@Femke met Stijn gaat het langzaam beter nu. De uitslag in z'n gezichtje trek nu weg, hij is rustiger en slaapt iets beter (nog niet echt lang maar goed) en dat met 'gewone' voeding (dwz met koemelk...) Moet morgen weer naar de ka dus ik ben benieuwd hoie nu verder want Stijn heeft toch nog wel last van het zuur wat omhoog komt maar daar kan nog vanalles aan gedaan worden want wat we nu doen is echt het minimale. Met mij gaat het wel, heb dagen dat ik echt zo moe ben en nergens toe kom als wat achter de computer als ik daar al tijd voor heb met Stijn. Ik merk dat ik me onbewust toch wel wat druk maak over de echo die ik moet laten maken..nouja over wat er uit gaat komen dan vooral. En er komt een drukke periode aan nu, eerst Sinterklaas dan Tim z'n verjaardag daarna weer kerst en oud en nieuw met helaas ook veel emotionele momenten weer vanwege het missen van m'n ouders...pfff als ik het zo op schrijf heb ik er al helemaal geen zin in! Daarbij ook nog het jaarlijkse gezeik met schoonouders wat ongetwijfeld zal gaan komen over de sinterklaaskadoos en kerstbezoek GEZELLIG dus! Maar hoe gaat het met jouw?? @Miekie ja ik denk idd ook dat snoet gewoon al lekker aan het genieten is....ik hoop het iig voor haar!
@ Hartediefje: wat een prachtig ventje, hij heeft zeker jouw ogen! Gefeliciteerd, ik ben zo blij dat alles goed is met hem en met jou.
@hier : thx voor fotocompli's @Brenda : pff vervelend zeg dat Sander zo slecht slaapt... hopelijk gaan de tabletjes wel werken!! @Elleke : fijn te horen dat Caitlynn 't zo goed doet!! Als bv niet gaat idd gewoon de fles geven, ik ben d'r ook groot op geworden hoor . En wat belachelijk dat de vk zo lang op zich liet wachten :x!!! Heftige bevalling heb je gehad zeg! Maar je hebt er wel een mooie dochter voor terug . En idd net wat de rest zegt, zoek zo nodig hulp voor het verwerken van deze ervaring, het is niet de bedoeling dat je er later nog last van krijgt... sterkte!! Mooie foto's trouwens . @Hartediefje : Ook al van die mooie foto's . Wat een schatje zeg! Gefeliciteerd met Sven! En leuk die trotse broer! Balen zeg dat je zo lang moest wachten tot je terug mocht naar je mannetjes... @Citroentje : gelukkig dat 't langzaamaan wat beter gaat met Stijn! Pff ik hoor 't al wel, van jou mogen de feestdagen voorbij gaan. Doe rustig aan meis! @Snoet : meis waar ben je! Denk idd ook dat je aan 't genieten bent van je kleine mannetje, 't is idd niets voor jou om niets van je te laten horen . Ben benieuwd!! @hier : mocht gister onverwacht naar huis! Na de (zoals gewoonlijk) weer goede ctg kwam de gyn langs en zei onverwacht dat ik in de thuismonitoring mocht. Wat is dat genieten zeg weer thuis te zijn! Hopelijk mag ik deze week voor de bevalling nog lekker thuis blijven... Morgen weer een ctg en doppler in 't zkh. Ben benieuwd of ze me die paar dagen nog naar huis laten gaan... Ik geniet er iig nu extra van hoor!
fijn dat je naar huis mag zeg. Helaas de homeopatische medicatie helpt niet, we hebben totaal 1,5 uur nachtrust gehad.... ben echt kapot. Hij is echt uren wakker en krijgen hem niet in slaap en hij praat maar over wat hij mee maakt, dat opa op de fiets was en dat we naar de kippetjes kijken waren enz...pfffffffffffff sorry dat ik niet op iedereen reageer. Mijn tante is gestorven en ik help mee met alle stukken schrijven en advertentie enz. Dus ik heb al moeite mijn hoofd bij deze dingen te houden. Ik doe mijn best jullie wel in de gaten te houden, vooral diegene die op het punt staan te bevallen ik dat wel meekrijg. succes dames!
