30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karin Pok

Karin Pok Lid

23 feb 2010
    15
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben 40 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Maandag zal ik in het ziekenhuis de eerste echo krijgen. Ik ben echt heel erg zenuwachtig en hoop dat alles goed is.

2. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Sorry:) Maar wacht al 1,5 jaar en heb er nog nooit zo dichtbij gezeten. En er bestond een kans dat ie iets donkerder zou zijn.

Ik zit nog voor mijn NOD die is morgen en mijn temp is nog hoog meestal daalt ie al een dag voor mijn NOD.
    Dus het is gewoon zo spannend.

Pre seed is vaginale glijmiddel die je bij een kinderwens kan gebruiken. Die de zaadjes in bewegelijkheid kunnen bevorderen

3. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Welkom karin pok, dat is zeker spannend zeg hopen dat alles goed is. Maar dat is al snel voor een echo toch? kunnen ze dan al wat zien?

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Snap je wel hoor........;)......maar wil zo graag dat je niet teleurgesteld wordt.......morgen zal ie donkerder worden let maar op....... *duimt er lustig op los en steekt haar beruchte goudse kaarsen aan*

5. Goeie morgen meiden!!! Ik heb nieuws... Ik heb namelijk geen test gedaan;):D Knap he van mezelf. Gisteravond nog met mn man over gehad en hij vond dat ik maandag pas moet testen, dus...ik ga er morgen eentje doen;)

Ik zat te rekenen... Normaal gesproken word ik pas donderdags ongesteld, maar afgelopen keer zondag al, eigenlijk dus een halve week te vroeg. En nu had ik afgelopen maand pas op zondag rond een uur of 12 een pos. ovulatietest (en de avond ervoor negatief). Dus de kans dat ik mn ei pas maandag of dinsdag heb gehad is best groot. Dus conclusie, gister testen was gewoon echt veeeeel te vroeg. Morgen zou het op zn vroegst kunnen als ik di mn ei heb gehad... Dus ik hou toch nog een beetje hoop:)

Maar Bieb, wat spannend zeg...wel weer een streepje. Misschien moet je toch effe de stad in om een fototoestel te kopen, desnoods een wegwerp, dan kunnen we allemaal ff mee beoordelen?!? (en misschien kun je dan ook nog een paar zw testen erbij kopen, ben bang dat je die wel nodig hebt hihi;)) Wel spannend zeg meid, kan me voorstellen dat je je niet in kon houden, ik begrijp je helemaal hoor! Maar weer een streep, klinkt mij hoopvol:)

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!! En welkom.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    * geeft marjolein een schouderklopje *.......en moet erg lachen om het feit dat je het advies van je man zo goed opvolgt.....hahahaha......zooooo herkenbaar*

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Enne Bieb.......een streep is een streep, weet niet met welke zwngschtest je test, maar bij sensitest heb ik de ervaring dat het dan gewoon raak is.......

9. Hihi, vind het van mezelf al zo knap dat ik er vandaag geen gedaan heb:) Maar tot maandag wachten, hoe bedenkt ie het;):D

10. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

goeiemorgen allemaal :)

welkom aan de nieuwen!
    @Bieb : ik snap je wel hoor, moeilijk he, wachten, hoop zo voor je meid dat het goed zit! En idd, koop een fototoestel en hou ons niet in spanning hihi.
    @Marjolein : goed dat je niet getest hebt! Ook voor jou hoop ik dat het goed zit!
    @Goofy : nieuwe ronde nieuwe kansen voor ons! Ook ik zit vandaag in een nieuwe ongivrije dag dus ga d'r ook lekker tegenaan hihi. Duim met je mee dat het voor ons beide deze maand echt goed mag gaan, voor jou zeker ivm die problemen.

Ik ga d'r weer vandoor, moet zo aan het werk dus ik ga m'n schoenen maar aantrekken :).

groetjes!

11. Catt

Catt Lid

7 mrt 2008
    44
    0
    0
    Fiscaal jurist
    Noorden vh Land
    @Bieb: wel spannend hoor! Ik duim voor je dat het raak is. Ik heb me vandaag ingehouden en niet getest (gister was ie zo maagdelijk wit, dacht dat heeft zeker geen zin). Ik wil het proberen uit te houden tot dinsdag as, maar komt ook een beetje omdat ik de "gebruikelijke kriebels" in mijn maag voel en geen "zwangerschaps-trekjes" vertoon. Ga er vanuit dat het deze ronde mis is.

@Marjolein: heel goed van jou! Verleiding weerstaan

@Karin: welkom en gefeliciteerd met je beeb. Succes met je echo, is het je 1e echo? Spannend!

