30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oh ja de smep methode, lijkt er al wel een beetje op bij ons, niet bewust, naja oh dan 'moeten'we morgen toch ook nog? Dat was toch om het af te bouwen (whahaha lijkt wel een klussen bedrijf...)[/QUOTE]
    Heel herkenbaar hoor, mijn man vraagt aan het einde van de "klus"week vaker moet ik nou weer vanavond of ben ik klaar (met werken hihi).

2. @Snoet, ik gooi mn voeten ook effe omhoog, zit nog niet op de officiele wachtbank, maar wacht nog ff op mn ei... Gezellig zo saampjes, iemand een cornetto???

3. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ja ik wil een cornetto...

weet je wat ik denk? dat wij te veel klussen. manlief en ik.
    elke dag en dat zo een 6 dagen aan een stuk. soms ook dagen ervoor en erna met een dag tussen. ingewikkeld? nee hoezo? hahahaahahah
    ik denk dat wij wat minder gaan klussen en wat meer gaan genieten. dat vind ik nu eens een goed voornemen.

hahahhaahahahha
    gezellig zo, voor of achter de bank...wat is het als je ongi bent?

4. Nou, hier sluit ik me eigenlijk wel bij aan. Soms is het eerlijk gezegd meer een moeten dan een genieten en das toch jammer:)

Tja, ongesteld.... ik ook... Ga denk ik toch maar gewoon op de bank zitten, vind ik toch het lekkerste...

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Eigenlijk achter de bank, maar daar krijg je zulke koude billen.... Misschien kan iemand een lekkere plaid neerleggen. Of kruip toch maar gezellig bij ons op de sofa! Aleen niet hardop zeggen, anders is het zo verwarrend waar iedereen in z'n cyclus zit.:D:p;)

6. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    kom ik lekker voor op de bank zitten, met een lekker kussen onder mijn kont en een warm plaid over me heen.
    lekker ijsje trouwens marjolein
    he knuf...jij op de wachtbank. heb niet gelezen hoe ver je al bent op de sofa dus hoe lang nog. en wanneer ga je testen?
    kunnen wij weer meeleven met jou!

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Daarom vind ik de ovu testjes ook wel fijn, kan je nog es een dagje overslaan zonder bang te zijn wat te missen...
    Maar ik probeer er volgende keer (hoop dat dat nou es niet nodig is...) in het begin een beetje in te houden, zodat het later nog leuk is, alleen vlak na mijn ongi doen we het echt alleen maar voor het plezier, beetje krom dus als we dat gaan minderen om dan op het moment dat het er wel toe doet het leuk te houden, ingewikkeld;)
    IK HOOP DAT WE 6 GEGOOID HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Zo kruip er ook even bij met een bakje thee gezelli hoor :D

Ik probeer vast te leren van jullie klusprogramma's:) Dat met die ovu-testen ga ik eerst maar niet doen denk ik.... moet vaak om kwart over 5 mijn mandje al verlaten om te gaan werken en ken mezelf ben geen nadenk ster zo vroeg.... heb wel eens het idee dat ik op automatische piloot koffie zet en de beestjes voer.... en als ik dan in de auto zit weet ik eigenlijk niet meer of ik het wel heb gedaan:( Dus eerst maar even niet:)

Als we hier toch zitten jullie verder nog tips voor mij???:p

9. kvinna

kvinna Niet meer actief

'Kvinna' is Zweeds voor 'vrouw' :).

10. kvinna

kvinna Niet meer actief

Je haalt me de woorden uit de mond! Hoewel ik met elke dag dat er niks mis lijkt te zijn ietsje zekerder word. Maar ja, dan hoor je weer van ma's en dan ebt het relaxte gevoel weer helemaal weg:(.

Nou ja, nog een week of vijf en dan hoop ik hier een echo te krijgen, dat scheelt hier per provincie en als het goed is krijg ik hem wel tussen de 10 en 14 weken. In andere provincies krijgen ze hem alleen maar met 20 weken!! En dan willen ze ook vaak niet eens naar het geslacht kijken. Echt achterlijk.

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Eindelijk morgen is dé dag, joepie!

Tips? Laat je niet gek maken! De eerste ronde ga je van alles voelen! en weet je zeker dat het raak is, haha, de tweede wordtje wat rustiger (ik tenminste) tot een ronde of 5/6 en daarna wat ongeduldiger! Ik hoop dan harte dat je niet zover hoeft te komen, maar laat je echt niet gek maken door de meest uiteenlopende klachten, ik denk dat ik de hormonen in de war had de eerste 1 a 2 rondes. Heb een spiraaltje gehad ik denk dat dat qua hormoon spiegel in het bloed wel een beetje te vergelijken is.

Oh ja de aller-aller beste tip die ik kan geven; GA EERST ES GENIETEN VOOR JE GAAT TESTEN WAT VOOR TEST DAN OOK! GEWOON LEKKER VEEL KLUSSEN ALS JULLIE BEIDE ZIN HEBBEN!!

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    oh en als het nog es zo ver moet komen; ovu testen mogen juist niet 's morgens, heb jij weer mazzel;)

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ben inderdaad weer op de sofa aangekomen. Ik weet alleen even niet zo goed hoe lang al. Volgens de berekeningen zou ik afgelopen woensdag m' ei hebben gehad, maar volgens m'n gevoel was dat vorige week zaterdag. Ik wacht in ieder geval wel tot na m'n WOD (zei zij nu heel stoer). Ik heb nog nooit getest (is nog nooit nodig geweest) en hoop ook eigenlijk dat als ik ooit ga testen het meteen raak is. Het duurt dus nog anderhalve week...... Dat klinkt ongeveer hetzelfde als: het duurt dus nog een eeuwigheid!

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Knuffel, datzelfde gevoel heb ik ook die laatste anderhalve week, hoeveel ik ook te doen heb, de tijd schiet niet op...

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Femke, ik was in november zelfs met een keer klussen zwanger, dus ook dat zegt niks.......en zoals ik al schreef, hier doordat zoonlief een heel jaar niet heeft doorgeslapen *lees 6 keer per nacht kwam* helemaal gebroken (plus een zwangerschap waar ik de laaste helft slecht sliep en ik de laatste maanden migraine had, dus eigenlijk anderhalf jaar niet meer een normale nacht gedraaid tot 3 maanden terug.....tja dat hakt er ook in.
    Dus denk dat je heel goed klust. En op een of andere manier gaat dat bakerpraatje op dat als je er niet mee beizg bent.......

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hexje, hier sluit ik me bij aan, die laatste tip is goud waard...

17. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    :(:(:(:(:(:(:(:x:x:x

Zo! zo voel ik mij nu....BAH.....:)

t zal wel door die schimmelinfectie komen....ik weet t ook niet meer :x

:):):) sorry voor geklaag...

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh meid snap het heel goed, hoewel het altijd ff kan duren nadat je gestopt bent met anticonceptie, ik weet het elke ronde is er een, maar gem. raken de stellen tussen het halve jaar en jaar zwanger....

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jippiejee eens hoor met je uitspraak klussen als je beide zin hebt, maar als je onregelmatig werkt oid dan gaat dat echt niet altijd op.
    Wij moeten het hier ook redelijk plannen, en maken er dan wel wat leuks van maar toch....tevens zijn we beide niet van het kaliber veel zeg maar....

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dit is ronde 4, dus ik mag nog niet klagen vind ik (alleen als je eenmaal besloten hebt dat je dit graag wilt, moet het eigenlijk wel morgen gebeuren......

Deel Deze Pagina