30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

sky van harte gefeliciteerd! Wat een bijzonder verhaal

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

Heb effe geen puf meer om alles terug te lezen maar,

Doglover Gefeliciteerd met je meisje! mooie naam ook!
    het roze begint in de lijst toch aardig in te lopen nu :D

@ Snoet nog heel even volhouden hoor! jij mag ook bijna!

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    femke, wat naar voor je dat je zoveel klachten hebt van je cts... maar hopelijk neemt het gauw af, je draagt al polsspalken he? maar dan je voor je steun betuiging, erg lief:)

hartediefje, heb jij wel eens een mooie datum voor het paspoort!!!;) doe ik wel 2 dagen ervoor.... ook leuk!

ik: denk steeds savonds dat het gerommel begint, zo voelt het echt maar nee hoor dan zakt het in bed weer af, zal wel de vermoeidheid zijn.... tenslotte is morgen nog maar uitgerekende datum maar ik merk doordat snoetekind 2 dagen voor datum geboren is dat ik er nu in mijn achterhoofd ook rekening mee gehouden heb dus ja dan ga je "wachten" heb dus vriendin opgebeld die 2 weken geleden bevallen is en daar ga ik vanmiddag om 15:00 maar een bakkie doen en ik heb mezelf het boek "kind" van desmond morris cadeau gedaan erg mooi boek en als ik het door blader zijn er herkenning en punten dat ik denk "oooooh zo zit dat vandaar dat snoetekind zo reageert...."

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, dat is een deal hoor hahaha!!!! Je gaat er idd toch een beetje naar kijken hoe je vorige bevalling was en dan zit je toch te hopen dat je niet over de uitgerekende datum heen gaat.
    Veel plezier vanmiddag!!!

Glimworm, hopelijk heb je snel wat meer fut en energie...het is vermoeiend zo'n zwangerschap voor je lijf. Dus aan jezelf denken!!

Shadow, meis hoe is het met je?????

De ctg vanochtend was weer goed! Hartemannetje gaat vanavond (na een crematie waar zijn vader en ik allebei naar toe gaan) met zijn vader en vriend naar center parcs en komt dan maandagavond weer thuis. Even een paar dagen uitrusten en mezelf ook de rust geven! Maar wat zal ik weer blij zijn als hij thuis is hahahaha.

5. 72karen

72karen Lid

31 okt 2010
    42
    0
    0
    hondentrimster
    zeeuws-vlaanderen
    jeetje ik heb effe een deel gemist in dit topic.
    alle meiden die net zijn bevallen van harte gefeliciteerd

6. brenda1976

fijn dat je ctg weer goed was vandaag.

ik ben aan de poets,pfffffffffffffffff sander is bij mijn ouders en ik wil even meters maken, maar dat kost me best nog wel veel energie. gelukkig kom mam de was doen vanmiddag.
    Ga zo naar het consultatieburo.
    Daarom is eigelijk sander bij mijn ouders, ik moet er half 1 zijn, is sander vaak vervelend en moe en vorige keer met sander liep het anderhalf uur uit, ik heb me doodgeergerd.
    Sander was strontvervelend en kreeg hem niet meer vermaakt, (had half 12 een afspraak en rond 1 uur gingen we pas naar binnen).
    Ik heb er wel wat van gezegd dat ik niet verwacht precies op tijd aan de beurt te zijn, maar dat ik anderhalf uur echt niet vind kunnen. maar er was een miep met 2 kids op de verkeerde dag en die gingen ook nog voor. Ik vind als ze zich vergist heeft, vervelend voor haar, maar hoeft toch niet voor mij?
    of ben ik nu erggg pinnig hahaha

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Brenda, ik zou ook zo gereageerd hebben hoor!! Anderhalf uur moeten wachten.... en dat met kindjes...

Heerlijk, straks je huisje weer helemaal schoon! Het kost een hoop energie, maar het is ook wel weer lekker als het gebeurd is. Hoop dat het vandaag wat sneller gaat op het cb!

