30+ meiden... zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sunny76, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ha meiden bedankt voor de leuke lieve reacties, na een nachtje slapen gaatvhet weer en ga ik morgen niet de assistente van het echo lab uitschelden maar gewoon weer bellen voor nieuwe afspraak.... snoetekind vroeg vanochtend nog waar het "pemband"nu was... helaas kind zo welgesteld zijn bwe nu ook weer niet....

wat betreft afrika, heb er rond gereisd en veel gezien en gedaan daardoor speelt het een beetje aan de andere kant is het realiteit, komt ook in azie voor.... ben gewoon gevoelig voor ellende, dus ik zoek het niet op!

ik ga gauw verder want heb snoeteman aan de poets gezewt boven, maar dan wel zo eerlijk als ik eneden 2 weken rotzooi van 2 oude katten op ga ruimen!

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    He Snoet, fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. En genieten is het dan he, als je kleintje zo laat merken dat ze het naar hun zin hebben!
    En dat emo..tja..hoort er bij, maar soms kun je jezelf dan daardoor ook niet uitstaan he hahahahaha..soms kun je al in huilen uitbarsten als er nog maar iets uit je handen valt dan. Ach, eruit gooien en een keer goed slapen en dan kunnen we er weer even tegen meestal.

We hebben gisteren ons kleintje gezien en wat was het mooi om te zien!!!!!!!!!!!!! Echt gewoon al een mini mensje, alles zit erop en eraan en het is zo ongelooflijk (ook al is dit mijn 3e zwangerschap) dat wat je op het scherm ziet, dat gewoon in je buik gebeurd. Echt bijzonder..... En we weten wat het wordt!!! Ben zo blij dat we het nu weten en het geeft mij weer wat rust om meer te kunnen genieten. Ik zal de lijst binnenkort aanpassen in het blauw!!!!!!!!!!!!!!! Jajajaja... mama kan d'r borst nat gaan maken, want klein hartemannetje krijgt er een broertje bij. Twee van die bavianen straks hahahahahaha.

Fijn weekend verder meiden!!!

3. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Wat superleuk Hartediefje!!! Ook een jongetje!!! En ja, kan me helemaal voorstellen dat, ook al is het je derde zwangerschap, je nog steeds helemaal in de wolken bent na zo'n heerlijke echo. Gelukkig ben ik niet de enige die zo verbijsterd staat van zo'n prachtig wonder. Fijn om te delen! :D

@Snoet: fijn dat je er weer bent. Gelukkig overall een goede vakantie en kindlief heeft zich lekker vermaakt en dat wil ook wat zeggen. Gefeliciteerd nog met je 34e! Ook al had je regen, ik heb bijna elk jaar regen, ben in de herfst jarig. Maar gelukkig krijg je voorlopig nog genoeg lekkere dagen!
    Wij vieren onze verjaardag over 2 weken want we zijn in de winter en herfst jarig en dan ben je altijd aan binnen gebonden. Nu lekker een tuinfeest!
    En gefeliciteerd met je tanteschap!Ik vind het te gek om tante te zijn en ben het alweer 12 jaar. Apetrots!:D
    Dat emotionele heb ik ook ontzettend.Ben gelukkig weinig tot niet chagerijnig en boos enzo,maar wel om elk mooi dingetje jankik al.. Echt verschrikkelijk. Ook op straat en in winkels en op visite. Laatst bij de vk, ik zei alleen maar dat ik echt heel dankbaar ben dat het allemaal zo goed gaat nu en barstte ook meteen in tranen uit terwijlik dat helemaal niet wilde. Zo stom!
    En die dromen.Prijs je gelukkig dat je dat nu alleen maar hebt.Ik heb dat dus al m'n heleleven lang echt extreem.Ik droom de meest bizarre en heftige dingen.Levensecht, in kleur en geur, etc.
    Ik heb ze een paar jaar opgeschreven en aan mensen laten lezen. Die keen me aan of ik niet wijs was om zulke dingen te dromen.Manlief zegt ook altijd dat ik veel in m'n hoofd moet hebben met zulke dromen. ach, je went er aan.Maar soms ben ik nog wel onder de indruk van een droom of behoorlijk moe van een paar heftige drukke dromen als ik wackker word. Ik zou er een boek over kunnen schrijven! ;)
    Wat heerlijk om te lezen hoe jij over je katten praat en denkt.Ik ben precies zo.daarom maak ik me er echt druk om en vind ik het heel belangrijk om het zo goed mogelij te doen.
    De babykamer was voorheen een kamer met kledingkasten,mijn kantoortje en een heerlijke luie stoel waar 1 van de poezen (mijn vrriendinnetje die ook al 12 jaar lief en leed met me deelt en waar ik echt van hou) heerlijk opligt te slapen altijd. Nu is de kamer leeg gehaald en ze is er echt van in de war. Zo zielig! Dan zijn we daar bezig en komt ze kijken en mauwt dan echt heel zielig dat ze het niet begrijpten maar niks vindt.
    Maar goed, ik bedenk me suf hoe en wat en het moet gewoon lukken.
    Die tip van de ballonnen vind ik wel goed, want de andere dame in het huis wil ook alles van een ander hebben en gaat in elk mandje of stoel liggen wat niet van haar is.

