30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pio

Pio Actief lid

19 aug 2009
    171
    0
    0
    Noord Brabant
    Hi Jel,

Van harte welkom op dit forum.
    Altijd gezellig als er iemand zich weer aanmeldt.

2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jel van harte welkom!!! Natuurlijk kom je niet verkeerd binnenvallen. En wat een voorgeschiedenis heb je al zeg! Wat onwijs gaaf dat het nu lekker raak is!! Gefeliciteerd!

@ mvl en mykelti: stil hangin' on there? Ik vind dat jullie er toch sterk instaan, ondanks het verdriet e.d. Jullie komen er wel...schouderklopje van Doosje.

Hoe is het met de rest?

N.b.: het jonge studentje van het restaurant waar ik gisteren was vroeg aan mij 'zo mevrouw, hoe lang moet u nog?' met een toon van 'die kan elk moment bevallen'...dus (ik moet nog 15 weken!). Als jullie willen weten hoe bol ik ben: m'n buikomtrek is nu 102 cm. Pfoei. Nieuwe Michael Jordan.

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    MVL... wat is het dubbel he...Koninginnedag vieren met de kids, maar ondertussen wachten tot de miskraam doorzet. Maar je gaat door voor je kids....

Jel, van harte gefeleciteerd!!!! Je valt hier niet op een verkeerd moment binnen hoor meid, we steunen gewoon iedereen hier en vind het daarom ook zo'n fijn topic.

Hier gaat het wel, ben wel moe, maar heb zo genoten van mijn kleine mannetje op zijn versierde fiets. Wat was hij trots achter de muziek (hahahaha, hij was haantje de voorste en de eerste om er achter te rijden) Hij gaf geen krimp dat het regende, trok zijn wintermuts op en ging er zo vandoor! Maar wat miste ik mijn kleine meisje...had gewoon ook met een kinderwagen met een kraaiend kindje moeten lopen. En ondanks dat ik nu toch weer zwanger ben, ben ik toch ergens bang om echt dolblij te zijn... Maar nog een paar dagen en dan mag ik weer even kijken hoe het vanbinnen is en dan hopen we dat het goed zit.

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    he getver! wat ongelofelijk &^%$$(*!!! niet alleen MVL (van wie ik het al wist van het andere 30+ topic) maar ook nog mykelti....

meiden kan enkel zeggen veel succes en neem tijd om te verwerken! tis niet niks en een groot verdriet..... en wees niet alleen laat je omarmen door mensen die van je houden....

dikke knuffel

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    het ging over dik worden (wat we hier allemaal legaal doen;)) ik was van snoetekind behoorlijk zwaar geworden zonder extra eten:
    28 kg totaal en 2 cupmaten groter maar nu van snoetekind 2 ben ik nog sneller dik (en echt! ik eet <vrij> normaal) met m'n 12 weken heb ik duidelijk een zwangersschaps buikje en ben bijna beschaamd om te zeggen dat ik "nog" maar 12 weken zwanger ben, die blikken zeggen genoeg.... ik lijk echt op een buik van 16-18 weken...

affijn.. ik ga weer verder ben bezig om alle foto's van snoetekind op orde te krijgen (was ik wel maar loop nu iets achter) en ook haar film wil ik afmaken heb alle beelden van geboorte tot 2e verjaardag en wil daar 1 film van maken en branden op dvd. leuk maar een werk

groetjes

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

grappig is dat om te lezen.
    Ik ben eigelijk te zwaar, maar met sander en bij deze zwangerschap val ik af en kom ik ook weinig bij.
    Ik ben nu bijna 17 weken en weeg nog 2 kilo minder dan toen ik zwanger werd.
    Echt toch eet ik nu af en toe lekkers. (vind dat het nu wel mag haha)
    gr brenda

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemorgen allemaal,

@ Jel, Welkom en gefeliciteerd!

Ik ben eigenlijk nog niet echt aangekomen. Ik schommel rond mijn normale gewicht, wat ik dus altijd doe. Ik zie er ook niet tegenop om aan te komen, weet dat dat erbij hoort en weet ook dat ik het er op den duur wel weer af kan krijgen. Mijn buikje groeit giga snel, ik sta er echt van te kijken. Heb eigenlijk nooit echt een zwangerschap van heel dichtbij meegemaakt bij vriendinnen ofzo, dus realiseerde mij niet dat het zo snel zou gaan...... Moet nu toch echt buikfoto's gaan maken anders mis ik alles.....
    Groetjes,
    Elleke

8. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    @Jel: welkom en gefeliciteerd! Heerlijk dat het tóch gelukt is voor de hele medische mallemolen.

