30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    :)halloooooo

ben er weer.
    ja ongi hier doorgebroken gisteravond. ben niet teleurgesteld meer. want ik wist het al.
    tuurlijk vind ik het jammer en ik moet nu naar ronde 8 en ik vraag me toch af wanneer het voor ons mag raak zijn.
    dus heb ik een vraag voor jullie...nogal persoonlijk...zie maar of je wil antwoorden.

wanneer klussen jullie en hoe vaak?
    kijk omdat mijn manneke en ik vaak omgekeerd werken is het bij ons vaak puzzelen hahahahahaahah dus soms overdag als dochterlief slaapt of s'avonds in bed zeg maar.
    wij doen het zo ongeveer vanaf dag 8 a 9 om de dag en als ik positief test op mijn ovulatie elke dag. en dat dan 3 dagen volhouden. en daarna niks meer omdat we beiden helemaal kapot zijn. iets doen wij dus fout. dus als jullie tips hebben graag.
    dan weet ik of we het beter anders aanpakken.

oh en ik heb ook nog een leuk nieuwtje!!!
    mijn dochter van 19 maanden heeft gister voor het eerst op het potje geplast. WOEHOE JEEEEEEEJ HIEP HIEP HOERA.
    zomaar ineens. en gisteravond opnieuw. wat goed he. ben zo trots.
    waar een mens blij kan van worden he.

lieve meiden heb niet alles terug gelezen, maar hoop dat er nog wat hcg te strooien valt hier. en zo niet. op naar de volgende ronde dus.
    jeej wat een verhaal ondertussen.
    moet nog mijn banner aanpassen. ga ik nu doen!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks!
    Ja klopt, hij drinkt gelukkig goed. En hij is ook nog alert, nu althans maar de koorts loopt straks op aan het einde van de middag.....hij is nu niet veel anders dan anders, beetje meer hang naar ons toe.

Zo gaan ff boodschappen doen en vriend aanmoedigen met hardlopen....althans manlief wil dat maar ik heb zoiets van......8)
    Altijd op zondag.....zit er dan tegenop om maandag weer de hectiek in te gaan. Anyway.....

Zon ja....heerlijk!!!

@Bieb hoe is ie?

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Femke, hier hetzelfde probleem met puzzelen.....ga nu pb je nog wel.

4. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    saffron-35 jaar ronde 1 voor 3de kindje- NOD 3 maart

bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart
    Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??

Danjay - 31 jaar- ronde 3- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 9 maart
    Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart
    Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart
    Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart
    miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD 13 maart :D
    Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart
    Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart
    Saskia33 jaar-ronde 6- 1 kindje- NOD 17 maart
    Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart
    Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-200nod 21 maart
    sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart

Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart
    MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart
    Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD 26 maart
    Goofychick-..jaar-ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 26 maart
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???
    Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ??
    mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD?
    shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD?

monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD?
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD?
    shadowcat76 - 34 jaar - ronde 2 1e kindje - NOD 29 maart
    Yippie - 33 jaar - 1e kindje bezig sinds 2006 1e icsi mislukt.
    femke32- 34 jaar-ronde 8, 2de kindje, NOD 31 maart/1 april

Wen1975 - 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje, vmk 5-1-2010 - NOD 1 april
    Marjolein-30 jaar- ronde 3 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD ??2 april??

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...
    Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober
    Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!!
    Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober
    Leiff-30 jaar-ronde - zwanger van 2e kindje uitgerekend......
    maeke - 38 jaar zwanger van 3e kindje uitgerekend.....
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van bijna 2, 2 vmk's -
    Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje

5. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    heb de lijst proberen aan te passen maar zie dat ik overal gaten gemaakt heb. kan iemand dat aanpassen voor mij? ben geen pc-wonder blijkt. hihihihi:$:$

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    saffron-35 jaar ronde 1 voor 3de kindje- NOD 3 maart
    bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart
    Jacqueline125- 33 jaar- ronde 5, voor eerste kindje, NOD 7 maart??
    Danjay - 31 jaar- ronde 3- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 9 maart
    Jemmah - 34 jaar- ronde 1- zoontje van 15 mnd -NOD 10 maart
    Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart
    Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart
    miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD 13 maart :D
    Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart
    Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart
    Saskia33 jaar-ronde 6- 1 kindje- NOD 17 maart
    Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart
    Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-200nod 21 maart
    sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart
    Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart
    MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart
    Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD 26 maart
    Goofychick-..jaar-ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 26 maart
    shadowcat76- 34 jaar -ronde 21e kindje - NOD 29 maart
    femke32- 34 jaar-ronde 8, 2de kindje, NOD 31 maart/1 april
    Wen1975 - 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje, vmk 5-1-2010 - NOD 1 april
    Marjolein-30 jaar- ronde 3 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD ??2 april??
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???
    Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ??
    mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD?
    shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD?
    monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD?
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD?
    Yippie - 33 jaar - 1e kindje bezig sinds 2006 1e icsi mislukt.

