30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Vanmorgen om 11.42 uur is Elleke bevallen van Caitlynn Jami, ze weegt 3500 gram en alles is goed gegaan!

@Snoet ik had dat ook mooi bedacht, lekker 's nachts bevallen dan kan Tim lekker blijven slapen en de volgende morgen is er gewoon een broertje. Ideaal maar goed 't blijft toch afwachten...

@Miekie jeetje door de ruggeprik nog weeen pfff.... maar mooi meisje heb je!!

Valt me trouwens op dat de bevallingsverhalen allemaal een heftig einde hebben en dan vooral de laatste cm's die heel snel gaan.... Doosje, Miekie, ik en Sky ook dahct ik..

@Hartediefje fijn dat ctg weer goed was.Lijkt me een reeele vraag om tussendoor nog een keer een ctg te krijgen in jouw situatie.

@Cm1978 gefeliciteerd!

@Doosje groot gelijk dat je de huisarts nog eens belt.

@Sky haha herkenbaar je verhaal van niet aan jezelf toe komen! Heb het nu ook weer gehad hoor maar wel wat minder als met Tim toen.

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Elleke, GEFELICITEERD!!!!!!!! Je hebt het ook voor je kiezen gehad zo te lezen qua tijd.

Snoet, erg he, hoe moe je lijf kan aanvoelen als je nog maar heel weinig doet... zelfs even boodschappen doen kan al aanvoelen alsof je de marathon hebt gelopen. Balen toch wel dat het niet doorzet...

Miekie, wat een heerlijke meid hebben jullie zeg! Wat een lekker bolle wangen. geniet ervan.

Doosje, beter even navragen hoor bij de huisarts!

Femke, vervelend van dat carpaal tunnel syndroom, echt een hele lastige kwaal...

Sky, wat zielig dat Chris zoveel last heeft van krampjes zeg.. Is niet fijn voor zo'n kleintje. En voor jezelf ook niet, want dan kan je ze toch ook niet laten huilen en lekker voor jezelf even gaan douchen of iets anders.

3. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Hallo, even snel want ik zit op m'n werk:

@ Citroen/Goofy/Doosje/Brenda/Snoet: Dank jullie wel voor de uitgebreide babyuitzet-uitleg! Toch echt heel fijn om te lezen hoe het nu echt zit (want mij kun je nog vanalles wijsmaken natuurlijk :D ).

@ Biancje: Welkom! Ik ben ook pas in maart uitgerekend, hoor, dus we kunnen elkaar wel een beetje in de gaten houden ;) .

@ Miekiee en Elleke: GEFELICITEERD!!!!!!

@ Shadow: Dat van jou en je man klinkt echt als een ideaal verhaal: "Hee schat, kinderen?" "Ja hoor!" :D:D

Hier alles nog steeds goed, ik voel mijn kleintje nu steeds vaker en beter. Maar wat heel raar is: als ik bijv. in bed lig en ik voel haar heel de tijd schoppen en bewegen, dan stoot ik Nukkeman aan en zeg "NU moet je eens voelen!" En zodra hij zijn hand op mijn buik legt is ze stil ;) . Nu heeft Nukkeman op mij ook wel een hele rustgevende werking ;) , maar ik vind het toch frappant dat dit steeds gebeurt. Ow, en we hebben een heeeeele mooie commode via MP gekocht, super blij mee!

Fijne dag nog iedereen!

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    jij ook!

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    #3465 snoetetoet, 4 nov 2010
    Laatst bewerkt: 4 nov 2010
    whoehoe!!!! gefeliciteerd met caitlynn!!!
    prachtige naam en ga nu maar uitrusten na een zware bevalling..... en genieten dat ze er is!!!

en nu wil ik!!!! :) ik wens niet meer ingehaald te worden....

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    06-11-'10 Snoetetoet: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    26-11-'10 Hartediefje: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    05-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    04-01-'11 Danielle2911: 31 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje
    03-03-'11 Jessie: 34 jaar, zwanger 2e kindje
    22-03-'11 Nukje: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    08-04-'11 Loepie 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    19-04-'11 monica076:33 jaar zwanger van 1e kindje
    27-04-'11 Sanne1975: 35 jaar, zwanger van 1e kindje
    02-05-'11 Rieanne 33 jaar zwanger van 2e kindje
    05-05-'11 Jeanine1976: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    10-05-'11 Sanny76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    16-05-'11 Sprokkel: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    23-05-'11 Kristel79: 31 jaar, zwanger van 2de kindje

