hi nuk, een harde buik kan verschillen pp in mijn eerste zwangerschap geen last van gehad nu continue en begon vanaf 33 weken zo maar e's een keer maar naarmate het einde in zicht komt nemen de buiken toe. (helaas niet genoeg om het over te laten gaan in weeen) maar bij een tweede hoort dat er bij... harde buiken kunnen ook duiden op te veel inspanning! Sanne wat heerlijk dat alles goed is!!!! lekker genieten meid! morgen 11:00 strippen hoop zo dat het gaat en dater ook wat gaat gebeuren!!!! snoeteman heeft vrijgenomen en gaat mee
even wat anders.... vanavond komt er op nl 1 om 20:30 een nieuw programma volgens mij een soort reisprogramma beetje in de trent van de mol of peking expres (naam natuurlijk weer vergeten) ben benieuwd! ik hou er van! doet me denken aan "toen ik nog jong en reislustig was..."
@ Sanne: superfijn dat alles zo goed is!! @ Nuk: haha ja echt! Geloof Gereserveerd domein - Domeinregistratie €9,- per jaar, registreer je domein nu snel en makkelijk! Mijndomein.nl. Eerst was het in Hoffman, maar het is nu ergens anders. Dacht in de Vogelenbuurt o.i.d. En ga je de Zwanger en Fit van Aveant doen? Die heb ik nl. ook gedaan. Was best aardig, maar de 'nacursus' die erbij hoort heb ik niet gedaan, omdat ik die avond weer basketbal. Harde buiken had ik vrij laat. Kwam idd opzetten als ik teveel had gedaan of bijv. me ingespannen had met te snel lopen o.i.d. Mocht je het krijgen, dan is het heel normaal. Maar als het er veel achter elkaar zijn (of hele heftige), dan moet je wel altijd even je verloskundige bellen he. @ Snoet: succes morgen!!!!!!!!! Wie weet heb je morgenavond even geen tijd om te posten...hihi. Trouwens: 12-11-10 is wel een gave geboortedatum, dus ik zeg: doen!
He meiden, ik ga morgen geen tijd meer hebben om te schrijven en ik denk dat het me pas weer lukt als ik thuis ben. Dus zal de komende vier dagen er niet zijn.... Snoet, kom op he!!!! We gaan gewoon allebei voor 12-11-10!!! Hoop dat het strippen effect heeft en je ook snel je beeb bij je hebt. En wel fijn dat Snoeteman meegaat.
Ik lees af en toe nog mee bij jullie..wil toch even volgen hoe het met jullie gaat. Hartediefje, morgen DE DAG!!! Spannend...Morgen eindelijk je kindje in je armen. Geniet ervan.... Snoet, ook voor jou hoop ik dat morgen het strippen effect heeft, en dat de bevalling morgen ervan gaat beginnen. Lukte bij mij toen wel, een paar dagen voor de bevaldatum gestript 's avonds en 's nachts begon het...
Snoet en Hartediefje: Heel veel succes vandaag! Ik hou het forum in de gaten! @ Doosje: Nee, niet van Aveant, het is een speciaal programma voor zwangeren in een fitnessstudio/fysiotherapiepraktijk. Pff, heb een koortslip . Vandaag maar eens een hele zak fruit kopen, want blijkbaar werkt m'n afweer niet goed...
oooooh ben hartediefje misgelopen!!!! maar ik wens haar alle succes van de wereld vandaag vanmiddag is ze gewoon voor de derde keer mama geworden WAUW!!!! en ik vind het een goed plan als onze knullen allebei op 12-11-10 zouden komen!!! we gaan er voor!!! en voor alle meiden: superdank voor jullie steun en het aanhoren van mijn "gezeur" van de laatste dagen! mvl helemaal superlief van jou dat je even wat laat horen shadow, alles ok met jou? weet je al meer?
hartedief en snoet s6 ........ben benieuwd straks hoe jij het ervaren heeft het strippen snoet? hartedief is gewoon straks weer mama ....spannend. mvl hoe is het nu met jou? hier gaat alles goed..ben echt sterk vermoeid...pfff valt niet mee hoor.maar vanaf vanmiddag heeft mannetje vakantie....kan ik weer even bijkomen.
Hartediefje, je leest het niet meer, maar ik wil je veel succes wensen vanmiddag en de komende dagen. Het zal een heel emotionele gebeurtenis voor je worden, lijkt me. Fijn dat je gynaecoloog zo meeleeft. Snoet, ik hoop voor je dat het strippen effect heeft en dat je zoontje vandaag geboren gaat worden. Nuk, hang in there! Wat een teleurstelling elke keer, dat je toch moet blijven. Veel sterkte, in het ziekenhuis liggen is heel naar.
