hey Miek het is een touwtje met hormonen er in en daarom noemen ze het een tampon. Idd wachten duurt lang... heb ook slecht geslapen dus was om 7 uur al gewassen en aangekleed . Hopelijk gaat 't nu bij mij de 2e dag ook wat doen!
Shadow, hier ook duimen die flink voor je draaien!!!! Bij mij hadden ze toen een soort ballon gedaan, die ze dan oppompten, maar bij mij was toen ook nog niets verstreken.. Hoop zo dat je niet te lang moet wachten..is zo erg... maar ja, meer dan dat kun je niet doen he. Is er verder wel iemand bij je in het ziekenhuis of niet? Ik blijf kijken hoe het met je gaat hier!
05-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje 11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje 30-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje 30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje 03-03-'11 Jessie: 34 jaar, zwanger 2e kindje 22-03-'11 Nukje: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 08-04-'11 Loepie 34 jaar, zwanger van 1e kindje 27-04-'11 Sanne1975: 35 jaar, zwanger van 1e kindje 02-05-'11 Rieanne 33 jaar zwanger van 2e kindje 05-05-'11 Jeanine1976: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 10-05-'11 Sanny76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 16-05-'11 Sprokkel: 34 jaar, zwanger van 1e kindje Bevallen: Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10) Melanina: 31 jaar 1e kindje Zoey, (6 weken te vroeg, doch gezond!) Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!) Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5-'10) Canna: 32 jaar, 1 kindje, 6-7-'10 (uitgerekend 28-6) Hellie: 31 jaar, 2e kindje Finn 28-07-'10 (uitgerekend 24-07) Doosje: 32 jaar, 1e kindje Boaz 15-08-'10 (uitgerekend 11-08-'10) Citroentje: 33 jaar, 2e kindje Stijn 02-09-'10 (uitgerekend 03-09-'10) Brenda1976: 33 jaar, 2e kindje Jasper 05-10-'10 Skyizthelimit: 40 jaar, 1e kindje Chris 15-10-'10 (KS uitgerekend 21-10-'10) nienkuh: 30 jaar 2e kindje Anouk, 13-10-'10 Pacific: 34 jaar, 2e kindje Evelien, 13-10-'10 (22-10-'10) Kvinna: 34 jaar, 1e kindje Noa 21-10-'10 (18-10-'10) Miekie: 33 jaar, 3e kindje Romee, 2-11-10 (19-11-'10) Doglover76: 33 jaar, 1e kindje Caitlynn Jami 4-11-'10 (30-10-'10) Hartedief: 34 jaar, 3e kindje Sven, 12-11-10 (26-11-10) Snoetetoet: 34 jaar, 2e kindje Coen, 14-11-10 (06-11-10) Belangrijke data: 22 of 23 nov: Shadow inleiding bevalling 25 nov: Glimworm echo mbt placenta en ligging
shadow gooi de boel maar O-P-E-N!!! ik denk aan je,heel veel succes meid, tip: als je wat kramperig in de rug buik voelt vraag of je op een bal mag zitten dan ontspan je misschien je bekkenbodem beter!!!! meis, ik denk aan je!!!! kom maar op met dat mooie kindje (want tja, er worden hier alleen maar prachtige kindjes gemaakt)
shadow.....hoe gaat ie meid? is er al verandering? heb je je kleine beeb al in je armen? ben zo benieuwd.... ik moet aan de ks. het staat vast nu. en vrij snel ook nog. ik laat het je nog wel weten... hoe gaat het met de rest van de meiden hier?
Femke, wat spannend!!!!..ben even kwijt waarom je een keizersnee krijgt.... Je weet nu gewoon DE datum dat je je kindje gaat zien!! OOO, het wordt weer een babyboom hier. Kom maar op met de prachtkindjes! Shadow, al verandering bij je????
he hartediefje.. jaaaaaa ik weet al wanneer!!!!!! en het is vrij snel. moet er nog even aan wennen. ik zal het heus wel vertellen wanneer maar nu eerst even ons geheimpje van manlief en mij. omdat ik bij de eerste ook een ks gehad heb. en ik alleen maar puur natuur mag bevallen zonder welke medicijnen dan ook. en ons beebje vrij groot is en alles nog potdicht zit ...is het gewoon beter. risico's uitsluiten. komt er nog bij dat ik carpaal tunnel syndroom heb dus mijn handjes kan ik bijna niet meer gebruiken. zelfs dit typen doet zeer..... dus al bij al...snap jij het wel he!!! oh maar ben best al wat nerveus!!! hoe gaat het met jou? ik vind sven zoooooo een mooie naam!
Oh Femke wat fijn dat er nu een beslissing ligt! Heel veel succes meid....we wachten op je mooie kindje hiero!! Shadow....adem in..adem uit. N.b.: heb Pacific een pb-tje gestuurd, maar nog niets gehoord...hoop dat alles oke is.
