Ha Dames, Vanmorgen de eerste echo bij 8 weken en gelukkig en goede hartaktie!!!!! Nu kan ik het echt gaan geloven dat ons tweede wonder eraan komt (stap 1 is in ieder geval genomen)
Vera, wat fijn zeg! Heerlijk, die eerste mijlpaal iig voorbij! Hopelijk kan je er volop van genieten nu!!!
wauw marjolein!!!!!! wat gaaaaaaaaaaf en dat op eigen kracht dag dag onderzoeken beebje zit lekker bij marjoleintje!!!!!! van harte gefeliciteerd meis!
canna niet verontschuldigen hoor, maar tis hier een zeer betrokken cluppie (lees ook: nieuwsgierig) leuk om wat van je te horen, kan me voorstellen dat je beebje in de buik gaat missen toen snoetekind geboren was heb ik echt beetje afscheid van mijn zwangerschap genomen was zo'n leeg raar gevoel, geen gespartel meer maar tjeeee wat was ik blij dat de baby er was! want het wordt ook zwaar op het laatst althans.... ik was 28 kg zwaarder en een michelin vrouwtje van al het vocht...... maar houdt ons als je wilt en gelegenheid hebt op de hoogte puur om te weten hoe het met je gaat? vera gefeliciteerd! dan heeft je baby idd een belangrijke stap genomen.... op naar de 13 weken mijlpaal en ik? ben moe en heb drukte.... kijk erg uit naar onze vakantie gaan zondag over week weg.....
Wat ik nu toch weer heb meegemaakt? Ik heb nog een paar pakjes testen gehaald, just in case (ik weet het ik ben ook testverslaafd en kom hier eerlijk voor uit ) Sta ik bij de kassa, schrikt de cassiere zich lam van mijn testen. Het grietje zal een jaar of 16 zijn en vraagt rustig of ik nog niet overtuigd ben dat het gaat lukken?? Wat een lomp kind zeg!:x Ik stond echt met mijn mond vol tanden en deze doos (ik) reageert er ook nog op Wacht maar tot ze zelf een keer aan de beurt komt
huh??? geloof je niet dat je zwanger bent dan???? van testen kan je ook weer onzeker worden..... fixeer je niet teveel op streepjes he? *zegt snoet uit begaand gevoel*
ja weet ik, maar mijn vorige keren zijn allebei voor de 6 weken misgegaan, daarom heb ik zo'n testdrang en zolang ik een mooie streep zie, blijf ik rustig 10 juni krijgen we de eerste echo (7 weken) als dan alles goed is, kan ik het misschien meer loslaten en misschien ook de testen aan de kant gooien enne het waren maar 2 pakjes, zij deed alsof ik het hele schap had leeggetrokken
ach glimworm ik heb ook een stuk of 7 testen versleten als het er niet meer waren hoor van dipsticks tot prodictor met hoeveel weken ik zwanger was . Enne ik heb dr een gezond meisje aan over gehouden
Snoet, dank je! @Glimworm, heel begrijpelijk hoor!! En wat een stomme opmerking zeg... Gewoon blijven kopen hoor, als jou dat geruststelt! En anders maar via internet ofzo! Dom wicht:x
glimworm: had je moeten zeggen: testen??? ooooh ik dacht het kauwgum was hihihi en als jij je er prettig bij voelt moet je dat doen...... maar ik gun je je geluk! 10 juni ben ik jarig zal aan je denken! ik geniet dan van vakantie in frankrijk dus blijf het antwoord nog even schuldig maar vingers zijn hier gekruisd hoor! sky hoe is het met buikie? klachten beetje weg????? oh ja marjolein, we hebben hier ook een lijst, als het een beetje tot je doorgdrongen is en je durft er in te geloven kan je misschien jezelf toevoegen?????
Hoi meiden.. ik ben Maartje en woon op Cyprus, dit is mijn 3e zwangerschap, ik ben 40 jaar en uitgerekend rond de 15 november!.. als het goed is.. hihi.. is het dit keer een meisje.. ik heb al 2 jongens van 16 en 12 jaar.. een lief nakomertje dus.
hey wat lees ik nou marjolein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wow .....van harte meid......probeeer er zoveel mogelijk van te genieten!