En ja stom hè? Ik ben zelf fotografe maar heb nog maar 3 foto's van mezelf nu zwanger en van dezelfde periode... stom...Moet er ook wat meer bij stilstaan dat het nu moet want het is de enige kans!
    Wil nog wel straks als ik iets verder ben een mooie buikfoto met m'n handen ofzo erbij en dan zwart/wit en die vergroot inlijsten.

Vandaag weer veel gedaan al; klussen, voorbereiden, opruimen etc.
    Nu nog even de wc's poetsen en de was bijhouden, oja en nog een stapel strijken... pffffff....
    En morgen gewoon weer aant werk.
    Wil een werkster!!!!! En veel geld zodat we álles kunnen uitbesteden qua klussen...;):(

4. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    En dan lees je even je eigen berichtje en nu moet het echt gebeuren: dit toetsenbord heeft z'n beste tijd gehad. De spatiebalk doet het slecht, de k-toets ook, enkele cijfertoetsen reageren niet meer, de shifttoets werkt niet altijd...
    Heel irri, ben daar een pietlut in wat mezelf betreft; géén spel- en typefouten!!! dus straks even een nieuwe van boven pakken..:D

5. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hartediefje gefeliciteerd met je jongetje!! Ik dacht meteen dat het ook wel erg fijn kan zijn (dat het deze keer een jongen is) voor je, omdat Esmee een meisje was....misschien stelt dat toch meer gerust op de 1 of andere manier...?
    We hebben wel een mannen-groep hier he haha!

Sky: neem gewoon lekker een schoonmaakster. Die hebben wij ook: heeeeeeerlijk!!! Oke, je moet het wel kunnen of willen betalen, maar bij ons komt ze 2x per maand en dan zijn we 70 euro per maand kwijt. De rest houden we zelf een beetje 'bij'.

@ Pacific: ben je alweer terug? Hoe is het met je?

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hihi! ik heb dat dus ook, onze oude pc is gecrashed en we hebben nu een nieuwe laptop. toetsen zijn erg gevoelig en dan typ ik wel eens wat verkeerd. en ook die mousepad werkt niet mee (en weet niet hoe ik hem uit geschakeld krijg wnat heb dan helemaal geen muisefunctie meer..... maar ik ben gestopt ieder berichtje te corrigeren. maar ben geen dislect hoor... soms typ ik te snel waardoor ik de letters omdraai dan krijg je sla ipv als... vergeef het mij....

