30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hihi ivm kvinna ben ik gigant met 15 weken! de verloskundige zei dat mijn darmen echt plaats hebben gemaakt tenslotte zie je alleen buik verder vond ze me mooi slank. en een tweede gaat het slappe vel ook makkelijk mee rekken.... zal nog steeds een foto moeten maken... maar kvinna krijgt een knul let maar op! (daar blijf je namelijk mooi mee) mijn schoonzusje is over 4 weken uitgerekend en is nog maar 10kg zwaarder als startrwaarde. ze is heel lang dun gebleven.

@sky heb nog aan je gedacht vandaag wat zal de tijd voorbij kruipen voor je. ik duim echt hard met je mee.

doosje, leuk! een 3D echo. ik twijfel soms om het te laten doen...

ik ga de tafel dekken man lief is eten halen, we hebben hier echt zondag gehouden het huis is een bende, snoetekind heeft overal speelgoed neergelegd, we zijn wezen fietsen en zijn te lui om te koken

tot gauw!

2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Snoet waarom twijfel je dan?

3. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    @Doosje: weet niet of ik zelf wel mag bellen op die dag...
    We kregen wel een briefje mee dat als de brief er vrijdag niet is en er ook niet gebeld is, we maandag naar een bepaald telefoonnummer mogen bellen.
    Wat ik van beroep ben? Ik heb eerst in het onderwijs gewerkt tezamen met een baan als pedagogisch medewerker in de kinderopvang (voor de vrije uurtjes en in de vakanties) en nu sinds dit jaar alleen in de kinderopvang. Had een beetje rust nodig en wat minder uren werk en dat heeft z'n vruchten afgeworpen blijkbaar! Door o.a. de rust denk ik dat de IVF nu wel gelukt is.
    Vraag je dat om een specifieke reden of zomaar?:)

@Snoet: Ja voor mij kan het niet snel genoeg vrijdagavond zijn MET positief nieuws natuurlijk.
    Bijna onmenselijk dit....
    Wat nou als het een negatieve uitslag is....
    Niet voor te stellen...

M'n buik doet nog steeds wat zeer, heel erg gespannen. Maar dat zullen ook de zenuwen zijn neem ik aan. Echt een keiharde buik, en dan bedoel ik m'n hele buik, ook de darmenbuik.

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    adem in, adem uit......

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Warm kruikje erop!
    Vroeg het omdat ik bij je profiel 'pedagogisch medewerker' staan en was nieuwsgierig. Goed dat je het rustiger aan hebt gedaan, ik kan me ook zeker goed voorstellen dat het lukken van de IVF hier een gevolg van was hoor!
    Ik heb trouwens ook in het onderwijs gewerkt (docent drama, maatschappijleer en CKV), vond ik altijd erg leuk!! Vooral de vakanties haha!
    Succes morgen meid!!!!!!!!!!

5. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Nou bah, het gaat wat minder hoor. M'n buik doet echt flink zeer en is kei en keihard. Ben rillerig en de ene keer ijskoud en de andere keer weer een gloeiende kop.
    Ik trek het bijna niet dit...
    Ik doe dit echt NOOIT meer!
    Wat nou als ze bellen...

Ik moet afleiding hebben maar dat is lastig in de nacht. Normaal lig ik nu al op bed maar ben bang om alleen met m'n gedachten te zijn.
    Hoest me suf en krijg daardoor kokhalsneigingen. Bah!
    Vind dit niet meer leuk...
    Ben in staat om in janken uit te barsten.
    pfffff

6. kvinna

kvinna Niet meer actief

Sky, ik kan niet meer doen dan je nog een keer ongelooflijk veel sterkte wensen. Wat een gruwelijke dag moet dit voor je zijn. Inderdaad: adem in, adem uit.

Ik zal niet uitgebreid ingaan op alle dingen die volgens mij anders moeten in een ziekenhuis, maar dit is er wel één van: ze weten woensdag de uitslag al, waarom dan wachten tot na Hemelvaart. En bel gewoon iedereen tussen 8 en 9 uur op, ongeacht de uitslag. Dan weet je direct aan het begin van de dag waar je aan toe bent en ben je niet afhankelijk van de post. Dit is een levensveranderende uitslag, daar moet je uiterst zorgvuldig mee omgaan. Maar goed, daar heb jij verder niets aan.

Ik zou de wijzers wel vooruit willen kijken, ik hoop enorm voor je dat de brief bij de post zit.

7. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    dank je wel kvinna. Helaas nog geen uitslag...
    Heb amper geslapen en VERSCHRIKKELIJK misselijk geweest tot 3 uur vannacht door de spanning. Heb keihard moeten janken.
    Je hebt helemaal gelijk. Zó zouden ze het moeten doen.
    Dit is niet te doen....

8. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ik ben ook gewoon zenuwachtig voor je Sky!! Adem in, adem uit....

Hou vol, hou vol, de post komt zo!

N.b.: als het een beetje scheelt in het lijden: ik heb net een fles glucose leeggedronken en ga nu bloedprikken voor zwangerschapsdiabetes. Gatverdamme wat een ranzig spul, ik ben best een beetje misselijk nu....

Break a leg!

9. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    oooow sky wat spannend.ik weet niet of ik he zo lang vol had kunnen houden hoor..ik had de stoute schoenen aan getrokken en zelf gebeld...pfff dit is toch niet te doen???????????

ik duim voor je meid

10. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Dank jullie wel dames voor het meeleven.
    Dit is idd niet te doen! Wil de brief!!!!!!!
    Precies wat kvinna ook al zei, ze moeten gewoon verplicht zijn om in de vroege ochtenduren te bellen en niet uitsmeren tot 's middags. In het vruchtwatertopic is er ook een meisje wat pas om 15.30 uur vorige keer gebeld werd!!! Belachelijk!

@Doosje: hm, dat "lijden" heb ik ook een paar weken geleden gehad. Vies hè? Moest het 2 uur inhouden (nuchter) terwijl ik al zo'n last van misselijkheid had. Brrrrrr....

Enne, ik wil best m'n been breken! ALLES voor een positieve uitslag!

11. kvinna

kvinna Niet meer actief

:D:D

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Sky, ik zit hier ook in spanning voor je meis, ik hoop zo voor je dat de uitslag goed is. En die spanning.....daar wordt je echt niet goed van... Ik herken het toen ik mocht bellen of ik zwanger was bij de icsi-poging van mijn zoontje.... je loopt je een hele dag op te fokken en dan om drie uur als je mag bellen, krijg je in gesprek.... ooooo...
    Maar dit helemaal, inderdaad wat Kvinna zegt, ze weten in principe woensdag zelf de uitslag. En jullie moeten dan maar zitten wachten wat het is...om gek van te worden. Soms snap ik het beleid van zo'n ziekenhuis ook niet hoor, heb soms het idee dat ze niet snappen hoe erg het is om met zenuwen te moeten rondlopen. Ik hoop voor je dat de telefoon NIET gaat en je snel de brievenbus hoort!!!!

Doosje, het is en blijft bijzonder om op 3d je kindje te mogen zien, dan zie je echt al de eigen kenmerken van zo'n kindje.
    Ik ga het dit keer ook weer laten doen hoor, vond het zo'n mooi moment om binnen te mogen "gluren" hahahaha.

13. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo. Dikke schop om de postbode uit z'n bed te kicken en die brief te komen bezorgen! ;)

14. kvinna

kvinna Niet meer actief

Wat een been, zeg! Kan die inderdaad flink mee schoppen, zo te zien. Vriendelijk van je dat je hem even uitleent:).

15. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    DAMES!!!!!!! Ons kind is goed uit dit onderzoek gekomen en het is een zoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben zooooooooooo blij, tranen stromen over m'n wangen.
    God wat is dit heerlijk!!!!!
    Het is ons echt gegund deze keer!!!!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

16. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    OH ik heb tranen in m'n ogen!!!!!!!!!!!!!!! Wat een SUPERGEWELDIGFANTASTISCH nieuws Sky!!!!!!!!! Onwijs gefeliciteerd en je mag jezelf dit weekend wel eens heeeeeeeeeeeeeeeel erg verwennen!!!!

Had ik toch een mooie schop gegeven! Hahaha

En: zonen zijn leuk! hihi

Geniet Geniet Geniet!!

17. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    O Wat heerlijk!!!!!! Geniet er maar van... Eindelijk duidelijkheid!!!!

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh en pas de tekst onder je banner meteen even aan: het mag!

19. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hihi sky ..die hormonen toch...de tranen lopen nu ook over mijn wangen!!!! zo blij ben ik voor je...geniet ervan meis..straks heb je over eenpaar maanden een mooie wolk van een zoon in je handen!

20. kvinna

kvinna Niet meer actief

Geweldig!!! Wat vind ik dit ongelooflijk fijn voor jullie! Ik maak even een vreugdedansje voor je, dat kan je nu natuurlijk zelf niet. Super meid, laat alle spanning er maar uit en ga het maar lekker vieren met je man!

Deel Deze Pagina