30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Miekee.... beterschap meis.. logisch dat je gaat twijfelen en onzeker bent. Maar paracetamol is het enige wat je mag gebruiken bijna aan medicijnen tijdens een zwangerschap.

2. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    Miekiee...beterschap..en idd paracetamol zonder toevoegingen mag je gebruiken tijdens de zwangerschap.
    In beperkte mate mag je ook de paracetamol met coffeine, maar dat moet wel via je HA.

Ik hoop dat je gewoon snel opknapt, dat is het beste!! Ziek in elk geval goed uit.

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Alle prille zwangeren al een beetje gewend aan het idee???

Ik begin dag voor dag iets meer te wennen...maar blijft onwerkelijk hoor :)

Gelukkig nog geen kwaaltjes. Misschien iets meer moe dan normaal..

groetjes! Mick

3. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hey meiden,sinds vandaag ben ik een beetje aan de betere hand,,voel me nog wel zwak,maar in ieder geval wel ietsje beter!dank jullie wel voor al jullie lieve reacties

4. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Hallo.. hier is nog steeds alles rustig..
    Dit had ik niet verwacht dat ik er zover over heen ging. Vanmiddag naar de VK en dan ben ik benieuwd hoe het verder gaat..

Liefs xxx

5. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Potverdorie Megamuts, eruit met dat kind!! hihi
    Ik denk dat ie gewoon lekker warm zit. Volgens mij weet je ook nog niet wat het wordt, of wel?? Spannend!!

Miekieie: fijn dat het beter gaat, hou je taai!

Ik ben nu een paar daagjes naar Istanbul....tot na het weekend!

6. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Nee weten niet wat het wordt dus daarom is het ook zo dubbel spannend...

Lekker hoor ff naar Istanbul.. Veel plezier en misschien na het wknd heb ik nieuws... maar ik verwacht het niet..

7. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    @Miekee: fijn dat het aan de betere hand is. Doe nog maar wel rustig aan. Het is een extra energieklap die je er nu bij hebt gekregen. Lekker weer opbouwen.

@Doosje: heerlijk ff weg. En dan naar Istanbul! Als ik een paar dagen weg ga ga ik naar Texel ofzo. :D
    Veel plezier en veilige reis.

@Megamuts: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!
    Ik leef zo met je mee! Die nieuwsgierigheid zou ik bijna niet meer kunnen inhouden!! Sterkte en ik duim me suf voor een snelle bevalling!

Ik droomde vannacht dat het flink mis ging. Heel erg plastisch allemaal. Was erg akelig...

Oja en hoe zit het met het aankomen van jullie?
    Ik ben nu overmorgen 10 weken en eet wel meer dan anders, gedurende de hele dag om de misselijkheid en het lege maag gevoel te verzachten, maar nog geen gram aangekomen.
    Gelukkig maar. En dat zal straks ook wel veranderen!! :D

8. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    ik val altijd met de zwangerschappen af!!!nou is dat bij mij helemaal niet erg,,want ben iets aan de maat,bij mijn eerste meid maar 6 kilo aangekomen,en de tweede 4 kilo aangekomen in de zwangerschap!dus kom altijd slanker uit de zwangerschap dan dat ik erin ging!hihi

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Miekie: fijn te horen dat het weer wat beter gaat. Zijn de klieren ook alweer een beetje de normale maat?

@Doosje: lekker zo'n weekendje weg. Veel plezier!

@megamuts: spannend hoor! Voel je je verder wel goed?

Hier een vraag voor de dames die er wellicht meer vanaf weten dan ik. Ik ben nu 5 wkn en heb de hele tijd een soort ongi-kramjes. Vannacht waren het geen krampjes maar KRAMPEN werd er gewoon wakker van (het voelde alsof ik onwijs grote boodschap kwam doen, maar dat was niet zo. Sorry voor de details). Herkent iemand dit? Ik maak me er wel een beetje zorgen over, maar misschien is dat geheel onterecht.

10. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Het is nu nog vroeg maar ja als je er om 9u ´s avonds in ligt is dat ook niet zo gek dat je vroeg wakker bent.
    Gisteren voor controle bij de verloskundige om 14:50uur bijna een uur later was ik aan de beurt tja het kan uitlopen en bevallingen die plan je niet zomaar. Bloeddruk meten oeps te hoog potje plassen ja hoor eiwitten in de urine, je mag meteen even door naar boxmeer daar mag je aan de CTG heb je verder klachten ja wat vage klachten gehad maar niet constant. In Boxmeer mocht ik ook nog even wachten want voor mij was ook iemand met een te hoge bloeddruk en zij lag nu aan het apparaat. Er werd bloedgeprikt de urine werd weer nagekeken. Toen mocht ik aan het het apparaat krijg ik me toch een paar pijnlijke harde buiken ik dacht yes en het is ook nog begonnen. Na een half uur aan het apparaat te hebben gelegen moest ik wachten op de uitslag. Kreeg daar netjes wat te eten want het was onder tussen als tien voor zes. Echt honger had ik niet maar toch maar een paar happen gegeten. En toen was het ook weer wat rustiger in mijn buik geen weeen of pijnlijke buiken meer gehad. En toen maar weer wachten. Rond 7 uur ben ik maar gaan vragen of ze me vergeten waren maar dat was niet zo het was gewoon erg druk met bevallingen.. De uitslag van bloed en urine was prima de bloeddruk was gewoon te hoog en als ik verder geen klachten had mocht ik naar huis als ik me dan ook maar rustig hield en naar bed ging. Oke prima.. En voor vandaag stond er toch al een afspraak omdat ik zaterdag 41 weken zwanger ben kijken ze hoe het met de beeb is en mag ik weer aan dat apparaat en dan zien we wel weer verder.

11. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemorgen megamuts,

Je bent niet de enige die vroeg op is hoor, ik stond al om 6 uur naast mijn bed (als het niet nog eerder was).
    Hoop dat je vandaag wat wijzer wordt. Het lijkt me moeilijk om nu nog langer te moeten wachten, je hebt al zo lang gewacht.....

Wij gaan 2e paasdag bij een collega van mijn vriend kijken naar een babykamertje, helemaal compleet en ook nog wat andere dingen. Ben blij dat mijn vriend nu gaat meedenken en dat ik het niet allemaal meer alleen hoef te doen.:)
    Gister een hele emo bui gehad. Kreeg van een vriendin te horen dat K. het bij zijn moeder zo naar zijn zin heeft als hij daar in de weekenden is en dat was voor mij de druppel. Ben helemaal ingestort. Bij ons is K. niet ongelukkig, maar thuis komen spelen of bij ons met andere kinderen afspreken doet ie niet. Ik twijfel zo ontzettend aan mijn opvoedkundige capaciteiten..... :(
    Mijn vriend heeft geprobeerd om mij op te vrolijken en heeft mij verteld dat hij trots is op wat ik doe met K. Dat heeft wel wat geholpen, maar heb vannacht toch niet zo lekker geslapen. Heb gedroomd dat K. ontzettende ruzie met mij ging maken, het gekke was dat ie ineens wel een paar jaar ouder was..... Dit weekend vieren we zijn verjaardag en ik heb me daar enorm voor uitgesloofd, dus hoop dat dat een succes wordt......
    Tot zover ego bericht,
    Ik wens iedereen een hele fijne dag, ondanks dat de zon misschien niet meer zoveel zal schijnen:x
    Groetjes,
    Elleke

12. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    ey mega muts..hope dat het vandaag begin....kom je heb het te lang lekker gemaakt voor die kleine,maar nu is het tijd hoor!ik denk dat je morgenavond een mooi wondertje in je armen heb!!hihi ben benieuwd.

ik voel me nu idd beter,beetje verkouden nog,meer niet en idd me klieren zijn nu kleiner aan het worden,en minder pijnlijker,pfff dat heb ik ook weer gehad die griep.ben gister gelijk maar vitaminepilletjes gaan halen speciaal voor zwangere vrouwen,is altijd goed he?

