@Shadow oh wat kun je genieten van een goede douche! (herken het van het reizen..haha) Enne hier ben ik hoor.... @Sky wat vervelend dat je niet aan je nachtrust toe komt en wat sneu voor Chris, heb je iets wat je hem geeft tegen de krampjes? Lastig he die nachtvoedingen, helaas kun je daar heel weinig in sturen probeer je rust te pakken als Chris ook slaapt overdag om toch een beetje te kunnen presteren (weet wel dat dit makkelijker gezegt is als gedaan hoor) Volgens mij hier nog niet gemeld maar gisteren zijn we weer bij de ka geweest met Stijn en hij heeft er nu een maagzuurremmer bij gekregen, heb ik vanmorgen bij de apotheek op kunnen halen en ik heb vanmiddag zelfs ff een uurtje op de bank kunnen liggen!!!! Heerlijk! Hopelijk zet de stijgende lijn nu echt door! Oh en Tim heeft vanavond z'n schoen gezet met z'n speentjes erin, Sinterklaas mag ze mee naar Spanje nemen! (zijn we daar ook weer vanaf)
Citroen, wat knap van Tim zeg! Hier is de speen echt nog onmisbaar en ik moet eerlijk bekennen dat ik het zelf ook wel heerlijk vind als hij zo zijn rust vind met zijn speen en knuffels als hij moe is 's avonds op de bank hoor.. Hahaha, volgend jaar komt sinterklaas ook weer he!!!! Shadow, gaat het goed thuis? Kun je je nog rustig houden? Hoe vaak komen ze nu thuis controleren? Of moet je nog geregeld terug naar het ziekenhuis voor de controles. Hier drukke dagen wel. s Ochtends bezig met Sven en mezelf douchen en aankleden en dan lekker wat aanrommelen thuis op het gemak. Sven gaat wel wat beter met drinken, hij was vandaag weer 10 gram aangekomen, dus we zijn in een stijgende lijn. Verder is het een heel rustig mannetje, je zou hem bijna vergeten, zo lief. ALs hij dan gedronken heeft, kroelen we nog even lekker en dan gaat hij lekker warm in zijn wagenbak of bedje. (vandaag in wagenbak omdat hij nog wat geel zag, dus voor het raam met de wagen!) en dan komt hij na drie uur weer voor het eten. Wel moeten we nog met het spuitje bijvoeden, maar het komt goed, heeft alleen wat extra tijd nodig. Hoe gaat het met de andere zwangeren?????
@Hartediefje Tim slaapt nu sinds 3 nachten zonder speen dus vandaar dat ze nu meemogen. We hebben al eens eerder een poging gedaan maar toen krabbelde hij op het laatste moment toch terug. Het staat mij nl ook tegen om hem ineens voor het blok te zetten oid, kreeg nl al vaak te horen gewoon niet meer geven maar dat kon ik niet, hij heeft nl die speen ooit van ons gekregen en was idd ook een troostmiddel geworden. Nu wil hij het ook zelf. Zijn tandjes gaan echt naar voren staan dus daar is het wel goed voor. Idd volgend jaar weer sinterklaas hoor!
pff.. ik was vandaag even helemaal over de rooie :x ik wil al 3 weken mijn zwangerschapsverlof regelen. ik werk voor een van de bekendere uitzendbureau's en die wisten me te vertellen dat ik zelf de aanvraag moest doen, zw uitkering loopt via UWV, dus ik naar de site van de UWV , lees ik daar dat werkgevers dit altijd voor de werknemers moeten aanvragen, heb ze daarna gebeld om te vragen of dit ook voor uitzendkrachten geldt en de meneer aan de telefoon zegt dan weer dat het uzb voor me moet doen, nou ik heb beide geloof ik 3 keer gevraagd hoe het zat en zowel uzb als UWV sturen me van het kastje naar de muur en terug :x Ben er zo klaar mee! ik heb die aanvraag uitgeprint en zover het kon ingevuld (moet ook gegevens invullen die ik helemaal niet weet) en dat stuur ik naar het UWV mochten die willen weten waarom niet alles is ingevuld dan verwijs ik ze met alle plezier door naar die losers van het UZB soow dat was even mijn klaagzang, sorry
Glim, kijk anders even op de site van de ombudsman. Volgens mij moet je daar wel terecht kunnen met dat soort vragen. Of bij je rechtsbijstand. Ik zou het wel goed regelen, want je blijft altijd een nummertje en als jij op het laatst zegt dat je het niet duidelijk was hoe het moest, dan zeggen de instanties: 'ja jammer dan, had je maar meer onderzoek moeten doen' en is het dag uitkering.....