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...
    Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 22 oktober
    Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december 09 ZWANGER!!!
    Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend op 18 oktober
    Leiff-30 jaar-ronde - zwanger van 2e kindje uitgerekend......
    maeke - 38 jaar zwanger van 3e kindje uitgerekend.....
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje van bijna 2, 2 vmk's -
    Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje

Ik heb m'n bst gedaan, zou nu weer goed moeten zijn.....

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He snoet, hoe is het nu? Ik kan me goed voorstellen dat je heel "zenuwachtig" bent over alles. Ik heb geen idee hoe voelt, maar wordt al nerveus als ik eraan denk. Je moet wel zo blijven denken: het is nog steeds zo dat de meeste zwangerschappen goed gaan, en dat de meeste kindje gezond ter wereld komen....
    Makkelijk praten, voor een ander;).

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    bedankt voor alle lieve woorden.... *dikke knuffel*
    @femke gaaf he als zon klein wijfie dat lukt.... snoetekind is opstandig vandaag ws omdat snoetepapa niet zo van de grenzen is.... e ik was boven bezig. dan lukt het dus niet no problem heb nog nooit een 18 jarige in pamper gezien (met uitzondering daar gelaten)
    ik heb tot nu toe geklusd wanneer we zin hadden maar gericht op ovutest maar ben uitgegaan van kortse cyclus om te weten wanneer te beginnen met testen en eenmaal een lichte streep geklust, dag later gelijke streep en weer gegymnastiekt en die nacht voelde ik ei..... dus eigenlij in 2x raak....

@ goofy ik heb ook een man die hardloopt.... alleen is hij laatste jaar minder wedstrijden gaan lopen maar gaat wel dagelijks 1,5 lopen... wordt al moe bij het idee...... en je staat zo lang te wachten bij finish..... maar af en toe is wel leuk...
    en beterschap met de kleine...

ik zal de lijst zo weer ff lijmen,

liefs van snoet

@jippie, wat heerlijk hoe jij toch kan stuiteren op een beetje positiviteit hihihi

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @nannete mijn implanon zou er vrijdag uit maar arts had spoedgeval en nu gaat hij er morgen middag uit:) Dat was alles hihi:D

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    tnx knuffel! zag ook dat je de lijst hebt gefixt! ik voel me wel iets positiever hoe het gaat of komt heb er nu toch geen invloed op.....

11. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ach snoet ik herken dat zo he. dat onzekere gevoel.
    vooraf ben je alleen maar bezig met ik wil zwanger worden. en als je het eenmaal bent beginnen de "nieuwe" zorgen.
    dat is heel normaal.
    ik heb zwangerschapsmigraine gehad bij mijn dochter. begon met 6 weken en stopte met 13 weken. dus dat is heel normaal hoor. alleen stik vervelend dat wel.
    paracetamol mag je slikken he. en veel water drinken helpt ook.
    probeer toch te genieten want er zit een mini mensje in je buik en dat alleen al is een super grote glimlach waard. ben blij voor je dat je zwanger bent. en wens je een super zwangerschap toe.
    jij was in ronde 9 zwanger he?

oh ja, dus jij hebt afgelopen maand helemaal niet veel geklust zo te lezen. maar 2 keer dan? lees ik dat goed?
    wow....

12. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    dank je wel femke voor de lieve woorden!!! knap ik weer van op!:)
    klopt heb 2x geklust:$ dus ik was ook verbaasd maar had zo goed m'n ei gevonden...... en de maand ervoor heb ik een off zwanger maand gehouden heb alles gedaan waar je niet zwanger voor mag zijn van ooglasrebehandeling tot welness arrangement en heb kilo filet americain en brie naar binnen zitten werken uiteraard weg spoelen met een glaasje wijn en we zijn een midweekje weg geweest al was het stervens koud (-3 in de winter efteling:D) was het enorm leuk en relaxed. ik had al het volgende gevonden op de site:

"Belangrijk: het wel of niet hebben van zwangerschapsklachten of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt NIETS over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Pas als je heftige buikkrampen hebt met veel helderrood bloedverlies heb je kans dat het misgaat."

dat stemt de ziel ook weer rustig. ik zal jullie niet meer lastig vallen met zwangergedoe... en weer verder mee leven en achter eitjes aan rennen ze terug fluiten, in kleuren, alles maar dan ook ALLES om dit topic op rose te krijgen....:)

wellicht halen we dan de krant, magische krachten op ZP! 35 vrouwen in 1 klap zwanger!

13. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    @snoet, lekker jezelf blijven uiten hoor, kunnen we als niet-zwangere wel tegen. Ik snap best dat je je nu weer andere zorgen maakt.

Eerst wil je heel graag zwanger worden, en daarna beginnen weer andere zorgen te komen. Het bestaat uit wachten op zwanger worden, wachten op de eerste 12 weken, wachten op 20wkn echo, wachten op bevalling. Dusse......we hebben nog wel wat wachtmaanden te gaan met z'n allen....

@femke, vorige maand alleen kunnen klussen op vrijdag, zondag pos ovu test en maandag dus waarschijnlijk eisprong. Daar zat duidelijk te lang tussen. Deze maand vanaf dag 11 elke dag geklusd, vandaag dag 15 pos ovu test en gaan nu nog maar even 3 dagen door...:Dgeen straf hoor...

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht

Jawel joh, dan zwangeren wij toch gewoon lekker mee.....

15. @Femke, stiekem toch een beetje balen meid. Maar je wist idd dat het eraan zat te komen, dus dan is de teleurstelling minder he... Net een negatieve zwangerschapstest...
    Wij doen het hier trouwens hetzelfde al jullie... Volgens mij is dit ook de smep methode, heb ik ergens gelezen. En als ik eerlijk ben kan ik me eigenlijk niks bedenken wat er anders of beter gedaan zou kunnen worden. Dus denk dat wij deze ronde nog maar een keer op dezelfde manier doorgaan;)
    Maar goed, we staan nu weer gezellig samen onder aan de lijst:)

@Snoet, fijn meid dat je je weer wat zekerder voelt! Probeer idd ook een beetje te genieten al weet ik hoe moeilijk het is!!!

@Hexje alweer sterkte voor jou voor morgen!!!

@Bieb, meid hoe gaat het ermee??? waar ben je???

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Wij kussen ook heel wat af hier hoor, ook in de voorgaande maanden, ook rond ei sprong. 6e ronde 2 dagen voor ei en nu hopelijk 1 dag voor ei. Vandaag wordt hem niet. Heb ook geen zin meer:). heb ook snel naar ongi ei dus vanaf dat de duivels weg zijn hebben we deze maand om de dag geklust (eerst omdat het al weer even geleden was, later omdat we richting ei gingen en het is nu eenmaal een mooi schema richting ei hihi)
    Dus je klust volgens mij wel goed hoor, moet alleen net even allemaal goed gaan.

Ik lees vaak even op google hoe snel je zwanger wordt en dan lees ik dat 80-90 % binnen een jaar zwanger wordt, best een goede kans, dus ik laat me niet gek maken tot het jaar voorbij is. (af en toe wel even, maar dan spreek ik mezelf streng toe)

en dat je bij 'goed klussen' ongeveer 20% kans per cyclus heb, iets grotere kans dan dat je een 6 gooit met een dobbelsteen, en daar ben ik ook geen ster in....;) (ben niet zo goed in spelletjes haha)

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en bieb.... waar ben je meid?! gaat het wel met jou???
    kom kom.... hier is heeeeeeerlijke chocola:)en warme thee in alle smaakjes die je maar kan bedenken.. en de sofa heeft nu zo'n systeem dat je je voeten omhoog kan doen....... (vanochtend even gefixt)

dusssssss kom meis, kunnen we ff group huggen

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    haha snoet, mooi voeten bankje hoor! Kan wel zien dat je erg goed bent in klussen:D:D:D

20. 80/90% binnen een jaar...Dat is best veel inderdaad, maar een jaar duurt zo lang...:(:$ Jij zit in ronde 7 toch?? Kan me voorstellen dat je er wel een beetje genoeg van krijgt en onzeker van kan worden, maar deze ronde is het vast raak!!! (En anders de volgende wel;)). Iemand die ik ken doet nu ook IUI en bij haar is de kans per maand maar 10%. Ik bedoel alles is precies op het juiste moment op de juiste plek, dus je zou denken dat moet bijna wel goed gaan en dan nog is het meer 10% kans. Pfff begin me ondertussen wel af te vragen waarom ik 10 jaar de pil heb geslikt...:$ Maar goed ik dwaal af... Jippiejee, ik hoop dat je heeeel snel 6 mag gooien!!!

EN inderdaad, waar is BIEB??? BEgin me een beetje zorgen te maken:) Biehieb... Kom je ook?!?!?!?

Deel Deze Pagina