Haha, we proberen allemaal om de teleurstelling vóór te zijn, maar bij mij begint dat al met aannemen dat ik niet zwanger ben, me geen illusies maken. Zelfde doel, ander trucje.
Wat vréselijk dat die mensen tegen je hebben gezegd dat je beter kan scheiden! Hoe kortzichtig, veroordelend en bemoeizuchtig... maar vooral onwetend denk ik. Zij zijn juist degenen die ongeinteresserd zijn, want als ze even de moeite nemen om "depressie" te Googelen, dan kunnen ze er alles over lezen. Weet je man ook dat ze dit zeggen?
Goedemorgen........... Zoonlief had om kwart over 8 alweer slaap en was eigenwijs en wilde niet slapen, ik er naast en twee uur samen geslapen.....heerlijk!!!! Kom straks ff verder koekeloeren, ff met hem bakkie doen.
Hoi Marjolein Klinkt allemaal heel heftig. Heel veel succes met alles en laten we hopen dat je toch nog een klein wondertje mag krijgen in de toekomst.
Goeiemorgen meiden! Hoe is het met iedereen? Kristel; welkom! Hartediefje; sterkte meid... Alexandra; ik vind dat het je hartstikke goed doet met je stiefmoeder! ik weet niet of ik dat had gekund hoor...schouderklop voor jezelf! Marjolein; hoe is het? het gesprek met de gyn. al een beetje kunnen laten bezinken? wat fijn dat jullie gewoon door mogen gaan met proberen zwanger te worden! Ik hoop dat alle uitslagen en onderzoeken goed zijn! het blijft toch erg spannend nu je nog niet alle uitslagen hebt natuurlijk. Over twee weken dus een echo? Bieb; ik ben natuurlijk geen deskundige, maar ik denk dat als alles goed is, het vruchtje sterk genoeg is, dat het sporten geen kwaad kan. Dan moet het een hoop kunnen hebben zeg maar. Dus ik denk dat het dan toch niet goed zat/was....Koude buik vind ik maar een vaag verhaal...maar goed, dat is mijn mening, hoop niet dat ik je hiermee beledig Snoet; hoe gaat ie? lekker aan het zwangeren? Hoe is het met je ogen? Is de laseroperatie helemaal geslaagd? En voor iedereen die ik vergeten ben...sterkte en succes met dat waar je mee bezig bent! Duimen draaien hier overuren voor jullie allemaal..... Hier verder weinig nieuws...ovutesten blijven helemaal wit...t is wachten op de menstruatie denk ik.... xxx
Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje -NOD 12-15 maart Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje - NOD 14 maart Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje - NOD 17 maart Saskia - 33 jaar-ronde 6- 1 kindje- NOD 17 maart Ollebolle - 33 jaar -ronde 3 - NOD 18 maart Lentebloempje-33 jaarronde 9-Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-200nod 21 maart sasha - 36 jaar ronde ? - zoontje van 18 maanden- NOD 21 maart Jippiejee - 30 jaar - ronde 7 - 1e kindje - NOD 23 maart MVL-35 jaar-ronde 3 -4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, - NOD 23 maart Jel1978-32 jaar ronde 17 voor eerste kindje, NOD 26 maart Goofychick-..jaar-ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongentje 14 mnd NOD 26 maart shadowcat76- 34 jaar -ronde 21e kindje - NOD 29 maart femke32- 34 jaar-ronde 8, 2de kindje, NOD 31 maart/1 april Danjay - 31 jaar- ronde 4- dochter 3,5 en zoon 2,5 - NOD 1 april Wen1975 - 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje, vmk 5-1-2010 - NOD 1 april Marjolein -30 jaar - ronde 3 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-01-2008, 2e dochtertje 28-12-2008 -NOD ??2 april?? kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD 4 april Jemmah - 34 jaar- ronde 2- zoontje van 16 mnd -NOD 5 april bieb-31 jaar-ronde 10 1e kindje-NOD 8 april Hexje-32 jaar-ronde 1 1e kindje- NOD 8 april Jollie-31 jaar- ronde 4 GIJS 20-02-2009-2e ronde na mk - NOD 14 april Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 jongetje van 22 maanden - NOD ??? Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger - NOD?? Banne77 - 33 jaar - ronde 5-1e kindje -NOD ?? mamac-34jaar-ronde.1-voor 2e kindje, zoon 3 jaar-NOD? shadow-31 jaar- ronde 4 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 - NOD? monica-..jaar-ronde 13 voor 2e kindje, 1 dochter lara* NOD? Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 1e kindje - NOD? Yippie - 33 jaar - 1e kindje bezig sinds 2006 1e icsi mislukt. saffron-35 jaar ronde 3 voor 3de kindje- NOD ??? Sunny76 - 33 jaar - ronde 5 na bbz - uitgerekend op ... Kvinna - 34 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend 22 oktober Heppie - 32 jaar - Ronde 7 - 1e kindje, vmk in december Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend 18 oktober Leiff-30 jaar-ronde - zwanger van 2e kindje uitgerekend...... maeke - 38 jaar zwanger van 3e kindje uitgerekend.... snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 1 peutermeisje uitgerekend 12-11-10 Samba - 29 jaar (8 april 30 jaar) ronde 2 1e kindje Jacqueline125- 33 jaar-ronde 5, 1ste kindje- uitgerekend 15 november miekiee - 32 jaar ronde 1 voor 3e kindje - uitgerekend 21 november Eventjes de lijst naar voren voor die weer achterop raakt
Hallo Allemaal ook ik ben 33 zoals velen hier op het forum. Wij zijn in februari gestopt met de pil na eerst overgestapt te zijn van anti-depressieva dus al een klein jaar voortraject gehad. ik vind het heel spannend, ben al een tijdje misselijk en beroerd (moe). Maar ik kan me niet voorstellen dat het de eerste ronde al raak gaat zijn. misschien komt het wel gewoon van het stoppen met de pil. Groetjes en veel geluk gewenst allemaal
@welkom, proberen....spannend.... @sweetvienna, wordt wel een dure hobby bij jou, die ovu testen, er gaan er zo aardig wat doorheen, lijkt mij. @hoe is het verder met iedereen? Jammer genoeg vandaag weer geen zonnetje te zien...
Nou, als ik het voor het zeggen had over mijn eigen lichaam, maar eerst maar eens even afwachten. Hoe vroeg testte jij al positief? Hoeveel dagen na ei? En welke zw.test? Ben verder helemaal niet nieuwsgierig ofzo, maar de dagen gaan zo langzaam als je aan het aftellen bent naar NOD...
Ja, ik had een flink pakket gekocht bij sensitest maar daar ben ik inmiddels al aardig doorheen! Denk dat ik het volgende maand nog een keer probeer en als het dan niets wordt, stop ik er weer mee, gaat teveel kosten op die manier....:x Hoe is het met jou?
ik teste positief biij 3wk en 2 dagen! heeeeel snel!met kv 2 v 5 euro!maar toch voelde ik me nog niet zeker nu vandaag een cb test gehaald,en net met middag urine gedaan,en gaf zwanger aan,dat wilde ik weten,en geen getuur meer nu naar die streepjes!
@Sweetvienna, ja over 2 weken dus een echo, 3 D! Zat er nou maar een mooi kindje in Maar ben benieuwd, vind het best spannend hoor! @Alexandra, heb je het gevoel dat het deze ronde raak mag zijn? Ik duim heel hard voor je meid! En wat goed dat je het lijstje er weer even hebt bijgepakt, ben ik niet de enige neurotische wat lijstjes betreft, nouja, samen met Snoet dan @Proberen, welkom meid! Spannend meteen al inderdaad! Zet je je gegevens ook even in het lijstje?
@koude buik verhaal.............ik herken wel iets in jou verhaal......mijn buik was bij mijn beide zwangerschappen heel erg warm, ook voor de zwangerschap van Sven toen ik voor dat ik zwanger was van hem een vmk heb gehad was ie ook warm, en in nov ook.....maar later kon mijn man het niet meer voelen.....nou heb ik medische shiatsu gehad en ook die sprak daarvan......dus tja.....ik geloof er wel in. Maar of dat sporten daar mee te maken heeft gehad betwijfel ik. Wat doe je voor sport? De rest, ik kom terug maar moet nog naar de stad. Het is echt moeilijk om alles bij te houden als je 3 dagen werkt en een kleine rond hebt lopen....kruipen, maar doe mijn best. @Marjolein, jou verhaal ff snel gelezen omdat ik het bij een reactie tegenkwam.....jeee zeg wat heftig, maar wat klink je sterk!!!!!
Goed, maar ik krijg weer zo'n gespannen gevoel, als het richting einde cyclus gaat, je wilt er niet mee bezig zijn, maar ja, dat doe je toch wel... Gelukkig is sensitest redelijk normaal geprijsd, via marktplaats hebben ze wondfo, hoor ik ook goede verhalen over en zijn nog goedkoper. Misschien iets voor je??
@Sweetvienna, ik hoop dat je of je ei snel mag vinden, of heel snel ongesteld mag worden meid. Dit is echt frustrerend...:x @Goofy, dank je meid!
Wow, das wel heel snel. Ik snap best dat je nu nog een cb erachteraan gedaan hebt, maar nu is het wel echt zeker...heerlijk, geniet ervan... en nogmaals gefeliciteerd..