Snoet, jee...wat een gezeur over een sinterklaasviering zeg... Nee, een baby heeft er niet veel aan, maar dan kan je het toch voor de oudsten doen????? En alleen al het bij elkaar zijn en zien hoe de oudste kindjes genieten is toch al een feest? Ik zou ook goed pissig zijn!!!!!! En manlief hahahaha... tja... het kan niet allemaal goed zijn he. OOO, ik kan soms ook zo ergeren aan dingen op het moment. Net als de auto schoonmaken...ja, hij heeft alles gezogen en het dashboard met cockpitsspray schoongemaakt. Maar dan vergeet hij wel de achterkant van de voorstoelen waar de kindjes lief met hun vuile voeten tegen zitten te stampen en de vakjes in de deuren waar wel eens wat plakkerigs in komt te zitten van hun snoepjes....argggggg...zei ook...zo maak je de auto schoon, maar zo is het toch nog maar half werk????? Het is maar goed dat hij zo lief is...hahahahaha
Haha mannen he . Nou Snoet schaam je maar niet hoor de kraam heeft vast wel een hoop dingen gezien ondertussen . Maar toch he, je wil 't opgeruimd hebben! En wat een gezeur zeg over 't sinterklaasfeest... ja nou en dat baby er niets aan heeft, 't gaat toch om de andere kindjes! En wat is nou 15 km.... denk dat ik ook aardig over de zeik zou zijn en mijn zin door zou drammen! Bah :x.
zo, lekker warm lavendelbad genomen. was wel lekker ontspannend ben nu helemaal rosig <snoet neemt nog een slokje bitterlemon> en beeb vond het heerlijk volgend mij, lag daarna lekker te krioelen met z'n billen maar das niet de bedoeling! hihi de exit wijst zichzelf meneer! tja en ach.... snoeteman? tis hem vergeven hij doet heeel veel andere dingen echt supergoed, ik moet niet zo zeuren de vriezer is tenminste begaanbaar (das weer het voordeel van relaxen in bad, je relativeert weer wat beter) weet je wat ook grappig is? de buren die uiterste best doen om een glimp te vangen als ze voor bij lopen, ook mensen die verder in de straat wonen en ik ken rijden langzaam voorbij hahahahaha ik ga snoetekind halen tjuus!
Heerlijk ontspannen Snoet ik hoor 't wel weer . Stevig tegen beebje aanpraten helpt misschien haha om 'm naar de uitgang te wijzen . Ja die buren zijn natuurlijk supernieuwsgierig of er nog niets is bij jullie . @hier : ik heb mams gebeld voor erwtensoep, heel de gang ruikt alsof er iemand hier erwtensoep in de magnetron tegenover m'n kamer aan 't opwarmen was . Nou ja kreeg d'r gelijk zin in dus ikke gebeld, en vrijdag heb ik mama's erwtensoep hihi . Ja je bent zwanger of niet he .
ooooh dat werkt dan zo aanstekelijk!!!! vind ik ook heerlijk zelfgemaakte erwtensoep! (uit blik liever niet) vind het ook leuk om te maken! moet je er een unox verse rookworst bij nemen, die liggen in de koeling en zijn ook om te smullen.... heb net wordteltjes met rosti en vissticks op maar als we het er dan over hebben HEERLIJK!
Nee blik heb ik idd ook liever niet! Die van ons ma is echt heerlijk! 'k Ga echt eens haar recept vragen of ze dat opschrijft want ik wil straks m'n kindje hier natuurlijk ook kennis mee laten maken . Lief lust 't helaas niet dus dat wordt nog wat haha. Mmmmm rookworst heerlijk! Die van de Hema zijn ook zo lekker... Heb zelf nog geen erwtensoep gemaakt maar eens moet de eerste keer zijn toch .
Hahaha, lekker smikkelen!!!! Snoet, fijn dat je heerlijk ontspannen bent, maar volgens mij krijgt snoetemannetje het beter naar zijn zin in je buik dan dat hij eruit wil nu hahahahaha. Ja, soms loop je je zo te ergeren en dan na even ergens anders aan denken of ontspannen, denk je...wat zeur ik eigenlijk? Maar ja, de hormonen van ons willen nu eenmaal ervoor zorgen dat echt ALLES kant en klaar is en die mannen zien dat niet altijd... Shadow, dat wordt vrijdag smullen dan van je erwtensoep!!!! Hoe is het met de andere meiden???? Al een poos niets gehoord van de nieuwe zwangeren!!!!!
