30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Bedankt allemaal voor het duimen, heeft helaas niet geholpen. Vanmorgen geen hartactie te zien, en een vruchtje van 7 weken, vorige echo 2 weken geleden 6,3 weken.

Vanmiddag naar het ziekenhuis voor uitgebreide echo en een gesprek.

2. kvinna

kvinna Niet meer actief

O, wat naar voor je, mvl. En dat net na al die goede berichten van andere echo's en controles. Ik weet nooit zo goed wat ik dan moet zeggen/typen, maar ik denk wel aan je.

3. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ah nee, mvl wat erg. Veel succes en sterkte vanmiddag...

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heel veel sterkte MVL. Ik leef met je mee, want wij zitten momenteel in dezelfde situatie en ik weet hoe ongelovelijk beroerd dat voelt. :(

8 April echo gehad. Alles waarschijnlijk zo'n week of 5 (vruchtzakje met wurmpje erin). Gisteravond echo gehad: vruchtzakje 8 weken, maar vruchtje 6 + 2 weken. Morgenochtend naar de gynacoloog....

Naar huis gestuurd vanmiddag want het werd me allemaal even teveel. Mijn vader heeft nl maandagavond ook een hartinfarct gehad en die moeten we het nog vertellen vanavond... :(

5. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    He ()*()^(** mvl! Pfff....ik hoopte zo dat alles goed was en stiekem ging ik er ook vanuit. Ik vind het echt heel erg voor je...
    Hou je taai en laat je ons nog weten wat ze in het ziekenhuis zeggen? Heel veel sterkte meid! :(

@ Mykelti: jeetje jij krijgt het ook ineens voor je kiezen zeg...:x Ook voor jou vind ik het heel erg. Ik hoop dat je alsnog wat positief nieuws krijgt morgen...sterkte!!

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ooo he sterkte dames!

7. kvinna

kvinna Niet meer actief

O, Mykelti, jij ook zulk verdrietig nieuws? En je schoonvader een hartinfarct, probeer het inderdaad rustig aan te doen, dat is veel te veel tegelijk. Heel erg veel sterkte toegewenst.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Bedankt allemaal, ik zal even laten weten hoe het is afgelopen. Op mijn werk weten bepaalde mensen ervan dus ik kan het rustig verwerken als het inderdaad mis is.

De echo van gisteravond deed trouwens erg zeer aan mijn buik toen ze het uitwendig probeerde. Ook gelijk bruine uitvloeiing (wel vaker gehad, schijnbaar gevoelige adertjes..). Was sowieso een beetje een desillusie qua snelheid van conclusie trekken e.d. Hopelijk morgen een beetje een meer serieuze echo waarbij echt goed gekeken wordt...

9. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    MVL en MYKELTI
    Heel erg veel sterkte... wat een verdrietig nieuws :(
    hou jullie taai...

10. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    GVD!!! Wat ontzettend klote! Ik ging er ook vanuit dat het nu wel goed zou zijn bij mvl...
    Ik hoop zo dat het vanmiddag een beter resultaat heeft gegeven.
    Ik denk aan je...

@Mykelti: jemig, jij krijgt het ook allemaal tegelijk nu...
    Ik wens je veel kracht toe en hoop dat alles toch goed komt!!

Ik heb vandaag m'n totale bloedonderzoek gehad (hadden ze in het zkh nog niet gedaan) en ook moest ik de suikertest doen. IEUW!:$
    Nuchter ernaar toe, prikken, flinke fles suikerwater drinken (lekker als je al misselijk bent;)) en na 2 uur weer prikken. Nuchter was de waarde 5,1 en na het suikerwater 7,7. Geen idee wat het allemaal inhoudt maar de vk zal het uitleggen neem ik aan en dan hoor ik verder wel hoe en wat.
    Vandaag een flink stuk gelopen en lang gestaan en de bekken en rug doen megaveel zeer nu.....hmpff....

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Mykelti, jij ook al? Hopelijk morgenochtend beter nieuws voor jou dan voor mij..