@Snoet : is idd beebje wat aan 't indalen is zei de gyn en kan idd geen kwaad. Fijn dat je man vandaag meegaat, hopelijk komt het snel op gang voor je, ik duim!!! En ik moet zowieso blijven waarschijnlijk tot aan de bevalling, maar ik mag morgen na de ctg van 15.00u. naar huis, en zondagavond hoef ik pas rond 22.00u. terug te zijn, heerlijk! Lekker even 2x thuis eten en genieten met m'n lief samen thuis te zijn, en heerlijk in ons eigen bed! Kijk er echt naar uit hoor. @Hartediefje : je leest dit niet meer maar heel erg veel succes gewenst vandaag! Binnenkort heb jij je lieve mooie beeb in je armen! @Femke : kletkous is gelukkig weer weg . Ze is die nacht nog weggebracht. Rust in de tent haha. @Doosje : de vrouw die naast me lag, denk dat ik weet wie je bedoelt is afgelopen zondag bevallen . We hebben telefoonnummers uitgewisseld en alles is goed gegaan met haar bevalling. Erg lief mens was dat! @Citroentje : goed dat je de echo van de gyn krijgt, ben je idd op de goede plek en kan hij gelijk bespreken hoe en wat. Helaas nog 2 weekjes bijna wachten maar de afspraak staat iig. @Sanne : fijn joh dat alles goed was bij de vk en het hartje zo mooi klopt! Heerlijk is dat he om te horen, blijft een mooi geluid . En voel je al wat trouwens? Als beebje al zo hoog zit zal dat vast niet lang meer duren . @Nuk : weet niet meer wanneer ik voor 't eerst harde buiken kreeg... al best een tijdje geleden iig! @mvl : hoe is het met je?? @Kvinna : ik denk niet dat Nuk in 't zkh ligt? @hier : pff beroerde nacht achter de rug zeg. Heel slecht geslapen, steeds maar een half uurtje ofzo... brrrr.. Denk dat ik 't rustuurtje van 1 tot 3 maar eens ga gebruiken vandaag .
Hier een 30+ er die graag mooi nieuws wil delen: 2e echo was helemaal goed! Ukkie was in 4 weken bijna 5 weken gegroeid ! Vooruitgezet nu weer, precies 12 weken vandaag. Wat mooi om te zien, vorige keer nog een vlekje op een foto en nu al helemaal een zwaaiende baby *kruipt op haar blauwroze wolk*
cm gefeliciteerd! heerlijk genieten!!! hier: helaas... er was niets te strippen bmm ligt helemaal achterin en is niet "te pakken te krijgen" dat was bij snoetekind ook zo. ze vertelde dat ze wel week voelde maar ze moest de boel forceren om er bij te kunnen en das niet de bedoeling. (en het deed ZEER!!!!) ik heb homeopatische tabletjes mee gekregen om te helpen rijpen en ik ben nu zo emo... heb daar vreselijk zitten huilen (as we speak nu weer...) maar gelukkig weer m'n lievelings verlos, ze zegt och meisje wat vind ik dit vervelend voor je had zo gehoopt je te kunnen helpen.... beebje vind alles wel best daar binnen prima hartslag etc meneer neemt z'n gemak straks belt ze want ze neemt contact op met de gyn om voor volgende week een afspraak te maken gezien ik volgende week officieel overtijd ben (42 weken) dan willen ze ws dinsdag onderzoeken en dan donderdag of vrijdag inleiden (mocht het dan nog nodig zijn. ik ga vanmiddag schoonmama bellen en vragen of ze volgende week maandag en evt woensdag wil komen om me te ontzien met snoetekind....
miekie hoe is het met je mooie romee? en hoe vinden je andere meiden het? en hoe is het met jou? heb je fijne kraamtijd? shadow lekker genieten samen! telefoon er uit en time voor two! wellicht gaan wij dan samen bevallen???! eerlijk gezegd hoop ik jou toch wel voor te zijn hoor!!
Ha Nuk: waarschijnlijk overbodig hoor, maar volgens mij moet je een koortslip wel melden bij je verloskundige. Ik geloof dat herpes heel gevaarlijk kan zijn voor je baby namelijk. Wist je dat al? Snoet: oh ik kan het me zo voorstellen hoor!! Je houdt het wel spannend zo en natuurlijk ben je emo, zou ik ook zijn. Ik lees en leef met je mee. mvl :hoe is het met je?
