30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippiejee-MVL, ik duim met jullie mee!!!!:)

2. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Snoet, die onzekerheid is wel logisch, na zoveel verhalen, maar probeer positief te blijven.. internet met alle verhalen is soms ook niet alles, dat zie je nu maar.

Enne.. als het je helpt, ik heb twee meiden, misselijk geweest en allerlei kwaaltje, daarna een jongetje, weinig kwaaltjes en nauwelijks misselijk, en daarna een miskraam, hondsmisselijk en superziek geweest vanaf het begin. Ze dachten allemaal aan een tweeling, maar nee, lichaam had volgens mij gewoon door dat er iets niet goed was, en ging HCG als een gek produceren.

dus, mocht de chinese kalender inderdaad gelijk krijgen, dan....:p:p

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    lief van je...

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen :)

@ snoet, weet het eigenlijk niet maar ik denk dat de onzekerheid er bij hoort, helaas en zeker in de eerst 3 maanden.... hele dikke knuff alles komt vast goed met je (blijf duimen tot november )

Zo en voor iedereen om deze dag mee te beginnen.....

YouTube - Forever Friends (1) (hij kan helaas niet automaische :x dus ff klikken:))

5. Ahhh wat lief!!!:) Een hele dikke bereknuffel terug hoor:)

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Thx maar euh het was de verkeerde link hahahahah blond he haha:D

YouTube - Forever Friends (1)

Lol deze is de goeie :D

7. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    @hexje, knuffel terug..

Enne...mijn ovu test was zojuist POSITIEF!!!Yeah, dat je zelfs daar zo vrolijk van wordt.....nu nog even een paar avondjes vroeg naar bed:D;) en dan weer op de roze wachtbank....

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

JAAAAAAAAA wens je alvast veel klus plezier :) of was het nu "ei schilderen":p

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej dames,

Nu ik weer ff ego...volgens mij zit ik in de overgang ofzo...gistermiddag nog geen positieve ovutest en ik heb t al een paar nachten enorm warm, echt lijken wel opvliegers...en ik ben normaal een koukleum! en mn ei blijft weg dus...vind het nu niet leuk meer :( ik ga nu op visite dus kan ff niet reageren maar ben er misschien vanmiddag weer...wou het ff kwijt...

Iedereen een fijne dag met veel positieve testen en een hoop zonneschijn!!

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Is inderdaad niet meer leuk! Stomme ei...... overgang:$ nee is vast wat anders maar wat:( was het maar zo makkelijk dat we echt konden helpen zoeken dan was hij allang gevonden.....

Dikke knuff en jij ook een fijne dag met veel zonneschijn

11. @Sweetvienna, nouja de overgang zal wel meevallen denk ik;) Maar tis wel raar inderdaad...snap er niks van. Ik zou willen dat ik er wat zinnigs over te zeggen heb, maar ik ben bang dat ik je niet kan helpen... Hoop gewoon dat ie snel komt of dat je anders maar ongesteld mag worden, kan je weer fris en fruitig beginnen:)

@MVL, Jippie!!! Veel plezier, vanmiddag, vanavond, morgenochtend haha! Tja , die zon doet wonderen he;):D

12. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    @sweetvienna, is inderdaad niet leuk meer, kan het te maken hebben met je oor en je witte paard;) misschien dat je lichaam daarom anders reageert, iets anders zou ik ook niet weten...

@iedereen, fijne zonniga dag vandaag!!!!!!!!!!!!!!!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Yeah yeay yeah, doe je best, gaan we dat 30+ zwanger forum straks een beetje pimpen!! Whoehoe!

*stuurt nog een beetje LH voor de zekerheid!*

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Thanks!:D

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @sweetviena; balen zeg! wordt nu toch echt wel tijd!! Overgang lijkt me toch niet zo ineens, koorts ivm infectie? Of toch de hormonen in de war. Zit niks anders op dan afwachten, sterkte ermee en komt vast wel weer goed als het witte paard de deur uit gaat!;)

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgen.....

@Eerst een dikke knuffe aan Snoetetoet en Sweetvienna......

@Snoet, ik weet nog goed dat ik vanaf het moment van testen me zorgen heb gemaat tot de 20 wkn echo, drama!!!! En als ik dan nu naar mijn gezonde (hoewel nu al twee dagen 39 g koorts) knul kijk.....zwijmel!

@Hexje hoe laat heb je het morgen?

@Mvl.....hier oook vroeg naar bed maar om een hele andere reden helaas.

17. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    @goof, beterschap met je knulletje, 39 koorts is wel veel, hopelijk drinkt hij nog wel goed...

18. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Goeiemorgen iedereen! De ZON schijnt!

@Mvl
    Succes en have fun! :D

De hoogte van koorts zegt niet zoveel over de mate van ziek zijn en ouders maken zich vaak onterecht te veel zorgen. Op deze site lees je er meer over.

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Pffffff 39 graden ow jeetje veel beterschap

morgen om 15.40 moet ik er zijn eerst nog werken tot half 3 en dan half uurtje naar huis rijden bak koffie tegen de stress en dan gaan gelukkig niet zo veel tijd om me druk te maken:) hoop ik :p

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zo ik heb ook weer bijgelezen..
    Wat een onzekerheid allemaal...

Sweet.. je overgang lijktme niet hoor.. (zoals iedereen al zegt) ik denk wel dat het paardje de boel een beetje ontregeld. en als je het echt niet vertrouwt kun je altijd de dokter of gyn bellen toch?

@goofy beterschap met de kleine.. Zo sneu altijd...
    Ik verpest mijn dochter altijd compleet als ze ziek is.. Ze weet dat en speelt er handig op in:D

@hexje ik heb vast wat gemist *schaam* maar wat is er morgen?

Mijn schoonouders komen straks nog voor mijn verjaardag.
    Zonet samen met mijn meiske een taartje gebakken.
    In de praktijk komt het er op neer dat ze de helft van het beslag heeft proberen weg te likken.. Maar het is zo leuk samen bakken.

Ik snap niks van mijn ongi, het wil niet echt lekker doorzetten..
    Niks aan als je cyclus niet helemaal doet wat het anders doet. Kan net zo goed een inlegkruisje pakken ipv mvb. Verlies bijna niks...
    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Deel Deze Pagina