Voor alle nieuwkomers: van harte welkom en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! @Glimworm: via wehkamp je testen bestellen is heel makkelijk, hebben wij ook gedaan, vandaag bestellen, morgen in huis!
grrrrrrrr:x wordt ik net gebeld van het wnf, daar doneer ik aan, en ik heb de filosofie, 1 doel voor de beestjes, 1 voor de natuur en 1 voor de mensjes... zegt die knul: ja maar mw u doneert nu zoveel en kan u niet nog een eurootje missen??? heb hem de tip gegeven om misschien wat nieuwe donateurs te zoeken maar hij gaf niet op en rekende me voor: als 900.000 leden een euro meer gaven kunt u dan nagaan wat dat betekent? eeeuh.... 900.000 euro in de pocket? *weet nie, ben blond* heb hem maar gezegd wie het kleine niet eert is het grote niet weert, bedankt en fijne avond gozer! had eigenlijk moeten zeggen: "geen cent tevee eej!"wees blie da jie un zeeuw ai gevonde die gheld wil betaele!!!! hahaha
Glimworm, ik herken het zo!!! Ik geloof dat ik ook elke keer wel een stuk of zes testen heb gedaan...en waar bemoeit zo'n tut zich mee????? Al kocht je heel de winkel leeg, ze moet verkopen, niet vragen hahahahaha. Marjolein, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O meid, wat ben ik blij voor je!!!!! geweldig, het is je zo gegund!!! Alle nieuwe, welkom!! Het is hier heerlijk kletsen met zijn allen. @Sky, hoe is het met je??? Al een paar dagen niets gehoord volgens mij.. @Snoet, ik ben dan precies een week voor jou jarig!! Ik mag op mijn verjaardag naar het hartje luisteren. Is toch wel een heel mooi verjaardagscadeau dacht ik zo!!! Ik heb een afspraak gemaakt voor een 2d/3d/4d echo. Het is een combinatie echo en dan mogen we 2 x!!! Ik heb afgesproken op 17 weken en 24 weken. (Dit omdat we dan in het ziekenhuis op 20, 28 en daarna elke 2 weken een echo krijgen) Dan kan ik tussendoor gewoon eventjes gluren hoe het met ons wondertje gaat!! En bovendien is het zaterdag nog maar drie weken dat we al mogen kijken. OOOO, heb er zo'n zin in!!! Zou je dan al het geslacht kunnen zien? Dan moet vast het kindje wel in de goede houding liggen, maar ben toch erg benieuwd hahahaha...anders is het wachten tot de 20 weken. (geduld is een schone zaak he hahahahaha) O ja, Snoet, hier ook zo'n moe........ gaat vanavond niet laat worden!!!!
ja hoor als het kindje goed ligt kunnen ze al vanaf 16 weken het geslacht zien! ben benieuwd meid!!wat zegt je gevoel?