06-11-'10 Snoetetoet: 34 jaar, zwanger van 2e kindje 26-11-'10 Hartediefje: 33 jaar, zwanger van 3e kindje 05-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje 11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje 04-01-'11 Danielle2911: 31 jaar, zwanger van 1e kindje 30-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje 30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje 03-03-'11 Jessie: 34 jaar, zwanger 2e kindje 22-03-'11 Nukje: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 08-04-'11 Loepie 34 jaar, zwanger van 1e kindje 19-04-'11 monica076:33 jaar zwanger van 1e kindje 27-04-'11 Sanne1975: 35 jaar, zwanger van 1e kindje 02-05-'11 Rieanne 33 jaar zwanger van 2e kindje 05-05-'11 Jeanine1976: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 10-05-'11 Sanny76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 16-05-'11 Sprokkel: 34 jaar, zwanger van 1e kindje 23-05-'11 Kristel79: 31 jaar, zwanger van 2de kindje Bevallen: Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10) Melanina: 31 jaar 1e kindje Zoey, (6 weken te vroeg, doch gezond!) Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!) Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5-'10) Canna: 32 jaar, 1 kindje, 6-7-'10 (uitgerekend 28-6) Hellie: 31 jaar, 2e kindje Finn 28-07-'10 (uitgerekend 24-07) Doosje: 32 jaar, 1e kindje Boaz 15-08-'10 (uitgerekend 11-08-'10) Citroentje: 33 jaar, 2e kindje Stijn 02-09-'10 (uitgerekend 03-09-'10) Brenda1976: 33 jaar, 2e kindje Jasper 05-10-'10 Skyizthelimit: 40 jaar, 1e kindje Chris 15-10-'10 (KS uitgerekend 21-10-'10) nienkuh: 30 jaar 2e kindje Anouk, 13-10-'10 Pacific: 34 jaar, 2e kindje Evelien, 13-10-'10 (22-10-'10) Kvinna: 34 jaar, 1e kindje Noa 21-10-'10 (18-10-'10) Miekie: 33 jaar, 3e kindje Romee, 2-11-10 (19-11-'10) Doglover76: 33 jaar, 1e kindje caitlynn Jami 4-11-'10 (30-10-'10) Belangrijke data: 12 nov: Hartediefje ctg + gyn --> de vraag wanneer o.k. vrij is 15 nov: Sprokkel 2e controle VK (14wkn) 16 nov: snoet (indien niet bevallen) intake + controle echo gyn 25 nov:Glimworm echo mbt placenta en ligging
Lieve meiden, met mij gaat het wel weer redelijk. Helaas weer twee keer een curettage gehad, maar daarna ging het lichamelijk snel weer redelijk (op wekenlang hoofdpijn van de narcose na dan). Verder baal ik er natuurlijk stevig van dat ik weer een zwangerschap gewoon mocht uitdragen.. Ik had tegelijkertijd met Hartediefje uitgerekend geweest, toen in april en kijk waar ik nu weer sta. Volgende week hebben we een gesprek in het ziekenhuis over onderzoeken naar herhaalde miskramen. Hoor alleen dat daar vaak niets uitkomt, dus hoeveel zin hebben die onderzoeken, vraag ik me dan af... Ben blij dat het met jullie allemaal goed gaat, zie mooie foto's langskomen van jullie kleintjes....Geniet ervan..
Ik ben er weer eens niet bij met m'n hoofd (helemaal niets voor mij, normaal gesproken): Shadowcat bedoel ik natuurlijk, niet Nuk. Sorry hoor! Mvl, fijn dat je iets van je laat horen. Heel erg naar voor je, die herhaalde miskramen en het feit dat anderen rond jouw uitgerekende data bevallen lijkt me heel erg zwaar. Ik hoop voor je dat je een uitzondering bent en dat er wel een oorzaak voor wordt gevonden en dat daar dan ook iets aan gedaan kan worden. Snoet: balen!! Ik duim voor je dat het binnen een paar dagen uit zichzelf op gang komt, inleiden lijkt me geen pretje en dan moet je ook nog zo lang wachten.
hi meiden, heb maar eens een middagje op de bank door gebracht.... en zojuist een mail weg gedaan aan alle vrienden en familie, want de telefoon gaat steeds logisch want heel veel lieve mensen leven met je mee en denken aan je maar ik heb nu echt even geen zin om het verhaal te doen, wil lekker thuis zijn, energie hebben om lief te zijn voor snoetekind en man en me voor te bereiden op wat komen gaat.... tja en verder we wachten maar af... hoop dat het met hartediefje allemaal goed is gegaan en dat ze gauw naar haar mannetje toe mocht na ok... grappig is dat, doordat je al een hele poos lief en leed met elkaar deelt denk je dus echt aan elkaar.... kvinna gaat het goed met jou en je meisje???? het lijkt me zo gek om zonder hulp van een kraam die zorg op te starten... maar je moeder is er ook he? weet je al of je huis verkocht is? of wanneer je eventueel naar NL zou gaan? ben benieuwd
hartediefje... als het goed is heb je nu je kindje in je armen!!! oh wat gaaaaaf!! ik hoopdat alles goed gegaan is en ik wens jullie allemaal super veel geluk, geniet van je kindje als je dit leest en een goed herstel...ik weet wat het is maar de pijn en ongemak gaan echt voorbij!!! lieve snoet och meid toch...het wordt je ook niet makkelijk gemaakt he. dus strippen ging niet. dan wordt het tijd dat snoetebaby zichzelf aandient he. dus kom op baby....kom er maar uit....mama wacht op je! ik leef met je mee meidje!!! lieve shadow... ook voor jou nog even volhouden he meiske. je mag nu naar huis en das heel fijn. zondag pas terug. wat goed! geniet nog van je tijd met je mannetje want straks zijn jullie gezellig met zn drie!!!