30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoetetoet, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    zo wat een vruchtbaar topic :D gefeliciteerd!

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hallo kletskousen....,,,
    als jullie eens zagen hoe ik achter laptopje zit..... met een chanel zonnebril op hoofd en alle lichten gedimd....8)

ik heb vanochtend beide ogen laten laseren na mijn laatste vmk begin jan had ik het gehad en heb dus een maand lang "waar -ik-niet-zwanger-voor-mag-zijn" afspraken voor gemaakt, naast alerlei lekkere zaken zoals wijn en filet americain heb ik ook sauna en welness gehad en dus als klap op de vuurpeil ogen laten laseren!dit wilde ik al heeeeeeeeeeeel lang maar punt1 tis prijzig en als tweede was zwangersschapswens belangrijk (want bij event zwangerschap hoe pril ook mag je niet laseren omdsat onder invloed van zw.schaps hormonen je ogen anders zijn)

dus nu heb ik het gevoel dat ik een fles shampoo leeg heb geknepen in mijn ogen en is ieder licht erg fel.. maar heb wel het idee dat het gelukt is, ik zie al veel beter maar toen ik vanmiddag na 3 uur snurken wakker werd zag ik wazig en dacht shit! zal je net zien dat het bij mij niet goed is gegaan...:( maar toen ik m'n bril op zette zag ik helemaal geen steek meer hahaha langzaam aan trekt het bij en lijkt het geslaagd morgenochtend terug voor controle

ook ongi is bijna de deur uit dus kom maar op met die volgende ronde! volgende week begint de vruchtbare week met valentijnsdag dus dat zal mannetje leuk vinden;)

voor alle testers: laat je niet gek maken!!!! sensitest is idd erg goed en voordelig als je naar de site gaat kan je ook reken onder kopje "wanneer testen" iedere middag/begin avond even in de urine hangen (ik heb in de badkamer zelfs een potje verstopt staan in de kast) en klaaaar

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Wat fijn dat het laseren goed is gegaan! Ik heb een levendig beeld voor me hoe je nu achter je laptop zit...hahaha:D:p
    Ook lekker dat je al dat soort dingen achter elkaar gepland hebt!

Ik gebruik ook de testen van sensitest. En heb ook een bekertje verstopt! ;)Haha
    Ik vind het juist ook wel leuk en rustgevend om met ovutesten te werken. Ik doe de test kijk ernaar, m'n man kijkt ernaar en klaar!
    Anders blijf ik 'gokken' en dat vind ik persoonlijk veel frustrerender..
    Nu heb ik ook wel een regelmatige cyclus dus dat helpt ook wel natuurlijk..

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Welkom!

Ik vind het heel knap dat je zo positief kan blijven! Respect voor jou!
    Hopelijk ben je heel snel zwanger!! En hier kan je altijd je frustraties kwijt! Dat is ook wel fijn!

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    GEFELICITEERD!:D:D
    Geniet ervan! Hopelijk gaat het helemaal goed de komende maanden!!

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hoe gaat het met testen?? Of heb ik eroverheen gelezen?:(

Ik heb nu dus ook ineens cyclus van 28 dagen, ervan uitgaande dat Luteale fase 14 dagen is..

ps. ik heb me net zo aangesteld toen ik geen positieve test had toen ik 'm verwachte.. haha:D

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Jippiejee-30 jaar- ronde 6 -NOD 21 februari - 1e kindje
    Marjolein-30 jaar- ronde 1 -NOD 10 februari - 3e kindje, LUNA*15-01-2008-2e dochtertje 28-12-2008
    Banne77 - 33 jaar - ronde 4 -NOD 17 februari - 1e kindje
    MVL-35 jaar- ronde 2 -NOD 20 februari - 4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, -
    Lentebloempje- 33jaar- ronde 8- NOD 23 februari - Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008
    shadow-31 jaar- ronde 4 -NOD 28 februari - 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010.
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 -NOD 1 maart - 1e kindje
    Jollie-31 jaar- ronde 3 -NOD 4 maart?? GIJS 20-02-2009-3e ronde na mk
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 -NOD 6 maart 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's
    Ollebolle - 33 jaar - ronde 2 - NOD 13 februari
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 1 - NOD ??? - jongetje van bijna 22 maanden
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - NOD?? 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger
    Alexandra2008 - 33 jaar - ronde 6 na mk - NOD 5 februari
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???