ik heb mezelf ook even tussen jullie zwangere dames gezet! 18-05-'10 ger29: 33 jaar, zwanger van 3e kindje 28-06-'10 Canna: 32 jaar, zwanger van 1e kindje 24-07-'10 Hellie: 31 jaar, zwanger van 2e kindje 11-08-'10 Doosje: 32 jaar, zwanger van 1e kindje 03-09-'10 Citroentje: 32 jaar, zwanger van 2e kindje 07-09-'10 Bella: 36 jaar, zwanger van 2e kindje 22-09-'10 Snoesje79: 31 jaar, zwanger van 1e kindje 04-10-'10 Blauw78: 31 jaar, zwanger van 1e kindje 16-10-'10 Sunny: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 21-10-'10 Skyizthelimit: 39 jaar, zwanger van 1e kindje 22-10-'10 Kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje 22-10-'10 Pacific: 34 jaar, zwanger van 2e kindje 24-10-'10 Linny79: 31 jaar, zwanger van 2e kindje 27-10-'10 Flapke: 31 jaar, zwanger van 2e kindje 30-10-'10 Doglover76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 06-11-'10 Snoetetoet: 33 jaar, zwanger van 2e kindje 09-11-'10 Tjilpje: 31 jaar, zwanger van 3e kindje 11-11-'10 Samba: 30 jaar, zwanger van 1e kindje 12-11-'10 Michelle77: 32 jaar, zwanger van 1e kindje 14-11-'10 Ilona2802: 30 jaar, zwanger van 1e kindje 15-11-'10 hummer1: 32 jaar, zwanger van 2e kindje 15-11-'10 maartjecyprus: 40 jaar, zwanger van 3e kindje 17-11-'10 Aapje79: 30 jaar, zwanger van 2e kindje 17-11-'10 Pio: 30 jaar, zwanger van 1e kindje 19-11-'10 Miekiee: 33 jaar, zwanger van 3e kindje 22-11-'10 Mick76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 23-11-'10 Avon: 33 jaar, zwanger van 1e kindje 26-11-'10 Hartediefje: 33 jaar, zwanger van 3e kindje 04-12-'10 Ongeduldig: 35 jaar, zwanger van 3e kindje 08-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje 11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje 04-01-'11 Vera79: 31 jaar, 2e keer zwanger, 2e kindje 11-01-'11 Rastagirl: 34 jaar, zwanger van 3e kindje 11-01-'11 Dobslots: ?? jaar, zwanger van 3e kindje 19-01-'11 Jacqueline125: 34 jaar, zwanger van 1e kindje 20-01-'11 Kristel79: 31 jaar, zwanger van 2e kindje 24-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje Bevallen: Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10) Melanina: 1e kindje, (6 weken te vroeg, doch gezond!) Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!) Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5) Belangrijke data: 20 mei: Pio VK controle 20 mei: Hartediefje VK controle 24 mei: Femke32 bloedprikken 25 mei: Kvinna 20 wk echo 25 mei Vera79 1e echo 01 juni: Femke32 nekplooimeting 02 juni: snoetetoet vk controle 14 juni: Hellie verlof 16 juni: Sky VK controle __________________
ben wel benieuwd welk gevoel jullie hebben over het geslacht van jullie baby? en of het klopt met wat jullie dachten? en op basis waarvan dachten/denken jullie dat?
Jeetje wat een hoop geschreven vandaag! Gezellig! @ Canna: hahaha top! Ik vind het leuk om te lezen hoe het met je gaat, spannende tijden!! En ik snap idd het afscheid nemen van je buik. Lijkt me straks ook gek.. @Marjolein: gefeliciteerd met je zwangerschap!! Mag ik heel brutaal vragen wat jouw geschiedenis is? Ik lees best heftige dingen in je 'handtekening'...maar alleen als je het wilt vertellen hoor. @MaartjeCyprus: gefeliciteerd!! Wat cool om nog een kleine meid te krijgen! Waaorm ben je op Cyprus gaan wonen? En we kunnen zeker al jaloers zijn op het weer daar? @Snoet: m'n vriendje dacht een meisje en ik eigenlijk vanaf het begin af aan al een jongetje...ik had ook een voorkeur voor een jongen, dus ik ben superblij! Laatst was z'n p**m*l weer eens pontificaal in beeld bij de echo en toen moesten we automatisch lachen. Maar van m'n vriendje mag ik niet zo geobsedeerd reageren haha @Vera79: Yeaaaaahhhhh een goeie echo!! Super meid, heerlijk!!! @ Sky: gaat het goed met je? Ik schiet meteen in de ongerustheids-modus omdat je er even niet bent.... Zo. Bij. 8)
@Doosje 't weer is super hier.. nog niet te heet.. en savonds heb ik nog gewoon mijn dekbedje om me heen... mijn man is cyprioot vandaar.. ontmoet 18 jaar geleden tijdens vakantie in Ayia Napa.. en tja.. daar gaan wonen en werken en werd serieus tussen ons.. uiteindelijk getrouwd in hollanda en was al snel in je verwachting van onze eerst boy.. zow.. weet je ook iets van mij... pff en jaa dit is een nakomertje.. alhoewel niet gepland maar o zo welkom.. fijne avond.