Belangrijke data: 28 april: MVL echo 9w3d 04 mei: MVL echo 10 wkn + intake zkh comb.test 11 mei: Sky vwp; 12 mei: Doosje 3D-echo
Leuk idee dat lijstje met data. Nu zelf dan aanvullen en dingen wissen als ze voorbij zijn? Verven mag idd met verf op waterbasis (ga ik ook nog doen). Zowiezo wel goed de ruimte(s) luchten. En ik denk met behanglijm hetzelfde. Wij zijn al weken aan het klussen (en zijn nog lang niet klaar) en moeten ook nog heel wat verven. De lijmluchten, stucluchten, betonluchten (nu overduidelijk aanwezig met m'n zwangere neus!) en verfluchten vliegen me hier om de oren elke week. Fijn hè als je ook zo misselijk bent.... Maar goed, straks is alles dan ook gedaan en helemaal mooi en naar onze wensen. @Melanina: ik ben jaloers!!!!! Ik wil óók!! Kan niet wachten tot m'n beebje in m'n armen ligt. @kvinna: die navel zal misschien idd zijn omdat het een "zwakke" plek is. Misschien eens navragen aan de vk of gyn ofzo? En erg fijn dat je misselijkheid over is!!!! Ik benijd je zeer. Was dat ineens of zwakte het af per dag? Het lijkt me goddelijk om wakker te worden en nergens last van te hebben, tenminste niet van de misselijkheid, de rest neem ik voor lief. We gaan ook meteen heerlijk uit eten zodra het over is, hebben we al afgesproken. Bij de Japanner (ben ik gek op)! @Miekiee: tja mannen....die doen alles zó anders. Geen peil op te trekken. Ik sta ook regelmatig versteld. Maar ja, wat doe je eraan. Ik ben ook niet echt veranderd van gedrag. Wat meer emo op z'n tijd, en dan bedoel ik traantjes. Maar verder....ben altijd al een meid met een flinke babbel zeg maar die nogal van gas geven houdt en dat is dus niet veranderd. Dat zei m'n zwager ook, hahahaha!!! Dat is nogal een watje en ik ga altijd lekker met hem in discussie en hij weet dan niet hoe die het heeft! Dus hij had tegen manlief al gezegd dat ik net als altijd was eigenlijk. Enne Miekiee, leuk gehad bij Duinrell met 21 kids??!!
Dat had ik mezelf ook al voorgenomen, heerlijk uit eten zodra alles weer smaakt. Hebben we wel verdiend na een aantal weken misselijkheid, vind je niet??
Hoi dames, Wat is er weer een hoop gekletst. Kan het bijna niet bijhouden. Dat lijstje met belangrijde data's is leuk. Ik ga hem zo meteen even terughalen en aanvullen.
Belangrijke data: 28 april: MVL echo 9w3d 04 mei: MVL echo 10 wkn + intake zkh comb.test 04 mei: Pio nekplooimeting. 11 mei: Sky vwp; 12 mei: Doosje 3D-echo 20 mei: Pio VK.
Oh jee....ik ben net naar het tuincentrum geweest en heb wat potplantjes in bloempotjes gestopt en aarde (uit de zak) erbij gegooid. He-le-maal niet aan gedacht dat ik handschoenen moest gebruiken. En dan heb ik nog een kat ook....nou waren de plantjes wel nieuw, maar ik heb ook wat aarde bij de oude plantjes gegooid. Daarna maar meteen m'n handen gewassen en nagels geknipt. Hoop niet dat het kwaad kan.... (het voor de zekerheid de vraag ook maar even bij de verloskundige - hier op het forum - gelegd). Stom stom stom
doosje denk dat het wel mee zal vallen hoor Ik geloof dat het kwaad kan als je nog nooit die bacterie heb opgelopen en de meeste mensen hebben die bacterie al eens ongemerkt gehad . Dus niet stressen .
@Doosje: Klopt wat melanina zegt. Een vriendin van mij heeft 9 maanden lang zelf de kattenbak gedaan en ik heb ook al wel eens per ongeluk in de aarde gezeten en heb 3 katten die ook in de tuin soms hun behoeften doen. Nu let ik wel op en draag altijd handschoenen. Maar je hebt je handen meteen goed gewassen dus geen zorgen, echt. @mvl: ECHT WEL! Kijk er nu al naar uit!
Belangrijke data: 28 april: MVL echo 9w3d 03 mei: Hartediefje echo 10w 3d 04 mei: MVL echo 10 wkn + intake zkh comb.test 04 mei: Pio nekplooimeting. 11 mei: Sky vwp; 12 mei: Doosje 3D-echo 20 mei: Pio VK.
ik denk hetzelfde... ga af op bakerpraatjes enmerk zelfs dat mijn gevoel er op gericht is ik ben er van overtuigd dat het een jongen wordt (noem het ook wishfull thinking)
ik was heel anders misselijk als bij mijn zoon, dus wie weet nu een meid? volgens mijn man wel. Hij had bij Sander ook het geslacht goed vanaf het begin en ook de geboortedatum. Dus afwachgten
lang leve de zwangersschaps hormonen want ik lees je berichtje en zit nu dus met je mee te janken!!!!! kan het me zooooooooo voorstellen je gevoel <snif>
hoihoi Ik heb om 11 uur een afspraak in het zh. Ik heb helemaal geen goed gevoel momenteel over de zwangerschap. Misschien zitik helemaal mis. (dat hoop ik zeer). gelukkig mocht ik gelijk komen in het zh. Mijn zoon heeft me 2 weken terug 2 kopstoten gegeven in mijn buik, ik heb pittige steken gekregen in de buik en nu hoef ik snachts helemaal niet meer te plassen. ik heb met sander er altijd heel veel uitgemoeten.... Dus dames duim voor me!
Hahaha, al die hormonen hier Alles goed met iedereen? Iedereen genoten van het lekkere weer afgelopen weekend? Ik heb zelf geen afspraken meer voor op het lijstje. Ik krijg nog wel een 3d echo bij mijn moeders werk, maar weet nog niet wanneer. Zou eigenlijk morgen zijn, maar dit moet verzet worden. Mijn moeder moest nl voor haar werk naar de VS en zou vorige week zaterdag terug komen, maar ze zit er nu nog steeds, met dank aan de aswolk...
Belangrijke data: 28 april: MVL echo 9w3d 03 mei: Hartediefje echo 10w 3d 04 mei: MVL echo 10 wkn + intake zkh comb.test 04 mei: snoetetoet 12 weken echo 04 mei: Pio nekplooimeting. 10 mei: snoetetoet vk controle 11 mei: Sky vwp; 12 mei: Doosje 3D-echo 20 mei: Pio VK.
Het zwakte geleidelijk aan af. Ik had veel last als ik me had ingespannen en ineens merkte ik dat ik in een flink tempo een aardig eind met de honden aan het lopen was zonder iets te merken. Toen werd ik 's avonds nog wel wat misselijk, omdat ik aan het eind van de dag gewoon moe was. Ook dat werd minder en binnen een week had ik nergens meer last van. Vooral heerlijk dat ik weer lekker kan wandelen, ik heb echt drie maanden als een oud wijf een klein stukje met de honden gelopen, heel langzaam en voorzichtig. Nu weer de paden op de lanen in! Sterkte ermee, ik hoop ook voor je dat het heel snel minder wordt en verdwijnt.