Sky, mooi moment is dat inderdaad. En het doet ook even je moeheid en misselijkheid vergeten, denk ik zo... Gaat het al een beetje beter met je??
Sky, wat heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!! OOOOO, het is zo'n wonder...elke keer het hartje horen, is zo fantastisch, ik denk dat ik ook met tranen in mijn ogen zit hoor deze zwangerschap bij elke controle. Geniet ervan meis!!!
Zo, ik heb het anders gedaan. Heb een afspraak gemaakt met een echobureau in Vlissingen, zaterdag, kan mijn man ook mee en kunnen we even kijken hoe het met onze spruit is op het moment. Ze vond ook dat het een slechte zaak was dat ik ineens niet meer mocht komen, ze zei dat al wilde mensen met deze geschiedenis elke dag een echo, dat ze dat deed. Ik ga het ook zeker nog een keer opnemen met de verloskundigen hoor, vind het zo'n tegenvaller... Maar goed, van mij mag het dus snel zaterdag zijn!!!! Hoe gaat het allemaal met jullie????? Hier vandaag een dagje thuis met de kleine harteman...hahaha... zat vanochtend om half acht al te verven en hij loopt nu al te zeuren om naar buiten te gaan....dat wordt een zware dag, maar wel genieten hoor met zo'n bezig peutertje.. Fijne dag!
@Sky: Dàt is goed nieuws zeg! Ik heb ook een paar traantjes gelaten hoor, toen ik het hartje voor het eerst zag en toen ik het hoorde ook hoor! Het is zo'n mooi geluid, zo'n bevestiging van leven daarbinnen. @hartediefje: Toevallig bij de zwangerschapsgym was er ook een dame die door de verloskundigen nogal weggewimpeld was (andere situatie maar het gaat even om het wegwimpelen). De fysio die de gym geeft vond dat echt belachelijk. Die verloskundigen zijn er voor ons en zeker met jouw voorgeschiedenis zouden ze gewoon voor je moeten klaar staan! Ik heb toch het idee dat ze in een ziekenhuis meer begrip voor je hebben, ik heb daar geen een keer een vervelende reactie gehad en ze hebben mij ook met 7,8,9 en 10 wkn een echo gegeven. Daarna kreeg ik meer rust. Nog 3 nachtjes slapen tot zaterdag! En leuk dat je man dan ook mee kan!
Hi ladies, Gisteren voor de eerste keer naar de VK geweest. En wat denk je? Weer een echo gehad. Dit is al de derde, terwijl ze wist dat ik er vorige week ook nog 1 heb gehad. Natuurlijk hartstikke leuk om weer de ontwikkeling van je beebje te zien. En wat een drukte maker. Nu al. De armpjes en beentjes bewogen goed. Heel goed, kun je wel zeggen. Tot nu toe was het alleen maar stilstaand beeld met een kloppend hartje. Ook leuk natuurlijk. Zeker als je ziet hoe snel zoiets groeit. Maar gisteren voor het eerst zien bewegen. Helaas is er nogmaals bevestigd dat het er twee waren. Vorige week bij de echo was al een tweede vruchtzakje gezien, maar deze was leeg. Gisteren was deze nog aanwezig en konden ze zien dat het in een vroeg stadium al was afgebroken. Bij 5 weken, dus eigenlijk meteen in het begin. Het lege vruchtzakje gaat vanzelf weg, zei ze. @Hartediefje: Je hebt een creatieve/goede oplossing gevonden om je echo te krijgen. Ik wist niet dat ze dit ook in het weekend deden. Alleen maar goed voor jullie natuurlijk. En leuk dat je man mee kan. Hopelijk is alles nog goed en wordt je wat gerust gesteld.
Pio, wat vervelend te horen dat er 1 vruchtje niet doorgegroeid is zeg... maar fijn dat het met het andere wondertje wel goed gaat, het is zo bijzonder om je kindje te zien. Ik ben steeds meer in staat om te bellen hahahaha..maar wil ook niet als dat vervelende mens straks te boek staan... Fijne dag!!!!
Goeie zet Hartediefje! Lekker het recht in eigen hand nemen, zo hoort het! Heel veel succes, maar vooral veel plezier zaterdag. Pio fijn dat het met je kindje zo goed gaat! Het is idd jammer van het andere vruchtzakje, maar des te mooier dat deze zo goed vooruit gaat.