hartediefje gefeliciteerd!!! het wordt een echt knullencluppie hier met hier en daar een meisekind erbij, ik moet toegeven dat ik ook hoop op een knulletje want dat klopt zo met mijn gevoel... als het een meisje is ook ok hoor! het cliche "als het maar gezond is" is echt waar

doosje lijkt mij ook zo heerlijk een assistent bij het huishouden.... al is het maar voor grote klussen, aan de andere kant ik werk maar 3 dagen, moet ik in die andere 4 toch wel het hh kunnen runnen? en ik kan moeilijk loslaten.... nadat ik in nov behoorlijk ziek in zh had gelegen en geen enkele conditie meer had heeft de moeder van een vriendin die wel een centje kan gebruiken geholpen om het huis weer op orde te krijgen (4 weken thuis erg ziek geweest en niets gedaan en daarna 2 weken zh) snoeteman had zijn handenvol aan snoetekind en werk en heen en weer rennen naar zh dus het was nodig... maar voelde me een beetje opgelaten dat een ander het werk voor mij moest doen... ik moet ruiterlijk toe geven dat snoeteman zich ondanks eigen werk ook zeker inzet voor de zorg van kind en huishouden. hier gebeurt alles naar draagkracht en smane gevoel....

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh Doosje dat wordt shoppen...balen!!!

Snoetetoet fijn dat jullie het ondanks de regen toch goed naar jullie zin hebben gehad. En oh wat zul je trots zijn op je meisje, dat ze zo van een vakantie kunnen genieten he!
    Wij moeten ons zo vaak verdedigen omdat andere denken dat een kind er niks aan heeft en het toch niet meemaakt....nou je zou Tim eens moeten horen als hij het over de afgelopen vakantie heeft! (overigens als iemand een ander idee heeft over op vakantie gaan met kinderen vind ik dat prima hoor maar veroordeel ons ook niet meteen omdat wij wel verre reizen maken)

Hartediefje het blijft toch echt een wonder hoor dat het zomaar in je buik kan groeien he! Enne gefeliciteerd met jullie knul!

Lisa hopelijk tot snel!

Babs gefeliciteerd en welkom

Sky wat fijn om zelf fotografe te zijn! Gelukkig heb ik tegenwoordig ook een adresje waar het me gelukkig geen godsvermogen kost om mooie foto's te hebben!

Hellie dat is balen....zeker omdat je tegenwoordig toch wat langer moet zoeken naar iets nieuws. Heel veel succes!

Wij zijn gister dus bij V&D geweest voor de fotosessie, was een leuke meid die de fotoshoot deed, normaal gesproken is de 1e foto die ze maken de gratis foto maar omdat Tim ff moest wennen had ze alvast wat foto's gemaakt maar omdat ze ons idee zo gaaf vond krijgen we toch die foto kado! En we hebben hem op de camera al gezien en hij is gaaf! Tim heeft wel z'n pamper aan omdat we hem echt niet verder wilden 'pushen'

En wat betreft de spel en typfouten....ik ben echt geen kei in talen en dus ook niet in nederlands...typfouten probeer ik wel zoveel mogelijk te voorkomen.......mijn excuses!

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    och citroentje de laatste die oordeelt over reizen met kinderen ben ik, wij hebben samen veel verre (rond) reizen gemaakt en we vinden dat als kinderen het aan kunnen het een prima manier is om ze iets bij te brengen. maar het ene kind is het andere niet.... en soms wordne kinderen echt tegen wil en dank mee gesleept. maar vaak is het zo dat kinderen het niet "gewend " zijn

ik kan snoetekind zowel in vliegtuig mee nemen als auto, laatste heeft voordeel dat je kan stoppen maar in vliegtuig kan ze ook bewegen hoor! moet maar afwachten of deze frummel ook wil reizen....

wat wel bizar was dat snoetekind een voorliefde voor kerken blijkt te hebben, riep bij iedere kathedraal: "oooooh kaik ies! een kellek!" en ook musea vind ze (nog) leuk. maar de afwisseling is ook heel belangrijk dagje strand of zwembad

by the way wat gaaf dat je foto gelukt is en dat die vrouw zo coulant was!!! ff nieuwsgierig: hoe heb jij je nou gekleed? broek heel laag toppie hoog???

