nuk, wat vreselijk spannend in minder leuke zin..... en idd niet eigenwijs zijn maar bellen!!! ze hebben niet voor niets dienst, goed dat je je rust neemt! tja deze grote kwek is "overgelopen" naar de baby's maar ik kom wel regelmatig spieken hang in there nuk!!! en shadow tis al wat nuk zegt: lekker laten gaan de emo's en ritme??? coen is 5 weken oud en er is nog geen spoortje te bekennnen heb het idee dat ik iedere dag opnieuw een rattenrace begonnen ben....
Nuk, jee, wat schrikken zeg. Maar nooit twijfelen of je wel of niet zal bellen. Gewoon BELLEN!!!!!!!!!!!! Het gaat om je kindje en jou, het is hun werk en mocht het niets zijn, dan heb je in ieder geval weer even een gerust gevoel. Hou je rustig meis. Ook ik ben meer in het 30+ mama topic te vinden, maar lees wel elke dag even bij hier. Hahaha, snoet, dat ritme he...elke keer als je denkt dat je het te pakken hebt, komt hij snachts weer later en gooit hij heel de planning voor de volgende dag in de war. Zwangeren, waar zijn jullie??????
Hoi Dames, Inderdaad weinig geschreven laatste tijd. Ben ook niet zo'n frequente lezer/schrijver. Hier gaat alles goed. Bijna haverwege nog 2 weken en ik groei als een ... Las gisteren in een boekje dat de danes die voor het eerst zwanger waren nu langzaam wel wat duidelijker werd dat ze zwanger zijn. Nou dat is bij mij al zeker een maadn hoor. Door mijn winterjas heen zie je zelfs dat ik zwanger ben. Ik heb gelukkig een sportjas, dus niet zo'n strakke. Mijn wollen winterjas past echt niet meer en ik draag al vanaf 12 weken alleen nog maar zwangerschapsbroeken Ach ja. Heerlijk hoor, maar als ik dat dan lees denk ik, ik ben toch niet de einige?? Hoe was dat bij jullie bij de eerste? Chantal PS allemaal hele fijne dagen gewenst
hihi, bevallen 30+ mama's mogen hier ook gewoon lekker blijven kwekken hoor! @hier: het wordt alsmaar zwaarder ben vanmorgen nog naar de ha geweest omdat ik aan een blaasontsteking dacht, (zoveel pijn van onderen tijdens het lopen)dat konden ze er niet in terugvinden, urine wordt nu op 24uurskweek gezet, en ik mag daarvoor morgen bellen maar dat kleine stukkie naar de ha is me gewoon al veels te veel, krijg veel ongie achtige krampen als ik te lang loop en in de sneeuw is dat ook al niet zo makkelijk dit weer is niet op hoogzwangeren aangepast, maar zodra ik weer op de bank zit trekt het gelukkig weer snel weg, dus ik vrees dat het de komende weken vooral veel bank en bedhangen wordt, soms best lekker, maar soms ook heel vervelend als je gewoon even lekker je bene wilt strekken en niet vast wil roesten.
@ Chantal: Mijn 18-weken buikje was heel bescheiden, dus toen had ik nog niet zo'n last van jassen die niet dichtgingen. Heb best nog een tijdje m'n eigen spijkerbroeken met een elastiekje gedragen. Ergens rond de 23 weken begon mijn buik ineens te groeien en inmiddels kan ik er ook niet meer omheen . @ Glim: Ik heb eigenlijk pas sinds vorige week echt 'last' van mijn buik: veel druk op de onderkant (en veel moeten plassen) en stijf in m'n onderrug enzo. Goed dat je je urine even laat testen, je weet maar nooit. Ik heb dat pasgeleden nog laten doen (ook met een kweek) maar er is niets gevonden. Ik denk dat BabyNuk gewoon heel erg tegen m'n blaas schopt de hele tijd . En inderdaad, lekker op de bank blijven liggen, niks lekkerders met dit winterweer, toch?!
chantal, bij de eerste was ik verbaasd dat ik met 12 weken al met veel moeite me in eiegn kleding moest wurmen ben toen aan de zwangfersschapskelding gegaan en bij nr 2 was het bij 9 weken al duidelijk.... darmen die snel gaan verplaatsen ik was ook snel rond alleen zag je bij coen van achteren niets en als ik me om draaide kwam er een mega buik glim houd jij je rustig???? ongi achtige krampen moet je nog maar ff vermijden hoor een week of 3....
Pfff, wat een drama hier thuis. We zitten midden in een verbouwing en de planning was dat die gisteren compleet af zou zijn. Nu is de planning in de war geraakt (mede ook door de weersomstandigheden), maar daarbovenop gaat er ook nog eens vanalles mis: spullen zijn niet geleverd, waardoor sommige klussen niet afgemaakt kunnen worden, bij het plaatsen van nieuw dubbel glas zijn zowel de oude als de nieuwe ruit gebarsten, waardoor de voorkant van het huis nu al urenlang 1 groot open gat is (het hele huis is een vrieskist) en in de keuken is door het smeltwater op het dak ook nog een lekkage ontstaan. Tot overmaat van ramp heb ik ook nog een koortslip gekregen, nou, dat zegt genoeg. Ik probeer het echt allemaal van me af te laten glijden, maar dat is toch lastig als je hele huis een puinzooi is, en koud, en vies en er lopen overal mannen en ze weten niet wanneer het afkomt etc. etc. Waarschijnlijk zitten we de hele kerst nog in de troep, zucht... Sorry, even egobericht vanuit een (koude) slaapkamer, waar ik met een dikke winterjas aan onder m'n dekbedje zit te hopen dat het snel voorbij is allemaal...
