Sky, volgens mij is er niets aan de hand, maar bel gewoon. Nu. Mijn motto is (sinds deze zwangerschap hoor haha): 'Beter 1 keer teveel gebeld, dan 1 keer te weinig'. En dat van die jongetjes en meisjes en het stralen had ik ook gehoord. Laat het zou zelfs zo zijn dat ik al 2x 26 jaar ben geschat!! Oke oke, het was in een kledingwinkel en ik twijfelde of ik iets zou kopen.....maar ik ben een sucker for compliments hihi. Heb m'n vent er goed op getraind. Overigens nog een leuke kledingtip: de Vero Moda! Ze hebben daar witte en bruine linnen harembroeken (onderaan wat strakker) en die zitten zo laag op je heupen dat je ze goed als zwangere kan dragen. Staan echt heel leuk en zijn maar 29,95 euro. Plus dat ze daar nu veel shirtjes hebben (roze/licht oranje/ licht paars/wit/grijs) met elastiek onderin wat mooi over je buikje valt. En die zijn ook niet duur. (en nee, ik werk niet in een kledingwinkel. ik werk bij ABN AMRO - voorheen Fortis - Yeah!)
(even voor de duidelijkheid: dat was dus 2x, dus op een verschillende dag dat ik 26 jaar ben geschat. niet 1x 52 jaar he...laten we even straight wezen haha)
@Snoet: vind ik een erg mooie kleur, dat limegroen. Hier zijn net twee kamertjes af, maar we gaan verhuizen, dus dat wordt weer opnieuw beginnen. Nou ja, alleen een kamertje is niks vergeleken bij de twee huizen die we de afgelopen negen jaar hebben verbouwd. Inderdaad, bij jou is echt al te zien dat je zwanger bent! Een tatoeage trekt mij nou helemaal niet, hoewel ik een bescheiden dingetje bij anderen vaak helemaal niet lelijk vind. Ik heb wel twee gaatjes in elk oor, telt dat ook een beetje? Ik ben een beetje een mengeling van vrouwelijk en mannelijk: ik zat tot voor kort op ballet (moet een nieuwe school zoeken), rijd motor, kan goed meekomen met klussen maar niet met drinken, ben vrij rationeel maar ook weer heel goed in taal (ben vertaler). Ik speelde vroeger nooit met poppen, daar vond ik niks aan, maar optutten vond ik als klein meisje wel weer heel leuk (als ik nu mascara op heb, ben ik al opgemaakt). Dus jongen of meisje, allebei welkom, hoewel een meisje gezien een aantal geestelijke ziektes in onze familie minder belast zou zijn. Ik denk dat het een jongen word, gezien de echo die ik bij een vriendin in NL heb laten maken. Die is dierenarts en heeft een echo-apparaat en ze vond het erg leuk om te kijken. Toen meenden we iets tussen de beentjes te zien hangen, maar omdat we allemaal leken zijn wat dat betreft had het ook een stukje navelstreng kunnen zijn. Nog anderhalve week en met een beetje mazzel weet ik het dan! @Sky: hoesten geeft inderdaad veel druk op de buik, maar het enige waarvan ik weet dat die de hoestprikkel écht kan onderdrukken is codeïne en dat lijkt me niet zo'n goed idee. Heel erg balen dat je daar juist nu zo'n last van hebt. Sterkte!
