30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he shadow...

hoe is het meid? is er al iets aan het borrelen?
    zo te lezen niet veel he. maar er kan veel gebeuren op korte tijd.
    we denken aan je hier hoor!!!

2. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

nope nog steeds niets ;). had ik ook niet verwacht maar ja blijft jammer. hopelijk snel..

3. shadowcat76

Ik doe m'n best maar beeb wil nog niet :D.

Straks lief bellen of hij laptop meeneemt telefoon werkt niet echt lekker :).

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes Shadow!!!!!!

5. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

6. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Succes Shadow,

Ik weet dat het wachten lang duurt. Maar het wordt wel beloond......
    Groetjes,
    Elleke

7. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand hoe het met Pacific is? Ik ben zo benieuwd hoe het verder is gegaan en of alles goed is met haar en d'r dochtertje.
    Zal ik dr anders even pb-en?

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
  9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
  10. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, wat een prachtig kereltje ook zeg!!! Hahaha, wat hebben we hier in ons topic toch mooie kindjes he!!!!

Shadow, hoop zo dat je ook snel je kindje kan bewonderen. Dat alles maar snel mag gaan aanslaan..maar als alles potdicht zit, is je baarmoeder er toch zelf nog niet helemaal klaar voor. Hoop dat ze je snel wat anders geven dan, zodat het wel snel gaat werken. Ik blijf het in de gaten houden en duimen dat je snel kan gaan genieten van je beeb!

Hier echt last van de kraamtranen hoor...ooooo, vanochtend kon ik echt om alles huilen, echt erg.. maar er is een vrouwtje geweest van het consternatiebureau (ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen hier op het bureautje) om te wegen en hij woog nu 3440 gram!!! Hij had wel net een fles leeg van 70 cc, maar dan is hij nog goed aangekomen op een dag. Donderdagochtend komt ze weer terug. Maar ze zei ook dat ze zo kon zien dat het een tevreden kindje is.

11. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Superlief Snoet!!!!!!!!!!!!!

12. shadowcat76

Snoet wat een mooi manneke zeg! Haha we hebben idd mooie kindjes hier :).

@hartediefje: geen id wat ze gaan doen eigenlijk als de tampons niet aanslaan, ik dacht dat zo'n ballonkatheter wat ze ook hebben alleen gebruikt wordt als je ontsluiting hebt maar dat weet ik niet zeker. Yep weet dat m'n bm er nog niet klaar voor is als de boel niet aanslaat, dus meer dan afwachten kan ik niet doen helaas. Beeb vindt het veel te lekker bij mams haha.

13. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Kwam even snel kijken hoe het met Shadow is, maar nog geen nieuws zie ik...

@ Doosje: Ja, inderdaad in het WKZ. Dus ik wist van jou al dat je daar goede ervaringen hebt, gelukkig ;) .

@ Snoet: Wat een schattige foto's!

14. shadowcat76

Fijn joh dat 't zo goed gaat met 'm en dat je tot nu toe alleen maar positieve ervaringen hebt! Heerlijk is dat, je hoort helaas ook vaak genoeg anders. Die kraamtranen die zal ik ook nog wel gaan krijgen haha. Gaat hopelijk snel over bij je :). Knuff!

15. shadowcat76

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het met haar is? Tuurlijk een pb kan geen kwaad! Hopelijk is alles goed.

16. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal d'r ffe pb-en.

@ Nuk: oke dan! Check ook even het Diak he...daar heb ik ook hele goede verhalen over gehoord (vooral dat je mooie ruimtes en veel privacy hebt daar). En dan zag ik nog in de laatste Viva Mama leuke bevallings-suggesties, waaronder een kraamhotel wat bijna altijd wordt vergoed door je verzekeraar. Als ik nog een keer gezegend mag zijn met een zwangerschap ga ik zeker dat doen.
    Het is echt het idee van een hotel, dus je kan bezoek op je kamer krijgen (en daar langer blijven) terwijl er toch professionele hulp/medici zijn.

17. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Snoet Wat een prachtig mannetje!!

@Shadow Ik hoop zo dat je nu je kindje in je armen hebt.....

18. shadowcat76

Nope Sanne, 't zit nog vrolijk in m'n buik te spartelen nu :D. Beeb denkt vast ja hoor, donderdag sneeuw voorspellen en mij d'r uit willen hebben? Denk 't niet :D!

19. shadowcat76

goeiemorgen dames :)

net inwendig onderzoek gehad, maar er is nog niets gebeurd, bmm is nog niets verstreken, en heb nog geen ontsluiting whatsoever. Krijg zometeen weer zo'n tampon, in de hoop dat deze vandaag wel wat gaat doen. Had gisteravond wel aardige krampen in m'n onderrug en onderbuik na het uithalen van dat ding. Dus hoop dat er wel wat gaat gebeuren maar denk 't haast van niet aangezien m'n bm nog zo dicht zit... ik haat wachten haha.

20. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hey shadow....bij mij deed het de 2e dag pas wat....teminste..wat?sávonds werd ze geboren.

is het geen soort pil dan die ze erin duwen??

s6 meid..wachten duurt lang....

Deel Deze Pagina