Helaas, ook vanmiddag een slechte echo, geen hartactie. Heb nu pillen gekregen en moet die maandagochtend inbrengen en afwachten op een miskraam. Pff, tweede keer op rij.. Ik zit er dus ook even helemaal doorheen.

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hè getver! Wat balen zeg!

Wij hopen idd op goed nieuws, maar ben er een beetje bang voor.
    Kan me voorstellen dat je helemaal uit het veld geslagen bent als dit je voor de 2e keer overkomt...

Heel veel sterkte de komende tijd!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    MVL heel veel sterkte ermee meis

suikertest ik hoefde geen suikerwater te drinken

14. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    @mvl: Nah hoe kan dat nou? :x Ik ben gewoon een beetje boos... En je was zo misselijk enzo net als ik. Dan zou je toch zeggen dat dat hcg hoog zat is...
    Sjonge, kan me voorstellen dat het je nu ff te veel is....
    Baal zo voor je. Sterkte meid, ik wens je kracht toe om dit te verwerken.:(

15. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    shitzooi mvl...:x Wat is het toch oneerlijk af en toe!
    Kan me ook goed voorstellen dat je het nu helemaal gehad hebt en of in een hoekje wilt kruipen, of al je servies tegen de muur wilt smijten.

Ik wil je graag zeggen dat het echt nog wel gaat lukken en dat je niet moet opgeven, maar daar zit je nu niet zo op te wachten denk ik....Maar toch: hou vol en neem even heel, heel goed de tijd voor jezelf nu!

Sterkte meid. En je kan het altijd van je afschrijven hier he..

16. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    MVL, ik zit hier met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen.... ik heb zo geduimd dat je dit keer een goede echo zou krijgen... had dit zelf niet meer verwacht nu na je eerste goede echo.. Tja.. ik hoor de woorden van de vk nog van mij. Je moet ook vertrouwen krijgen... zo zie je maar dat je het nooit kan vertrouwen. Meid, ik denk aan je en wens je heel veel sterkte. Dit is zo'n klap weer.... Dikke knuffel voor jou.

Myletki, ook voor jou een dikke knuffel, want het zit jou ook niet mee.

Heb verder geen woorden voor het verdriet.....

17. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Super zijn jullie, wat lief van jullie allemaal. Ik ben ook inderdaad kwaad, op mijn eigen lichaam, op het hele leven. Hoe oneerlijk. Waarom nou twee keer achter elkaar? En je wordt ook best bang en nog onzekerder voor een volgende keer... maar ja, die wens blijft en wordt alleen maar sterker...

18. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    He mvl wat rot, had nog zo gehoopt dat ze het vanmorgen niet goed hadden gezien en dat het vanmiddag nog goed zou komen.

Mykelti, jij ook veel sterkte.

19. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    mykelti...meis heeeeel veel sterkte...hoop dat je beter nieuws hoort...maar meestal zeg je gevoel het helaas goed meid!

mvl jeetje...dit had ook ik niet verwacht...jij ook heeeeel veel sterkte...geef de moed niet op......

voor beide dames....heel veel sterkte...en als je je even wilt uiten...kwaad..booos even je frustratie's uiten?....je weet ons hier te vinden he?

20. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen

Lieve schat, nu voelt het zo maar blijf hoop houden. Je kan er niets aan doen, het is gewoon echt hele vette pech van de natuur.
    Denk aan mij met m'n bijna 6 jaar lang elke maand een teleurstelling (reken maar eens uit hoeveel dat er zijn...). Ik dacht vorig jaar ook dat het echt klaar zou zijn. Geloofde er bijna niet meer in. Kón het niet meer.
    Maar zie hier nu (tot nu toe, "zegt zij nog heel voorzichtig"..) een heel erg positief succes!
    Het kan! Je mankeert niks. Het is echt hele vette pech en niets anders. Je lichaam kan er niets aan doen, niemand of niks eigenlijk.
    Ik heb dat hele scala aan gedachten en gevoelens ook gehad dus ik begrijp je héél goed.
    Neem zeker de tijd om dit met boosheid en verdriet een plek te geven, maar blijf volhouden. Ik weet zeker dat het ook bij jou gaat lukken. Echt. Houd vast aan de wens...

Deel Deze Pagina