@Alexandra, hoop het zo voor je meid, met de ronde van mijn zoontje voelde ik ook absoluut niks, behalve mijn banden maar toen niet gedacht oh ik kan weleens zwanger zijn tot na de eerste dag van mijn NOD.....ik blijf duimen voor je! Oh heerlijk een weekje weg!!! Manlief heeft in mei twee weken vrij genomen, eerste week met dinnetje en gezin weg, vorig jaar toen ze 3 mnden waren ook gedaan, errrrrug leuk.
@Alexandra, wie weet gebeurt het deze maand alsnog! Ik snap je eigenbescherming wel hoor, maar ooit zal het bij jou ook vast goedkomen en ik hoop heel hard voor je dat het deze maand mag zijn!!! Heerlijk vakantie, waar gaan jullie precies heen?
Wij gaan een weekje naar Kusadasi, hier een linkje naar het prachtige hotel Ach, het zal vast wel een keer goed komen, maar niet deze maand. Ik heb mijn ei niet precies kunnen traceren, alleen 2 keer een licht streepje en in de nacht er tussenin hebben we het wel gedaan, maar dat kan ook te vroeg of te laat geweest zijn.
Heerlijk een weekje, en het hotel ziet er super uit. Lekker genieten... Maar kan me voorstellen dat je liever je ongi gehad zou hebben dan, nog beter een positieve test.... Wij waren vorige maand een weekje weg, van vrijdag tot vrijdag, en werd zondag ongi. Vond ik ook zo jammer, dubbel jammer eigenlijk. Op vakantie vind ik het altijd al niet leuk....
Hier vandaag een zware dag. Ik had een crematie van een collega. Wat krijg je toch een hoofdpijn van al dat huilen....... Ik zou m´n WOD woensdag hebben. Ik weet het echt niet. Een aantal dagen geleden dacht ik echt dat ik wel zwanger moest zijn. Ik voelde vanalles. Nu begint dat weer af te nemen. Ik heb dus echt geen idee.... Het begint nu wel weer echt spannende te worden. Maar eerst Myst en Alexandar nog....
Sterkte Knuffel, nu een dikke knuffel van mij. Dat zal inderdaad een moeilijke dag geweest zijn. Enne... ik voel ook elke keer van alles, maar dat zal wel inbeelding zijn, denk ik dan maar, we laten ons wel gek maken door ons lichaam...Duimen maar weer, en hopen dat de dagen snel gaan tot testdag...
hi meiden ben jullie niet vergeten hoor, maar gisteravond was het "wie is de mol" en ik denk dat ik weet wie het is.... en vandaag weer gewerkt spannend voor de meiden die richting nod gaan, ik snap je wel hoor alexandra, dat je liever aan teleurstelling denkt..... wat een prachtig hotel zeg. heeeeeeeerlijk lekker samen genieten samen. hoe warm is het eigenlijk in turky?vast veel beter dan hier iemand vroeg hoe het met me was en met de ogen (sorry weet ff niet meer wie....) met mij gaat het goed maar ben moe moe moe! maar snoetekind is ook vroeg wakker (vanochtend half 6!!!!) en heb het druk gehad. af en toe heb ik beetje weeig gevoel in m'n maag mn in de avond na het eten maar thats all mijn ogen zijn "goed gelukt" links is helemaal 0 geworden (was -2,75) en rechts is -0,5 geworden (was +1.25) dus ik ben tevreden!8) verder niet zo heel veel te melden.... ik had ogen en handen tekort om weer ff bij te lezen och knuffel een collega meten begraven.... das heftig!!!!! en confronterend hoe vergankelijk het leven is... voor jou een dikke knuffel!
ik heb een weekend vrij en dat ga ik gebruiken om hoofd leeg te maken en huis op te ruimen (opgeruimd huis is opgeruimd hoofd) en naar de kapper... en naar de hema.... en...... SLAPEN!!!
