hi dames, hier een vermoeide snoet...... en ben vandaag een beetje in de mineur.... heb vanaf vanmiddag echt giga hoofpijn en had ik zorgen over.... eerder heb ik ook wel eens zo'n hoofdpijn (migraine achtig...) en dat was dan teken om ongi te worden, op zo'n hoofdpijn volgde buikkrampen en dan tadaaaaa kwam het rode leger voorbij... daarom vind ik het nu eng. maar kan misschien ook reactie op HCG zijn?! heb een ander nieuwtje heeft niks met zp te maken maar snoetekind heeft met haar 22 manden op het potje geplast!!!! ben zo trots als een pauw! ze kwam er zelf om vragen!! als iemand me 3 jaar geleden had verteld dat ik hoera stond te juichen en een peuter had toegezongen dan had ik diegene smakelijk uit gelachen.....
Hoofdpijn is ook een teken vd zwangerschap he.. Dus laat je niet ontmoedigen Je dochter op het potje.. wow! mijn dametje weigert pertinent:O tskkk krijg haar niet zindelijk.. terwijl madam het allang zou kunnen.. Dus tips zijn welkom (ps de stickers liggen er al.. maar daar maalt ze niet om.. Ze lijkt te denken dat ik gek ben dat ze voor een sticker die tocht gaat maken terwijl het ook in haar luier kan..)
Snoetetoet, natuurlijk maak je je zorgen, zou ik ook doen hoor! Veel drinken! Juist als je zwanger bent. En dat met je dochter.....super.....en ik had nooit gedacht dat je uberhaupt zooooo kon lachen om de meest simpelste dingen van je kleine koter
Hahahahaha...........denken dat je gek bent......ja kan er nu nog om lachen mijn tijd komt nog 8) Nou hoorde ik wel van ouders van mijn klas dat je ze niet snel genoeg gewoon voor de lol op het potje kan gaan zetten, maar ook daar hoor ik ook tegengestelde berichten over.
Hoi meiden hier ben ik weer. ik zit nu al een uur te huilen en niet omdat ik ongie ben geworden, maar nu de testen zijn opgedroogd zie ik toch wel dat donderdag de streep het beste was te zien en dat ie eigenlijk toch wel afloopt per dag. En nou heb ik vannacht maar 4 uurtjes geslapen en vandaag even wezen winkelen in Den Haag dus ben echt zo moe ik dacht ga ik even slapen. Nou ik heb 1,5 uur wakker gelegen en heb alleen maar lopen piekeren over wat er allemaal aan de hand zou zijn daarbinnen. Ik weet niet hoe het allemaal voelt, maar ik voel me echt wel anders. Dus wou ik even vragen of iemand dit ook ongeveer heeft gehad en hoelang het dan ongeveer kan duren voordat ik dan weer ongesteld wordt zie het een beetje somber in allemaal en ik weet niet of het door mijn vermoeidheid komt. Sorry beetje ego vandaag.
lieve schat jij hebt zoveel getest dat je door de strepen het bos niet meer ziet..... teveel strepen is ook niet goed dan maken die je weer onzeker...... het feit dat je het allemaal voelt en dat je zo emo bent heeft ws ook met een prille zwangersschap te maken..... en die somberheid komt door vermoeidheid.... je wil mij niet mee maken als ik moe ben!!!! (wij wonen in een bunker ver van de stad <lol>) probeer het heel even los te laten..... (makkelijk gezegd!!!!) in ieder geval probeer je rust weer te vinden dan kom je ook weer wat bneter in balans. slecht slapen kan ook een teken zijn.... meissie hou je taai een dikke knuffel van snoet
ach meid toch, ik kan je niet helpen, althans heb nog niet zoiets gevoeld, maar een knuffie ka ik je wel geven, kom maar even op de sofa meisie knuf-knuf
@nanette, snoietekind gaat 3 dagen pw naar de creche en ziet daar dus veel..... enw il ook met ons mee "kijken" laat ik rustig gebeuren heb je wel eens geprobeerd om haar zonder luier te laten lopen met potje binnen handbereik in de kamer?
Ik kan je niet helpen het te verklaren (ben nog nooit zwanger geweest....). Wel kan ik je een hele dikke knuffel geven. Komt ie......................
Ik heb een nieuwe nickname gevonden Emo-ego. Bedankt meiden ik had het even nodig. Ik deed het eigenlijk voor de knuffels, ik denk dat ik er voortaan om vraag is wat makkelijker. Het maakt me zo blij en verdrietig om hier te zijn heerlijk Bedankt meiden.
Bieb, dikke knuffel....ik zou het ook niet weten, maar leef wel met je mee, de onzekerheid maakt je gek. Hopelijk heb je snel mee duidelijkheid...
Meiden ik ga even in bad en dan lekker slapen. Ik denk niet dat ik morgen ga testen. Heb het even gehad met die testen. Slaap lekker.
Bieb, slaap lekker, probeer er even niet aan te denken, hoe moeilijk ook, en lekker te slapen. Enne... die testen inderdaad even niet meer doen....
Trusten Bieb! Lekker slapen en morgen weer fit op! Test beter maar even laten, geef het even de tijd! Hier zit iemand voor je te duimen dat alles helemaal goed mag gaan! Ik vind wel dat jij aan 'de beurt' bent meis! Ik zie je gauw onderaan de lijst (*duimduimduim*)
mvl alles goed? Al actie onderomen deze ronde We gaan weer samen op hè, leuk! Ik heb een ideetje, zullen we na deze ronde onderaan de lijst gaan!? in het roze!!! Ik ben net zo positief als mijn ovu test, hihi
@Bieb even wat anders, ik zie dat jullie al bij de gyn lopen, misschien rare vraag, maar kan je anders niet een bloedtest op Hcg laten doen? Dan heb je iig zekerheid.
@bieb er kan vanalles zijn.. Het kan aan de concentratie van het hcg in de urine liggen.. Je test nog zo vroeg volgens mij.. Maar ik kan me je onzekerheid wel voorstellen.. Dikke knuffel. En ego.. volgens mij valt dat wel mee. @snoetetoet.. Yups dat hebben we ook gedaan.. Maar misschien wel goed om dat binnenkort weer te gaan doen. Of een onderbroekje in de luier.. Dat heb ik ook wel eens gehoord. @goofy.. ja lach maar mijn tijd komt nog wel dan neem ik wraak *kijkt stoer je kant op*