 nov: Sanne controle VK
    12 nov: Hartediefje groeiecho gyn
    15 nov: Sprokkel 2e controle VK (14wkn)
    25 nov:Glimworm echo mbt placenta en ligging

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ahhh miekieee...
    PROFICIAT WAT GEWELDIG EEN MEID!!!!!!!

ja nu elleke nog en jij he snoet.
    het zal ineens rap gaan bij jou snoet....dat denk ik toch.....

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    we gaan het zien.... dan hartediefje en kom jij achter ons aangevlogen ;) en dan komt de nieuwe generatie 30+ers om het maar zo te noemen.... SPANNEND

zeg, heeft jou emg iets opgeleverd?

19. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Even wat anders: heeft iemand nog een Tommee Tippee flessenwarmer te koop? Toevallig? Ergens? Misschien?

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    mmmmm net geten en onbestendig gevoel, beetje rillerig moe maar ook onrustig ook snoetekind is erg onrustig en hangt aan me, riep zelfs vandaag mama baby moet komme!!!
    vanavond huilerig buikpijn, me niet loslaten (ik voel haar spanning en schiet daar weer van vol....)snoeteman heeft zijn handen vol aan zijn meiden, maargoed voor hem dat er nog een knul bij komt....
    (zelf zegt ie: ga jij met snoeteknul langs het veld staan, ga ik winkelen met snoetemeis hahaha)

weet je wat ik echt wens? dat ik op een nacht ga bevallen, snoetekind weet door te slapen en wakker wordt als er een broertje is....

Deel Deze Pagina