Zo lijstje weer even mee.

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hé banne,
    goed dat je om ons lijstje denkt! Ik heb nog steeds nega test, maar heb een beetje gevoel dat er een beetje meer zichtbaar streepje komt. Hopelijk morgen een KNAL test! Ik temp. ook en ook die blijft nog laag dus dat klopt wel. VAndaag wat vruchtbaar slijm denk ik. Ik heb ook nog niet zo'n felle steek gevoeld (wat ik denk dat mijn ei is) Dus ja ik zal dan ook wel (weer) een langere cyclus hebben.
    Heb jij al positieve tekens?? Beetje vroeg nog hè...

Zwangeren gefeliciteerd, enne eigelijk moet dat ook even op het lijstje zodat deze ook straks roze met ons allemaal mee kan naar kopje; 'zwangere 30'ers ':D gaan we daar weer verder kletsen, gezelly!

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    Ik vind het juist ook wel leuk en rustgevend om met ovutesten te werken. Ik doe de test kijk ernaar, m'n man kijkt ernaar en klaar!
    Anders blijf ik 'gokken' en dat vind ik persoonlijk veel frustrerender..
    Nu heb ik ook wel een regelmatige cyclus dus dat helpt ook wel natuurlijk..[/QUOTE]

dat heb ik dus ook en ondanks dat mijn lijf eindelijk beetje stabiel voelt heb ik bij ieder pijntje het idee is dit mijn ei??!:$ maar sensitest denkt met me mee als het ware....

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    banne fijn dat je het lijstje mee zeult hihi we moeten alleen weer updaten met wie er nu zwanger is en ronde verder etc. maar heb ff geen oog meer voor hahahahaha8):p

dus ik stop er mee voor vanavond!

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    trusten snoetetoet, een ik hoop voor je morgen gezond en zonder8) weer op!

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik denk dat dat de volgende keer ook wel rustgevend is, als ik eerst maar es een posi-ovu in mijn handen heb.

13. Sahbi

Sahbi Lid

25 jan 2010
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    utrechtse heuvelrug
    Goedemorgen allemaal!!

Snoetetoet....hoe is het met je ogen? Hopelijk kun je wat beter het licht weer verdragen! Sterkte....

Sahbi

Ps: Wat is nu precies je nod....de dag dat je eigenlijk weer ongi moet worden of is dat een paar dagen later??

14. mirela76

mirela76 Lid

11 dec 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de warme welkom... en natuurlijk komt het goed..Gewoon doorblijven klussen;)..

Blauw78...Van harte gefeliciteerd. Hoop zo voor je dat het echt zo is;)...

Geniet er lekker van.

15. Jee meid wat balen... Ik heb dat ook wel eens gehad. Ik wilde toen zo graag en steeds negatieve testen...Uiteindelijk werd ik wel ongesteld, ik hield het denk ik psychisch tegen. Hoop dat dit voor jou niet zo is hoor en dat je snel positief mag testen! Maar kan me wel voorstellen dat je er hartstikke onzeker van wordt!

16. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hoi dames,

Jeetje wat kletsen jullie veel:D Ik kan het niet meer bijhouden. Ik had van de week al geschreven dat ik zo,n last had van mijn menstruatie erg veel en pijnlijk en ook nog eens heel lang. Nu eindelijk dag dag 12 eindelijk er helemaal vanaf. Ik ben naar de huisarts geweest en hij heeft me doorverwezen naar de gynaecoloog. Ik kan er 19 februari terecht. Ik heb ook ovutesten besteld die komen vandaag binnen. Want ik heb nu echt geen idee wanneer mijn ei komt. Ik kan nu wel een extra hulp middeltje gebruiken. Ik ben zo opgelucht dat ik naar de gynaecoloog ben doorverwezen.

Liefs, Sammy

17. Blauw, gefeliciteerd meid! Hoop dat je een mooie zwangerschap mag hebben!

Snoetetoet! Wat fijn dat je het idee hebt dat de laser goed is gegaan! Ik wil dat ooit ook nog doen, maar ik durf niet zo goed (en ik wil mijn zwangerschapswens er nu niet voor vooruit schuiven). Maar wie weet in de toekomst. Waar heb je het laten doen en was het erg duur?