hoe graag ik het ook zou willen, ik kan niet eens "iets" doen, elke stap die ik zet doet zeer, bankliggen/hangen is nu echt even de oplossing helaas. dan heb ik er geen last van. vanmorgen belde de ha assistente: ze hebben toch een blaasontsteking gevonden in de 24 uurs kweek. :S (vandaar dus de helse pijn in mijn onderbuik en eronderals ik te lang loop) daar krijg ik nu antibiotica voor en er word een extra kweek in het ziekenhuis onderzocht. Glimvriend is vanaf morgen tot het nieuwe jaar vrij dus die arme schat moet straks hier ook nog aan het werk (maar vindt ie helemaal niet erg) @ nuk, wat een bagger zeg! kan me voorstellen dat je nu even een flinke winterslaap wilt houden en hoopt dat als je wakker word alles klaar is, sterkte iig!
@Nuk foei!! Altijd bellen als je het niet meer vertrouwd beter een keer teveel dan 1 keer te weinig! Wat vervelend zeg zo balen he als het dan door dat soort "domme" dingen niet verder kan! Sterkte en hopelijk is het gapende gat nu snel dicht. @Glim Oh goed dat ze toch een kweek hebben gedaan dus. @Chantal bij de 1e had ik met 12 weken zwangerschapskleding aan maar dat was meer omdat het niet meer lekker zat aan het eind van de dag, het kon dus nog wel maar zat niet lekker. Bij de 2e was het ook al veel sneller, volgens mij ook zo rond de 9 weken al en met 12 of 13 weken zag je ook al duidelijk dat ik zwanger was ipv gewoon dik Hier gaat het goed. Stijn blijft tot eind maart nog op medicatie gewoon uit voorzorg en om nog even te genieten van het rustige mannetje wat we eindelijk weer terug hebben! Nu alleen nog tot een uurtje of 7 leren slapen
@nuk Wat een bende, kan me voorstellen dat je weg wilt kruipen onder de dekens tot alles klaar is. Hoop dat al die mannen snel het huis klaar hebben. In ieder geval warm en dicht zo voor de kerst. @glimworm Doe het lekker rustig aan meid. Ben blij dat ik niet de ennige ben die met 12 weken lekker in positiekleding rondliep!! Chantal
30-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje 30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje 03-03-'11 Jessie: 34 jaar, zwanger 2e kindje 22-03-'11 Nukje: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 08-04-'11 Loepie 34 jaar, zwanger van 1e kindje 19-04-'11 Monica076: 34 jaar, zwanger van 1e kindje 27-04-'11 Sanne1975: 35 jaar, zwanger van 1e kindje 02-05-'11 Rieanne 33 jaar zwanger van 2e kindje 05-05-'11 Jeanine1976: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 10-05-'11 Sanny76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 16-05-'11 Sprokkel: 34 jaar, zwanger van 1e kindje Bevallen: Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10) Melanina: 31 jaar 1e kindje Zoey, (6 weken te vroeg, doch gezond!) Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!) Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5-'10) Canna: 32 jaar, 1 kindje, 6-7-'10 (uitgerekend 28-6) Hellie: 31 jaar, 2e kindje Finn 28-07-'10 (uitgerekend 24-07) Doosje: 32 jaar, 1e kindje Boaz 15-08-'10 (uitgerekend 11-08-'10) Citroentje: 33 jaar, 2e kindje Stijn 02-09-'10 (uitgerekend 03-09-'10) Brenda1976: 33 jaar, 2e kindje Jasper 05-10-'10 Skyizthelimit: 40 jaar, 1e kindje Chris 15-10-'10 (KS uitgerekend 21-10-'10) nienkuh: 30 jaar 2e kindje Anouk, 13-10-'10 Pacific: 34 jaar, 2e kindje Evelien, 13-10-'10 (22-10-'10) Kvinna: 34 jaar, 1e kindje Noa 21-10-'10 (18-10-'10) Miekie: 33 jaar, 3e kindje Romée, 2-11-10 (19-11-'10) Doglover76: 33 jaar, 1e kindje Caitlynn Jami 4-11-'10 (30-10-'10) Hartedief: 34 jaar, 3e kindje Sven, 12-11-10 (26-11-10) Snoetetoet: 34 jaar, 2e kindje Coen, 14-11-10 (06-11-10) Femke32: 34 jaar, 2e kindje Lucy 01-12-'10 (11-12-'10) Shadowcat76: 34 jaar, 1e kindje Valerie 04-12-'10 (05-12-'10) Goofychick 35 jaar , 2e kindje Toine 23-12 -'10 (29-12-'10 ) heb goofy erbij gezet..geen idee of dit een meiden of jongens naam is....denk eer;lijk jongens.maar ik heb er nog nooit van gehoord.wel leuk..ik hou wel van apparte namen
Lijkt mij ook een jongensnaam, afgeleid van Antoine? volgens mij komt die naam veel voor in Limburg, maar weet niet of goofychick er zelf ook vandaan komt
ik kom me ook hier even melden. Ben oorspronkelijk ook een 30+kippetje en dacht zal hier ook eens meeschrijven,