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

nee hoor! wat ik toen ook al zei... ik was weg gelopen! ik heb het ook gehad dat een moeder op het verkeerde bureau stond omdat ze dacht "dat is handiger en kan wel even" en toen vroeg ze mij of ze voor kon want tja zij had 2 kinderen waarvan er 1 een uur later naar zwemles moest. nee was mijn antwoord. als het een overmacht situatie is vind ik het anders....(lees spoedgeval) maar al het andere, ik heb ook een kind wat niet van wachten houdt die moeder is kwaad weg gestampt. en ze had notabene op dat tijdstip een afspraak maar dan aan de andere kant van de stad en das verder weg van het zwembad en de winkel dus daarom niet naar dat bureau gegaan.

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    misschien ben ik vandaag wel erg pinnig, mijn schoonmeoder belt net heel lief om te informeren hoe het met me is en of snoetekind op kdv is. ze stelt ook voor om kind volgende week een middag op te halen om mij te ontlasten dus oprecht heel erg lief. ben ik ook blij mee.

maar dan sinterklaas. ik had voorgesteld om voor nichtjes en neefjes feest hier te houden. beeb is dan circa 3-4 weken oud en dan zussen en broer onderling lootje trekken om voor elkaar kleinigheidje te doen. nu is 1 schoonzus enthousiast die had ook gevraagd om morgen lootje te trekken ivm mijn "alledag" situatie de andere echter gaat lopen mekken dat het nog te vroeg is en dat eerst nog dit en dan dat en eventueel op kraamvisite kunnen we ook lotjes trekken. heb dus redelijk pinnig geantwoord dat ZIJ misschien tijd zat heeft maar ik niet en dat er nu GEEN lootjes getrokken worden. tegen de tijd dat ze nagedacht heeft wat ze wil is ze welkom om aan te schuiven aan de snert op 5/12 en ieder jaar is er wel wat met die schoonzus. ik erger me een versuffing die zal ook nooit eens iets doen met kerst wij halen steeds het hele gezin hier om te eten enerzijds om toch al wat oudere schoonouders te ontzien anderzijds omdat het voor ons makkelijk is met snoetekind maar ze zal nooit vragen kan ik wat doen of komen jullie eens bij ons (lees: ze hebben bewust geen kinderen...)

<zucht> dubbele...

10. brenda1976

meen je?
    nou ik had ze ook niet voorgelaten, maar deed het buro.
    het overviel me zo dat ik de volgende keer er wat van zou zeggen, dat ik het heel vervelend vind voor haar, maar dat ik niet wil wachten omdat ze zich vergist heeft.
    Ze kwam ook met 2 kindjes. Ik denk dat de andere dag ook niet bij haar uitkwam en het probeerde heb ik het vermoeden.
    was achteraf ook echt boos!

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik ga even snel bammetje eten, en de vaatwasser leeghalen en oppervlakkig stofzuigen... zag ook dat ik vanmiddag nog om de griepprik moet......

dag meiden fijne dag verder

12. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Sky: wat een prachtig verhaal!! Heel ontroerend en ik ben het met Snoet eens: het leest lekker. Je zou een mail kunnen sturen naar Viva Mama. Die plaatsen altijd bevallingsverhalen en je kunt zelf mailen als je wilt dat jouw verhaal geplaatst wordt. Helaas was ik zelf niet uitgekozen, maar jouw bevalling en verhaal erachter is ook wat bijzonderder dan dat van mij en ik denk dat mensen dat erg leuk vinden om te lezen! Het mailadres staat in de Viva Mama zelf (misschien ook op de site). Mocht je willen hoor.

Nou jongens, ik ga naar de Jonge Gezinnen Beurs met m'n zusje. Leuke spulletjes kopen hopelijk :)

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ff berichtje van Elleke posten de rest kom ik straks na het sporten voor terug!

Ze komt morgen pas naar huis omdat ze zich nog niet zeker genoeg voelt.

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hoi meiden,

snoetekind heeft waterpokken! eureka kan er ook wel bij. heb gevraagd hier op de site of het gevolgen heeft voor bevalling en beeb. weten jullie of de verloskundigen hier ook savonds of in het weekend antwoorden? ikzelf heb ze gehad als kleuter maar nu het zo vlak voor de bevalling is vraag ik me af of het gevolgen heeft

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    doosje heb je het leuk gehad???

ooooh kan me zo voorstellen dat elleke zich onzeker voelt!