Pfff Brenda toch schiet niet op zo he . Gecondoleerd met je tante, en veel sterkte met het verlies... Hoop dat Sander binnenkort toch weer goed gaat slapen want dit gaat je opbreken op een gegeven moment zeg . Geen sorry zeggen dat je niet op iedereen reageert hoor da's logisch. Neem je tijd, zorg eerst maar dat je je eigen omgeving weer op orde krijgt hoor. Veel sterkte, en een dikke knuff!
dank je, wat ik nog vergeten te vertellen ben, (denk ik). Jasper zijn fontanel zit al bijna dicht, we moeten morgen naar het ziekenhuis. Spannende dag. Ga nu snel het eten aanzetten en boodschappen doen, durf niet meer te rijden, viel al bijna in slaap achter het stuur. Dus doe ik dat maar met manlief. Sander slaap vannacht bij mijn ouders, gelukkig zijn ze er en willen ze ons helpen, want we storten echt in.
och brenda..wat herken ik dat zeg die vermoeidheid. veel succes morgen in het ziekenhuis he. snoet....hoe is het met je? oh we willen zo graag weten hoe het met je gaat..
Succes morgen Brenda! Wat zou de oorzaak van de dichte fontanel kunnen zijn of is dat allemaal nog uitzoeken? Wat balen van die nachten zeg, gelukkig mag Sander ff naar opa en oma kunnen jullie wat bijtanken. Gecondoleerd met je tante en veel sterkte! @Shadow wat fijn dat je naar huis mocht, idd lekker van genieten! oh iedere keer als ik mail krijg van zp denk ik zou het Snoet zijn hahaha.......
@ hartediefje: ow wat een mooierd! * glim heeft nu hartjes in haar ogen * en die andere trouwens ook! was benieuwd of Snoet zich al heeft gemeld, niks dus
Hmm nog steeds geen nieuws van Snoet... die ligt echt wel te bevallen hoor! @Brenda : ik heb er geen ervaring mee en weet dus ook niet wat de normale termijn is dat een fontanel dicht gaat? Succes iig morgen. Fijn dat Sander bij je ouders mag slapen, dan kan je even lekker een nachtje goed doorslapen hopelijk. Vermoeiend zeg zo'n peuter die niet wil (kan) slapen . @Citroentje : doe ik zeker, dank je . @hier : het is me een partij mistig... al vanaf vanmiddag af al! Rond de middag was 't nog helder buiten, wel fris maar wel lekker. En tussen 12 en 1 is de mist op komen zetten en die hangt er nog steeds ! Geen idee waar die nou vandaan komt haha. Ach geeft me wel een lekker winters gevoel, buiten koud en mistig en wij lekker warm bij de verwarming met een pot hete thee en koffie voor lief .
Brenda, gecondoleerd en hopelijk krijg je snel weer betere nachten. Vermoeidheid is zo slopend... je kunt op een gegeven moment niet meer normaal functioneren dan. Succes in het ziekenhuis. En geen sorry's hier hoor! Eerst zelf aan je eigen denken. Snoet, je bent echt aan het bevallen he!!! We wachten met spanning af op het nieuws! Shadow, wat fijn dat je naar huis mocht, het komt echt dichtbij nu he, hoop dat de laatste weken voor jou toch redelijk snel gaan, ondanks dat je zoveel moet rusten. Elleke...wat een bevalling zeg... Hier vanavond even flink geschrokken hoor.... Mijn wond was op zich wel goed dicht, zaten alleen op sommige plekken nog wat korsten en op 1 plekje was het toch nog niet helemaal goed vast schijnbaar. Dus ik ging vanavond even naar de wc voordat ik het flesje moest geven en ik doe mijn hemdje omhoog...voelde ik ineens iets trekken... en bleek dat mijn hemdje vastzat aan dat stukje wond... dus dat begon te bloeden. OOOO..dan schiet toch even de paniek toe hoor..manlief werd zenuwachtig en we hebben toen maar naar de Huisartsenpost gebeld. Dat was om iets voor zes en we mochten pas om tien over half acht komen... Hartemannetje helemaal over de rooie want die wilde met mama mee om te kijken....pfff... zo zielig en alles tegelijk zeg. Toen maar besloten dat harteman dan thuis zou blijven bij de kindjes en ik