sky, je kan ook bandenpijn hebben! dat komt bij plotselinge bewegingen en geefte een trekkend gevoel van je baarmoeder (scherp steekgevoel richting lies) en hoesten en niezen zijn zulke bewegingen. ik heb het ook als ik hoest weet niet hoe ik me moet houden..... of als ik te snel uit bed draai of uit de auto stap.... voor je hoestbuien raadpleeg je apotheker die kan je vaak nog beter helpen als een arts. (weet meer van mideltjes) ooh kvinna ik benijd je niet, verhuizen. ik riep al bij het leegmaken en verschuiven van kasten dat ik de komende 25 jaar (dus pas als kids deur uit zijn) heel misschien overweeg om te verhuizen. ik ben zooooooo vaak verhuisd dat ik idd een redelijke klusser ben maar het ook ben gaan hekelen ik ben ook een stoere meid (geweest) maar houdt ook niet van tatoos bij mezelf maar ik vind het wel prachtig bij anderen (als ze fijn zijn) maar ik ben wol op betekenissen en ben ook filosofisch ingesteld. zo heb ik een pandora armband en iedere bedel symboliseert een betekenis als meisje had ik poppen die fungeerde mijn autocrashes en bouwde ik hutten en klom in bomen. ik hou van een verzorgd uiterlijk maar toch ook praktisch. ben het meisje die me uit laat dagen om dingen te doen die je moet durven. zo heb ik ooit een toernooi stierenrijden (op zo'n nep stier) gewonnen van mannen... ik was bont en blauw, onder de blaren en behoorlijk pijnlijk maar ik had die grote venters wel een lesje geleerd hahaha das nu wel minder nu ik moeder ben. pas meer in het rolmodel maar dat bevalt me prima nu! hellie blauw met zilver is stoer lief en chique tegelijk! wauw doosje, 26! ik wordt ook vaker jonger geschat. ik heb een lg functie en wordt wel eens gezien als snotneus terwijl ik over 3 weken echt 34 wordt. maar ik heb die functie vanaf mijn 27e en tja.... toen was ik echt een groentje... zoals ik al schreef het rose of blauw komt later, in de vorm van gordijnen aankleedhoes etc. snoetekind heeft haar ledikant al ingeleverd en verschuift haar commode en krijgt een andere van ikea. iedereen fijne zondag morgen! wij gaan de dierentuin onveilig maken
Snoet, bedoel je een lg-functie in het onderwijs? En nog niet gezegd: maar coole foto's! Je ziet er idd jonger dan 30 uit!
Hallo dames, Heb gisteravond de verlos gebeld en zij vermoedde ook de bandenpijn. Het zit idd aan de zijkanten en naar de liezen toe. Van te voren had ik idd ook snel last van die banden, net als snoet zegt. Dus ga er maar vanuit dat verder alles goed zit. Ze stelde me wel gerust en was erg lief en snapte mijn ongerustheid heel goed. Fijn! Ik hoop maar dat dat harde hoesten heel snel minder wordt! En leuk hè? Dat jonger geschat worden. Als ik vertel dat ik 40 word schrikken mensen altijd. En zeggen dan heel bedeesd dat ze dát niet gedacht hadden. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen rimpels dus dat scheelt. Ik heb dit altijd gehad. Toen ik 28 was werd ik nog in een discotheek door een 18-jarige jongen versierd. Ik vond het wel schattig en vroeg hem hoe oud hij dacht dat ik was. Hij zei dat ie wel doorhad dat ik ouder dan hij was maar dat niet erg vond. Ik vroeg hoe oud hij dan dacht. En hij zei 22..... Ook was ik eens op een feestje en er waren meiden die minstens 10 jaar jonger waren en die hoorden hoe oud ik was en 1 riep dat ik helemaal niet zo'n ouwe op had, dus hoe kon dat!!! Meestal is het leu maar heb ook wel eens (gehad) dat men me nog echt jong schatte in een situatie dat ik toch wel serieus genomen wilde worden.Op school dachten moeders, terwijl ik even oud was, dat ik nog 10 jaar jonger was en maakten opmerkingen zoals "wacht maar tot jij zelf ooit aan kinderen gaat beginnen!!" En dat soort dingen. Zowiezo wisten ze natuurlij niet dat ik al jaren bezig was maar dat ik "ooit" aan kinderen zou beginnen? Wanneer? Op m'n 50e dan? Soms liet ik het zo en soms zei ik dan m'n leeftijd en dan stonden ze werkelijk met hun bek vol met tanden. Oja en zo grappig, ik heb een collegaatje van 22 die kwam erachter dat ik ook hyves heb en veel op de computer zit (heb een informatica-achtergrond en heb ooit zelfs database-jes gemaakt enzo maar dat weet zij niet) en die stuurde me een berichtje dat ze me zo HIP vond dat ik ook op hyves en facebook zat! Hahahahahah!! Ik ben een hippe bijna-40-er! Oh ja kvinna, verhuizen!! Wij zijn nog aan het klussen en ik zal blij zijn als dat klaar is!!! Zo lang in de rotzooi zitten, bah... Zo snoet, stoer man!! Stierenrijden!!! 8) Supercool!
meiden ik weet niet of ik het in dit topic gemeld heb maar ik ben ondertussen al 1 week de trotse mama van Zoey. Ze is met 34 weken gekomen en ik heb geloof ik de makkelijkste bevalling ooit gehad heb bijna geen pijn gehad niks . Bekijk bijlage 72221
zoey maakt het heeeeeeel goed slaapt veel en huilt weinig . Ze mag naar huis als ze zonder slangetje kan eten dus ze moet echt de borst goed pakken . kan een week duren of miss zelfs 2. Mis me meisje wel heeeeeeel erg maar ik kom hier meer tot me rust.
GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Melanina: wat een supermooi kindje en wat heeeeeeeeeerlijk dat je zo'n bevalling hebt gehad!! Het is natuurlijk wel heftig als het te vroeg wordt geboren en in het ziekenhuis moet liggen, maar ze ziet er goed uit en hopelijk is ze snel thuis. Kan me voorstellen dat je d'r onwijs mist als je thuis bent.... Wat grappig ook dat ze op vaderdag zou komen en op moederdag eruit kwam! Geniet ervan en ik vind het leuk als je ons een beetje op de hoogte houdt hier. Als je tijd hebt....want volgens mij zit je hele hoofd wel vol liefde en baby..
ik kom net bij me meisje vandaan en ze heeft 35 ml zelfstandig gedronken ben zo blij Ook is ze steeds meer wakker als we komen dus dat is ook fijn. Alleen zal dr snachts echt wel missen. En dat het zo goed met haar gaat is het gene wat mij op de been houdt . Ik maak me ook echt geen zorgen om haar alleen voel ik me heel leeg zo in me bedje geen baby in me buik en geen baby in huis . Net of het allemaal niet echt is allemaal. Ik voel me wel weer fit nu ze eruit is heb zelfs weer zin in intimiteit met me manntje al mag dat 6 weken niet . Nou ik had daar echt die 34 weken geen zin in. En ik kan weer waggelloos lopen hahah en me omdraaien in bed gaat ook weer heerlijk . Nee hoor zwanger zijn is niks voor mij het bevallen doe ik veeeeel liever .
mag je snachts niet blijven, de zoon van mijn vriendin was ook opgenomen en kon snachts blijven slapen, vooral ivm borstvoeding is dat erg handig.
nee je mag 8 dagen blijven en dan moet je naar huis. Maar goed ik kolf genoeg voor de nacht . En voor mijn rust is het ook even beter ik kan nu echt genieten van haar ipv alleen maar alles haastig moeten doen. En ik weet gewoon dat ze snel naar huis mag . En ook dat ze het gewoon goed maakt stelt mij gerust.
oke, tja bij mijn vriendin moest haar zoon ook een hart operatie ondergaan, dus dan zal dan ook wel zijn dat ze langer mocht blijven. gr brenda
Wat een heerlijk meisje!! Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat ze snel aansterkt en fit genoeg is om lekker bij jou thuis te zijn. En hemels dat je zo'n fijne makkelijke bevalling hebt gehad. Ik wil ook al!!! Van mij mogen ze die zwangerschap ook overslaan hoor, het gaat tenslotte om wat er uit moet komen. Geef je helemaal gelijk!
pfff van mij mogen ze het ook overslaan....hoor veel meiden......ooow heerlijk zwanger zijn...pffffff nou hier nog niet op die rose wolk hoor.......het is dan m'n 3e al...maar ik zeg het...zwanger zijn is ook niks voor mij!ben zo te lezen niet de enigste gelukkig!
Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat is er weer een hoop gekletst in die paar dagen dat ik er niet ben geweest. PFFFF!! Maar om maar even te reageren op wat ik heb gelezen: @Sky: Wat fijn dat de uitslag van je onderzoek goed was. Ben echt heel erg blij voor je. En volgens mij ben je best pietluttig wat het kamertje betreft. Dan bedoel ik vooral de gordijnen. Geen print, niet te donker...bla bla bla. Net of ik mezelf hoor praten. Ben ook zo. Soms best vervelend, want je vind maar weinig mooi en moet dus lang zoeken voor het naar je zin is. @Snoet: Wat een leuk buikje. Zo ziet mijn buikje er ook ongeveer uit. En dit is pas onze eerste. Het hoort er allemaal bij. En bij de een gaat het sneller dan bij de ander. @Doosje: Ik word ook altijd jonger geschat. Ben 30 en word rond de 25 geschat. (Nog wel ) Soms is dat wel leuk, maar op momenten dat je serieus genomen wil worden, zien ze je als een soort snotneus, terwijl je toch echt wat te zeggen hebt. @Melanina: Gefeliciteerd met je dochter. Hopelijk mag ze snel naar haar eigen bedje. Zo ik ben volgens mij weer helemaal bij. Zo niet, dan komt dat snel weer.