30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet...jeeee.... idd alleen al bij het lezen wat je vandaag gedaan hebt, word ik moe hahahaha. Je hebt alle reden om moe te zijn hoor!!! Lekker je rust nemen op vakantie, wat een heerlijk vooruitzicht. En wat geniet je volgens mij ook van snoetekind.

Doosje, ik heb er een jaar of vijf geleden ook heel veel last van gehad...ik zat heel slecht in mijn vel en elke keer zo'n rotschimmel... ik was er schijnbaar erg gevoelig voor... Maar met een zalfje en een tablet is het zo over. Beter even naar de dokter dan een paar dagen vreselijk jeuk hebben (en nog maar niet te praten over het branden bij het plassen hahahaha)

Sky, wat een vragen hahahaha...sta je daar dan eerst met je mond vol tanden voor zo'n kind hahahaha. Tja.. je wilt toch wat uitleggen....

Morgen nog een dagje werken en dan ben ik lekker vrij tot volgende week!!!! Oooo heerlijk! Ik mag dan donderdag bellen voor het hartje te luisteren en dan neem ik mijn kleine hartemannetje mee, hij was vorige week bij de huisarts zoooo trots toen hij het hoorde. Mooi verjaardagscadeau dan he, een kloppend hartje en een stralend mannetje naast me!

Fijne avond!!!!

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi hallo!

vriendin was gezellig en zooooooooooooooo schattig beebje van nu 12 weken oud, heeft de heel de ochtend z'n moeder verblijd met gebleer, zag me en was een al smile en giegelen :D gelijk mooie test voor snoetekind die toch vol argwaan naar die baby keek maar het aan de andere kant reuze spannend vind.en beeb kreeg uieindelijk dikke kus en ik hoorde haar zeggen tegen beeb die probeert te graaien.... kom ma, anna ellupuh! <smelt>

na het eten heb ik snoeteman geinstrueerd voor de vaatwasser en badritueel van snoetekind, en ben ik (toch maar) de zolder op gaan ruimen met wat geschuif en gestapel ziet dat er weer netjes uit, was is voor morgen.... ik wil zo graag de boel aan kant hebben en houden...

doosje, been there had it done it! gewoon dat paard inruilen bij de huisarts! meestal gaat zo'n schimmel in volle galop weg na een miconazol zalf en anders een kuurtje van 3 eitjes. (heb je er net 1 bevrucht krijg je nog meer eieren voor je kiezen hihi) komt gewoon dat je PH wat te hoog is van je afscheiding tgv de zwangersschap. zeker als je zou moeten bevallen belangrijk om te behandelen anders komt je kindje ter wereld met spruw en das niet fijn voor beeb en voor jou borsten als je borstvoeding gaat geven...

sky wat ontwapenend en eerlijk zijn kinderen he? ze komt duidelijk uit een ruimdenkend gezin dat ze al redelijk vroeg zoveel vragen heeft...... een kind zei laatst tegen mij: bent u zwanger of gewoon dik :$ maar was te jong om haar brutaal te vinden, was ook redelijk genant voor de mama maar ik zou wel gelijk uitleggen aan mijn kind dat zulke vragen niet gepast zijn.

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    oh ja en een tip voor alle moeders met aambeien: google eens op curanol. das een zalf en tabletjes die door een apotheker zijn uitgevonden. zijn vrouw had tgv bevallen enorme aambeien en hij heeft die zalf en pillen samen gesteld.

ik had (als we dan toch in de mediche genante praatjes zitten...) na mijn bevalling echt giga last van joekels van aambeien het fijne gevolg van 2 uur op eigen kracht persen.... die deden me nog meer zeer als de hele knip en daar de beurse gevolgen van. de verloskundige heeft toen curanol besteld, oh zegen oh zegen! het is echt geweldig spul!!!! circa €15,- voor tabletjes + zalf

enne slikken van een cranberry tabletje per dag zuurt zowel blaas als andere slijmvliezen op, schimmels en blaasbacterien houden daar niet van dus werkt goed preventief voor urineweginfectie en schimmelinfectie dit mag tijdens zwangersschap en borstvoeding

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanx voor de mooie metaforen en aambei-tips Snoet! Better safe than sorry, dus ik ga het zeker onthouden. Zal eens kijken naar die Cranberry-snoepjes.