Bevallen:
    Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10)
    Melanina: 31 jaar 1e kindje Zoey, (6 weken te vroeg, doch gezond!)
    Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!)
    Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5-'10)
    Canna: 32 jaar, 1 kindje, 6-7-'10 (uitgerekend 28-6)
    Hellie: 31 jaar, 2e kindje Finn 28-07-'10 (uitgerekend 24-07)
    Doosje: 32 jaar, 1e kindje Boaz 15-08-'10 (uitgerekend 11-08-'10)
    Citroentje: 33 jaar, 2e kindje Stijn 02-09-'10 (uitgerekend 03-09-'10)
    Brenda1976: 33 jaar, 2e kindje Jasper 05-10-'10
    Skyizthelimit: 40 jaar, 1e kindje Chris 15-10-'10 (KS uitgerekend 21-10-'10)
    nienkuh: 30 jaar 2e kindje Anouk, 13-10-'10
    Pacific: 34 jaar, 2e kindje Evelien, 13-10-'10 (22-10-'10)
    Kvinna: 34 jaar, 1e kindje Noa Sofie 21-10-'10 (18-10-'10)
    Miekie: 33 jaar, 3e kindje Romee, 2-11-10 (19-11-'10)
    Doglover76: 33 jaar, 1e kindje caitlynn Jami 4-11-'10 (30-10-'10)

Belangrijke data:

08 nov: snoet controle vk
    10 nov: Jessie controle VK
    11 nov: Sanne controle VK
    12 nov: Hartediefje groeiecho gyn
    15 nov: Sprokkel 2e controle VK (14wkn)
    25 nov:Glimworm echo mbt placenta en ligging

7. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Elleke: GEFELICITEERD!!!!! :D

@Snoet: ja, dat masseren en fietsen etc doe ik natuurlijk al maar het helpt hem niet veel. Op de onderarm op de buik dragen gaat wel maar het helpt niet. Hij vindt het niet leuk. Meeste baby's waar ik dat bij deed, reageerden er goed op maar hij niet.
    IK hoop dat de infacol wat gaat helpen. De arme vent raakt er ook zo uitgeput van. Afgelopen nacht heeft ie zelfs pas 6 uur later om een voeding gevraagd; half 12 gevoed, gehuild af en aan tot bijna 2 uur en toen tot half 6 geslapen!

@femke: misschien wel een goed idee ja om hem in een wipstoeltje in de badkamer te zetten als ik douche. Want hem zo laten huilen en dan relaxed douchen en haren wassen etc lukt me inderdaad dan niet hoor.
    Sterkte met je handen/armen. Ik heb nog steeds last aan'vooral m'n rechterhand in de ochtend met name. Ik hoop dat het wel overgaat. Kan een arts testen of er blijvende schade is?

@Citroentje: ik heb geen natuurlijke bevalling gehad hoor ;) een snelle keizersnee!! Klinkt makkelijker dan het is maar goed.
    Oja, ik moet mijn verhaal hierover nog eens doen. Toch Doosje? ;):D

8. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Idd Sky! hihi
    Trouwens...geef 'm anders eens een paar theelepeltjes Venkelthee, dat helpt misschien wel. Daarnaast heb ik gisteren gelezen over het boek van Gina Ford - de Tevreden Baby. Daar blijken allemaal dagschema's in te staan die je vast kunt houden, zodat je baby snel doorslaapt en je zelf ook tijd hebt. Misschien ook de moeite om eens te onderzoeken?

@ Elleke: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. kvinna

kvinna Niet meer actief

Miekiee, wat een schatje!

Elleke, gefeliciteerd! Wat een bevalling, zeg (pun intended;)).

Sky, wat naar voor Chris, ik hoop dat de infacol gaat werken. Is het niet een beetje vroeg voor krampjes of kan dat al met ruim twee weken?

Doosje, ook heel zielig voor Boaz, zeg. Ik hoop dat ze wat kunnen vinden.

Citroentje, hoe is het nu?

