Even zomaar, ik hoor hier en daar wel wat. Wie hebben er allemaal katten? En hoe heten ze? Ik ga zo slapen, maar zal morgen alles terug lezen. Slaap lekker allemaal.
Hahaha, nee hoor voor jullie is het gratis allemaal. Dat zou een gat in de markt zijn. Maar helaas heb echt geen zin om nog te gaan leren voor gyn. Nou ladies sleep well.
hey dames? ff een stom vraagje! ik ben zondag 14 feb ongesteld geworden,en ik moest het weer 4 weken later op een zaterdag worden,heb ik dan een cyclus van 27 of 28 dagen?stom niet?deze vraag?
dag meiden! Bieb mijn respect groeit met de dag.... je maakt zoveel mee net als alexandra trouwens en toch blijf je zo lief en opgewekt tegen iedereen!!!! meis ik hoop dat het goeie je veel voorspoed mag brengen..... (comes around goes around!) @miekie als je as weekend ongi had moeten worden is het 28... maar you never know omdat het nu raak is. @ sweetvienna, gooi dat paard uit je gang!!! ga naar de dokter en vertel ALLES geeft je ook een gerust gevoel als alles er uit is. @allemaal tot vanmiddag ik ga "muziekie makuh" met snoetekind op de muziekschool
Buikpijn is wel degelijk een symptoom van een schimmelinfectie. Gelukkig gaat het wel al wat beter met je. *knufs*
sweet,bieb,en hex allemaal een knuff...jullie hebben idd allemaal ff een heftige tijd gehad(hex ja jij ook met je oorlogswond!) en idd buikpijn kan horen bij zo'n schimmel,maar ik vind het wel lang duren hoor! snoet s6 met je muziekclubbie
ps snoet,waar kan ik die 30 plus vinden dan?ik zag ook een topic nov mama's,daar waren ze alleen een beetje met de lijstjes bezig,leek me minder,maar goed was de eerst indruk hoor! kunnen wij zelf niet een topic openen dan?moet alleen nog ff een topic naampje verzinnen wet jij wat?
Bieb, wij hebben ook 2 katten, een hele dikke, soms chagerijnige Garfield (hij heet eigenlijk Mickey) en een hele lieve poes genaamd Zoey. Zij is echt heel lief, toen Mayra babietje was en ze huilde begon ze altijd heel hard te miauwen en wilde ze Mayra troosten. En nu nog, Mayra is vaak veel te druk voor Zoey, maar zodra ze huilt, springt ze op en gaat haar troosten, lief he!
Heej dames, bedankt voor jullie lieve reacties. Dat buikpijn erbij kan horen, wist ik niet! Ze zijn nu met koffiepauze bij de dokter, duurt tot 10 voor 11 dus dan zal ik even bellen. Vannacht trouwens goed geslapen, geen zweetaanvallen of buikpijn dus het gaat de goede kant op! En ja, schimmel was een hele heftige dus dat duurt even voordat het weg is zei de dokter. Ik heb dan ook een kuur voor 14 dagen gekregen...moet iedere avond zo'n ding inbrengen 'daaro' en heb wel het idee dat het aanslaat. Mn afweer is inderdaad wat minder de laatste tijd dus tja, dan krijg je van alles he, van onstekingen tot schimmels...helaas...maar ik hoop echt dat we het nu even gehad hebben! En...ik krijg puistjes en pukkels en dat is bij mij altijd een teken dat de ongi eraan komt! Misschien klinkt het raar maar ik zal gewoon blij zijn als het er is, kan ik tenminste weer opnieuw beginnen. Heb ik mn ei waarschijnlijk toch gewoon gemist!
Sweetvienna, wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad! En dat de kuur aanslaat. Zal wel een heftige zijn geweest dan inderdaad, ik had een keer een schimmel en toen hoefde ik maar een keer zo'n ei te doen... Ga je straks met de dokter overleggen wat betreft je klachten en kwaaltjes of wacht je tot je ongi komt? Kan me goed voorstellen hoor dat je zoiets hebt van laat maar komen, dan kan je tenminste fris opnieuw de nieuwe ronde in!
Ik denk dat ik gewoon even bel om te vragen of ik me zorgen moet maken omtrent die buikpijn. Ik denk niet dat ik vraag om bloed te prikken, tenslotte zit ik 'nog maar' op dag 30 in mn cyclus vandaag en zullen ze waarschijnlijk zeggen dat ik moet afwachten. Als ik mn ei gemist heb, wordt ik de komende week of de week erna ongi dus ik wacht t af. Als ik nou niet ongi wordt, kan ik altijd nog bellen. Mocht dat zo zijn, dan zullen eerder mn hormonen in de war zijn dan dat ik zwanger ben. Mijn cyclussen zijn altijd langer dan 30 dagen dus ik kan echt niet zwanger zijn geraakt van onze vrijpartij op dag 11 in mn cyclus!! Daarna gingen we nl. met zn allen de ziekenboeg in, incl. schimmelinfectie, en toen hebben we geen 'coitus' meer gehad (wat een stom woord hahaha ).
Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 13 maart Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart Saskia33 jaar-ronde 6- 1 kindje- NOD 17 maart Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-200nod 21 maart sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart Jippiejee-30 jaar- ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD 26 maart Goofychick-..jaar-ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 26 maart shadowcat76- 34 jaar -ronde 21e kindje - NOD 29 maart femke32- 34 jaar-ronde 8, 2de kindje, NOD 31 maart/1 april Danjay - 31 jaar- ronde 4- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 1 april Wen1975 - 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje, vmk 5-1-2010 - NOD 1 april Marjolein-30 jaar- ronde 3 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD ??2 april?? kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD 4 april Jemmah - 34 jaar- ronde 2- zoontje van 16 mnd -NOD 5 april bieb-31 jaar-ronde 10 1e kindje-NOD 8 april Jollie-31 jaar- ronde 4 GIJS 20-02-2009-2e ronde na mk - NOD 14 april Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ??? Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD?? Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ?? mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD? shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD? monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD? Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD? Yippie - 33 jaar - 1e kindje bezig sinds 2006 1e icsi mislukt. saffron-35 jaar ronde 3 voor 3de kindje- NOD ??? Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ... Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend 22 oktober Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend 18 oktober Leiff-30 jaar-ronde - zwanger van 2e kindje uitgerekend...... maeke - 38 jaar zwanger van 3e kindje uitgerekend.... snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje uitgerekend 12-11-10 Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar) ronde 2 1e kindje Jacqueline125- 33 jaar-ronde 5, 1ste kindje- uitgerekend 15 november miekiee - 32 jaar ronde 1 voor 3e kindje - uitgerekend 21 november Helaas toch ongi geworden...maar m'n lichaam doet denk nu toch weer gewoon na mijn vmk. Ben nu uitgegaan van een gemiddelde cyclus van 35 dagen en dan zal m'n NOD rond 14 april zijn. Sorry dat ik er verder zo weinig ben...heb het te druk om alles bij te houden. Maar ben er wel nog!
Dank je! Och, het was ook niet te verwachten dat het meteen na een vmk weer raak zou zijn (maar hoopte er natuurlijk stiekem wel op)
Pfff moet ff wat off topic kwijt hoor. Ik werd vanmorgen hartstikke boos gebeld door mijn stiefmoeder en kreeg het verwijt dat ik niet genoeg aandacht had voor mijn vader (die is net aan zijn pols geopereerd) en voor haarzelf, want zij heeft het heel zwaar omdat haar zus kanker heeft. Ik heb haar geprobeerd uit te leggen dat ik niet altijd aandacht kan hebben omdat ik het zelf ook moeilijk heb. Ik ben al 10 maanden depressief en regelmatig heb ik gewoon echt geen zin meer in het leven. Zij bagatelliseerde dat allemaal want dat is niet hetzelfde als langzaam doodgaan aan kanker.... En dat weet ik ook wel, maar ik vind het oneerlijk om die vergelijking te maken. Zij heeft zitten tieren en ik ben maar rustig gebleven hoewel ik het liefst hetzelfde had gedaan. Zij is teleurgesteld in mij dat ik haar niet bel om te vragen hoe het met haar gaat. Ze heeft nog 2 dochters, mijn stiefzusjes, waarvan 1 op elk moment kan bevallen. Daar heeft ze heel regelmatig contact mee. Ze zegt altijd dat ik net zo goed een dochter van haar ben als haar andere 2 dochters, maar zo voelt dat niet voor mij. Eens in de zoveel tijd maakt ze ergens een drama over en dan speelt zij de slachtofferrol en ben ik de boosdoener. Als ik dan rustig met haar wil praten verwijt ze me dat ik altijd van die grote woorden gebruik (ik ben gewoon verbaal wat vaardiger dan zij) en als ik probeer om haar dingen te laten inzien dan moet ik "niet de psycholoog uithangen". Sjeezes wat is het moeizaam allemaal. We hebben het uiteindelijk uitgepraat, ze heeft ook excuses aangeboden dat ze zo tekeer was gegaan, maar het gevoel blijft toch wel hangen dat ik teveel met mezelf bezig ben en sterker moet zijn... Ze weet niet half wat ik al heb moeten vechten om überhaupt de dag in te kijken. Ik heb ZO geen zin om naar haar verwachtingen te leven, en dat doe ik ook niet. Ik bel ook inderdaad zelden, maar dat is ook omdat ik anderen niet met mijn gezeur wil belasten en ik ga ook vaak het contact met vrienden uit de weg. Moet ik me nou echt verdedigen voor hoe ik me voel? Maakt mij dit tot een zwak mens? Ben ik egocentrisch? Ik zit hier nu weer over mezelf te praten, dus misschien ben ik dat wel... Ik voel me echt zo kut nu...
Och Alexandra, ik kan je geen goed advies geven over of je moet bellen of niet, of wie er "gelijk" heeft. Vind het heel lief dat je stiefmoeder tegen te zegt dat je ook een dochter van haar bent, maar als dat niet zo voelt... En ik kan me heel goed voorstellen dat als je zelf depressief bent dat je dit er allemaal niet bij kan hebben. Je schrijft ook dat je je vrienden ontwijkt... Heeft dit vooral te maken met je zwangerschapswens of zijn er nog meer dingen waardoor je je zo voelt? Misschien is het een idee om er eens met iemand over te praten? Ik ben zelf na de geboorte van Luna* bij een psycholoog geweest en al had ik toen het idee dat ik er niet veel aan had, achteraf vond ik het toch erg fijn! Maar weet dat we er hier voor elkaar zijn he! Vooral als het teveel voor je is om te bellen, je vrienden te ontmoeten etc, dan kun je hier altijd je hart luchten! Er is altijd wel een luisterend oor en iemand die met je meeleeft! In ieder geval een hele dikke knuffel van mij en pas goed op jezelf en doe geen dingen die je niet aankan. Soms moet je nou eenmaal eerst aan jezelf denken voordat je er voor anderen kan zijn. (En kanker met depressie vergelijken is inderdaad niet fair...)