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Snoet mijn opmerking was ook niet naar jouw bedoelt hoor.
    Het idd zo dat het ene kind het andere niet is en dat je daar met reizen wel rekening mee moet houden. Onze reizen zien er ook echt wel anders uit als toen we met z'n 2en gingen het is idd zorgen voor voldoende afwisseling. Tim is trouwens helemaal weg van hoge bergen (en dan vooral de Grand Canyon..) en mooie natuur! Tja en natuurlijk Mickey Mouse en Donald Duck....;) hadden papa en mama maar niet naar disneyland moeten gaan....
    En ook hier is het afwachten of de 2e uk het net zo leuk vind maar goed als je er jong genoeg mee begint weten ze ook niet anders toch...Tim ging met 9 maanden mee naar Canada. Daarbij we zijn altijd vrij makkelijk geweest met Tim (en dat ging ook goed...is natuurlijk ook afwachten) hij ging mee naar feestjes, daar in bed en als wij naar huis gingen namen we hem weer mee en sliep hij in z'n bed weer verder.
    We zien het wel met de volgende en gaat het niet dan moeten onze reisdromen maar ff wachten.

Hoe ik op de foto sta...ik had een hempje aan wat ik zo ver mogelijk omhoog heb gedaan en m'n broek zo ver mogelijk naar beneden, je ziet m'n broek nog wel maar je ziet ook een klein beetje van m'n hempje...ik vond het niet storend, ze wilde het zelfs nog opnieuw doen met de broek verder naar beneden maar wij vonden het beide niet nodig, het hoeft geen kopie te zijn van de foto als het maar mooi is. (en daarbij heb ik ook niet het figuur van een fotomodel dus goed is goed..hihi)

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi,

Ik ben nieuw hier en wil me graag bij jullie aansluiten. Ben 39 en zwanger van 1e kindje. Meeste topics waar ik zit ben ik echt veruit de oudste, maar hier gelukkig ook nog een paar 35+ers..

11. kvinna

kvinna Niet meer actief

12. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    even stoom afblazen....:x

ik bel net met echolab voor nieuwe afspraak, ze hebben me vorige week suf gebeld voor verzetten van de afspraak..... maar ja, je suis en france....

bel ik net, ivm overmacht echoscopiste wordt de afspraak verzet, kan gebeuren zou je denken maar ik krijg vervolgens de meest onmogelijke tijden..... en ik werk niet in mijn woonplaats, heb 30 min rij tijd dus kan niet ff heen en weer. ook snoetman werkt aan de overkant en moet tunnel met tol door en is 1 uur onderweg.... ja daar konden hun niets aan doen....

toen ben ik met trillende stem vriendelijk doch dringend geweest, dat ik met de 8 weken echo 1 uur heb zitten wachten omdat ze mijn afspraak vergeten waren, met de 12 weken 1 uur heb zitten wachten ivm overmacht situatie en nu weer? terwijl ik 5 weken geleden de afspraak heb gemaakt? en heb de mw vriendelijk gevraagd hoe zij dit nu voor mij op gingen lossen zonder dat ik er weer krom voor moet liggen...

en na veel wikken en wegen kan ik as woensdag op een andere locatie, 30 km verderop om 9:30 voor de echo! nu maar hopen dat manlief vrij krijgt...

en dit soort situaties brengen me dus totaal van slag..... moet zo opassen dat ik niet overtrokken reageer....

maargoed.... woensdag it will be.... nu snoetekind nog onderbengen, want die mag niet mee van de echoscopiste.... dat zal ws alleen maar tot overmachtsituatie leiden haha!

ga me aankleden, een kind uit de poepluier vissen en in bad doen (geen pembad maar we hebben wel gewoon bad:)) en dan naar opa en oma.... konijn ophalen en koffie drinken

tjuus!

