30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    mutsje kwam via een email met link, wij waren aangemeld bij felicitas
    coen heeft m ook

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik denk dat goofychick eerder is, eind december geloof ik
    ik zou wel een winterslaap willen houden maar vrees dat ik op tijd wakker moet worden om te bevallen :D
    het wordt steeds onmogelijker om een goede zithouding te vinden dus lig meer languit op de bank dan dat ik iets doe:) (terwijl er nog genoeg gedaan moet worden)

3. Jessie

Jessie Lid

12 okt 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shadow, wat fijn dat het nu goed gaat.
    Nuk ik had bij de eerste nog aan het einde van de zw een liggingsecho, maar dat kwam omdat de vk de ligging niet goed kon voelen. Mijn buik maakt nu ook veel schok bewegingen, lijkt idd op de hik maar dan onregelmatig, maar wanneer je iets niet vertrouwd gewoon bij je vk neerleggen, daarvoor zijn ze ook.

Verder even echo hier, ongelooflijke last van mijn hormonen. Krijg binnenkort een beoordelingsgesprek en weet nu al dat het niet goed zal gaan daardoor. Kunnen ze dat niet tijdens de zwangerschap afschaffen? Ben momenteel boos op van alles en nog wat, vooral op mijn werk:x. Ik herken mijzelf niet meer :(, maar moet zeggen dat het wel even goed voelt om het van mij af te schrijven. Sorry ;)

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

zo herkenbaar!!! had ik ook bij eerste zwangersschap, heb je een baas waarbij je kan zeggen dat je tgv zwangersschap emotioneel bent en niet lekker in je vel zit? vaak is dat moeilijk uit te leggen en kan hetz ijn dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden... maar als je een toffe baas hebt zou ik het wel zeggen. bij mij werd alles afgedaan op de hormonen terwijl ik ook echt wel serieus op mijn strepen kon staan.... hierdoor voelde ik me dan niet serieus genomen waardoor ik een nog grotere draak werd.....
    veel succes en bednke vante voren goed wat relevan is voor je gesprek en of je bepaalde dingen moet bespreken of op in moet gaan.....

5. Melan

Melan Lid

2 feb 2007
    11
    0
    0
    Even voorstellen, ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben (4 weken) dus nog erg pril. Ik ben 37 jaar. Ik heb een dochtertje die binnenkort 3 jaar word.

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Shadow, ben je al thuis met Valerie :)?

Melan, gefeliciteerd!!!

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    melan..van harte meid en wat leuk dat je hier gaat schrijven..hou je ons op de hoogte???

hoe is het verder me iedereen?

8. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Dank je wel! Jullie zullen mij regelmatig gaan tegenkomen hier.

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Welkom Melanne en van harte gefeliciteerd!

10. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Dag dames,
    Iedereen die gereageerd heeft op mijn verhaal over de 'blob-buik': dank jullie wel! Het helpt echt om íedere reactie te lezen waaruit ik op kan maken dat het allemaal gewoon normaal is wat ik voel. Mijn kleintje is echt al wekenlang heel erg druk (of ik voel haar gewoon ontzettend goed) en hoe langer het geleden is dat ik een controle had, hoe meer er weer nieuwe zorgen bij me naar binnensluipen :) . Dus erg fijn om hier steeds even wat bevestiging te lezen.

@ Melanne: gefeliciteerd en welkom hier!

@ Jessie: Ja, pfff, een beoordelingsgesprek, terwijl de wereld voor jou compleet anders is geworden. Wat dat betreft ben ik blij dat ik een vrouwelijke leidinggevende heb. Maar gewoon eerlijk over zijn hoor, daar moeten ze maar begrip voor tonen!

@ Shadow: hoe is het met Valerie, mag ze al naar huis?

En verder "hoehoe!" naar de rest! :)

11. glimworm

@ Nuk: dat zal mss alleen maar erger worden :D sorry
    hier eentje van het kaliber adhd bommetje daarbinnen ;) hihi
    ik had het een aantal weken geleden dat ik Glimmie de hele dag niet gevoeld had, ondanks wat ik ook geprobeerd had, nou ik zweette peentjes!! :$ dan heb ik echt liever dat ik bont en blauw geschopt word.

