30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    bieb-31 jaar-ronde 5-1e kindje-NOD 6 maart
    Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart

Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart
    miekiee - 32 jaar ronde ? voor 3e kindje - NOD 13 maart :D
    Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart
    Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart
    Saskia33 jaar-ronde 6- 1 kindje- NOD 17 maart
    Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart
    Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-200nod 21 maart
    sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart
    Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart
    MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart
    Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD 26 maart
    Goofychick-..jaar-ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 26 maart
    shadowcat76- 34 jaar -ronde 21e kindje - NOD 29 maart
    femke32- 34 jaar-ronde 8, 2de kindje, NOD 31 maart/1 april

Danjay - 31 jaar- ronde 4- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 1 april Wen1975 - 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje, vmk 5-1-2010 - NOD 1 april
    Marjolein-30 jaar- ronde 3 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD ??2 april??
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD 4 april
    Jemmah - 34 jaar- ronde 2- zoontje van 16 mnd -NOD 5 april

Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??
    Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ??
    mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD?
    shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD?
    monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD?
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD?
    Yippie - 33 jaar - 1e kindje bezig sinds 2006 1e icsi mislukt.
    saffron-35 jaar ronde 3 voor 3de kindje- NOD ???

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...
    Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend 22 oktober
    Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december
    Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend 18 oktober
    Leiff-30 jaar-ronde - zwanger van 2e kindje uitgerekend......
    maeke - 38 jaar zwanger van 3e kindje uitgerekend.....
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje uitgerekend 12-11-10
    Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje
    Jacqueline125- 33 jaar-ronde 5, voor eerste kindje

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Miekiee
    Spannund! Veelbelovend!

@Femke
    Dankje voor je lieve woorden, ik hoop dat je gelijk hebt. *hugs*

3. jacqueline125

21 nov 2009
    53
    0
    0
    doktersassistente
    Gelderland
    @Elba; Alleen die huisarts weet het en ik weet dat zij haar mond wel dicht houd,dus verder weet niemand het hoor. Dat wil ik ook niet want mocht het verkeerd gaan dan moet je dat ook allemaal gaan uitleggen. En ik denk dat je daar dan geen zin in hebt.

4. jacqueline125

21 nov 2009
    53
    0
    0
    doktersassistente
    Gelderland
    @jel1978; ik was 1 dag overtijd. Nou hopen dat het goed blijft gaan, vind dat toch nog wel een beetje eng, want het is nog zo vroeg

5. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Goede morgen dames,

even heel snel vanaf me werk.

Voor de zwangere GEFELICITEERD!!! joepieeee.

Hoe gaat het met iedereen?
    Had gisteravond tennistoernooi dus had echt geen tijd meer.
    Maar vanavond wel.

Marjolein hoe is het met je vriendjes???? Ik weet er alles van. Heb heel wat uurtjes huilend op de wc gezeten. Echt niks aan.

Meiden ik mis jullie.

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen,

Als eerste voor iedereen die het nodig is en hele dikke knuff om de dag mee te beginnen. En uiteraard ook voor iedereen die het niet nodig is maar wel graag een knuffel wil.

Een hechting mocht hoefde niet, en aangezien ik een held op sokken ben heb ik er een hecht pleister opzitten die het bij elkaar houdt. De vorige keer had ik dat ook en was eigenlijk na een week een mooi klein littekentje van over (als ik de pleister er afhaal zal ik weer een foto maken)
    En zeer deed het niet omdat die dikke verdoving erin zat. Nu voelt het als een gewoon als een wondje echt zeer nee dus dat is goed.
    Ben al die jaren (totaal 9 jaar) heel tevreden geweest over de implanon en zou hem zo weer laten zetten ondanks de stress:p

Denk inderdaad dat ik de enig ben die blij is als ze ongi wordt, maar dan weet ik helaas niet hoe mijn cycles loopt maar dat knutselen we ook wel weer uit.

Allemaal vast een fijne dag ik moet vandaag naar Utrecht en hoop dat ik er weer een beetje op tijd weer ben.

Dikke knuff

7. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Pfff dat wachten duurt weer errug lang:(! Zat me gisteren te bedenken dat als het deze keer niet gelukt is, de volgende keer denk ik aan ons voorbij zal gaan....vriendlief gaat precies op het moment supreme skiën. Had al voor de gein gezegd dat hij dan maar een potje per koerier naar Nederland moet sturen:D. Ach wie weet is het deze keer gewoon raak;)

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hoi,

Helaas duurt wachten altijd lang ;) Hoop dat het al raak is voor je, en dat potje opsturen *lol* al is het maar om hem te plagen zo maar weggaan op het belangrijkste moment dat kan toch zo maar niet:)

9. saskia33

@hexje, wat een enorm gat....wel super fijn dat je niet na 9 jaar je lijf weer moet laten ontpillen. Hoop voor je dat het heel snel zal gaan!