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    28-06-'10 Canna: 32 jaar, zwanger van 1e kindje
    24-07-'10 Hellie: 31 jaar, zwanger van 2e kindje
    11-08-'10 Doosje: 32 jaar, zwanger van 1e kindje
    03-09-'10 Citroentje: 32 jaar, zwanger van 2e kindje
    12-10-'10 Brenda1976: 33 jaar, zwanger van 2e kindje
    16-10-'10 Sunny: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    18-10-'10 Kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    21-10-'10 Skyizthelimit: 39 jaar, zwanger van 1e kindje
    22-10-'10 Pacific: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    30-10-'10 Doglover76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    06-11-'10 Snoetetoet: 33 jaar, zwanger van 2e kindje
    15-11-'10 maartjecyprus: 40 jaar, zwanger van 3e kindje
    17-11-'10 Pio: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    19-11-'10 Miekiee: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    23-11-'10 Avon: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    26-11-'10 Hartediefje: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    05-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    24-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje

Bevallen:
    Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10)
    Melanina: 31 jaar 1e kindje, (6 weken te vroeg, doch gezond!) Zoey
    Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!)
    Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5)

Belangrijke data:
    21 juni: Hellie liggingsecho
    23 juni: snoet 20 weken echo
    23 juni 09.30: Femke vwp
    24 juni: Glimworm intake en termijnecho met 9 weken
    26 juni: Citroentje pretecho op 30 wk
    29 juni: Citroentje contole vk
    30 juni: snoet vk controle
    30 juni: Hartediefje hartje luisteren
    30 juni: Jettje 1ste controllen VK
    07 juli: Doosje77 bevalplan maken
    12 juli: Hartediefje 20wk echo bij VK
    16 juli: Citroentje bellypaint en daarna fotoshoot
    22 juli: Hartediefje 20wk echo bij Gyn.
    05 aug: Hartediefje Vk controle
    07 aug: Hartediefje pretecho bij 25 wk

14. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    28-06-'10 Canna: 32 jaar, zwanger van 1e kindje
    24-07-'10 Hellie: 31 jaar, zwanger van 2e kindje
    11-08-'10 Doosje: 32 jaar, zwanger van 1e kindje
    03-09-'10 Citroentje: 32 jaar, zwanger van 2e kindje
    12-10-'10 Brenda1976: 33 jaar, zwanger van 2e kindje
    16-10-'10 Sunny: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    18-10-'10 Kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    21-10-'10 Skyizthelimit: 39 jaar, zwanger van 1e kindje
    22-10-'10 Pacific: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    30-10-'10 Doglover76: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    06-11-'10 Snoetetoet: 33 jaar, zwanger van 2e kindje
    15-11-'10 maartjecyprus: 40 jaar, zwanger van 3e kindje
    17-11-'10 Pio: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    19-11-'10 Miekiee: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    23-11-'10 Avon: 33 jaar, zwanger van 1e kindje
    26-11-'10 Hartediefje: 33 jaar, zwanger van 3e kindje
    05-12-'10 Shadowcat76: 34 jaar, zwanger van 1e kindje
    11-12-'10 Femke32: 34 jaar, zwanger van 2e kindje
    24-01-'11 Glimworm: 30 jaar, zwanger van 1e kindje
    30-01-'11 Jettje: 33 jaar, zwanger van 2de kindje

Bevallen:
    Megamuts: 32 jaar, 2e kindje, (uitgerekend 20-03-10)
    Melanina: 31 jaar 1e kindje, (6 weken te vroeg, doch gezond!) Zoey
    Flamingo: 33 jaar, 1e kindje, 2-5-'10 (uitgerekend 2-5!)
    Cygnet: 37 jaar, 2e kindje, 6-5-'10 (uitgerekend 11-5)

