En deze: @ Sky: graag gedaan hoor! Ik vind het zelf zo fijn om hier soms eens wat neer te zetten..en het is ook fijn dat er een 30+ topicje is...het is toch anders dan 20+ zijn. Hoewel we nog net zo knap en strak zijn natuurlijk he! 8) Als iemand een gokje wil wagen vind ik het leuk!
Megamuts: 32jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 20-03-10 cygnet: 37 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 11-05-10 hellie: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 24-07-10 doosje: 32 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 11-08-10 snoesje79: 31 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 22-09-10 blauw78: 31 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 04-10-2010 sunny: 33 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend op 16-10-10 kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 22-10-10 Linny79: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 24-10-10 Tjilpje: 31 jaar, zwanger van 3e kindje uitgerekend 09-11-10 snoetetoet: 33 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 12-11-10 Zo sta er nu ook bij . Hier weinig klachten trouwens, erg moe en volgens mijn vriend prikkelbaar (ECHT NIET!! ha ha). Zo nu en dan beetje misselijk, wat vaker naar 't toilet en soms een steek in mijn (.)(.) maar verder niets... inderdaad heel dubbel gevoel... lekker dat je weinig 'klachten' hebt zeg maar, maar ja voor de bevestiging is het soms lastig. x ps aan de echo voorspelling waag ik me niet... nog geen ervaren echo-lezer
ik denk aan de stipjes te zien dat het een jongetje wordt (balletjes) maargoed ik heb er niet voorgestudeerd.... maar streepjes kunnen op schaamlipjes wijzen....... wat betreft snoeteman: die heeft me tijdens eerste zwangersschap erg ontzien en doet dat nu ook..... heeft me gister laten slapen en snoetekind mee genomen.... vraagt wat ik wil eten of juist niet.... houdt daar rekening mee bij boodschappen... gaat om met mijn moodswings en zegt het niet erg te vinden dat ik al in slaap ben gevallen voordat hij boven is..... dus eigenlijk is het een schat|!
vanmorgen de 12 weken echo gehad. Wat bijzonder en mooi. Na ruim 4 weken alleen maar op bed te hebben gelegen en veel te hebben overgegeven was ik toch wat bezorgd. Maar er was een zeer bewegelijk kind te zien! Heb zulke mooie, duidelijke foto's. Maar dat zal iedere moeder wel zeggenn! Volgens de computer zou ik vandaag precies 12 weken zijn ipv 11 weken en 5 dagen. De volgende keer beslist de vk welke datum we aanhouden. Ben zo blij!
snoesje wat heerlijk..... wat een fijne bevestiging nadat je je zo ziek hebt gevoeld! waanzinnig bijzonder he? zo'n echo en nee niet alle moeders hebben duidelijk echo's...... dus jij bent met recht trots
hoi snoesje, goed nieuws !! Is de misselijkheid nu wel over na 12 weken (daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar gezien ik elke dag vecht tegen dat irritante gevoel... )
Hallo 30+ dames, ik wil graag met jullie meekletsen! Ik ben 32 jaar en zal 33 zijn als onze 2e uk komt. Ik ben op 3 sept uitgerekend en vandaag dus 14 weken en 4 dagen. We hebben al een zoon van 2 (dec '07) Tim.
enne de echo hier bovenaan op de pagina lijkt me echt een jongen, zo zag het er bij ons nl ook uit bij de echo van Tim....daar waar het pijltje staat zie ik de balletjes en het piemeltje....zal wel eens ff een fotootje zoeken van toen. (oh en de foto een pag terug zie ik het ook niet zo duidelijk hoor)
Dat je dat ziet!!! Ik weet echt niet waar ik moet kijken hoor, zelfs nu je het hebt omcirkeld zie ik het niet
euh..zien? Ik gok ook maar hoor maar dat wat ik omcirkeld heb is wat me als 1e opviel aan de echo...... Zie je het op mijn echo wel?
Megamuts: 32jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 20-03-10 cygnet: 37 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 11-05-10 Canna: 32 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 28-06-10 hellie: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 24-07-10 doosje: 32 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 11-08-10 snoesje79: 31 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 22-09-10 blauw78: 31 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 04-10-2010 sunny: 33 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend op 16-10-10 kvinna: 34 jaar, zwanger van 1e kindje, uitgerekend 22-10-10 Linny79: 31 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 24-10-10 Tjilpje: 31 jaar, zwanger van 3e kindje uitgerekend 09-11-10 snoetetoet: 33 jaar, zwanger van 2e kindje, uitgerekend 12-11-10 Ik zie ineens een lijst staan met zwangeren, sta ik er gewoon niet bij! Ik was er echt al vanaf voor pagina 10 dames, maar goed, nu sta ik er iig bij. De discussie mbt geslachten op echo's, die boeit mij niet zo. Ik maak het aan de lopende band mee dat de 'voorspellingen' er helemaal naast zitten. En bovendien vind ik het dan geen verrassing meer. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
eerder had ik gevraagd of het leuk was om een lijst te starten om beetje overzicht te hebben wie er allemaal regelmatig komen en wie op die lijst wil zichzelf even toe wilde voegen..... wat betreft geslacht... is toch geen discussie??? hellie vroeg wie wil kan een gokje wagen en mee denken er zijn mensen die het wel leuk vinden om het te weten. ik heb het bij eerste kind ook niet willen weten..... de magie van de vrassing was ook hardstikke leuk!
@ Citroentje: welkom en thanx voor je reacties!! Leuk! @ Canna: het is idd geen discussie. De echoscopiste had gezegd dat het een jongetje is, maar ze wist het niet zeker, dus ik had 2 echo's geplaatst voor wie een gokje wil wagen. Vind het leuk om daar reacties op te krijgen. Maar gooi gerust iets anders in de groep hoor... @ de hele roze lijst: jeetje wat ben ik al snel aan de beurt zo hee hahaha!! AAH! @ meiden die de misselijkheid voorbij zijn: lekkerrrrrrr en nu aan de friet! (heb een lichte obsessie voor friet ontwikkeld, maar probeer me in te houden voor 1x in de 2 weken..) @ Sky: alles nog check? Ok, nu even de maiskolf in de pan. Fijne avond iedereen!
Ik wilde het bij de eerste ook niet weten wat het zou worden, nu bij deze wil ik het wel weten. Op de 12 weken-echo kon je echt niks zien, die was zo onduidelijk. Morgen hebben we de 20-weken echo, maar mijn man wil het dan nog niet weten, hij wil wachten tot de 3D-echo, maar die hebben we pas 17 april. Duurt dus nog ff en er valt tot nu toe ook nog niks te gokken, misschien na morgen
en het bakerpraatje is als volgt: een meisje neemt je schoonheid en maakt je misselijk en van een jongetje ga je stralen en krijg je energie.... aangezien de chinese kalender mij een jonetje voorspelt......
Haha precies Snoet! Zeg, ik heb nog een (vies) vraagje...ik moest net even naar het toilet voor de 'grote' boodschap en toen zat er helderrood bloed bij...weet iemand wat dat kan zijn? Aan de achterkant dus he...niet de voorkant gelukkig! hihi ik schaam me rot! (en ben ongerust)