Megamuts!!!! Super gefeliciteerd met de kleine man. Hoe mogen we hem noemen! Geniet lekker van elkaar tjeetje.. nu ben ik de eerste op de lijst!
Bedankt dames voor het welkom . haha ja idd Knuffel, derde keer zowat die felicitatie maar ja ik wilde het echt niet geloven tot CB zei dat het echt zo is Vanochtend verloskundigencentrum gesproken, heb de 27e de eerste afspraak om half 1. Ben benieuwd!
Welkom ongeduldig. Enne.. gefeliciteerd.. Vraagje, ik zie dat jij ook al oudere kinderen hebt, wanneer vertel jij ze dat er een beeb bijkomt?? Ik heb 3 kids van ongeveer dezelfde leeftijd als jij. Ik heb in november een miskraam gehad, nadat we de kinderen hadden verteld dat er een kleintje bij kwam. Zij hebben dus het verdriet erg meegemaakt. Nu twijfel ik enorm of ik het ze moet vertellen, verdriet zien ze toch wel, mocht het nog een keer misgaan, of moet ik wachten tot 10-12 weken. Ik weet het echt even niet, en ben benieuwd hoe anderen dit doen..
Bedankt allemaal.. erg snel en erg leuk om hier mee te kunnen kletsen. mvl: Ik heb het mijn zoon van bijna 8 de dag nadat wij het wisten, verteld. Mijn dochter woont helaas bij haar vader en daar ga ik vrijdag naartoe om het haar persoonlijk te vertellen. Ik kan mijn mond niet houden, bijna iedereen weet het al, ook omdat iedereen wist van eerste IUI enzo.. Van mij mag iedereen het weten. Een miskraam kan altijd inderdaad, rot dat je dat hebt mee moeten maken, maar goed, voor kinderen is dat dan ook weer een realitiy check van hoe het leven in elkaar kan zitten. Hoop voor je dat dit keer alles goed blijft gaan, kan me voorstellen dat je nu wat terughoudender bent. Doe lekker alles op je gevoel. Is dit derde kindje voor jou ook van een nieuwe partner??
Ongeduldig, wordt zelfs al een vierde kindje...en van dezelfde partner. Ongepland zwanger geworden in september, tot november, en daardoor eigenlijk zo enthousiast geworden dat we er nu gepland voor gegaan zijn. Maar ik sta er dit keer iets terughoudender tegenaan, dat wel ja... Hopelijk mag ik snel voor een eerste echo komen...
mvl ,, hoop het ook voor je, geeft toch weer wat zekerheid. Omdat ik via kliniek en IUI zwanger ben geraakt, krijg ik op 19 april mijn eerste echo, dan dus 7 weken zwanger. Ben zo benieuwd. En dan op 21 april, 2 dagen later, eerste afspraak bij verloskundige.. Heb het allemaal geregeld al, ook om zelf aan het idee te kunnen wennen.. Maar een vierde, sjonge.. leuk hoor. Ben benieuwd hoe je kids gaan reageren.. suc6!
Ik heb net de VK gebeld voor een eerste afspraak. 12 april mag ik komen en dan waarschijnlijk een weekje later (bij 8 weken) een eerste echo. Nu nog even de tijd wat sneller laten gaan, want ik ben best een beetje zenuwachtig ervan... Sky, hoe was je echo??Hopelijk alles goed
Megamuts, van harte gefeliciteerd met je zoon! Geniet ervan en laat je maar lekker verwennen door de kraamhulp. Shadowcat en Ongeduldig, welkom en gefeliciteerd! Skyizthelimit, hoe was je echo? Hartediefje en Mieiee, gefeliciteerd met jullie goede echo's en Miekiee, jij ook nog met je verjaardag. Doosje, ben je weer opgeknapt en heb je het toch nog leuk gehad in Istanbul (voordat je ziek werd dan)? Ik ben vanmorgen weer op controle geweest bij de vk en alles was goed, ze had alleen nogal moeite om het hartje te vinden omdat de baby zo lag te draaien en steeds tegen de doptone aanschopte. Hij/zij houdt niet van kou, dat was wel duidelijk Nog 2,5 week en dan hebben we de 3-d echo en weten we wat het wordt, spannend!