doglover....wat balen dat je hierdoor zo slecht kon slapen meis!en idd net wat je vriend zegt...meer dan je best kan je niet doen,denk dat je K.toch lekker z;n gang moet laten gaan,wie weet komt het allemaal wel goed.snap je wel hoor,je wilt het zo gezellig mogelijk maken....maar ja 't zijn kids he?af en toe zijn ze gewoon eigenwijs!;)

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi hier even een berichtje...
    ben vanmiddag eerder van mijn werk gesneaked ik was zo moe dat ik dacht dat ik echt de uitputting nabijwas.... heb totaal geen kwaaltjes maar die vermoeidheid is niet doorheen te komen.....

megamuts je houdt het spannend!

@doglover, tis wat he die emo buien maar ook heel vervelend die onzekerheid. helaas kunnen kinderen je soms juist niet bevestigen... maar laat je niet leiden door verhalen.... volg je gevoel..

later kom ik even terug ben net uit bed na 2,5 uur slapen en moet snoetekind ophalen van kinderdagverblijf...

14. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Nou en het blijft spannend ben al weer thuis en het is weer afwachten geblazen.. misschien wordt ik morgen gestript!!!!!

15. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik kom jullie even feliciteren! ik was zelf 39 en over een maandje wordt hij alweer 1 jaar.

16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    megamuts@ sterkte met de laatste loodjes.

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi meiden was ik weer... ben ff wezen fietsen en nu weeeeeer hondsmoe, denk dat ik maandag even aan de ha assistente ga vragen of ze vingeprikje kan doen om HB te bepalen... zou me niks verbazen als ik beetje bloedarmoede heb.

mijn darmen beginnen plek te maken en heb dus rond buikje, iedereen roept dus: je kan wel zien dat je zwanger bent... hallo beeb is 0,5 cm!!!!!!:x maargoed... broeken zitten erg strak,

maar nu heb ik net een leuek legging met dito jurkje bij de zeeman voor 10 euro gescoord:) had ik verdiend!

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    @ megamuts, balen, nog een dag wachten. Hopelijk vannacht en anders morgen strippen. Beeb heeft het veel te goed in je buik.

@snoetetoet, ik ben nogal klein en mager van mezelf. Buikje is nu al een beetje te zien, vanwege die darmen. Broeken gaan nu al strak zitten.

Gelukkig heb ik ook nog weinig last van kwaaltjes, alleen wat sneller moe en af en toe 's ochtends een heel klein beetje misselijk. Verder vind ik het nog wel moeilijk om te genieten, blijf in mijn achterhoofd houden dat het weer fout kan gaan...

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ha meiden!

wegens het verschrikkelijk moe zijn ben ik gister maar weer eens op tijd naar bed gegaan maar lag ik ineens te klappertanden.... en ja hoor 38g! das voor mij koorts heb normaal een temp van rond 36.2

heb in nov met dubbele longontsteking in ziekenhuis gelegen en dat begon ook met koude rilling sindsdien schrik ik van niet lekker worden (daarvoor was ik diegenbe die rustig door liep met een extra paracetamolletje) heb gelijk paracetamol ingenomen en dat hielp. heb nu alleen nog pijn in rug en hoofd

ga gelijk malen in mijn hoofd of die "koorts" geen gevolgen heeft voor frummeltje..... ik voel m'n buikje wel, maar geen felle steken ofzo.

ben blij dat ik woensdag voor een vroege echo mag! hopelijk zien we dan een knipperlichtje!

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik sta duidelijk minder onbezonnen in deze zwangerschap als dat ik was van snoetekind. maargoed toen kwam het gewoon en wist je niet veel..... ben vooral onder de indruk van 2 vmk's die eigenlijk heel vaak voorkomen....

maar dat het me zo onzeker maakt.....:(

Deel Deze Pagina