Ik denk ik dat ook maar eens wat ovulatietesten ga kopen. denk dat het mij ook wel rust geeft... En mn man hoeft niet anderhalve week iedere dag te klussen;)

Nog even een update:

Jippiejee-30 jaar- ronde 6 -NOD 21 februari - 1e kindje
    Marjolein-30 jaar- ronde 2 -NOD 7 maart - 3e kindje, LUNA*15-01-2008-2e dochtertje 28-12-2008
    Banne77 - 33 jaar - ronde 4 -NOD 17 februari - 1e kindje
    MVL-35 jaar- ronde 2 -NOD 20 februari - 4e kindje, kids 12,10 en 7 jaar-miskraam eind dec, -
    Lentebloempje- 33jaar- ronde 8- NOD 23 februari - Charlotte 02-11-2006 -Thomas 19-07-2008
    shadow-31 jaar- ronde 4 -NOD 28 februari - 1e kindje, mk augustus 2006, vmk 1 januari 2010.
    Sammy79 - 30 jaar- ronde 7 -NOD 1 maart - 1e kindje
    Jollie-31 jaar- ronde 3 -NOD 4 maart?? GIJS 20-02-2009-3e ronde na mk
    snoetetoet- 33 jaar- ronde 9 -NOD 6 maart 1 peutermeisje van 2, 2 vmk's
    Ollebolle - 33 jaar - ronde 2 - NOD 13 februari
    Sweetvienna - 35 jaar - ronde 1 - NOD ??? - jongetje van bijna 22 maanden
    Sahbi - 31 jaar- ronde 2 - NOD?? 2e kindje; meisje van 9mnd; na 8 rondes zwanger
    Alexandra2008 - 33 jaar - ronde 6 na mk - NOD 5 februari
    kleine 1975 34 jaar ronde 2 voor eerste kindje, NOD ???

18. Fijn meid dat je nu bent doorverwezen! Wel weer spannend! Is dat vooral op basis van je laatste menstruatie of heb je al eerder klachten gehad (Sorry weet het even niet meer). En fijn dat je zo snel terecht kan! Ik heb voor 11 maart een afspraak staan, kon niet eerder...

Hoop voor jou dat de ovulatietesten gaan werken! Ik ga er deze maand ook mee beginnen denk ik. Welke heb je besteld?

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hallo allemaal!

@sahbi NOD is de eerste dag van je volgende te verwachten menstruatie (je noemt het Niet Ongesteldheids Dag omdat je dus juist niet ongi wilt worden) had net zo goed de blije testdag kunnen heten hahahaha ik kan nu goed zien, controle van vanochtend was dat ik rechts 0 (was 2,75) en links -0,5 (was +1,75 cillindrisch) zie! ik zie alleen nog een waasje rond lampen alsof je heel lang bent wezen zwemmen....

@marjolein, ik woon in zeeland en heb het in zeeuwsch vlaanderen laten doen (BEC) niet omdat het in zeeland is maar gewoon omdat recencies goed zijn. maar het heeft mijn ielige eigen spaarrekeningetje leeg getrokken hahaha dus manlief heeft ook een duit in zakje gedaan.... prijs varieert per zorgaanbieder en is gericht op persoonlijke omstandigheden. maar je moet denken aan 2200 - 3200 euro! je hebt dan ook nog optical express en eyevision oid maar dat zijn een beetje de mac donalds van de ooglasercentra, goedkoop omdat er flinke omzet gedraaid wordt dus je bent een van de vele.... en zij hanteren "vanaf" prijzen komt nog van alles bij waardoor je uiteindelijk op een aardig bedrag uitkomt. ik heb ook gelet op certificering van de centra

@ sammy wat fijn dat je bent doorverwezen 12 dagen is lang!!! maar jouw HA verwijst snel door gezien de meeste een jaar afwachten.... denkt ie aan een mk?

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    by the way vind het een gezellig topicje geworden..... heel wat aanspraak! verbaasd me dat er zoveel 30ers op het forum zijn dacht ik als "oude muts" eenzaam rondzwierf tussen de jongeblaadjes.... (ondertussen zwellen de violen aan......en klinkt er een achtergrondje....)

ach ben beetje ballorig vandaag! heb een extra vrije dag genomen.....

dus ga ik een slekker poetsen en strijken in huis:p

Deel Deze Pagina