ik ken dat... heb een keer iemand ongeneerd aan zitten gapen omdat ik haar buik zo mooi vond en toen ineens werd ik wakker omdat ze opmerking tegen haar man maakte.... schaam... schaam....
SHIT bieb, was je erg gegund....Nu maar hopen dat er snel een ROZE vlag uitmag....volgende maand ofzo...
ach meid wat ik vind ik dat vreselijk kl*&^%, en ook heel erg K^% en heb ik gezegd hoe verschrikkelijk f*&#$@ erg ik het vind.... ik had er zo'n goede moed in dat het zo mocht zijn....... bieb, laat je lekker vertroetelen door je mannetje,
Ow bieb liefie neeeeeeeeeee Dikke knuffel Hierbij de eerste van de beloofde foto's Bekijk bijlage 57029 Dit is mijn/was mijn implanon
Bekijk bijlage 57030 En dit is de wond (heb stiekem mijn pleister er even afgehaald ) Hij is een centimeter en nog steeds verdoofd Even terug komen op het ont-implanonen dit schijnt niet te bestaan..... het verschilt van persoon tot persoon maar bij de meeste die hem laten verwijderen komt de "normale" cyclus weer opgang en hoef je niet te wachten met klussen.... Ongi treed gegarandeerd binnen een week op zei mijn ha..... Dit alles omdat de implanon dagelijks een klein beetje hormonen afgeeft en als hij er niet meer is zijn de hormonen er ook niet meer....... Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen omschrijven zo niet dan hoor ik het wel
wow das groot!!!! ik ga ff eten mannetje heeft gehaktbalen en rode kool althans hij HEEFT ze niet maar hij heeft ze gemaakt hihi
Zo das wel een echte "oorlogswond" zeg, enne... lekker dat je al zo snel ongi kunt verwachten en dan voor het echte werk kunt gaan.... Beter dan maandenlang ontpillen....
Lieverds, ben weer in de werk modus dus ff weinig hier.......maarr........... @Bieb.....lieverd wat zie ik nou????????? Heb zo met je te doen!!!! Hele dikke knuffel meid!!!!
@Bieb, wat balen meid... Het is inderdaad een beetje een geruststelling dat je zwanger kan worden. Ik vond het na mijn miskraam ook wel een geruststelling maar tegelijkertijd had ik het gevoel van ja daar heb ik wat aan... Nu nog maar eens een zwangerschap uitdragen, kan ik dat ook??? En ja, toen kreeg ik dus Luna*... Maar goed uiteindelijk is het me wel gelukt (vraag me niet hoe, maar toch). Jou gaat het ook lukken hoor meid! Hou moed!!! @Hexje, das best een behoorlijke oorlogswond inderdaad Wel fijn dat je meteen je cyclus weer hebt! Kun je jezelf snel erbij op de lijst zetten @Knuffel, het kan van alles betekenen...ook een zwangerschap. Pfff kon je af en toe maar even in je buik kijken he... Ik hoop voor je dat het een goed teken is!!
ik lees geen 10 berichten meer per pagina...... na 2 postings spint ie alweer over... anyway ik ga op bed tv kijken..... oh nee.... toch niet (tja blond he?!) i call it off for today! morgen werken.....
bieb,wat k*t zwg,je had nog zo'n goeie hoop.pffffff hoe kan idd een vrouwenlichaam je in de maling nemen.laat je lekker verwennen door iedereen meid. hex....zo das een aardige GAT,men.....moest er geen hechting in dan meis?hoop dat je snel ongi ben,dat weet jij ook gauw je nod dag! ahum ik kon het niet laten,heb getest.(veeeeeel te vroeg)..heeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag 2 lijntje...nooit gehoord van deze test(babyboom).morgen ff naar kruidvat ,dan weet ik zeker of het zo is,als die ook een vaag lijntje geeft,dan krijg ik een beetje hoop
Dat zou ideaal zijn. Je hebt wel koeien die zo'n luikje hebben. Dan kunnen ze inderdaad rechtstreeks in de maag kijken. Whahaha, ik dacht je pas na de bevalling een "melk"-koe werd.....