Hi, 31, alleenstaand en zwanger van de 1e. Ben er superblij mee en ga het kindje dus alleen opvoeden met steun van mn ouders ..... Ben pas n week of 7 maar kan niet wachten tot de 1e echo op 3 december .... Groetjes Jilly
Jilly, gefeliciteerd!!!! En een hele fijne zwangerschap. Fijn dat je hulp krijgt van je ouders mocht dat nodig zijn. Glim, goed uitzoeken dan hoor, wat een gedoe zeg met die instanties altijd... zou ook over de rooie raken als je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Even snel dames ik lees straks bij m'n ma is zo hier! Ik ga a.s. maandag ingeleid worden! Moet om half 8 in 't zkh zijn, dan eerst ctg, en daarna inwendig onderzoek. Daarna gaan ze bekijken welke manier van inleiden ik ga krijgen... 't komt nu toch wel heel erg dichtbij !!
Jilly, gefeliciteerd! Fijn dat je hulp krijgt, want helemaal alleen lijkt me best wel zwaar. Shadowcat, spannend. Jij bent dus uiterlijk dinsdag mama!!!
Ohhhh succes Shadow, spannend!!!!!!! Jilly gefeliciteerd!! Is er nog een reden waarom je het alleen opvoedt? Als ik zo brutaal mag zijn..
@citroentje : wat goed zeg van Tim van z'n speentjes! Fijn . Ik hoop het ook joh dat de stijgende lijn doorzet met Stijn. Lekker dat je iig al gisteren lekker een uurtje op de bank hebt kunnen liggen. Haha ja kan ik me voorstellen dat je 't dan herkent van die douche als je dat van 't reizen gewend bent . @Hartediefje : pff rustig houden wordt wel lastig hoor haha. Ik zal nog eventjes een paar dagen vol moeten houden dat komt wel goed. Ik krijg 1x p/dag controle, iedere ochtend (ook op za. en zo.) komen ze langs voor een ctg en m'n bloeddruk. Normaal gezien is woensdag de terugkomdag in 't zkh, daar ben ik ook geweest afgelopen woensdag. Dan krijg ik daar een ctg en een doppler en a.d.h. daarvan bepalen ze of je weer naar huis mag of niet. Gelukkig mocht ik weer naar huis . Klinkt heerlijk zeg zo met Sven! Fijn dat hij het erg goed doet, en dat gele trekt vanzelf wel weg gelukkig . En met het eten komt ook helemaal goed hoor!! Heerlijk he knuffelen met je kleintje! @glim : pfff wat een lekker verhaal weer zeg jemig. Daar zijn ze bij 't UWV helaas goed in mensen van 't kastje naar de muur sturen :x. Hopelijk krijg je 't opgelost! Idd gewoon doorverwijzen als ze meer willen weten . @Jilly : welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn dat je steun krijgt van je ouders zeg met de baby. Geniet van je zwangerschap en klets gezellig mee . @Kvinna : ja ik hoop het ! Als de hormonen aanslaan ben ik hopelijk uiterlijk dinsdag idd mama, maar als ze niet aanslaan kan het ook gerust nog langer duren. Ligt er maar net aan of m'n bm en baby er klaar voor zijn voor de bevalling . Ik hoop natuurlijk dat het maandag doorzet! @Doosje : ja heel spannend!! Dank je . @hier : ik denk dat ik morgen met lief maar even heel voorzichtig naar de mediamarkt ga voor een extra batterij voor de camera haha. Ik heb al meerdere keren aan lief gevraagd neem die mee maar ja, druk op het werk e.d. dus die vergat dat iedere keer. En ik wil eigenlijk nog naar Harry Potter dit weekend ook nog, ik wil die film zo graag zien... en nu kan 't nog voor baby er is. Even zien, ik twijfel nog of ik ga .
oh shadow...wat spannend! dus je weet de datum al. oh meid...het komt wel echt dichtbij he. ik wens je een super goeie bevalling toe en kom vertellen he....daarnaaaaaa. als je tijd hebt en als je kan natuurlijk he. ik moet de 23ste gaan beslissen wat het wordt....een ks of toch proberen puur natuur te gaan. ik laat het jullie weten!!!