met mijn ma naar het ziekenhuis zou gaan. Gelukkig bleek alleen dat er een huidflapje nog niet helemaal vast zat dan en door het haken van het hemdje los was gegaan. Pleister met jodium erop en terug naar huis. Maar zo zie je toch weer vanalles voorbij komen hoor...gelukkig is er voor binnenin de wond geen reden om zorgen te maken, want ik hou me echt rustig op het moment. PFFF..sorry voor het ego verhaal, maar met de hormonen en het slechte drinken van Sven is het even snel teveel. Sven krijgt nu eerst de fles aangeboden en daarna met een speciaal spuitje de rest, dan moet ik mijn middelvinger tegen zijn gehemelte doen en dan zuigt hij daarop, ondertussen moet ik dan langzaam het spuitje leegspuiten, want dan slikt hij dat automatisch door met het zuigen. Maar al met al drinkt hij nu dan wel ineens heel veel vergeleken met het ziekenhuis. Na de fles valt hij heerlijk rustig in slaap en komt hij na een uur of drie zelf! voor voeding. Dus we zijn heel erg blij, want hij moet echt aankomen. Was van 3616 gram naar 3244 gegaan, dus al bij de 10%. Gelukkig vanochtend weer 3270 en we kijken nu elke dag naar zijn gewicht. Het is heerlijk en zo mooi, maar wat een zorgen kun je je al maken om je prutsje...het is net alsof het de eerste is hahahahaha.
Hoi meiden Ben gisteren voor een echo geweest en de datum is nu definiteif vastgesteld op 24 mei 2010. 3 dagen eerder!! Alles was goed met de kleine met mama, ben trots op mezelf. even een vraag voor de kenners Ik wil een broek bestellen van Gueenmum, maar hoe is de maatvoering? Ik heb er al 1 van missetam een 40 en van H&M een 42 Graag jullie reactie Chantal
Brenda, gecondoleerd en heel erg veel sterkte met de hele situatie. Ik hoop dat je binnenkort wat beter kunt gaan slapen, dit is echt verschrikkelijk. Probeer je wel een beetje op jezelf te letten, als je niet meer kunt, moet iemand anders iets van je overnemen voor de uitvaart van je tante, hoor. Dat zal niemand je kwalijk nemen! 76Chantal: geweldig dat alles goed was met de echo! Ik heb één broek van QueenMum en daarvan had ik dezelfde maat als gewoon. Van H&M hoor ik inderdaad dat die kleding kleiner uitvalt, dus dat zou wel kunnen kloppen. Goofychick, hoe is het met jou?
Glimworm, hahaha, ontzwangeren nu...maar ik zal eens kijken om mijn banner aan te passen, maar zat gisteren pas voor het eerst weer achter de pc. 76Chantal, wat een fijn gevoel dat de echo goed was! Heerlijk genieten nu. En ik heb zelf geen broeken van queenmum gehad. Hellie, ik zal me daar ook eens komen melden!!!!
@Hartediefje : oei oei dat zal idd even schrikken zijn geweest, maar gelukkig niets ernstigs!!! Fijn dat het met het drinken van Sven nu wat beter lijkt te gaan, frummeltje moet idd lekker aan gaan komen! En geen sorry zeggen voor 't egoverhaal je weet dat je hier altijd je hart mag luchten . Dikke knuffel! @Chantal : fijn joh dat alles goed was! En weer heerlijk 3 dagen vooruit gezet . Ik heb eerlijk gezegd geen id hoe die maatvoering is, sorry. @hier : ik mocht weer heerlijk naar huis! De doppler was weer verbeterd t.o.v. vorige week dus fijn. Weet alleen niet wanneer ze me nu in gaan leiden, de gyn wil dit bespreken met het team van gyneacologen, omdat bij de groei-echo bleek dat er weer wat meer afwijkingen te zien zijn, dwz dat ons kindje weer iets verder is achter gebleven in de groei. Het zal ergens tussen de 38 en 40 weken zijn, maar dus niet zeker begin volgende week. Kleine domper, maar wel fijn dat ik nu deze week thuis ben, en volgende week woensdag pas weer terug hoef te komen voor nieuwe controle . Dus nog even lekker samen genieten voor onze uk er is. Ze laten me zowieso niet tot 40 weken door lopen. Nog even afwachten dus!