Ik ga woensdag even m'n schimmel showen aan de dokter (waarom zou ik de enige zijn die moet lijden?..). En dan hoop ik weer snel genoeg aantrekkelijk te zijn voor die enorme hengst die elke nacht naast me ligt. :D

@ Sky: ik heb ook m'n 7 weekjes vakantie (heb bijgekocht, dat kan bij ons) achter m'n verlof geplakt. Lekker tot 3 januari vrij!! Als ie niet eerder komt natuurlijk, daar moet ik dan maar voor duimen.
    @ Hartediefje: dat is idd een heel mooi cadeau! Ik vind het zo cool hoe je het allemaal geregeld hebt. Respect! :)

Heeft iemand nog leuke UIT-tips voor dit weekend? Volgens mij wordt het heel lekker weer!

5. Pio

Pio Actief lid

19 aug 2009
    171
    0
    0
    Noord Brabant
    He meiden,

Hier een kort berichtje van mij.
    Ben 1,5 week niet online geweest i.v.m. onsteking in de nekspier.
    Hierdoor kan/kon en mag ik mijn rechterarm niet gebruiken.
    Dat ik nu wat typ kost al veel moeite.
    Heb nl veel pijn.

Maar ik heb wel meegelezen natuurlijk.
    Doosje had gisteren nl. gezien dat ik online was. 8)
    Ik dacht even undercover te gaan. Helaas.

Er is te veel gekletst om overal op te reageren.
    Maar......ik ben jullie niet vergeten. ;)

Hopelijk gaat het snel beter met me, want ik kan helemaal niks.
    Niet eens autorijden, dus zit letterlijk aan huis gekluisterd. :(

6. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Pio, wat vreselijk.... hoop dat je snel opgeknapt bent, het enige wat nog positief is, is dat het weer beter wordt. Maar zo aan huis gekluisterd zijn, wordt je niet vrolijker van.

Hahahaha, Snoet, je kunt het ook altijd zo leuk vertellen en reageren, ik zit altijd met een smile op mijn gezicht te lezen.

Doosje...ben altijd een regeltante geweest hahahaha.. dacht dat het al wat minder was, maar zo te lezen valt het hier ook al op hahahaha. Tja...als je niet voor jezelf opkomt, heb je niets toch??? Het is maar goed dat niet alles te plannen valt... zou niet goed voor me zijn hahaha

Zit op mijn werk..moet er snel weer mee beginnen....

8. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Pio ik hoop dat je snel van de pijn afkomt.
    Zit hier met een big smile het geklets van de afgelopen 2 dagen te lezen :)
    Morgen de 20 weken echo, kijken of mijn voorgevoel klopt dat het een jongetje is. Daarna ook maar eens gaan beginnen om een kamer leeg te ruimen zodat mijn dochtertje naar een andere kamer kan en dan haar kamer verfen voor deze spruit.

9. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @Pio: gatsie wat vervelend! beterschap gewenst.

@ sky: wat een werk heb je nog voor de boeg!! succes meid

@ snoet: gewoon doorgaan met je reacties, heerlijk ontspannend om te lezen!

A.s vrijdag naar onze boot om schoon te maken, beddengoed luchten, en de nieuwe gordijnen ophangen.
    Daarna het hele weekend een eind weg varen, heerlijk heb er nu al zin in.

10. kvinna

kvinna Niet meer actief

Pio, dat klinkt inderdaad pijnlijk. Lees maar lekker mee en ik hoop dat het snel beter gaat.

Sky en Pacific: hoe laat hebben jullie je echo morgen?

