excuse me??? klant is koning!gastvrijheid is niet hun sterkste punt, tja je bent laat maar dat weet je zelf ook. informeer anders eens bij je zorgverzekeraar (bemiddelen?) en ook als beppie gearriveerd is.... blijf naar je gevoel luisteren! want ook al hebben ze veel wijsheid en wil je alles van ze leren: ze zijn nog altijd niet alles wetend en te gast in jouw huis
hey dames.......alles was goed hoor...maandag over een week gewoon even een echo tussen door kunnen regelen! gna gna (hoop dat ze dan kunnen zien wat het is) en dat boot tochtje?gezellieeeeeeeee
@ wie was het ook alweer: wat is een liggingsecho eigenlijk? @ Miekieieie: fijn dat alles goed is!!! @ Snoet: Thanx! En nou....ik heb mijn kraamzorg al in februari (!) geregeld. Ik heb 3 weken geleden zelf naar ze gebeld of ik al een afspraak kon maken, zodat ik i.i.g. op tijd was (wanneer ik zelf wilde). Dat kon toen nog niet omdat de planning niet zo ver ging nog en ze zouden mij zelf bellen en dan zou het makkelijk nog kunnen in de week van 5 juli. En dan vandaag krijg ik dit! @ Brenda: goed dat je het even zegt, ik zal ze eens bellen. Ik heb nog niets aan ze doorgegeven, maar kan idd even nagaan hoe dat in z'n werk gaat. Morgen heb ik lekker vrij (+ een massage in het vooruitzicht) en dan ga ik aan de slag ermee. Genoeg over mij, back to u guys!
Oh by the way: gezien mijn naveltje word ik sinds vandaag op mijn werk 'het Ventiel' genoemd. Van je collega's moet je het maar hebben he...haha
Met die liggingsecho, dat was ik. Ze doen die bij de vk zelf, is standaard bij die praktijk. Met 35 weken checken ze of het kindje met het hoofdje naar beneden ligt en of het al aan het indalen is... Ik heb zelf nog niks gehoord van de kraamzorg, ben benieuwd..
Even een update. De afwijking is nog wat erger dan ze dachten. Ze hebben ook meteen een vruchtwaterpunctie gedaan. Als daar ook iets uitkomt gaan ze niet behandelen. Als er niets uitkomt moeten we zelf gaan beslissen of we de zwangerschap afbreken of doorgaan. De kleine meid krijgt dan in haar eerste jaren 3 zware operaties en moet verder leven op een half hart, het is erg onzeker hoe ze daar uit gaat komen als ze daar al doorheen komt. Hier al heel wat traantjes gelaten. Jullie geklets is ter afleiding erg fijn, even ergens anders aan denken. Bedankt weer voor het meeleven.
Jeetje Pacific weet gewoon niet wat ik moet zeggen.....ik wil jullie in ieder geval heel veel sterkte wensen!
Lieve Pacific, ik zit hier gewoon keihard te vloeken achter de pc.... Wat heftig allemaal. Heel heel veel sterkte en ik duim voor welk positief dingetje in dit verhaal dan ook. @Hartediefje: nog van harte met je verjaardag. Leuke dag gehad? Voor de rest even later. Moet nu flink aan de slag. Vandaag weer verven en verduisteringsgordijntjes halen en dat soort dingen.
Pfff jeetje mina Pacific wat krijg je een hoop voor je kiezen! Ik vind het echt heel erg voor je. Wat bedoel je met 'als er iets uit komt (uit de punctie) dan gaan ze niet behandelen'? Wat zou er dan uit kunnen komen? Mijn god, wat een moeilijke keuzes moeten jullie maken zeg....ik wil je heel veel sterkte wensen en lucht hier maar idd zoveel mogelijk je hart!
O, Pacific, wat vreselijk moeilijk. Wanneer heb je de uitslag van de vwp? Heel veel sterkte en een knuffel.
Pacific....heb even geen woorden...zit hier met tranen in mijn ogen je bericht te lezen. Heel veel sterkte in ieder geval. Wanneer hoor je de uitslag van de vruchtwaterpunctie? Dikke knuffel, het zal niet veel helpen, maar de steun is misschien al fijn.
ooh meid,wat erg....ik hoop dat je geen keuze hoeft te maken...lijkt me het ergste wat je kan overkomen!je moet doen wat je hart je ingeeft...moeilijk hoor meis...ik denk aan je!
oooh vind het zo rot dit......maar moet ook even m'n ei kwijt!!! ben net met m'n zus mee geweest op een geslachts bepalings echo! leuk joh....ze krijgt een meid.....zegt die mevouw"joh wil voor jou ook wel even kjken hoor,en als ik het niet ziet...mag je volgende week gratis terug komen".huh wat hoe..?"ja doe maar,maar wil je dan wel de uitslag in een envelopje doen?".dus ze heeft gekeken........ toen ik en m'n zus buiten stonden heb ik m'n man gebeld..." ik heb net een echo gehad.....en heb een envelop in m'n hand,waarop staat wat het geslacht is".nou mijn man zei al " scheur open".hahaha staat erop........het is voor 75% een meisje...maandag even bellen voor een nieuwe afspraak,en dan gaan we vol de 100 % !!! oooh zo leuk dit!ondanks dat dit (waarschijnlijk )m'n 3e meisje is,ben ik er net zo blij mee alsof het de 1e keer is!hihi
Wat leuk Mieke, nog een meisje. Gefeliciteerd en het werd ook wel tijd voor wat meer roze op de lijst
@Pacific: Jeetje wat heftig zeg! Je arme kleintje! Maar, als ik het goed begrijp is er, ondanks zware operaties in het vooruitzicht, wel kans op succes toch? Jullie moeten uiteraard je eigen weg hierin kiezen, maar voor mij klinkt het wel alsof er nog hoop is en dat is altijd meer dan niets, toch? Ik probeer altijd een beetje positief naar dit soort nieuws te kijken, het is en blijft je kindje natuurlijk. Hoe dan ook heel veel sterkte! @Miekiee: Leuk dat je een %hebt en dat het vooralsnog een meisje lijkt te zijn! Wij wilden het eerst ook niet weten. Echt niet. Tot we tijdens de 20 wkn echo gingen twijfelen. Nu laten we bij elke echo even controleren of de kleine nog steeds hetzelfde geslacht heeft. Tot op heden is dat wel zo, maar wij houden er toch nog steeds rekening mee dat het ook nog 'het andere' geslacht kan zijn. Je hoort tè vaak dat ze het mis hebben (althans wij) om er blind op te durven vertrouwen.
Even pauzeren tussen de drukte door...(wij kiezen ook weer de warmste dagen uit van de maand ofzo.. ) Wat leuk Miekiee!!! En zo spontaan een echo! En idd, onze mannen moeten wel een paar leuke meiden hebben natuurlijk. @Hartediefje: zo lekker dat alles goed was. Super! Kreeg vandaag over de post een positielegging die helemaal geen positielegging was. Weer retour dus! Oh en nog even lekker gekeken op de kinder/babyafdeling van de Ikea. Zag een hele grote stoere haaiknuffel! Vond hem echt vet (zoals de kids tegenwoordig zeggen)! Niet gekocht nu maar misschien doe ik dat nog wel.
pacific..... wat moet ik nu nog tegen je zeggen....... ik zit hier even een potje met je mee te janken.... hoe kan je in godsnaam een keuze maken????? ik wens jullie dan ook alle kracht sterkte en liefde toe van de hele wereld......
Nou jongens, de schimmel is weg, maar hij heeft de boodschap iets te letterlijk opgepakt ben ik bang: Amerigo is niet meer...