30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacqueline125

21 nov 2009
    53
    0
    0
    doktersassistente
    Gelderland
    Jollie-31 jaar- ronde 3 GIJS 20-02-2009-1e ronde na mk - NOD 11 maart
    Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart
    Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart
    Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart
    Saskia33 jaar-ronde 6- 1 kindje- NOD 17 maart
    Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart
    Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-200nod 21 maart
    sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart
    Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart
    MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart
    Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD 26 maart
    Goofychick-..jaar-ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 26 maart
    shadowcat76- 34 jaar -ronde 21e kindje - NOD 29 maart
    femke32- 34 jaar-ronde 8, 2de kindje, NOD 31 maart/1 april

Danjay - 31 jaar- ronde 4- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 1 april Wen1975 - 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje, vmk 5-1-2010 - NOD 1 april
    Marjolein-30 jaar- ronde 3 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD ??2 april??
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD 4 april
    Jemmah - 34 jaar- ronde 2- zoontje van 16 mnd -NOD 5 april

Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ???
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD??
    Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ??
    mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD?
    shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD?
    monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD?
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD?
    Yippie - 33 jaar - 1e kindje bezig sinds 2006 1e icsi mislukt.
    saffron-35 jaar ronde 3 voor 3de kindje- NOD ???
    bieb-31 jaar-ronde 10 1e kindje-NOD 8 april

Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ...
    Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend 22 oktober
    Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december
    Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend 18 oktober
    Leiff-30 jaar-ronde - zwanger van 2e kindje uitgerekend......
    maeke - 38 jaar zwanger van 3e kindje uitgerekend....
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje uitgerekend 12-11-10
    Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar:D) ronde 2 1e kindje
    Jacqueline125- 33 jaar-ronde 5, 1ste kindje- uitgerekend 15 november
    miekiee - 32 jaar ronde 1 voor 3e kindje - uitgerekend 21 november

2. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    CD betekent cyclusdag.
    Hoe lang is je schoonzusje nou bezig? En wat vind zij ervan dan?
    Ik vind het echt 10x beter dan met clomid. Ik had er zo'n last van.

3. Oh ja, zoiets dacht ik al:)

Mijn schoonzusje zit nu in ronde 2...Heel spannend dus weer. Zij vindt het ook wel fijn geloof ik, maar ze hoopt gewoon dat het nu snel een keertje mag lukken, ze is soms beetje bang dat ze helemaal niet zwanger kan worden... Nouja op zich best begrijpelijk gedachte... Maar zij krijgt wel clomid, maar dan een heel lage dosering, werkte bij haar extreem goed geloof ik. De eerste keer mochten ze de IUI zelfs niet doen, toen had ze zelfs 3 follikels:$ Dus met die keer erbij is dit hun 3e keer.

4. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

Oke, nou ja als het bij haar goedwerkt dan is het alleen maar goed.
    Bij mij werkte het ook wel, alleen mijn baarmoederslijmvlies werd heel dun ook dat hoor je wel vaker bij clomid. Die was met clomid 4 mm en hij moet minimaal iets van 7 of 8 mm dik zijn en dat was nu met fostimon wel zo.
    En ik had gelezen dat met fostimon je eitje doorgangkelijker is en je baarmoederslijmvlies beter.
    En ja het was bijna gelukt nu maar ja misschien volgende ronde.
    Ik had vandaag gyn gebeld en mocht wel gelukkig door met de volgende ronde. De gyn zei, het kan geen kwaad als je het wel doet, maar hetzou ook goed zijn als je even je bloeding goed laat doorkomen. Nou echt wel dat ik meteen door ga. Hahah.

5. You go girl!!! Tuurlijk ga je meteen door, duhhh;)

Maarre waarom geven ze dan niet altijd fostimon? En meten ze trouwens altijd je baarmoederslijmvlies? Weet niet of ze dat bij mn schoonzusje ook doen...
    En ja, jij weet nu iig dat je zwanger kan worden, dat is toch wel fijn lijkt me?!?

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Dat doen ze bij mij altijd, eerst kijken ze naar bms en daarna naar mijn eitjes. Omdat clomid 25 cent per tablet is en fostimon volgens mij veeel duurder. en ik denk ook dat dat het protocol is. Want je mag ook maar 6 behandelingen met fostimon volgens mij en ze willen alles geprobeerd hebben denk ik.
    Want bij heel veel mensen helpt clomid goed. En ik hoop bij je schoonzus ook. Hoe oud is ze?

7. Ze zullen bij haar dan ook wel alles nakijken lijkt me... En ik dacht wel dat het iets met geld te maken had. Nouja, als het bij de meeste mensen goed werkt kan ik me dat ook wel weer voorstellen.
    Mijn schoonzusje wordt over een maand 35 jaar.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden ff ego berichtje want heb weinig tijd, moet mannetje nog verleiden en mijn ogen vallen bijna dicht......zit voor ei......paar dagen of twee dagen....temp is iig gedaald.