@ hemaworsten: die komen ook gewoon uit de unox fabriek hoor! @snoet: ik krijg idd het idee dat je "schone"(ahum) zus jouw baby als mooie smoes gebruikt om haar zin door te drijven. of ze is bang dat alle aandacht naar jouw kindje gaat ipv naar haar? Zou het heel spijtig vinden als je ouders dan ook nog liever de kerstdagen bij haar willen vieren. @hier: de kwalen beginnen nu echt te komen :S glimmie heeft mijn ribbenkast gevonden en speelt heel mooi xylofoon moet nu alles echt met 5 stappen terug doen, ik voel me soms echt als een oud gebouw van 80 (heb nog net geen rollator nodig) morgen moet ik naar het zkh om bloed te laten prikken voor eventueel zwangerschapssuiker en daarna mezelf maar eens lekker laten verwennen bij de kapper
@Hartediefje fijn dat je voor extra ctg's mag komen...enne spannend vrijdag is het zo! @Shadow dat is idd erg frustrerend om de zwangere dames 1 voor 1 naar de verloskamers te zien gaan en jij ligt maar af te wachten.. Oh zie nu ook dat het einde toch wel in zicht is voor je!! En ik doe mee met je wedje hoor...Sorry Snoet maar ik denk toch dat Hartediefje je voor gaat...misschien wel op dezelfde dag maar net iets eerder. @Snoet groot gelijk dat je je meisje naar het kdv hebt gebracht, tijd voor jezelf is ook lekker en idd als het niet gaat kun je haar toch ook weer ophalen. Balen van de garage...ik herken het Luc is al 6 maanden bezig met de zolderkast maar ipv opruimen staat nu ook de hele vloer vol..kan er dus nieteens meer in!!! @Glim veel plezier bij de kapper! Nou ik heb morgen een belafspraak met de ka voor Stijn want de stijgende lijn die we hadden dondert in 1 keer weer naar beneden helaas.....maar meteen aanpakken die handel want het manneke heeft duidelijk ergens last van (gebalde vuistjes, paniekhuilen, beentjes schoppen als bij krampjes, uren na de voeding nog terug geven....) En ik ga voor mezelf ook maar een afspraak maken met de ha, Ben vandaag ongesteld geworden (2e keer na bevalling) en ik heb me toch buikkrampen....pfff heb al 4 ibuprofen ingenomen (tja Tim en Stijn gaan gewoon door natuurlijk) Heb het toen ik net begon te menstrueren ook gehad en ben er toen voor aan de pil gegaan maar na het stoppen met de pil vanwege kinderwens nergens last meer van en na de bevalling van Tim ook niet.. Nu hebben we in het begin van de zw een pretecho gedaan en die echomevr zei toen dat ze een kleine vleesboom zag dus als ik na de bevalling meer pijn had of meer vloeide ik contact op moest nemen met de ha...dus morgen maar ff bellen (dacht dat het wel los zou lopen maar dit is echt niet normaal zeg...)
Hier een van de nieuwe zwangeren! Ik lees alles mee, maar heb het gevoel dat ik jullie nog niet zo goed ken dus wil me niet teveel mengen in jullie hechte club. Met mij gaat het goed. Ben morgen 16 weken en buik begint te groeien. Moeheid begint ook ardig weg te trekken, alleen heb ik er lage rugpijn voor terug gekregen. Maar goed, hoort erbij en we mogen niet klagen. Zaterdag echo om te kijken of het een jongetje of meisje wordt, dus wel spannend! Hoop dat ze het uberhaupt al kunnen zien.
Sanne, gewoon lekker meekletsen hoor!!! Je hoort er ook gewoon bij. Spannend zeg...over een paar dagen weet je of er een jongen of meisje in je buik groeit als de beeb meewerkt. Leuk hoor!!!! Ben er snel vandoor, moet om tien uur voor een ctg!