@nuk fijn dat je samen ff goed hebben kunnen praten over waar bevallen en wat fijn dat je mannetje voor je op komt, is een geruststellende gedachte lijkt me! @Snoet wat een knapperd!!! @Dames met kraamtranen..succes! @Shadow hoe is het intussen? @Femke spannend dat je de datum al weet...als ik zou gokken zeg ik maandag.. Nou hier gaat het redelijk...Stijn slaapt sinds gisteren redelijk, we zijn hem nu ook aan het inbakeren. Wel heeft hij een schor stemmetje..klinkt wel heel lief maar vrijdag toch maar ff aangeven bij de ka. Ik begin aardig de zenuwen te krijgen voor de echo van donderdag... En was daarstraks erg boos op m'n vent..pff waarom kan hij af en toe zo'n eikel zijn? Ik zit met Stijn vanaf 16 uur op schoot omdat hij als ik hem neerleg steeds begint te huilen dus koken ging niet echt. Komt Luc thuis om kwart voor 5 die gaat meteen de papierbak binnen halen. Intussen zat ik met een hysterisch huilende Stijn en een vermoeide Tim die honger had (normaal eten we om 17 uur vanwege Tim) Dus ik maar een fles gemaakt voor Stijn en intussen alvast wat eten aangezet. Na het maken van de fles ook het eten maar uitgezet want meneer was er nog niet (inmiddels kwart over 5!!) en Stijn de fles gegeven. Komt hij binnen en gaat op z'n gemakje achter de pc zitten...vraagt nog tussendoor hoe laat we kunnen eten(!) dus ik zeg als het klaar is (ja ik weet het mannen snappen hints niet maar toch..) Uiteindelijk Stijn in bed, eten op tafel om kwart over 6. Vraagt meneer of ik boos ben. Dus ik zeg ja eerst ga je een half uur kwekken buiten, dan ga je op je gemak zitten wachten tot het eten klaar is terwijl ik met Stijn bezig ben. Zegt hij ja maar ff kletsen moet toch kunnen? Na mijn uitleg dat we dus normaal vroeg eten vanwege Tim die moe is en dat hij gewoon niks heeft gedaan in de tijd dat ik met Stijn bezig was gaf hij me gelukkig wel gelijk maar waarom snappen mannen dit niet gewoon??? (of iig de mijne dan) zucht...mannen!
Femke, ik snap hem helemaal!!! Enne, de datum is gewoon lekker voor jou en je mannetje! Kan me voorstellen dat het je toch wel wat nerveus maakt als het ineens toch sneller is dan je denkt. Ik had het ook hoor, was ineens best zenuwachtig voor de ingreep. En de naam Sven vonden wij gewoon heel stoer en mooi! Maar nu heeft hij nog een mooiere betekenis voor ons gekregen! Er werd ineens door iemand gezegd dat we zo'n mooie betekenis hadden gegeven aan zijn naam. Want de namen van de kindjes van ons zitten allemaal in zijn naam!!!! (mijn man heeft een zoon en dochter uit een vorig huwelijk, ik heb een zoon uit een vorig huwelijk en samen hebben we esmee*) dus dan krijg je: S van Senne, V van Vivian, E van Esmee en N van Niek----> SVEN Zo mooi he hahahaha. wij hadden ons meisje in zijn tweede naam vernoemd. Jamee (ja van jaap mijn man en Mee van Esmee) dus het heeft zo moeten zijn dat hij deze bijzondere naam kreeg! Citroen..mannen argggg....ik kan me soms ook heel erg afvragen waarom ze niet zo denken als ons.... Ik had het maandagochtend ook...was zo verdrietig ineens. Mijn man slaapt als een blok, hoort Sven niet huilen, wordt niet wakker van het licht dat aangaat en vervolgens tijdens de nachtvoeding gewoon aanblijft....en ik vroeg maandagochtend dus om half zeven of hij voor Sven zijn fles wilde klaarmaken, omdat ik echt moe was....Nou, ik heb wel zes keer gevraagd en geduwd..elke keer viel hij terug in coma.... Ben toen zo boos naar benee gegaan en echt...mijn tranen bleven maar stromen. Hij bleek dus achteraf echt NIETS gehoord te hebben. Nou, ik dacht dat de tranen vanuit mijn tenen kwamen. Hij voelde zich behoorlijk lullig en vervelend ervan. Maar soms voel je je dan heel alleen.... Maar goed, we houden van ze he hahahahaha!!! Hoop ook dat het goed gaat bij pacific en er geen onverwachte complicaties zijn geweest. Hoop snel iets van haar te horen ook. Ik ga mijn bedje opzoeken, manlief moet morgen weer gaan werken en dan gaat om vijf uur de wekker...wordt een lekker nachtje hahahaha. Sven rond half een en de nachtvoeding denk ik...dan om vijf uur de wekker en dan Senne en Sven weer klaarmaken voor de ochtend.... Komt nog bij dat Senne deze week de donderdagmiddag ook vrij is en ik dus drie dagen niet kan gaan rusten s middags...wordt dan toch mezelf in de ochtend even neerleggen voor een paar uurtjes bijtanken. Komt allemaal goed!!!! (hahahaha, het is het zo waard!)