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Dank je wel en voor jou uiteraard het zelfde:D Vindt het gat nog wel meevallen haha op de foto had ik de hechtpleister ff stiekem eraf gehaald, en denk dat het daardoor erger lijkt dan dat het is hihihihi:p

11. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Bieb, wat balen zeg, we hadden er zo op gehoopt met z'n allen hier... Hopelijk mag het snel raak zijn!

12. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Tja, dat blijft altijd moeilijk maar maak je maar geen zorgen, je bent al lang over je NOD dus de kans dat het mis gaat wordt steeds kleiner.. En stress is niet bevorderlijk dus gewoon lekker van genieten en go with the flow...!!!

13. @Miekiee, spannend meid... Heb je nog nieuws??? (Snap het heel goed hoor, dat je zo vroeg getest hebt;))

@NAnette, wat moeilijk en confronterend... Wel fijn dat je je zus zo kan bijstaan, knuffel voor jou!

@Knuffel voor jou ook spannend meid!

@Femke, hier alles goed hoor, weer fris en fruitig ertegenaan;)

@BIeb, met mn vriendjes gaat het gelukkig een stuk beter pffff

14. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hier ff snel...(moet naar m'n zus die heeft oppas nodig)

en ja nieuws heb ik....2 streepjes!!!!!joehoeeee,ben nog wel in onzekerheid hoor,en de test(helaas kan geen foto maken)gaf wel 2 streepjes aan,maar niet zo donker als de controle streep,ben natuurlijk nog vroeg!
    ga van de wek weer testen ,heb er toch nog 2!hihi
    als het dan nu maar blijft zitten,want meestal krijg ik als 1e een mk!nou ik ga gauw...tot vnmiddag dames!

15. Miekiee, gefeliciteerd meid!!! JEe, wat snel... Vertel vertel, hoe heb je dat voor elkaar gekregen????;):D
    Maar geniet ervan!!! Heerlijk moet het voor je zijn!:)

16. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    euhm.....had toen zondag m'n ei! heb dinsdag en woensdag,vrijdag en zaterdag geklust!en niet plassen direct na dat geklus.hihi

maar verander m'n banner nog niet,eerst een goed donker streepje..anders is het waarschijnlijk weer mis|!

17. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    alvast voorzichtig gefeleciteerd, miekiee, hopelijk heb je snel een knalstreep zodat je het zelf kan gaan geloven.

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Alvast een heel voorzichtig gefeliciteerd!

19. saskia33

@miekie: alvast gefeliciteerd!!!

20. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hey meiden!

Pff daar ben ik weer hoor, had geen tijd de afgelopen dagen om op 't forum te zitten, maar nu weer wel :).

Volgens mij heb ik heel wat gemist of niet? Ik heb alle pagina's niet bij zitten lezen, da's gewoon geen doen!

Ik heb met m'n vriend over m'n werk gesproken, en we waren 't er eerst over eens dat ik zou gaan proberen om de uren die ik nu werk om daar m'n contract naar aan te gaan passen, omdat ik ook niet helemaal thuis wil gaan zitten nu ik nog niet zwanger ben. Maar ik heb eens na zitten denken, en iedere cent is er toch wel 1. M'n vriend verdient wel goed daar niet van maar ja ik wil toch graag m'n rekeningen zelf kunnen betalen, en nog wat centjes sparen voor ons kleintje straks natuurlijk. Dus ik hou de uren zoals ze nu zijn, da's maximaal 24 uur. Ik werk nu de ene week 15,5 en de andere week 18,5 uur dus kan er nog 2 adresjes van 3 uur bij krijgen. Moet hopelijk wel lukken, ik kan altijd nog vragen of m'n contract aangepast kan worden natuurlijk. Zowieso bedankt voor alle lieve reacties meiden, kon ik echt wel gebruiken :).

Ok, wat heb ik gemist? Wie is er zwanger? Zijn alle eitjes terecht? Hexje, implanon eruit? Is er nog een nieuwe lijst? Klets me f bij aub :D.

Deel Deze Pagina