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    oeiiii Pio, das echt niet fijn z'n ontstoken spier!!!! betreschap meis! enne lees jij maar lekker mee hoor met deze spannende doktersroman (en we weten allemaal voor ons zelf welke dokter het gedaan heeft hihi)

pacific, wat spannend morgen de 20 weken echo, ik kan ook niet wachten! maar ik heb morgen een controle bij de vk, wordt rennen en vliegen: muziekschool van snoetekind om 9:00 weg dan om 11:klaar doorhollen naar de vk "bammu ete" en snoetekind lekker tukken kan ik morgen alvast een start maken met inpakken, morgenavond eigenlijk een vergadering van de ouderraad van kdv maar die ga ik cancelen! vanavond en morgenavond is het ME time!

op mijn werk ook behoorlijk druk, weet nu wat het woord timemangement ook alweer betekent.... maar gelukkig ben ik er vrij relaxed onder.....

alles goed met kvinna en miekie?

ik ga stoppen want hubby zet het eten op tafel:) (en zo hoort het! hihi) nee hoor geintje wij zijn in de veronderstelling samen leven is samen werken en samen zorgen....

liefs voor jullie allen

12. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Belangrijke data:
    01 juni: Femke32 nekplooimeting
    01-juni: brenda1976 20 weken echo
    02 juni: snoetetoet vk controle
    02 juni: pacific 20 weken echo
    02 juni: Sky uitgebreide 20 weken echo
    08 juni: Shadowcat76 vk controle
    14 juni: Hellie verlof
    16 juni: Sky VK controle
    07 juli: Doosje77 bevalplan maken

Mis ik nog iets / iemand?

@ Femke en Brenda: hoe ging het vandaag??
    @ Snoet, pacific, Sky: succes morgen!!
    @ Pio: scherp ben ik he :D Maar klinkt k*t met je nek hee...doe rustig aan he!
    @ Avon: waar ligt die boot?? Ik vind dat we er met z'n allen op mogen. 8)
    @ Hellie: bijna verlof!!!!!!

@ Medisch geinteresseerden: volgens mij is de schimmel al stiekem een beetje weg gedraaft / gedraven (?)....:)

13. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    hey hey...

ja alles goed met miekiee hoor...alleen zoooooooo futloos!
    ooooh kom maar op met die nesteldrang!!!!!ik kan niet wachten...tot al m'n kastjes van binnen spik en span zijn!

heb vandaag echt zo'n bel dag gehad...pfffff belde het l.u.m.c (ziekenhuis) op om een afspraak te verzetten voor mijn dochter....man..."er zijn nog 7 wachtende voor u".grrrrr ....toen een afspraak moeten maken voor de 20 weken echo! (8 juli moet ik) afspraak gemaakt voor m;n oudste dochter voor evt weer een operatie voor haar peg-sonde....pffff en allemaaal krijg je ze dan niet in 1 keer te pakken...kan je dat gevoel......grrrrrr

verder staan er naast ons huis,twee huizen leeg,,en dus vanaf 7 uur smorgens...staan er zeker 8 busjes met werklui...klaar om lekker te gaan hakken en zagen tot 4 uur s'middags.
    en slaap al zoooo slecht......maar smiddags zit er dus nu in die herrie ook geen middag dutje in....

dus je snapt nu................moe en futloos!!!!!

wel iets positief hier...heb gisteren voor het eerst de beeb gevoeld....zo leuk weer!
    donderdag weer naar de gyn....ben benieuwd !

14. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    Belangrijke data:
    01 juni: Femke32 nekplooimeting
    01-juni: brenda1976 20 weken echo
    02 juni: snoetetoet vk controle
    02 juni: pacific 20 weken echo
    02 juni: Sky uitgebreide 20 weken echo
    08 juni: Shadowcat76 vk controle
    14 juni: Hellie verlof
    16 juni: Sky VK controle
    07 juli: Doosje77 bevalplan maken
    08 juli: miekiee 20 weken echo

15. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Pio, beterschap, hoop voor je dat het snel weer wat beter met je gaat.

Sky en Pacific, veel plezier morgen met de echo. Pacific, wil je weten wat het wordt? (van Sky weten we het al:))

Brenda en Femke, hoe was het vandaag?

Avon, lekker hoor, een boot. Vooral als dadelijk het weer wat beter wordt en daar gaan we wel van uit!

Snoet, wat heb jij het steeds druk zeg, wordt al moe als ik het lees:)

Miekee, soms zit het ff niet mee hè. Hoe lang zijn ze nog bezig met die huizen naast jullie?