Belangrijke data:
    21 juni: Hellie liggingsecho
    23 juni: snoet 20 weken echo
    23 juni 09.30: Femke vwp
    24 juni: Glimworm intake en termijnecho met 9 weken
    26 juni: Citroentje pretecho op 30 wk
    29 juni: Citroentje contole vk
    30 juni: snoet vk controle
    30 juni: Hartediefje hartje luisteren
    30 juni: Jettje 1ste controllen VK
    07 juli: Doosje77 bevalplan maken
    07 juli: Sky suikertest
    12 juli: Hartediefje 20wk echo bij VK
    14 juli: vk controle
    16 juli: Citroentje bellypaint en daarna fotoshoot
    22 juli: Hartediefje 20wk echo bij Gyn.
    05 aug: Hartediefje Vk controle
    07 aug: Hartediefje pretecho bij 25 wk

15. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Oh Hartediefje, ik heb je even blauw gemaakt in de lijst. Ok?

@Salca: Wat leuk!! Precies zoals ik 39 en 1e kindje!
    Welkom en gefeliciteerd! :)

@Snoet: hè bah zeg. Dat dat zo moet gaan elke keer. Ik zou er ook niet meer blij mee zijn. :x Gelukkig nu a.s. woensdag.
    Heel veel plezier met de 20 weken echo! Dat alles maar goed mag zijn!

@Citroen: ik ben ook héél benieuwd naar de foto. Vast heel erg mooi!
    Oh en geen excuses voor eventuele spel- of typfouten hoor! Dat heb ik vooral naar mezelf en tja, ben juf (met favovak Nederlands!:D) dus die beroepsdeformatie zit er nu eenmaal in.:p

@werkster: ja das waar, misschien 2 keer in de maand, dat scheelt al een hoop! Maar vind het moeilijk om een goeie te vinden. Een betrouwbare die ook goed poetst zoals ik. Wat een zeur ben ik hè?
    Maar heb dus ook een beetje wat snoet heeft; denk dan dat ik dat best zelf kan doen (calvinistisch opgevoed!). Maar heb al een krakkemikkig lijf en weinig tijd en nu gaat dat zeker minder worden met een klein ventje, dus ja, misschien toch maar snel eens gaan rondkijken... Zou het stiekum toch wel erg fijn vinden....:D

Oja, vanavond begint mijn zwangerschapscursus, ik ben heel benieuwd! 30 aug de partnerles en precies op de dag van m'n verlof de laatste bijeenkomst.

Zo en nu zo naar m'n werk....
    Fijne dag allemaal!

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @skyizthelimit: ja leuk!! jij bent alleen een stuk verder op weg dan ik al :)..Ik zit nog in de kritieke fase zeg maar...
    Heb jij overigens testen laten uitvoeren, vlokkentest of punctie? Zal vast ergens staan, maar dan moet ik erg ver terug gaan lezen.

17. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    salcia welkom meid...en nog van harte met je zwangerschap! voel je je goed?valt immers toch niet mee de 1e drie maanden!

je vraag naar sky....lees maar even haar handtekening;) jullie hebben een hoop gemeen zie ik!

snoet...wat een gedoe zeg...nee wij moeten wel rekening houden met hun,maar andersom??????????grrr nou hoop dat je hubbie vrij krijgt!

hier gaat ook alles prima...slaap wel steeds slechter...op m'n buik slapen lukt niet meer echt.ga nu ook aardig groeien,dus dat is wel leuk! 1 juli heb ik een drukke dag ..van 8 tot 12 werken,daarna om 13/:30 afspraak voor een 20 weken echo...om 14:00 moet ik een half uur liggen voor het nieuwe hartonderzoek naar baby's,met zo'n apparaat,en om 13:50 afspraak bij de verloskundige.dus dat word een lang dagje!