@Pio: fijn dat het beebjehet goed doet, maar wel sneu natuurlijk van het andere vruchtje... Lijkt me best pittig voor jou om een plekje te geven. @hartediefje: heel veel plezier zaterdag! En zeker goed dat je het gewoon ff zelf hebt geregeld. Doen hoor! Het is jouw lijf, jouw zwangerschap, jouw onzekerheid. Soms kunnen die medici zó nuchter, en dus niet leuk, zijn... Enne, een brutaal (vervelend ) mens heeft de halve wereld zeggen ze niet voor niets! @mvl: helaas gaat het nog niet beter... Kijk erg uit naar het moment dat dat wel is. Tijdens de echomomenten en gisteren met het kloppend hartje is het dan zeker toch genieten! Maar dat zijn natuurlijk ook topmomenten! De vk zei gisteren ook nog dat het meestal wel tot 16 weken duurt en dat het dan óf helemaal over is óf beduidend minder en niet meer de hele dag. Ik hoop met heel m'n ziel dat ze gelijk krijgt. Dan moet ik nog 2 weken. Hoe is het met jou? En de rest?
Potverdorie, moet je zien hoe Big ik al ben met 24 weken! Krijg het steeds vaker te horen dat het wel een erg grote jongen is daarbinnen haha
Doosje, ik weet het niet meer zo goed van mijn andere zwangerschappen, maar ziet er toch goed uit? Ik vind het een mooie buik... Sky, hier ook nog niet zo lekker...misselijk de hele dag wel, einde van de middag en avond extra erg.. dus elke avond 8 uur in mijn bedje... Heb medicijnen van de HA, maar wil ze liever niet gebruiken, dat hadden ze ook gezegd, en zoalng het dan enigzins houdbaar is, doe ik het dus zonder. Komende woensdag weer een echo, dus daar leef ik nu maar naartoe...Ben dan ruim 9 weken, dus hoop op zo'n mooie echo als Pio. Pio, was die laatste echo al uitwendig of nog steeds een inwendige echo?? Dan weet ik wat me woensdag te wachten staat...
hey dames, doos..wat een mooi buikiie!en foto van mij nou nee hoor,ben al aardig fors van mezelf.....dus wacht eerst tot je echt ziet van " hey die is zwanger".haha pio wat fijn dat je echo weer zo goed was..lekker genieten! ik heb morgen een echo..mijn kleinste meid en man gaan ook mee.ik hoop zo dat alles weer goed is.duimen jullie voor me?
Thanx mvl! Hoop wel dat je je snel weer wat beter voelt zeg....ik heb wel eens gehoord dat 's ochtends (in bed nog) wat thee en 2 biscuitjes kan helpen (maar misschien wist je dat al). Een vriendin van mij had er wel baat bij.. Haha dank je Miekieie! En kom maar op met die foto straks, leuk! Je zal ook wel sneller een buikje zien als het je 2e of 3e is geloof ik toch? En als iemand anders z'n buikie erop wil zetten: doen!
hoihoi Ik heb keelontsteking, onwijs balen, bedenk me nu in een keer dat ik niet meer mee mag doen voor moeders voor moeders. Ik zal ze zo even bellen. Ik had met sander smorgens de misselijkheid en hielp me echt iets eten. Nu heb ik de hele dag door en overvalt me. gr brenda
Mooi buikie Hellie!! Leuk! Onze buiken lijken we een beetje op elkaar. Jongetjes he! Dat zijn toch de betere heheheh
hey hellie, ik heb dezelfde hantekening als jou,maar ik vind ze zo onduidelijk!!!lijkt net of er bij jou staat "ik ben 16 weken en 5 dagen zwanger".raar he? maar ook jij een mooi buikkie,kan niet wachten tot ik er zo bij loop! ik kom noooit zo veel aan bij de zwangerschappen,ik kom er slanker uit als ik er in ga! das wel lekker.bij m'n oudste ben ik 6 kilo aangekomen en de jongste maar 4 kilo! maar goed meides...vanmiddag echo!!! brrrrr......ben zenuwachtig!
hey dames..... voor degene die NOG het geslacht niet weten van hun baby...wat zegt jullie gevoel van wat jullie krijgen?miss wel leuk om te kijken of het dan ook klopt! mijn gevoel zegt nu een jongen!!! ps:doosje bedankt voor het mee duimen....
Miekiee, ik zal voor je duimen dat alles goed is bij de echo, vast wel...lekker weer even kijken naar je frummel...ik mag komende woensdag weer. Mooie buik, Hellie...ik kan inderdaad, net als miekie, ook niet wachten tot je een buik ziet..dan ben ik ook die onzekere weken door.. Ik kom tijdens mijn zwangerschappen meestal rondom de 10-11 kg aan en die zijn daarna ook aardig snel weer weg. Ik heb trouwens nu wel al een positiejeans aan, had ik nog vand e vorige zwangerschap, en zit wel heerlijk als je je misselijk voelt. geen knellende banden op die toch al tollende en draaiende buik...wekt alleen maar nog meer misselijkheid op...