Bieb, ik had het zo gehoopt voor je, wil je zo graag op roze zien. ja inderdaad wel fijn om te weten dat het kan! Ik duim voor je volgende ronde! Hexje; wow wat een wond!!! Je bent waarschijnlijk de enige die staat te trappelen van ongeduld om ongesteld te worden Miekie; ieieieieieieiei! spannend! Je bent trouwens wel koploper vroeg testen zeg! Foei! en dan ook nog een klein streepje, dat wordt wat met de volgende ronde hier op het forum, gaat iedereen straks 5 dagen van te voren zitten testen hihi! en de rest ben ik weer vergeten
@ bieb wat enorm pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.. Ik denk oko dat je wel een bevruchting hebt gehad. Anders was er nooit een 2e streepje gekomen (of vind je het vervelend dat ik dat zeg?) Ik gun je snel een dikke vette -ik knal van de test af- streep @hexje :O ik heb ooit ook zo'n ding overwogen.. overwogen he.. maar als ik die krater zie ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan... @miekieeeee Enorm spannend! 5 dgn van te voren.. Het is ook zo moeilijk om niet te testen als je lichaam anders voelt dan anders he...... Houd ons op de hoogte! Nou volgens mij ben ik een hoop vergeten.. Sorry :S Hier is alles rustig. Vandaag met mijn zusje naar de vk geweest. Ze is 12 weken zwanger en had een echo.. Aangezien er geen papa in beeld is wilde ze big sistha graag mee hebben.. Dus braaf gedaan.. Maar wel confronterend hoor... Ik wil ook zo'n trappel geval (besef me ineens dat jullie wel een gek beeld van mij moeten hebben.. Man depri.. Bekken kapot.. mk na mk.. zusje zwanger van one-night.. Maar verder ben ik echt wel normaal hoor)
zo das ook wat,geen man in beeld?jeetje... en nee we hebben geen gek beeld van je...'t zijn allemaal dingen waar je helaas tegen aan loopt,
he meiden.. niet alles herlezen...is geen doen aan met jullie. ik las wel bieb...verdorie zeg. sorry meid dat je dit moet meemaken. ook voor jou hoop ik binnenkort vet roze!!! hexje..goed gedaan meid. je bent ervan af. en pijn gedaan? en eh..klussen maar he meid. marjolein hoe is het meid? knuf...en met jou? voor de zwangeren...proficiat !!!! en voor de klussers veel plezier. en ik? ik ben nog ongi, maar hoop over 2 dage niet meer. ik ga zoals ik zei lekker genieten van het geklus en niet meer zoveel klussen want dat helpt toch niet. ik hoop zo dat het toch eens lukt voor ons na een half jaar. vriendinnetje van me net bevallen. ben zo blij voor haar. doet me wel weer beseffen....ach jullie snappen dat wel. alexandra...ook voor jou is een geweldig kindje weggelegd. en de eerste keer dat jouw kindje mama zegt is niet te omschrijven. denk dan maar terug aan dit bericht en dan zal je zien dat ook voor jou het geluk is weggelegd. lieve meiden..ik vind jullie allemaal geweldig en ik hoop zo dat ook wij snel zwanger zijn.
He nee, je gaat toch niet normaal doen. Dat zijn er al zoveel (en dat bedoel ik heeeel algemeen en niet over ZP)..... @Femke, zoals ik al eerder postte (maar ik kan me voorstellen dat je niet alles leest..), heb ik al een aantal dagen krampjes die lijken op ongi-kramp, maar dan veel minder "heftig". Een ongi zou eigenlijk nog een dag of 10 op zich moeten laten wachten.... Beetje vaag, maar dat ben ik zo langzamerhand wel gewend. Hoe is het nu bij jou, de teleurstelling weer een beetje achter gelaten en op voor de volgende rfonde???