MAARRRR.......MOEDERS ONDERS ONS........ik heb 9 mnd bv gegeven........daar nu 5 maanden vanaf, maar heb nu opeens melk uit mijn tepel lopen????? Wie o wie herkend dit. Weet dat het wel kan gebeuren als je zwanger bent (overigens geloof ik niet dat ik dat nu ben maar ken het alleen daar van......)

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej Goof, dat heb ik ook wel eens gehad, maar bij mij was het geen melk maar gewoon vocht. Dik een jaar na bevalling van mn zoontje dus daarvan kon het niet zijn. Heb toen een onderzoek gehad in het ziekenhuis want ik was niet zwanger en maakte me zorgen. Het kon gebeuren zei de gyn. toen. Ze konden niets vinden en het gebeurt onder invloed van de cyclus. Als je het niet vertrouwt, gewoon even je huisarts bellen! sterkte.

10. Hee das echt raar zeg... Heb eerlijk gezegd geen idee. Is het veel of meer dat er iets uitkomt als je erin knijpt ofzo? Dat heb ik op een later tijdstip ook nog een xtje gehad. Maar als het eruit loopt, vind ik toch wel gek... Je testte niet positief toch laatst??? Misschien dat je hormonen toch echt (een beetje) in de war zijn???

11. Sweetvienna, hoe gaat het nu met je???

12. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Dan is je prolactine verhoogd en dat kan volgens mij nog heel goed na borstvoeding zo'n poos erna. Kan je best lang last van hebben.
    sommige vrouwen die met baby's werken kunnen dat ook krijgen als er een baby gaat huilen. Heb ik wel eens gelezen.
    Maar je cyclus loopt toch verder wel goed?
    Of heb je nog meer ergens last van?

13. Onze deskundige gynaecoloog Bieb, heeft overal antwoord op haha!:D;)

14. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Pfff..hetzelfde...ik had vannacht ook wat buikpijn, werd er wakker van. Ook overdag voel ik mn buik. Maarja, als je met je aandacht steeds daar bent, ga je ook wel van alles voelen denk ik. Ik weet t ook niet. Misschien heb ik ook buikpijn van die schimmel? Lastig hoor om nu te bepalen wat er aan de hand is, hormonen, schimmel of iets anders?
    Hoe is het met jou?

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou dat mijn hormonen evt in de war kunnen zijn kan natuurlijk, misschien verklaard dat ook wel de mislukte innestelingen wel, dat het daarna fout gaat. En misschien heeft dit er verband mee???
    Mijn cyclus verloopt weer normaal maar wel vorige maand weer zwanger geweest, wellicht nog hormonen???
    Verder wel weer steken in mijn buik gehad de hele tijd, komen en gaan, dit bij mijn vmk ook gehad......WAT DOET MIJN LICHAAM MET ME!!!!
    En tja dokter bellen....pffff.....alweer????

16. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Hahah ja idd, krijg je als je al een tijdje in het circuit zit.

17. Ja je kan je wel van alles inbeelden natuurlijk, maar als je er zelfs wakker van wordt, dan is het natuurlijk niet ingebeeld... Ik weet niet of je van schimmel buikpijn kan krijgen... Heb je daar nog steeds zoveel last van? Heb je erover nagedacht eens te bellen met een dokter?

18. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ja maar die kunnen even naar je prolactine gehalte kijken. Als die verhoogt is is misschien ook je cyclus in de war.

19. Tis wel raar allemaal zeg:( Kan me voorstellen dat je er een beetje gek en para van wordt... Wat is dat toch allemaal hier met die vrouwenlichamen, jij, Sweetvienna... Ik denk dat ik toch de dokter zou bellen en eens een verwijzing naar een gyn zou vragen..:(

20. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Nee, daar heb je gelijk in, dan is het niet ingebeeld...maarja, ik heb ook prikkelbare darmen dus misschien is het daarvan...? Maar weet je, het zit heel laag in mn buik zeg maar en het voelt een beetje als ongipijn maar het punt is dat ik daar nooit last van heb als ik ongi word. Ik ben een van de weinige vrouwen zonder enige pijn met ongesteld zijn. Dus ja, wat het is? Maar het is allemaal zo vaag dat ik niet precies weet wat ik dan moet zeggen. Ik kan natuurlijk wel eens bellen met de vraag of buikpijn er ook bij hoort (schimmelinfectie). Denk dat ik dat maar eens doe. Schimmel wordt trouwens wel minder heb ik het idee. Jeuk wordt minder en afscheiding ook. Gelukkig!

Deel Deze Pagina