Dank voor jullie welkom en lieve wensen! Zo fijn om hier te delen en te lezen dat je niet alleen bent in sommige dingen. Ik ben vanaf gisteravond etenstijd zo ontzettend misselijk..het stopt niet. Mijn man vind me helemaal zielig en hij is normaal niet zo meelevend. Wél lief! Maar helaas kan ie niets van me overnemen. Heb net een emesfane zetpil erin gepropt en ik vermoed dat ie nu een klein beetje werkt. Ik heb er vorige week 4 gekregen en er toen 1 gebruikt. Ik ben sowieso niet zo'n pillenslikker maar nu ben ik helemaal wat huiverig. Mag je die emesfane zoveel weken wel gebruiken als je zo misselijk bent? Is dat niet schadelijk voor het vruchtje? Ik ga ook nog wel ff het ziekenhuis bellen vandaag met die vraag...
Welkom Skyizthelimit. Wat vervelend zeg, al die misselijkheid bij iedereen. Gelukkig heb ik daar zelf weinig last van gehad, maar ik zit nu gedeeltijk thuis ivm bekkeninstabiliteit. Gelukkig gaan ze er op mijn werk heel goed mee om, dus dat scheelt alweer een hoop. weten ze bij jullie op je werk al dat je zwanger bent?
Welkom Sky.... Ik heb alleen een beetje last van "lucht in mijn maag" maar echt misselijk ben ik gelukkig (nog) niet.... Ik werk niet, lekker makkelijk, hoef ik niemand iets uit te leggen. Een aantal goede vrienden weten al dat ik zwanger ben en onze ouders. Van mijn vriend zijn kant heel enthousiast, van mijn kant waren ze gereserveerd (misschien toch door eigen miskramen). Dat laatste vond ik erg moeilijk,maar heb ik naast me neer kunnen leggen. Op school bij K. wordt gepraat, vooral omdat K. heeft aangekondigd in de klas dat hij een broertje of zusje krijgt, terwijl hij niet weet dat ik zwanger ben.... Ik heb wel de juf op de hoogte gebracht, meer omdat wij weten dat hij er erg mee bezig is, zij zou proberen hem ook een beetje af te remmen.... Groetjes, ik ga lekker ff op de bank liggen, Elleke
hey sunny! wat leuk dat je het doorgezet hebt op deze kant van de lijn, het 30+ cluppie. ik voel me beetje tussen wal en schip... had al wat "kenmerken"en heb op gevoel vanochtend vroeg (5:30) getest, 2 dagen voor NOD en jawel hoor een lichte rose lijn..... ben enerzijds vreselijk blij anderszijds durf ik het nog niet helemaal te geloven..... wellicht als NOD gepasseert is ik me wat zekerder voel. tot die tijd ga ik eens rustig je topic doorlezen en beetje kennismaken met de dames hier.
misschien een leuk idee om een lijst bij te houden wie er allemaal komen in dit topic met uitegrekende datum er achter?
Hoi! Had al eerder gereageerd in een ver verleden Ben 37 en alweer 30 weken in verwachting van de tweede (meisje). Zoontjelief is geboren in augustus 2008. Voel me over het algemeen erg goed en vind zwanger zijn minder 'een opgave' dan de vorige keer. Uitgerekende datum: 11 mei!
hallo dames.... ben een beetje bijgelezen.... en ik vind het nog ietwat onwennig hier.... voelt een beetje of je in een grote horde mee doet aan de loterij en je staat voor een deur (zwanger worden forum) en ineens heb jij een lot en mag je door die deur naar zwanger zijn... gaat zo snel dat je even moet landen.... en tis bij mij zeer pril kan nog vele kanten uit... maar zal me even voorstellen, ben snoetetoet en heb in zwanger worden een topic 30+ meiden gestart omdat ik vaak met jonge meiden van doen had, niet erg maar wel een andere beleving en vaak een korter lontje... tis een leuke vclub meiden en ik hoop dat het clubje straks niet meer bestaat maar iedereen hoier te vinden is.. ik ben 33 jaar en al moeder van een snoetemeis die 2 wordt in april. ben in 9e ronde zwanger geworden maar wel een vroege tester... als alles goed mag gaan verwacht ik volgens de chinese geslachtskalender een zoon op 12 nov. ben benieuwd of dat uit gaat komen. ik werk als zorgmanager en ik heb het grote geluk dat ik die functie als duobaan mag doen en werk daadoor 24 uur pw. m'n functie vraagt flexibiliteit en dat heb ik ook. voor snoetemeis gingen we graag op reis
lijst van 30+ zwangeren... zet jezelf op de lijst door deze te selecteren, met je re. muisknop "kopieren", klik vervolgens op "reageren op onderwerp" en dan re muisknop "plakken". dan kan je je naam etc erbij zetten en voila! cygnet:37 jaar, zwanger van 2e kindje uitgerekend 11-05-10 doosje: ? jaar, zwanger van ? kindje uitgerekend 11-08-10 snoetetoet:33 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 12-11-10
Hier nog een 30 plus mama 31 jaar om precies te zijn. Ik heb al twee kindjes de oudste is 8 weet nog maar net dat ik zwanger ben van ons derde kindje spannend allemaal.
cygnet:37 jaar, zwanger van 2e kindje uitgerekend 11-05-10 hellie: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 24-07-10 doosje: ? jaar, zwanger van ? kindje uitgerekend 11-08-10 snoetetoet:33 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 12-11-10 Snoetetoet en Tjilpje, van harte gefeliciteerd!