10. kvinna

kvinna Niet meer actief

06-11-'10 Snoetetoet: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    26-11-'10 Hartediefje: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    05-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    04-01-'11 Danielle2911: 31 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje
    03-03-'11 Jessie: 34 jaar, zwanger 2e kindje
    22-03-'11 Nukje: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    08-04-'11 Loepie 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    19-04-'11 monica076:33 jaar zwanger van 1e kindje
    27-04-'11 Sanne1975: 35 jaar, zwanger van 1e kindje
    02-05-'11 Rieanne 33 jaar zwanger van 2e kindje
    05-05-'11 Jeanine1976: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    10-05-'11 Sanny76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    16-05-'11 Sprokkel: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    23-05-'11 Kristel79: 31 jaar, zwanger van 2de kindje

Bevallen:
    Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10)
    Melanina: 31 jaar 1e kindje Zoey, (6 weken te vroeg, doch gezond!)
    Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!)
    Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5-'10)
    Canna: 32 jaar, 1 kindje, 6-7-'10 (uitgerekend 28-6)
    Hellie: 31 jaar, 2e kindje Finn 28-07-'10 (uitgerekend 24-07)
    Doosje: 32 jaar, 1e kindje Boaz 15-08-'10 (uitgerekend 11-08-'10)
    Citroentje: 33 jaar, 2e kindje Stijn 02-09-'10 (uitgerekend 03-09-'10)
    Brenda1976: 33 jaar, 2e kindje Jasper 05-10-'10
    Skyizthelimit: 40 jaar, 1e kindje Chris 15-10-'10 (KS uitgerekend 21-10-'10)
    nienkuh: 30 jaar 2e kindje Anouk, 13-10-'10
    Pacific: 34 jaar, 2e kindje Evelien, 13-10-'10 (22-10-'10)
    Kvinna: 34 jaar, 1e kindje Noa 21-10-'10 (18-10-'10)
    Miekie: 33 jaar, 3e kindje Romee, 2-11-10 (19-11-'10)
    Doglover76: 33 jaar, 1e kindje caitlynn Jami 4-11-'10 (30-10-'10)

Belangrijke data:

08 nov: snoet controle vk
    10 nov: Jessie controle VK
    11 nov: Sanne controle VK
    12 nov: Hartediefje groeiecho gyn
    15 nov: Sprokkel 2e controle VK (14wkn)
    25 nov:Glimworm echo mbt placenta en ligging

11. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    @Doosje: venkelthee heb ik geprobeerd maar het leek mij niet te helpen. Zowiezo lees ik ook verhalen dat venkelthee niet zo goed blijkt te zijn door bepaalde stoffen die er in zitten. En het voedingscentrum raadt het daarom ook af om te drinken (te veel).

@kvinna: krampjes kan idd al meteen zodra ze voeding krijgen. Hun darmpjes moeten hier natuurlijk enorm aan wennen.
    Enne, moeders heeft ook vervelende gevoelige darmen (spastisch enzo) dus dat heeft ie misschien van mij ook nog eens...

Ok, hier dan een héél lang verhaal over de keizersnee (Enjoy Doosje!):