Shadow????? Je bent nl al ff niet meer online geweest.. (hihi heb ff gespiekt, gisteren om 9.41 uur was de laatste keer....) Nou ik hoop dat je iig lekker aan het genieten bent nu!
dank je wel hartediefje en citroentje wow wat een mooi verhaal over de naam sven. speciaal zeg!!! jullie zijn waarschijnlijk een heel mooi gezin zo! wow!!!! citroentje wat een mooie mannekes heb jij zeg. echt poepies. kan me voorstellen dat je geniet van ze. oh ja en mannen? ik blijf gewoon roepen en duwen tot hij wakker is hoor. want ik krijg volgende week een ks en dan kan ik echt het bed nog niet uit. dus zal hij ons beebje moeten pakken en aanleggen. het is niet anders. ik denk dat ik zo een vuvuzela of hoe heet zo een ding aan zijn oor hou!!! wahahahahaha shadow...en en en?
Pfff.... NOG NIETS! :x. zucht. Straks beval jij nog eerder dan ik Femke . Wat een gedoe zeg. Gisteren had ik echt zoiets van woow dit gaat doorzetten, heb echt flinke krampen gehad in m'n onderbuik en onderrug, en op de ctg waren deze ook te zien. Niet zo heftig als weeën maar toch. Je zag dat m'n buik zich aardig aanspande. Maar nee hoor. Tampon d'r uit 's avonds weg krampen :x. Hele nacht niets gehad, redelijk goed kunnen slapen en nu weer niks. Krijg ook geen tampon vandaag, heb een rustdag. 't Schijnt hier een gekkenhuis te zijn met bevallingen nu, complicaties noem 't maar op. Er waren ook 2 vrouwen hier voor inleiding maar die zijn weer naar huis gestuurd omdat het heel erg druk is. Ja balen natuurlijk voor hen. Thuis alles op z'n kop hebben staan slecht slapen en dan weer naar huis gestuurd worden. Maar ja ik begrijp ook wel dat dit overmacht is, vannacht zijn er 3 zieke vrouwen binnen gekomen en die hebben voorrang. Dus ja, of 't gaat vandaag spontaan gebeuren (wat ik niet denk) of ze gaan morgen verder denk ik. Geen idee. @Hartediefje : maandagmiddag zijn m'n ouders geweest, en gisteren overdag is niemand geweest, omdat ik dit niet wilde. 's Avonds en maandagochtend was lief hier natuurlijk dat wel. Maar gisteren had ik zulke onwijze krampen dat ik echt niemand wilde zien. Aangezien ik vandaag een rustdag heb en geen teken heb van een naderende bevalling komt m'n schoonma vanmiddag langs. Heb gevraagd of ze weer een hele sloot aan tijdschriften meeneemt, ja je moet toch wat he... Dus dames, nog even afwachten!
Ik heb 't geprobeerd om de boel open te gooien maar beeb heeft 'r nog geen zin in . Heb gisteren een warme handdoek in m'n rug gehad en die was heel fijn voor de rugkrampen, maar kan idd ook wel een bal proberen mocht 't weer gaan beginnen. Haha ja ik doe m'n best hoor om dat mooie kind eruit te werken maar 't wil niet .
Beeb spartelt nog vrolijk rond in mama's buik... zucht! Ohhh spannend zeg dat de datum van de ks bekend is! Nog even lekker tussen jou en je mannetje houden hoor! Gelijk heb je. Straks beval je nog voor mij haha. Succes meis . Knuff!
lieve shadow ik beval echt niet eerder dan jij hoor!!! wat ongelofelijk dat je beeb gewoon blijft zitten zeg. nu al een karaktertje. hihihihih maar goed jij bent het zat he ondertussen. kom op shadow-beebje kom eruit. het is tijd. je mama wacht op je. wat zijn de volgende stappen nu? gaan ze je zo laten lopen dan? nee toch? veel moed meisje...ik denk aan je!!!
Lieve Femke haha ja kleine eigenwijs is 't! Ik vroeg al krijg ik een rol behang bij de bevalling maar die zit er niet bij geloof ik whaha. Ik ben 't idd erg zat van mij mag die bevalling komen maar ja! Nee hoor ze gaan me niet laten lopen, baby moet er echt uit komen deze week dus daar gaan ze wel mee verder, maar welke stappen ze gaan nemen weet ik nog niet. Vandaag een rustdag, omdat ze m'n bm een dagje rust willen gunnen, er is de afgelopen 2 dagen al teveel aan gefrunnikt. En 't is ontzettend druk op de afdeling dus hebben ze liever niet dat ik vandaag beval, maar ja als 't doorzet dan is 't niet anders natuurlijk. En ik denk ook aan jou hoor en de rest natuurlijk! Dikke knuff .