@mvl en Mykelti: ik vind jullie ook zo dapper en sterk. Je mag trots zijn op jezelf. Jullie zijn beresterke moeders (in spé) dus een zwangerschap kán niet uitblijven. Ik ben niet religieus maar ik geloof echt wel dat als je zó sterk bent er écht een babyzieltje bij je wílt zijn.
    Heel veel sterkte de komende tijd met alle handelingen die nog gedaan moeten worden.
    En dan óp naar een fijne nieuwe zwangerschap!
    Ik wil gewoon dat jullie hier weer met misselijkheidsverhalen komen enzo...;);)
    Ik ben er nog steeds elke dag mee bezig helaas.
    mvl, wel raar toch dat je zo misselijk blijft? Ze zeggen toch altijd dat dat meteen over is en dat vrouwen het vaak daaraan herkennen als het niet goed gaat? Lichamen zijn maar rare dingen af en toe.

Over mezelf: nog steeds elke dag misselijk en vooral nadat ik gegeten heb.. 's ochtends overgeven en doodmoe wakker worden wat de hele dag zo'n beetje blijft..pfffff en nu al ruim 11 weken aan een stuk... Ik hoop echt dat ik niet bij de groep vrouwen hoor die het de hele zwangerschap blijven houden...:(:(
    Er komt echt weinig uit m'n handen en ik ben van mezelf een heel energiek persoon dus dit is echt tegen m'n gevoel in elke dag. Ga er best behoorlijk van balen.

@hartediefje: vind jou ook zo sterk. Niet voor te stellen... Ik wens je zó een heerlijke voldragen zwangerschap toe.

Oja, dat dikker worden. Ik ben nu over de 15 weken en ben nog niets aangekomen. Ik eet ook niet echt meer dan anders, door de misselijkheid natuurlijk. Ik heb ook nog helemaal geen babybuik. Van mezelf een dikke pens die nu nog dikker is door de darmen die flink verschoven zijn maar onderaan is er maar een heel klein voelbaar ribbeltje net boven m'n schaambot.
    Ik zie foto's hier van vrouwen die zelfs met 12 weken al een echte buik hebben!!! Hoe kan dat? Komt dat doordat ik al zo dik ben?
    Ik zal wel eens een foto plaatsen als er iets meer te zien is. Kun je ook die dikke bui van mezelf zien.
    Hahahaha, als ik een lekkere broek/legging aan heb en die goed over m'n dikke buik trek lijk ik wel al 7 maanden zwanger ofzo. Soms sta ik voor de spiegel en doe dan net of die vette buik de babybuik is.
    M'n billen en benen zijn niet heel erg dik dus die buik valt ook echt op....samen met die cup F erboven!!! :$:D
    Ben benieuwd wanneer je echt een babybuik gaat zien...;)

Ik wil jullie buikfoto's zien trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind dat altijd zo prachtig!!!! Doen hoor dames!:D

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    @ sky ik was juist de eerste 16 weken afgevallen lol
    en moe ben ik nog steeds al merk ik wel dat ondanks alle pijntjes de nestel drang wint

Ik heb op me babysite zie link in onderschrift btw wat kamer fotos staan .

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Balen Sky, ik hoop echt voor je dat het nu snel over is, en dat je niet bij die groep hoort die dit 9 maanden hebben, daar zou ik ook gek van worden. Ik vind die 6-7 weken misselijk al erg genoeg, laat staan 9 maanden:$:$ Ik zal voor je duimen dat het snel weg gaat...

12. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mvl: ik hoop dat het even goed doorzet idd en dat je snel weer kunt beginnen...ondanks het verdriet toch maar weer hard aan het 'werk'.

@ Melanina: leuk! Wij hebben ook witte meubeltjes en dan lekker gekleurd behang en spulletjes...ik ga deze week flink klussen.

en ik ben het met Sky eens: meer buiken!

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi meiden ik zal binnenkort de buikfotoweer maken maar dat doe ik het liefst na de echo dinsdag (noem het maar wishfull thinking)
    maar ik heb nog geen strakke zwangersschaps buik hoor je ziet dat alles naar boven is "geduwd"normaal heb ik een normaal postuur.(62/63 kg en ben 1.69 lang)

@sky het kan zijn als je iets forser bent dat de bay zich lekker verstopt ook als je wat langer bent heb je meer lenget werking hihi. bij mijn nichtje zag je heel lang geen echte zwangersschaps buik en ineens! tadaaaaaaa!