NOD 12-03 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 7 na mk - 1e kindje 14-03 - Myst - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje 17-03 - Knuffel - 34 jaar - ronde 4 - 1e wondertje 17-03 - Saskia - 33 jaar-ronde 6- 1 kindje 18-03 - Ollebolle - 33 jaar - ronde 3 21-03 - Lentebloempje-33 jaarronde 9 - Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-200 21-03 - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden 23-03 - Jippiejee - 30 jaar - ronde 7 - 1e kindje - NOD 23-03 - MVL-35 jaar-ronde 3 - 4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar - miskraam eind dec 26-03 - Jel1978 -32 jaar - ronde 17 1e kindje 26-03 - Goofychick - ronde 7, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 29-03 - shadowcat76- 34 jaar - ronde 2 - 1e kindje 31-03 - femke32 - 34 jaar - ronde 8, 2de kindje, 01-04 - Danjay - 31 jaar- ronde 4 - dochter 3,5 en zoon 2,5 01-04 - Wen1975 - 34 jaar - ronde 5 - 1e kindje, vmk 5-1-2010 04-04 - kleine 1975 34 jaar ronde 2 1e kindje 05-04 - Jemmah - 34 jaar- ronde 2- zoontje van 16 mnd 08-04 - bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje 08-04 - Hexje-32 jaar - ronde 1 - 1e kindje 14-04 - Jollie -31 jaar - ronde 4 - GIJS 20-02-09 - 2e ronde na mk ??-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 3 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 ?? - Sweetvienna - 35 jaar - ronde 2 - jongetje van 22 maanden ?? - Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger ?? - Banne77 - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje ?? - mamac -34jaar- ronde 1- 2e kindje, zoon 3 jaar ?? - shadow-31 jaar - ronde 4 - 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010 ?? - monica - ronde 13 - 2e kindje, 1 dochter lara* ?? - Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 - 1e kindje ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - saffron -35 jaar - ronde 3 - 3ekindje ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje AFSPRAKEN 01-04 Alexandra gesprek gynaecoloog 25-04 (?) Marjolijn 3D echo BEVALDATA 18-10 Jeanine1976 - 33 jaar 1e kindje 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 15-11 Jacqueline125 - 33 jaar- 1ste kindje 21-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje ?? Samba - 29 jaar (8-04 30 jaar) 1e kindje ?? Sunny76 - 33 jaar ?? Heppie - 32 jaar - 1e kindje ?? Leiff-30 jaar - 2e kindje ?? maeke - 38 jaar - 3e kindje Zo meiden, ik heb net heel erg mijn best gedaan op deze aangepaste lijst. Geen verwarrende code meer tussendoor, gewoon 1 kleur, en alles in hetzelfde format. Ik heb ook een afspraken lijstje toegevoegd zodat we elkaar ook daarin niet hoeven te vergeten. Ik hoop dat jullie 'm mooi vinden zo.
En ik heb echt SUPER veel zin in een zoet wit wijntje!!! Misschien ga ik wel gewoon een test doen om zwangerschap uit te sluiten en dan lekker een flesje opentrekken! Ga ik in ieder geval wel lekker doen in Turkije als ik niet zwanger ben, en dan heeeeeeerlijk op een terras zitten. Het is ook daar nog niet echt warm maar in ieder geval lekker genoeg om buiten te zitten.
Lieverd je mag best nog een glaasje hoor......vriend van vrienden van ons is gyn en die zei dat dat echt wel kon zo vroeg in de zwangerschap. Maar its up to you.......ga trouwens ook een wijntje vanvond opentrekken hier.......
ik vind de lijst van alexandra hardstikke netjes en overzichtelijk... ik zeg DOEN!!! enne..... alexandra toch testen??! wat betreft 1 wijntje... of voel je stiekem toch meer? wat je move ook is ik volg hem op de voet en keep fingers crossed!
Miekie; dat zou wel een erg lange cyclus worden dan nee laat mij maar ongi worden kan ik een nieuwe ronde in... Ff snel want op mobiel: snoet dat was ik. Lijkt me zooo fijn zonder bril of lenzen. Ale