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen allemaal :D

Zo het uur van de waarheid heeft bijna geslagen *slik* nog iets minder dan 3 kwartier en dan is hij er echt uit :D
    Het zweet (sorry:)) staat me momenteel blank op de rug pffffff

Gewoon glijmiddels blijkt de gang van de zaadcellen tegen te werken Pre seed doet dit niet is dus speciaal gemaakt als hulpmiddel bij het klussen:D

13. Zo, weer effe het lijstje erbij!!!

Saffron, jij nog nieuws???
    Nieuwe meiden, vullen jullie effe aan?!?

saffron-35 jaar ronde 1 voor 3de kindje- NOD 3 maart
    femke32 - 34 jaar - ronde 7 - meisje van 1,5 jaar _ NOD 5 maart

bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart
    Marjolein-30 jaar- ronde 2 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD 7 maart
    Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??
    Danjay - 31 jaar- ronde 3- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 9 maart
    Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart
    Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart
    Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart
    miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD 13 maart :D
    Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart
    Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart
    Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart
    Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-200nod 21 maart
    sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart
    Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart
    MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart
    Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD 26 maart
    Goofychick-..jaar-ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 26 maart
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???
    Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ??
    mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD?
    shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD?
    monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD?
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD?
    shadowcat76 - 34 jaar - ronde 2 1e kindje - NOD 29 maart
    Yippieajee 33 jaar okt 2006 1e kindje 1e icsi mislukt.

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...
    Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober
    Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!!
    Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober
    Leiff-30 jaar-ronde - zwanger van 2e kindje uitgerekend......
    maeke - 38 jaar zwanger van 3e kindje uitgerekend.....
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van bijna 2, 2 vmk's -
    Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje [/QUOTE]

14.  
  15. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Yeh cool zeg dat je geen test heb gedaan. Wat een berekeningen zeg. Wanneer is je NOD nou dan??? Dinsdag ofzo?
    Ik heb vrijdag de 19e mijn ei gehad dus ben vandaag precies 2 weken verder en meestal zit ik op de 15/16 dagen erna ongesteld dus dat is morgen of overmorgen.

Maar het streepje is zo licht ik denk niet dat ik hem op een foto krijg. *en kijkt ondertussen nog maar eens naar de testen*
    En ik ga zeker weer nieuwe testen kopen, misschien zo'n gevoelige.
    Of hou ik mezelf dan voor de gek?
    Ik wou dat ik in bed kon liggen en zondagochtend wakker worden en dan testen en 2 duidelijke strepen en niet deze spanning tussendoor.

Ja mijn camera moet ik opsturen naar canon die word(t) gratis gemaakt want is een bekende fout bij canon. Kijk als ie nou niet gemaakt zou worden had ik al meteen een nieuwe.
    En wegwerp digitale hebben ze niet denk ik.

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D Als dat het ergste is hahahaha

Dank je wel voor jullie lieve steun doet me goed:p

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Heb je een webcam??? daar kun je ook foto's mee maken:D

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *smak*

19. Oh Biebje, wat is het toch spannend he meid... Na hoeveel tijd zag je het streepje dan?? Als het binnen een half uur was, dan is een streep een streep en een streep, nouja een tweede dan, betekent zwanger!!!:D

Maar ik doe graag mee met je weekendslaap hoor!! Alhoewel ik wel een heel gezellig weekend voor de boeg heb...

Ik zou zeker nog testen kopen en morgen nog een keer testen, maarja dat ben ik he, denk dat andere meiden 2 dagen zouden wachten. Ziet je man de streep ook weer???

@Hexje, het lijkt nu misschien niet zo erg, maar wacht maar gna, gna

20. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    goeiemorgen!!!

wow marjolein dat je jezelf hebt kunnen inhouden met testen. woehoe! dat is knap . zeker omdat je gisteren een vaag streepje had. ik duim mee met jou hoor. wanneer ging je nu weer testen?
    als ik het goed heb na het weekend?
    hou jij dat zolang vol?

biebje!!!!! tester! en streep streep streep streep streep?
    ja ik las het weer zo een vaag ding maar eh..streep is streep .

hexje...ik weet dat je zenuwachtig bent maar het komt goed. echt waar! niet bang zijn.

jep en ik zit hier maar te wachten op mijn ongi. wat vandaag zou moeten komen. daar ga ik dus maar ook van uit aangezien ik voel dat mijn onderbuik beetje opgezet is en me ongi voel.
    ja en dat geen bloed geeft moed heb ik na 7 rondes wel gezien dus hahahahahahahahahah

oh marjolein je maakt me zo nieuwsgierig!

Deel Deze Pagina