Moest er om half 9 in de ochtend zijn. Kwam op een 2-persoonskamer en mijn kamergenote had haar spoedks die nacht gehad.
    Ik werd klaargemaakt, kreeg de catheter in (auwwwww), moest een operatieschort aandoen en zou tussen 10 en half 11 opgehaald worden.
    Even voor half 11 werd ik opgehaald en naar de ok gebracht, daar in de voorkamer het infuus ingebracht en mutsje op en manlief werd meegenomen om een blauw okpak aan te doen.
    Hij en de verpleegkundige van de kraamafdeling bleven de hele tijd bij me.
    Het infuus lukte niet bij links dus toen maar bij rechts, vond haar een beetje prutsen, gelukkig kan ik goed tegen naalden en geprik want iemand met een naaldenfobie had dat niet leuk gevonden. Ze was ook een beetje verbaasd dat ik zo rustig bleef. Maar goed, zij weet niet dat ik mezelf al heel wat jaartjes heb moeten prikken etc.
    Toen gingen we naar de ok en stelde iedereen zich voor, het was retedruk daar en erg gezellig! Iedereen deed z’n best om er een feestje van te maken en er werden grapjes gemaakt en interesse getoond in ons verhaal en iedereen was het er wel over eens dat dit heel speciaal was en dat we er echt iets bijzonders van moesten maken. De anesthesist was een schat van een man. Heel lief en zorgzaam en ook met heel veel humor.
    De ruggenprik stelde geen drol voor en ik mocht gaan liggen en al heel snel voelde ik mijn lijf vanaf m’n borst bijna niet meer. Het voelde aan of alles sliep zoals je een slapen been kan hebben. Beetje prikkelend verdoofd. Ik zou geen aanrakingen voelen maar wel bewegingen en dat klopte. Terwijl ik daar lag werd er heel snel een schotje voor mijn gezicht gezet en kletsten ze/we wat door en ondertussen waren ze dus al begonnen wat ik totaal niet in de gaten had.
    Manlief bleef aan mijn kant en hield m’n hand heel de tijd vast. Ik voelde enorm gesjor en geduw aan m’n lijf maar geen aanrakingen en pijn. Manlief vertelde 2 dagen later dat de gyn echt tot aan haar elleboog in m’n buik zat en heel heftig stond te sjorren en te trekken. Veel geweld dus maar blijkbaar nodig.
    Na ongeveer 10 á 15 min zeiden ze dat ie er bijna was! En ik hoorde geslurp (het vruchtwater werd opgezogen) en hoorde een babygeluidje (zo’n beginnend half huiltje) en ik werd helemaal enthousiast! Manlief zei dat ie hem al zag en dat ik hem elk moment zou zien. IK staarde omhoog tegen het schotje voor m’n neus aan en was zó benieuwd wat ik te zien zou krijgen.
    En toen zei iemand: daar komt ie hoor! En m’n prachtige kind werd boven het schotje gehouden, huilend en plakkerig en hij pieste zo over het schotje in m’n gezicht!!!
    De hele ok lag in een deuk. “een duidelijke entree!!”
    Ik vond het alleen maar geweldig en raakte emotioneel. Daar was ie dan! Bijna 6 jaar op gewacht en nu was ie er!! Niet te omschrijven wat er door me heen ging.
    Ik moest heel de tijd enorm shaken, maar dat blijkt er bij te horen. Kon het zelf niet stoppen.
    Manlief ging met zoonlief mee en ik drukte hem nogmaals op het hart dat ie alles filmde en fotografeerde, ik wilde iets missen. Toen hij gecheckt was en in een dikke deken was gewikkeld werd ie even bij me gelegd door manlief. Zo’n heerlijk moment dat ik er nu nog van in de tranen schiet.
    Ik hield hem met 1 hand vast en praatte tegen hem. Ik kuste hem en toen moesten ze hem weer meenemen, het was koud in de ok.
    Manlief en ik tot straks tegen elkaar en daar gingen ze….
    Hij heeft inderdaad echt ALLES gefilmd, de camera heeft werkelijk niet uitgestaan.
    Achteraf zo heerlijk om dat te zien.
    IK werd toen gehecht en de ok werd rustig aan opgeruimd etc. Dan lig je daar wel een beetje te wachten en is de klus geklaard zeg maar dus mensen gaan weg uit de ok en je voelt je wat alleen. De anesthesist pakte af en toe nog m’n hand en kletste met me terwijl hij bezig was met opruimen en hield me goed in de gaten.
    Kreeg nog de placenta te zien en de navelstreng was echt huge! Chris had goed gegeten in m'n buik!
    De chirurg die de opperlagen dichthechtte was lang bezig en maakte er echt wat moois van. De anderen zeiden: Ralf, die mevrouw is nu wel dicht toch? En hij zei dat ie er wel iets moois van wilde maken. We hadden het eerder over leeftijd gehad en zij waren ook allemaal rond en tussen de 40 en 50, en dus werden er grapjes gemaakt over 40 jaar zijn, natuurlijk. Lachen hoor.
    Maar die Ralf (geen idee wat zijn achternaam is maar hij is een plastisch chirurg), wilde mij, als bijna-40-jarige een mooi litteken geven, en ik vroeg of ie meteen ff wat vet weg kon zuigen dan….
    Iedereen die het litteken gezien heeft zegt ook dat het echt heel erg mooi gedaan is, zij hebben er verstand van dus die Ralf heeft écht z’n best gedaan!
    Toen werd ik naar de verkoever gebracht en daar moest ik dus wachten tot ik m’n benen weer kon bewegen. De dag ervoor bij de intake had een anesthesiste verteld dat ik dus daar misschien wel een uur tot anderhalf uur moest blijven. Maar dat ik flink moest oefenen met het bewegen.
    Ik lag daar en deed m’n uiterste best, en dat ging niet meteen makkelijk, heel frustrerend. Ik had wel een paar foto’s van Chrisje meegekregen en die werden op m’n borst voor me neer gezet zodat ik hem wel kon bekijken.
    Die anesthesiste van de dag ervoor kwam ook op de verkoever, had net een operatie gedaan, en herkende me en vroeg hoe het gegaan was. Ik vertelde alles en zij zei dat ze Chrisje nog even snel gezien had onderweg. Ze vroeg met een knipoog en smoezend hoe het met de bewegingen ging en ik zei dat ik nog maar heel minimaal m’n benen kon bewegen. Zij vond dat genoeg en riep er meteen een verpleegkundige bij en zei: ehm, deze mevrouw kan haar benen weer bewegen dus er kan gebeld worden dat ze opgehaald wordt om naar man en zoon te gaan! En gaf nogmaals een dikke knipoog. Ik was blij! En was dus maar 20 min op de verkoever geweest!
    Aangekomen in de kamer zag ik manlief met zoon en dat was zo heerlijk! Hij werd meteen aangelegd en Chris ging meteen zuigen aan de borst! Zo knap! Er kwam nog niks uit natuurlijk maar vond het zo goed van hem.
    Ik moest die dag een paar heel erg huilen van geluk. Dan lag ie bij me en dan keek ik hem aan en tranen biggelden over m’n wangen. Wat een bijzondere gekke mooie ongelooflijke gebeurtenis!

12. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Oja enne, stiekum heb ik een deel gezien van het gehecht worden en mijn openliggende buik. In het plafond was een glimmend lampenstukje waarin ik alles kon zien!! :$:D
    De anesthesist zag dat ik zat te gluren en moest lachen dat ik heel rustig aan het meekijken was. Gelukkig kan ik wel wat hebben qua bloed etc.
    Grappig wel om te zien; al die lagen enzo.

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ooooh wauw sky!
    ooit gedacht om schrijfster te worden? geweldig verhaal kan me zo voor je zien.

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hihi:D

15. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    oh wow sky....wat een verhaal.
    keizersnede heb ik ook gehad en ikvond het ook helemaal ok!!
    moest zelf een traantje wegpinken bij je verhaal omdat het zo lijkt op mijn verhaal.
    oh wat is dat genieten he van zo een kleintje..zeker als je er 6 jaar op gewacht hebt. wow meid!!!

oh ja van dat wipstoeltje..kan perfect want dan zien ze ook wat jij doet. ondertussen kan je tegen hem praten of liedje zingen dat hij je stem hoort.
    dat werkte bij mij altijd. ik heb een inloopdouche dus ik kon haar er zo inzetten....maar als je dat niet hebt kun je hem ook er voor zetten hoor!
    als je aan het koken bent zet je hem met wip en al op tafel. dan kan je tegen hem praten als je aan het koken bent.

oh ja en over mij...ben gister het zieken huis geweest en er is geen blijvende schade. dus dat is goed !!!! maar wat een pijn doet dit zeg!
    nog 5 weken en dan zou het minder moeten worden toc h? zelfs dit typen doet zeer!!!

16. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    jij zal ook de volgende worden meid! hou vol je kan het.
    dat weet ik zeker.
    ik duim voor je meid

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hartediefje...
    hoe is het met jou meid.
    jij bent nog een dikke week voor op mij. ook al aan het aftellen?

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh ja tuurlijk :)
    Bedoel Kvinna...

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Zo Sky wat een mooi verhaal zoals je de geboorte van Chris hebt neergezet! Kan me voorstellen dat je een paar traantjes gelaten hebt. Ik zit nu nog mee te janken met mijn film van de bevalling...voel dan gewoon nog helemaal hoe dubbel ik me toen voelde..

20. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, dan moet je wel voor volgende week vrijdag bevallen hoor!!!!!!!!!!!!!!! Anders ga ik je inhalen ben ik bang....

Femke, het gaat wel goed hier hoor. Spanningen zijn er nu wel erg veel, maar we houden het volste vertrouwen erin! Lichamelijk kan ik merken dat er echt een gewicht in mijn buik "hangt"..want de spieren zijn niet helemaal teruggegaan na de vorige bevalling.. Ook al blijf ik op mijn 5.5 kilo wat ik aangekomen ben, ik voel me echt mega hahahaha.. Buik waar ga je met het vrouwtje naartoe...zo'n idee.
    Van mij mag volgende week in ieder geval heeeeel snel gaan.

Morgen en maandag weer ctg en dan maandag weer gyneacoloog..

Sky, zat er idd ook aan te denken om straks een wipstoeltje boven in de douche te zetten als ik ga douchen. Ik zit straks doordeweeks toch veel alleen en als de hartemannetje dan op zijn bed ligt en deze kleine ligt te huilen, is dat ook niet zo makkelijk.
    Hoop dat je een goede oplossing kan vinden snel tegen de krampjes...
    En wat een verhaal van je keizersnee, maar zo te lezen heb je het wel als iets positiefs ervaren. En wat knap dat je kon kijken naar het hechten zeg...ik geloof dat ik gelijk weg zou draaien hahahaha.

Deel Deze Pagina