ik heb het net tegen mijn dochter verteld,haar reactie....zo leuk!!" echt jij een baby in de buik?".en omhelsde mij daarna!tranen over mijn wangen natuurlijk!hihi
die van my is 5, word in dec 6... maar ik weet ook nog niet goed wanneer ik het hem moet vertellen, ik weet dat 1 week voor sinterklaas al veeeeel te lang voor hem duurt...haha laat staan een mnd of 7..denk dat ik het nog even verborgen hou zolang het kan...
Miekiee.. hoe oud is je dochter? Heerlijk om het te vertellen he.. Ik ga vrijdag met mijn zoon van 8, naar mijn dochter van 13. Ben benieuwd hoe ze reageert.. Zij accepteerd mijn nieuwe man niet, woont daarom ook bij haar vader (die haar heeft gehersenspoelt) dus tja, ben heel erg benieuwd naar haar reactie. Heb een heel klein hoopje dat dit ons weer iets dichter bij elkaar kan brengen, maar ik reken maar nergens op!! Dubbel hoor, zo blij en gelukkig met mijn nieuwe man en deze zwangerschap en mijn zoon natuurlijk, maar tegelijkertijd zo verdrietig dat mijn meisje niet bij me is..
Mijn zoontje wordt in oktober 6, we hebben het hem verteld met kerst, toen was ik ongeveer 14 wk zwanger... Hij vindt het echt helemaal geweldig, maar idd 9 maanden duren erg lang. Hij vraagt elke dag hoe groot de baby nu is en over hoeveel nachtjes slapen hij komt
Ik hoop voor je op een leuke reactie en dat het hierdoor dadelijk wat beter tussen jullie gaat. Ik snap dat nooit zo goed, dat een ouder een kind op gaat zetten tegen de andere ouder....
K. (mijn stiefzoontje) is net 6 en wij hebben het hem verteld rond 6 weken omdat ik erge buikpijnen had en hij niet begreep waarom. Hij is ontzettend lief voor mijn buik en de baby. Hij knuffelt alleen nog maar met mijn buik. Als we zeg maar 150 dagen van de uitgerekende datum zitten ga ik een meetlint ophangen waar we elke dag een cm vanaf kunnen knippen. Zo heeft ie een beetje door dat het nog heel lang duurt. Mijn moeder heeft dat ooit gedaan voor mijn broer toen wij naar het buitenland vertrokken en dat hielp ook heel goed. Verder betrekken wij K. overal bij. Lekker samen babydingen kijken en ook met namen mag hij meedenken (je moet alleen niet vragen waar hij mee aankomt ). Ik heb trouwens ook nog gezegd dat als hij naar groep 3 gaat, na de zomer, dat het dan niet zo heel lang meer duurt..... dat snapte hij ook. Misschien hebben jullie hier wat aan. Groetjes, Elleke
Zo leuk hoe jullie andere kindjes reageren!! Heftig ongeduldig...van je dochter..lijkt me behoorlijk moeilijk. Ik hoop ook dat je snel meer tot elkaar komt. Ok, vandaag de 2e echo gehad...En wat is ie mooi!!!! De gyn zei dat ik niet mooier zwanger kon zijn! Ik wil hem ff showen.....: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/4732-albums3830-picture18902.jpg Een écht kindje al met alles erop en eraan!! Moest spontaan een traantje laten terwijl ik daar met de benen wijd lag.. Nu 12 april de volgende afspraak voor de combitest... En daar kijk ik wel erg tegen op... Door m'n leeftijd bijv. kan die kansberekening toch hoger uitvallen dan ik zou willen. En dan moet je nog wachten tot 20 weken voor meer zekerheid... Wel erg spannend allemaal.
Sky, wat een supermooie foto's. Ik zou ook even een traantje moeten laten, geruststellend als de echo goed blijkt te zijn. Heerlijk genieten nu...