@ hier: de gyn laat me tot de 37 weken gewoon doorlopen (tenzij ik tussentijds weeen, bloedverlies of gebroken vliezen krijg) en kijken dan waar de placenta precies ligt en op basis daarvan beslissen ze hoe ik ga bevallen.
    de verpleegkundige zegt ook al dat de kans op natuurlijk bevallen nog een stuk groter is
    allemaal heel spannend dus! en een maand duurt dan zooo lang als je er op zit te wachten;)

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Glimmie, hoop dat de maand snel voorbij gaat voor je!! Spannend hoor.. en als je twijfelt over het bewegen van je beebje, bellen naar de gyneacoloog of verloskundige hoor!!!

Nuk, het zal waarschijnlijk een druk kindje zijn. Maar het is idd altijd fijn om reacties te krijgen, waardoor je je weer even wat beter voelt.

Melanne, van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.

Verder is het hier wel rustig he meiden...

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik wil me ook graag melden. Ben pril zwanger (5 weken) en inmiddels 39 jaar. We hebben een dochter van 2 jaar.

14. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    welkom laurie..van harte!!

dames.....ik ga ff uitzieken...pff heb nu 39 graden koorts....hmmm moeder kunnen niet ziek zijn.bleh

15. glimworm

welkom nieuwe meiden! :D
    misschien dat het nu weer wat drukker word hier? 8)

16. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Beterschap.
    Sander is 2 dagen geleden ook ziek geweest, 1 nacht en 2 dagen niet lekker... Ik hoop dat je er ook snel vanaf bent.

Hier is alles goed, naar het buro geweest, ze waren erg tevreden over de mannen. Ze doen het beide goed momenteel.
    Was alleen jammer dat Sander om 5 uur klaarwakker was...
    gaapppp
    gr brenda

17. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Hee Glimworm, heel herkenbaar allemaal! Ik had pasgeleden ook een dag dat ik BabyNuk helemaal niet had gevoeld. 's Avonds ging ik op de bank liggen in de veronderstelling dat ze dan wel zou beginnen met trappelen, maar ook toen gebeurde er niks. Echt, wat er dan ineens allemaal (ongewild) door je hoofd gaat.... Op het moment dat ik de vk wilde gaan bellen voelde ik haar ineens weer schoppen ;), alsof ze het erom deed.
    En inderdaad, de laatste loodjes duren het langst...;)

@ Laurie: Gefeliciteerd en welkom hier!

18. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Jemig dames wat is het hier rustig!! Waar zijn jullie allemaal heen???

Hier gaat 't wel goed, Valerie is thuis sinds vrijdag, heerlijk :). Nu is het echt wennen aan 's nachts wakker worden omdat madam wil eten maar dat komt wel goed :).

Had alleen vandaag even een moment waarop ik alles niet meer zag zitten, liep echt achter mezelf aan, pff.

Ik spam binnenkort wel weer foto's maar weet niet wanneer ik daar tijd voor ga hebben.

Alvast hele fijne feestdagen voor allemaal!!

19. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
  20. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Ja, het is voor het eerst dat ik hier niet meteen meerdere bladzijden bij moet lezen...

@ Shadow: Jeeej! Valeria is thuis! Wat fijn voor jullie. En het is toch helemaal niet raar dat je nu nog geen ritme hebt gevonden. Moet je kijken wat je net allemaal achter de rug hebt, en het gaat ook maar meteen door allemaal. Gewoon rustig aan doen. En lekker uithuilen als je dat op voelt komen (tip van mijn vk ;) ).

Hier: begin van de week wel even geschrokken. Werd 's nachts wakker van steeds terugkerende harde buiken; ze kwamen echt om de 3 minuten en ik stond helemaal stijf van de spanning. Ademhalingsoefeningen, warme kruik, niks hielp. Ik had de volgende ochtend toevallig een afspraak met de vk staan en dacht de hele nacht 'ik houd het nog wel even uit'. Daar heb ik de volgende dag echt voor op m'n kop gekregen; ik had wel gewoon moeten bellen, want het is niet goed als je 2 uur lang steeds terugkerende harde buiken hebt, terwijl de bevalling nog lang niet in zicht is. Mocht ook meteen niet meer gaan werken en daardoor is mijn vakantie iets eerder ingegaan dan verwacht. Inmiddels ben ik weer een beetje bijgeslapen (joehoe!) en voel ik me al een stuk beter. Maar jemig, wat er in zo'n nacht dan ineens allemaal door je hoofd gaat, zeg...

Deel Deze Pagina