@Glim idd ff uitzoeken en achteraan gaan hoor! Wel balen dat het zo gaat. @Jilly1979 gefeliciteerd en welkom @Shadow spannend!!! Bijna mama! Hmm als je je goed voelt zou ik gewoon naar de film gaan, wel een beetje je gemak houden natuurlijk maar is ook wel lekker ontspannend toch ff lekker eruit met z'n 2tjes nog! Wij hebben vandaag met z'n allen een offday...pff ben blij dat de dag zo goed als voorbij is! Stijn was weer erg onrustig, Tim had z'n peuterpuberbuien weer heerlijk, Luc had geen goede zin en tja ik baalde van dit alles...heerlijk gezellig hier dus dat het maar gauw morgen is hahaha....
@Femke : dank je! Yep maandag gaan ze beginnen, ben benieuwd of het dan ook door gaat zetten of dat ik nog een paar daagjes af moet wachten... heel spannend! En zeker, zodra het kan kom ik vertellen hoe en wat . Voor jou ook spannend zeg de 23e! Ben benieuwd wat je gaat beslissen, zodra ik kan lees ik weer! @Citroentje : ja idd nu is 't nog lekker met z'n 2 eventjes! Ik heb tot nu toe iedere keer als er een nieuwe film kwam op 1 van de eerste dagen in de bios gezeten en ik wil die traditie eigenlijk niet doorbreken haha. Voel me op zich redelijk alleen veel pijn bij het lopen, maar als ik zit gaat het goed. Dus voorzichtigjes aan maar, hoop dat ik lief meekrijg . Vervelend zeg trouwens zo'n offday, maar het is alweer bijna morgen!
Shadow, de laatste dagen met zijn tweetjes!!! OOOO, spannend zeg, maandag inleiden. Hoop dat het snel doorzet en je je kleintje in je armen hebt. Maar heerlijk om dan ineens zo ver bij de bevalling te zijn! Citroen, soms heb je van die dagen dat het echt niet meezit he....pffff...als dan de kids zo hangerig en met van die buien zitten... en dan ook nog een man die zit te sikkeneuren hahahaha, hoop dat vandaag iedereen met een beter humeur opstaat! Hoe is het met de spenen gegaan? Heeft hij er niet om gevraagd verder?
@Hartediefje nee hij heeft er niet meer om gevraagt, merk wel dat hij 's middags wat moeilijker slaapt maar hij sliep toch al niet iedere middag meer dus of dat nu met de spenen te maken heeft weet ik niet. 's avonds gaat het goed en 's nachts ook als hij toch nog eens wakker wordt. We hebben de spenen nu ook echt weggegooid (container is ook al geleegd intussen) dus we kunnen zelf ook niet in de verleiding komen om het toch nog te geven.
shadow, spannend maandag mama worden!!!! denk je wel dat film ook spanning kan geven hoe leuk harry ook is.... tis niet echt uitrusten... maar dat voel je zelf het beste.... jilly you go for it! van harte meid!!!! en alle mama's ik ga straks posten bij de baby's hier: ik heb een bekkeninstabiliteit mag niets kan amper voor coen zorgen laat staan voor anna... heb er wel ff tranen om gelaten.....
He wat verdrietig voor je Snoet! Fijn dat alles goed is met Coen, maar nu mama nog. Rustig aan en laat je maar vertroetelen.
WHAAH!! Coen en Sven zijn geboren!! Snoet en Hartediefje, gefeliciteerd!!! @ Shadow: Wow, a.s. maandag, nu komt het inderdaad heel dichtbij!! Spannend hoor... @ Jilly: Welkom hier en gefeliciteerd! Ik ben ook brutaal en vraag me af hoe het komt dat je het kindje alleen op gaat voeden. Hier: alles nog steeds goed, krijg nu toch wel echt een zichtbare buik . Weet iemand hoe het nu precies zit met worstsoorten zoals boerenmetworst (die zachte). Ik lees overal dat elke vorm van varkensvlees sowieso wordt behandeld en dat je het daarom gewoon altijd mag eten (in tegenstelling tot rauw rundvlees zoals ossenworst e.d.), maar van de andere kant zegt iedereen ook steeds "Tja, voor de paar maandjes zou ik het voor de zekerheid dan gewoon niet eten." Daar word ik een beetje moe van, er moet toch een duidelijk antwoord op zijn. Anders kan ik alles wel 'voor de zekerheid niet eten', maar daar word ik (als echt bourgondier) nu ook niet echt blij van (heb namelijk zin in ALLES momenteel ). Sorry, dit is een probleem van niks, maar ik moest het toch even kwijt, haha. Verder heb ik volgende week een groeiecho en hoor ik eindelijk de officiele uitgerekende datum.