citroen alle reden om naar de ha te gaan! en vermeld het verhaal van de echoscopiste! als het om een vleesboompje gaat kan je er maar beter bijtijds bijzijn anders geeft het later nog vervelendere klachten! balen zeg van stijntje..... en tja... mannen en opruimen.... ik hoor het overal om me heen hahahaha nou hartediefje succes met je ctg zometeen... ik hoor je toch naderen hahahaha sanne gewoon mee kletsen hoor, dan leer je ons toch kennen? (en wij jou!) straks zijn de diehards naar baby topic vertrokken heeft nieuwe generatie 30+ weer een old timer nodig hier: een rusteloze nacht gehad. heb voortdurend kramp of mijn banden wringen zich in een onmogelijke positie helaas ook een aardbei en door de druk op mijn bekken gevoel dat litteken van de knip (trofee van eerste ronde) zeer doet, en je zweet je het apezuur met zo'n heerlijke plastic matrasbeschermer zat vannacht dus maar op mijn gymbal met een bekertje melk maar gerommel? ho maar! de natuur maakt het je zo dat je het spuugzat bent zodat je iedere bevalling aan kunt! <totzover het klaagbetoon van snoet>
ach glim.... ik maak me er niet meer druk om hoor ze zoeken het maar uit! ik nodig mijn kinderloze alleenstaande vriendin wel uit die het prachtig vind om bij dit soort zaken betrokken te worden... wij gaan er voorsnoetemeisje een gezellige middag van maken! tja en die hema he? ik weet het hoor! alleen de koelvers versie uit de supermarkt is voordeliger
@Hartediefje : ik ga d'r zeker van genieten! @glim : haha ja weet ik toch ook niet dat die daar vandaan komen ik vind die dingen gewoon erg lekker . Lol ik moest wel lachen hoor, xylofoon spelen! Dat gaat nog veel erger worden! En je erg oud voelen denk dat de meeste van ons daar wel over mee kunnen praten haha. Succes in 't zkh en veel plezier bij de kapper. @Citroentje : ik ga je stem zometeen bij op de lijst zetten . Idd is het einde voor mij nu ook in zicht, heerlijk! Ach arm manneke, gaat echt niet lekker met 'm he, hopelijk hebben ze binnenkort toch echt een oplossing voor 'm hoor 't is zo zielig die kleintjes als ze pijn hebben! En jij veel succes bij de HA!! @Sanne : gewoon lekker meekletsen, je hoort erbij! Feli met je 16 weken vandaag. Spannend hoor zaterdag! Nu maar hopen dat ukkie zijn / haar beentjes niet teveel bij elkaar houdt haha. @Hartediefje : succes met de CTG! @Snoet : pff nog geen beeb in zicht? Vervelend zeg als je zo slecht slaapt! Sja als je geen bevallingen aan zou kunnen zou 't snel gedaan zijn met de mensheid denk ik haha. Hopelijk gaat de kleine zich nu snel aandienen hoor! @hier : over een uurtje doppler! Ben benieuwd hoe deze weer gaat staan... ik hou jullie op de hoogte!
Doppler weer gehad, deze was weer verbeterd. Maar zal nog wel niet naar huis mogen ben ik bang... ik hou er gewoon rekening mee dat ik tot aan m'n bevalling hier lig dan kan 't altijd meevallen. Zal ook wel weer een eeuwigheid duren voor de gyn iets laat weten pff.. Gelukkig nog eventjes voor ik mama ben! Alleen wachten duurt altijd zo lang .
@Sanne leuk zaterdag een echo. @hartediefje succes met de ctg! @Snoet ja ik zal zeker het verhaal van de echoscopiste vermelden maar het vreemde vind ik dat zij de enige is die het heeft opgemerkt, verder niemand nl.... Ohja morgen om 9.50 heb ik een afspraak, wilde liefst vandaag al want ik heb gister zo'n pijn gehad maar morgen is Luc thuis aan het werk en Tim naar de psz dus dan hoef ik geen kids mee te nemen wel zo prettig. @Shadow fijn dat de doppler weer verbeterd was, idd gewoon vanuit gaan dat je tot de bevalling in het zkh bent dan kan het alleen nog maar meevallen.
Een weekje vakantie geweest, maar wat is er weer veel geklets in de afgelopen periode, ga straks verder met het lezen ervan. Voor de new moms: gefeliciteerd! En wat een heerlijke foto's allemaal. Snoet en Hartediefje, tja wie gaat het eerst....stem toch voor Snoet Hier, gister bij vk geweest, alles was volgens boekje. Ukkie is ook lekker bewegelijk en schopt flinkt, reageert ook al wanneer grote broer loopt te zingen (dit gebeurt niet zacht hihi).