merk nu ook dat het wel zwaar is ivm met oudste dochter....mannetje is nu tot donderdag in duitsland,en dus sta ik er alleen voor.het tillen gaat steeds moeizamer(moet toch echt nu de tillift gebruiken),mis het knuffelen van haar op m'n schoot zo erg..ze vind het zo lekker...helaas is ze nu te groot en te zwaar voor me!:(

nu vanmiddag even met haar naar het ZH..... vragen of ze een micky mag (sonde)..... en daarna met haar naar de tandarts! dus voor haar vandaag geen leuke dag!
    nou meides ...fijne dag nog

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Miekieie: succes vandaag!
    @ Hellie: hoe ging je liggingsecho?
    @ Snoet: bijna je 20-weken echo dus, maar wat een gezeik zeg!! Beter gaat het een verdomd mooi kindje zijn nu....hihi
    @ Sky: ik herken het calvinisme, maarrrr....als je werkt en je kunt het betalen en je kunt er vrije tijd voor kopen, wat is je dan meer waard? Trots zijn op je calvinisme en met zware tegenzin staan te soppen of...lekker laten varen en leuke dingen gaan doen en het heerlijk vinden dat je werkt om dit soort dingen te kunnen betalen? Mijn visie op het leven hoor! Zolang het kan natuurlijk!
    @ Salcia: welkom en gefeliciteerd!!!!

Vraagje aan de ervaren moeders hier: hoe merkt je eigenlijk dat je voorweeen hebt? Ik bedoel: hoe voelt dat aan? Kan je dat beschrijven? Heb nog nergens last van gelukkig (behalve m'n darmen af en toe), maar ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het voor jullie voelde.

19. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje...heb nog nooit weeen gevoeld, dus weet eigenlijk niet hoe het is..

Hellie, hoe ligt de kleine????

Scalia, welkom!!

Even een vraagje...misschien heel stom hoor, maar wij hebben nu wat verschillende namen in gedachten, maar de mooiste krijgen we een combinatie van initialen van S.P.
    Vinden jullie dit een gekke combinatie (ik moest gelijk ergens aan denken, maar hubbie vind het wel gewoon kunnen)

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Doosje ik weet niet of voorweeen anders voelen als gewone weeen. Maar ik denk dat het voelt als de 1e weeen als je wel echt gaat bevallen en die zijn voor mij qua gevoel het beste te omschrijven als krampen onder in je buik, zeg maar boven je schaambot, die komen en gaan en ook een hoogtepunt kennen. Bij onze zwangerschapscursus bij Tim omschreef ze het als een golf...je voelt het aankomen en opbouwen, dan heb je een top en voel je het weer afzwakken. De 1e weeen kun je vaak makkelijk opvangen door buikademhaling te doen, ik denk dat het ook zo werkt met voorweeen..
    Heb afgelopen nacht ook het idee gehad dat ik (voor?)weeen had (ik had dus de krampen die ik hierboven beschreef) maar ben tussendoor in slaap gevallen en nu is er niks aan de hand......vroeg me ook al af of het kon nu.

Salcia welkom en gefeliciteerd!

Snoet balen zeg dat er zo met afspraken omgegaan wordt! idd je meot je altijd maar aan hun agenda aanpassen terwijl je zelf ook een leven hebt.

Miekie succes vandaag met je dochter!

Ik ga zo Tim naar de psz brengen en dan zelf naar de tandarts...bah heb er geen zin in elke keer als ik een gaatje heb komt de vraag of ik verdoving wil...ik heb nog nooit verdoving gehad en altijd m'n gaatjes dus zonder verdoving laten boren en altijd gaat het goed maar omdat er steeds zo'n lange tijd tussen zit (gelukkig!) weet ik weer niet meer hoe het voelt. Ik ga dus maar voor zonder verdoving....is elke keer nog goed gegaan dus waarom nu niet...

Deel Deze Pagina