Doosje, met een beetje geluk vertrekt Americo vanzelf weer...

En idd, bijna verlof. Donderdag, zaterdag en maandag nog 4 uurtjes werken en dan 4 maanden helemaal niks:D (nou ja, qua werk dan...)

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    oooh miekie, tis wat die ernstige vermoeidheid....:( sterkte! en ja... jij hebt nog een groeter gezin te draaien incl de mediache zorgen, petje af hoor! wordt de PEG jaarlijks vervangen? tis zo sneu als dat weer moet gebeuren he? heeft je meissie er niet teveel last van?

ik denk dat ik nu redelijk terecht moe ben + snoetekind is steeds wakker is dan haar beertje kwijt DRAMA!!!!!!! en dan rest mij om dat sn#$@ ding terug te leggen.

heb btw weer een update van buik gemaakt die toch echt niet met een omvang van 96 cm schoon aan de haak niet te vermijden is hihi:

Bekijk bijlage 75800

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en hiermee minder dalmatier..... (sinds ik "ouder" wordt krijg ik helaas alleen maar meer en meer moedervlekken:x)

Bekijk bijlage 75801

18. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    -Avon het wordt heerlijk weer de komende tijd, geniet lekker op de boot.
    -Kvinna morgen om 9.30, lekker vroeg gelukkig.
    -Snoetetoet lekker druk dagje morgen, maar bijna vakantie! Wij gaan volgende week vrijdag voor 2 weekjes weg. Wat een mooi buik heb je zeg.
    -Miekiee wat fijn dat je de beeb gevoeld hebt, blijft bijzonder, hoop dat je wat bij kan slapen de komende tijd.
    -Hellie lekker nog maar 3 daagjes werken, maf hè dat je dan 4 maanden niet hoeft te werken.
    We willen dit keer weten wat het wordt

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    nog even kletsen hoor....

ik heb een babyluisteraar van alecto, die kreeg ik bij abonnement van ouders van nu maar ik hoor (nog niks nakkes nada!) nu schijnt deze minder gevoelig te zijn dan de angelsound dus ben nu in dubio of ik bijv via marktplaats 1 ga bestellen. tenslotte heeft die alecto me alleen mijn abonnement gekost, en kan ik misschien weer doorverkopen..... als ik dan quite speel.....

affijn zomaar weer een gedachte, ik ben niet van de controle maar vind het leuk om snoeteman en kind te betrekken

nu ga ik echt stoppen hoor!

20. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    haha die snoet...zo'n bezig bijtje ook he?

ik heb een angel sounds snoet...en het is prima te horen....ik doe wel eerst gel op m'n buik...dan maakt hij beter contact!

de huizen.... pffff.daar zijn ze zeker denk nog een week of 6 mee bezig....als het niet meer is! het zijn huur huizen.....best groot....(heb zelf 5 slaapkamers...en dan nog een zolder die ik niet gebruikt!)dus eerst gaan die bouw lui van de bouw vereniging erin(die huizen naast mij ,daar is euh...zeker 40 jaar niks meer aan gedaaan..ze hadden zelfs geen cv )en als die bouwlui klaar zijn,dan gaan natuurlijk de nieuwe bewoners beginnen.hahaha kan me lol op!
    maar goed als ze maar klaar zijn al onze beeb geboren is.gnagna

euh die sonde van m'n dochter....nee ze heeft sinds vorig jaar maart eerst een neus sonde gehad,en sinds okt heeft zij een peg-sonde........maar het slangetje lekt..komt viezigheid uit haar buikje,,dus word het tijd voor een micky buttom...(goed dit zegt de meeste waarschijnlijk niks die dit lezen.hahah)...dus alleen een knop op haar buikje..i.p.v een slang!
    maar ze heeft er niet veellast van hoor! ze is zeker 5 kilo aangekomen..voor een kind heel veel...en is nu minder ziek!en wij hebben geen strijd meer met haar om het eten...dat was altijd een drama!

ook wij willen het geslacht weten....ben zo benieuwd!!!!

mijn zus is 5 weken langer als ik...die belde net op of ik vrijdag met haar mee wil voor een pret echo!zo leuk!

Deel Deze Pagina