Hey hallo, Mijn naam is Leonie en ik ben 30 jaar....Ik las jullie topic en het lijkt me leuk om met jullie mijn verhaal te delen... Mijn vriend (eigenlijk verloofde, want we gaan binnenkort trouwen ) en ik zijn al een dik jaar bezig. Niet echt bewust, meer zoiets van stoppen met de pil en kijken hoe het loopt... Kort na het stoppen ben ik met spoed in het ziekenhuis belandt omdat mijn eileider helemaal afgestorven bleek te zijn. Veel pijn en ellende, en natuurlijk mijn cyclus helemaal op de hobbel... Daarna heb ik een paar keer gedacht zwanger te zijn, maar dat bleek niet zo te zijn... Omdat ik al 5 dagen overtijd was heb ik toch maar besloten een test te doen vandaag. Ik ben momenteel ook bezig met veel veranderingen in mijn leven, trouwen, nieuwe baan en rijbewijs, dus ik dacht eerst dat ik door de stress wat later zou zijn. Maar omdat ik het toch zeker wilde weten en omdat ik een aantal signalen had die misschien wel op zwangerschap duidde, heb ik vanmiddag toch maar een test gedaan...en wat bleek...POSITIEF! Ik heb mijn vriend nog niets verteld, omdat ik eerst een afspraak wil maken bij de huisarts om het heel zeker te weten... Nu zit ik met al die vreugde in mij en ik vind het héél fijn dat ik het hier kwijt kan... Liefs, en iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd!
Welkom nieuwe dames en oudgedienden @Sunshine!! Wat super!! Dat je het stil kan houden voor je vriend... Ik moet echt alles delen met hem. Hebben samen ook de test gedaan. Maar ja, wij hebben natuurlijk al een lange behandelgeschiedenis samen achter de rug. Heb je al een afspraak gemaakt voor de test? Ik ben officieel uitgerekend op 21 okt maar ik durf mezelf nog niet bij het lijstje te zetten. Vind dat een beetje vroeg en eng...., is dat stom? Ik werk in de kinderopvang en werk maar 3 dagen. Ze weten alles van mijn situatie af omdat ik soms ook tussendoor naar het ziekenhuis moest voor de behandelingen en onderzoeken etc. Dus die leefden helemaal met me mee. Ik werk met een superfijn team en een fijne unitmanager. Nu ik de overstimulatie had en andere kwalen hebben ze me lekker thuis gelaten. Ze vinden het het belangrijkste dat het allemaal goed gaat. Supertof! De overstimulatie is zo goed als weg volgens mij, gelukkig. Nu nog de misselijkheid. Vandaag tot nu toe gelukkig een lichte misselijkheid, kan weer even ademhalen na die heftigheid. Hoop dat een dag als dit veel en veel vaker voorkomt! Bandenpijn of wat het ook is voel ik ook wel (ben verkouden en hoest en nies...oef!) maar aangezien ik van mezelf al jaren BI heb en gewrichtsklachten ben ik dat soort pijn wel gewend en het is niet constant gelukkig. Het zal nog wel veel erger worden, omdat ik al bi heb, maar dat zien we tegen die tijd dan wel weer...
Hoi meiden, Ff ego mijn hart luchten...... Ik heb de hele ochtend al enorme krampen in mijn buik en heb net de vk gebeld. Ik moet morgen om 12.10 langskomen. Het kan mijn baarmoeder zijn die groeit of mijn darmen, of iets anders, maar ik laat haar dat morgen maar bepalen. Hoop dat ik nu mijn onzekerheid ff los kan laten en dat ik een beetje van de rest van de middag kan gaan genieten..... Groetjes, Elleke
cygnet: 37 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 11-05-10 hellie: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 24-07-10 doosje: ? jaar, zwanger van ? kindje, uitgerekend 11-08-10 kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 22-10-10 Tjilpje: 31 jaar, zwanger van 3e kindje uitgerekend 09-11-10 snoetetoet: 33 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 12-11-10 Ik heb het lijstje even op volgorde van bevallingsdatum gezet
hi meiden... ik ga me steeds zwangerder voelen ik ben echt MEGA moe!!! en heb borsten die aanvoelen als pijnlijke kolen... dus ga er steeds meer op vertrouwen.... heb zelfs m'n ticker aangepast..... in het blauw omdat de chinezen het zeggen hihi
Hahaha, volgens de chinezen krijg ik een meisje, maar dat zeiden ze de vorige keer ook en als ik me niet vergis heb ik toch echt een zoontje Ben benieuwd of ze deze keer wel gelijk krijgen...
bij mij en in mijn omgeving zijn alle zwangerschappen uitgekomen volgens de chinese kalender... erg grappig en dan heb ik het over mijn 1e, mijn schoonzus 2x, andere schoonzus 1x collega;s die zwanger zijn en het al weten weet ik van 2 dat het klopt...
och meid... wat vervelend... dat geeft een onzeker gevoel en das niet leuk, hopelijk kan de vlos je meer antwoord geven.... sterkte!