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    er schieten mij allemaal al vragen te binnen waar ik over na moet denken (en gelukkig de tijd voor heb) maar misschen dat er moeders zijn (miekie?) met meerdere kinderen.

hoe hebben jullie het geregeld met "oppas" als je gaat bevallen? ik vind het zo wat als ik hopelijk thuis mag blijven om die kleine snoet snachts uit bed te plukken en naar oma te brengen (overdag no problem) en oma woont nog eens in een steenkoude boerderij waar het swinters boven net zo hard vriest als buiten.... maarja je wil ook niet in het heetst van de strijd horen: "mama... anna kla slapuh!" en ik wil haar ook niet het gevoel geven dat zij op moet krassen omdat baby on the way is.... (als ik nu maar genoeg en evenveel van allebei ga houden..... <slik>)

en hoe denken jullie over rooming in? de baby op je slaapkamer? ik wil denk ik bij frummel een wieg op de slaapkamer,(bij snoetekind niet gedaan, hop! gelijk in eigen bed!) maar als baby 2/3x per nacht gevoed wil worden en daar dus ook om gaat huilen is in no-time de hele bups wakker, en snoetekind laat zich dan niet makkelijk terug leggen (vrees ik)

en hoe hebben jullie het gedaan met de commode? want snoetekind is wel bezig met zindelijk worden maar dat gaat echt nog even duren.... ik was haar nog op de commode en verschoon haar daar ook op maar frummel heeft ook commode nodig..... ik heb geen ruimte voor 1 plek dus denk aan een nieuwe commode maar anderszijds weer zonde van de aanschaf... als je er nu een bureautje van kon maken oid.....

en hebben jullie een duowagen of een kiddystep? (meerijdplankje voor achter de kinderwagen)

klinkt misschien banaal maar wellicht iets om van jullie te leren (beter goed gejat dan slecht bedacht.....)

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mijn kleine meid komt ook eerst in een wiegje op me slaapkamer hoor ik ga de borst geven dus geen zin in om 100 keer naar het kamertje te gaan

je kan toch 1 commode voor 2 kiddies gebruiken???

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi allemaal,

Waarschijnlijk even een laatste berichtje hier, maar ik blijf het zeker volgen en wie weet kunnen MVL en ik ons snel weer bij jullie aansluiten!

Hier ook nog zwangerschapskwaaltjes gehad, voor zover ik die al had, maar dat komt gewoon omdat ons lichaam een beetje voor de gek gehouden wordt. Het zit allemaal veel te lekker.

Waaraan ik wel merk dat het zwangerschapshormoon afneemt is dat ik weer meer lust, grote honger heb en dat een van de honden vanmorgen weer tegen mij aansprong. Dat heeft hij al zo'n 6 weken niet gedaan. Slimme beesten toch... ;)

Ik wens jullie allemaal een heel fijne tijd toe en moge alles helemaal goed gaan. Veel grote ronde buiken en weinig klachten. :D

Groetjes,
    Kelly

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    dat kan maar dan moet je met de een of de ander steeds op kamertje van de ander.... peutersnoet is erg van "mjn.mijn,mijn" en haar op een babykamer verschonen is geen optie. ach.... klinkt zo banaal.... waar maak ik me druk om... antwoord komt vanzelf. maar dat zijn van die dingen die schieten ineens in mijn hoofd en zie ik gelijk een probleem waar ik oplossing voor wil.... (hormonen maken me nog dwangmatiger dan ik al ben hahahhaha)

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    lieve mykelti en mvl,

hoop jullie snel hier weer te zien wens jullie alle goeds en sterkte toe!!!!!!

een hele dikke knuffel! <mwah!>:)

19. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Mykelti, kom je meeschrijven op het "30+ topic-kippenhok" in "zwanger worden".

Ik schrijf hier ook voor de laatste keer, wens jullie alle goeds en een mooie gezonde zwangerschap met bijbehorend beebje...

20. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Toi toi toi meiden.
    Ik hoop echt van harte dat we jullie hier weer snel mogen zien!!

Ik hou jullie gewoon in de gaten hoor via jullie profiel! :D

Deel Deze Pagina