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Zo heb voor het sporten nog ff tijd...

@Hartediefje mooie datum hoor volgende week vrijdag! hihi Lekker ff tijd voor jezelf en leuk voor je ventje ff naar centerparcs.

@Snoet balen dat het maar niet door wil zetten...idd dat afwachten dat ken ik, Tim is met 37 weken geboren dus vanaf toen stond ik ook al op scherp (en met mij nog vele meer haha)

Pff hou op over sinterklaas...hier ook al zo'n ellende. Schoonouders willen elk jaar weer wat anders, nu willen ze sinterklaas met kerst doen...tja dat kan niet want Tim snapt onderhand dat Sinterklaas ook weer terug gaat naar Spanje en ik wil niet dat hij ook nog in de kerstman moet gaan geloven....vorig jaar hadden we iedereen bij ons uitgenodigd en kwamen ze met 2 volle zakken kadootjes aanzetten en dan ook nog eens van dat flutspul wat nu werkeloos in de kast ligt. Daarnaast hadden ze nog een opmerking over ons kado (het speelhuis van little people gekocht in de opruiming wat nog steeds overuren draait!!) over dat het altijd zulke dure kado's moesten zijn.....elk jaar weer hetzelfde liedje.

Hmm waterpokken...ik zou denk ik gewoon m'n eigen vk ff bellen voor hetzelfde geld beval je vannacht...., volgens mij is het voor de beeb wel opletten nl dan weet je iig of je voorzorgsmaatregelen moet nemen oid. Beterschap met je meisje! (als je tips nodig hebt ivm jeuk roept u maar!)

@Brenda hoe was het op het cb?

@Doosje hoe was het vandaag?

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    dank je, ik ben op sluitingstijd nog ff de apotheek ingeraced en heb een lotion, althans het is een schuim wat je aanbrengt snoetekind vind het prachtig! "kijk mama ikke kabouter lop!"
    maar kan merken dat ze niet lekker is nasi liet ze staan (is haar lievelings) en ze wilde niet in bad:$ en nromaal is het een drama als ze een keertje niet in bad gaat.

ach ik denk maar zo: voordeel is dat ze het maar gehad kan hebben, ik nu toch thuis ben (als beeb geboren is dan is snoeteman 2 weken thuis)

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    toch maar even gebeld met de vk, was mijn lievelings die dienst had en ze zei onmiddelijk: oh wat leuk!!! is het begonnen???? nee helaas bel voor de waterpokken van mijn dochter. heel simpel kind mag niet naar de baby om te kussen en aan te raken. ook spulletjes niet aanraken. wel kijken. anders krijgt beeb het ook en die kan er erg ziek van worden.:( wie bedenkt dit scenario nou!!!!

vk zei vervolgens, ik heb dit weekend dienst dus spreek je baby eens even toe dan kan ik hem halen hahahaha maar nu wil ik eerst dat snoetekind van die waterpokken af is...

19. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, kun je niet naar een nummer bellen bij je eigen verloskundigen??? Wij hebben hier zo'n nummer waarop ze (eigenlijk voor spoed) altijd te bereiken zijn en tussen de middag ook een telefonisch spreekuur hebben. Volgens mij is het als je het zelf gehad hebt, niet meer zo gevaarlijk...maar snap dat je het nu even goed wilt weten.

Elleke, hoop dat je snel weer op de been bent en dat je nu aan het genieten bent van je meisje!

Brenda, hoe was het op het bureautje???

20. brenda1976

tja kan me voorstellen, mijn vriendin heeft het zelfde gehad.
    CB was goed, hij was zwaarder en groter dan gemiddeld.... daarbij wa hij nog iets geel vond ze, maar niet verontrustend.
    ook is zijn fontenel (of hoe je het ook schrijf) maar anderhalve cm. Gewoon een aandachtspuntje om in de gaten te houden.
    Ze was erg tevreden, ze vond hem een sterk manneke in zijn armen en benen. Dit was sander ook en dat is hij nog steeds.
    Dat wordt straks wat.
    gr brenda

Deel Deze Pagina